Dat bedoel ik. Ik gun hem alsnog die gele trui. Die had hij nog niet dacht ik.quote:
Pittige heuveltjes morgen inderdaad, maar heb niet het gevoel dat Pogi nu al het verschil wil maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Morgen gaat de trui in principe al gewoon naar Pogacar hoor.
Er is maar een Franse ploeg. Al is daar 41 en 42 ook niet al te best.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:05 schreef wimderon het volgende:
Groupama staat hier met Gaudu, Gregoire, Martinez, Pacher en Madouas en er zat niemand bij de eerste 50. Arkea ook niemand en Cofidis alleen Giejoom.
Je zou kunnen zeggen dat deze Franse ploegen niet op de afpsraak zijn.
Het grote gelijk van Richard Plugge?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:05 schreef wimderon het volgende:
Groupama staat hier met Gaudu, Gregoire, Martinez, Pacher en Madouas en er zat niemand bij de eerste 50. Arkea ook niemand en Cofidis alleen Giejoom.
Terwijl de verwachtingen toch hooggespannen waren.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:05 schreef wimderon het volgende:
Wat, alweer?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout is ziedend, maar houdt zich in.
Jongetje WOUT?quote:
Waarom niet? Als je Vingegaard moet pakken, is het nuquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pittige heuveltjes morgen inderdaad, maar heb niet het gevoel dat Pogi nu al het verschil wil maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |