Hmm, Renaat had hem in het peltoon gespot opb10 km van de meet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:58 schreef Koffieplanter het volgende:
PANIEK: Steff Cras zat niet in het peloton.
Zat gewoon in het peloton.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:58 schreef Koffieplanter het volgende:
PANIEK: Steff Cras zat niet in het peloton.
Tissot zet hem nu op 21.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hmm, Renaat had hem in het peltoon gespot opb10 km van de meet.
Hij is de kopman.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom op. Ik ben het niet vaak met die twee eens, maar in dit geval wel. Bardet heeft zijn palmares al vol genoeg staan, die heeft dit niet nodig en zeker niet op deze manier. Ik zou het als ik hem was geweest, niet eens gewild hebben.
Je snapt er niks van, NOS idem.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom op. Ik ben het niet vaak met die twee eens, maar in dit geval wel. Bardet heeft zijn palmares al vol genoeg staan, die heeft dit niet nodig en zeker niet op deze manier. Ik zou het als ik hem was geweest, niet eens gewild hebben.
Plus zijn eerste gele trui. Ik snap het ook wel. En het is niet dat Bardet per toeval zonder moeite aan de kop van de wedstrijd kwam, dat heeft ie ook zelf gedaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:55 schreef Toby56 het volgende:
Clement vindt het onterecht, maar dit is de logische uitkomst - kopman mag winnen - en ik gun het Bardet.
Ik hoop wel dat Van den Broek nog een goeie kans op ritwinst maakt. Wat een moordgozer.
Kom op we hebben t niet over de kermiskoers van Ronsse. Natuurlijk wil je een etappezege en gele truiquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit is gewoon Franse mentaliteit, egoïstisch ten top.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn fout.quote:
Staat Bardet bekend als egoïstisch?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit is gewoon Franse mentaliteit, egoïstisch ten top.
Yep, zonder Bardet zou VDB7 ook kansloos zijn geweest.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:02 schreef silverhill het volgende:
[..]
Plus zijn eerste gele trui. Ik snap het ook wel. En het is niet dat Bardet per toeval zonder moeite aan de kop van de wedstrijd kwam, dat heeft ie ook zelf gedaan.
Nog niet.quote:
Ach ja, er zit een stukje vlaggetjesvolk in ieder van onsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn fout.
Excuses.
Maar iedereen die dacht dat Van den Broek het van Bardet cadeau zou krijgen, is lichtelijk naïef... en chauvinistisch uiteraard. Wat logisch is.
Zou het andersom zijn geweest, dan zou de tendens hier zijn: "heel sneu voor knecht en debutant Bardet, maar Van den Broek is de kopman. Zo werkt dat meestal."
Morgen gaat de trui in principe al gewoon naar Pogacar hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, zonder Bardet zou VDB7 ook kansloos zijn geweest.
Misschien dat Bardet de komende dagen wat seconden gaat verliezen om Frank de gele trui te gunnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |