Maar deze fietsen waren dus nog het eilandquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:31 schreef Domnivoor het volgende:
Een plaatje van ons verblijf op Terschelling, speciaal voor marcb1974.
[ afbeelding ]
Geen idee. Waarom was dat precies een jaar terug?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die heb ik precies een jaar geleden gepost. Maar dat had je natuurlijk gezien.
Ah oke. Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee. Waarom was dat precies een jaar terug?
Ik post hem nu omdat vanmiddag iemand zei dat dit het lied van die Mannschaft is.
quote:
Jij wil youtube geluidjes toch?quote:
Ik ook niet tot vanmiddag.quote:
Of ik dat wil...quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wil youtube geluidjes toch?
Deze
https://www.youtube.com/shorts/7f1-IN4v6tw
Zou ik wel willen 🌖quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet tot vanmiddag.
Maar wat was er een jaar terug? Ging je richting maan oid?
Top! Nog wat nodig?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zou ik wel willen 🌖
Ik claim de maan voor mezelf en zet er een hek omheen.
Dus die stenen die de chinezen van de week er vanaf hebben gehaald is diefstal?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zou ik wel willen 🌖
Ik claim de maan voor mezelf en zet er een hek omheen.
Een portie Venusschelpen graagquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Top! Nog wat nodig?
Dan zend ik dat vanaf Mijn Venus .
Hier, moge het u bekomen:quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een portie Venusschelpen graag![]()
Dan krijg jij Maan de Steenwinkel.
Ja dat zie ik ... mag niet voor de rest sprekenquote:
Oh dit was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:31 schreef Domnivoor het volgende:
Een plaatje van ons verblijf op Terschelling, speciaal voor marcb1974.
[ afbeelding ]
✔quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
Als we nou toch hemellichamen aan het claimen zijn, dan wil ik Orion
Snap het... maar Wel een beetje hebberig hè !quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ben jij eigenlijk een alien?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
Die waren net op Gastonblurryquote:
Die komt niet eens meerquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap het... maar Wel een beetje hebberig hè !
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:19 schreef chufi het volgende:
Met 21 jaar op FoK! hier vast al een nieuwe 40+ er
Wit verven en exporteren naar de noord-pool?quote:
Mijn opa schilderde in de crisistijd vorige eeuw mussen geel en verkocht ze als parkieten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wit verven en exporteren naar de noord-pool?
quote:
quote:
Zeker genoten.quote:
Lekker gereden allemaalquote:
Hop hop, even dooreten Domni.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Kunnen ze daar niet mee wachten tot ik mijn pizza op heb?
Ja, nu eet ik die pizza natuurlijk nooit meer opquote:
ik ben je dankbaarquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, nu eet ik die pizza natuurlijk nooit meer op![]()
En daarmee heb ik de wereld gered![]()
Graag gedaan.
Het grote eng zit vooral ten oosten van hier.quote:
Ah das in Dortmund ... dan gaan we het wel zienquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het grote eng zit vooral ten oosten van hier.
Misschien komend Duitsers vanavond in Dortmund wel echt aan de beurt.
Die gaan natquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het grote eng zit vooral ten oosten van hier.
Misschien komend Duitsers vanavond in Dortmund wel echt aan de beurt.
Van wanneer was die update ?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Echt goede handige nieuwe functie hier wel op fok
de ik date niet meer up functie
Je pc uit zetten, dat lost het probleem wel opquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Echt goede handige nieuwe functie hier wel op fok
de ik date niet meer up functie
Dat is als een pleister over een puist plakkenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je pc uit zetten, dat lost het probleem wel op
Daar heb ik al heel lang geen last meer vanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is als een pleister over een puist plakken
Het is dingen opschrijven zodat je ze niet meer vergeetquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik al heel lang geen last meer van
Weet je nog waar ?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Het is dingen opschrijven zodat je ze niet meer vergeet
lamaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neequote:
lamaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedoel de tpoics, met verversen voordat nieuwe berichten zichtbaar wordenquote:
Die doet het hier al tijden nuiet meerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
lama
[..]
Bedoel de tpoics, met verversen voordat nieuwe berichten zichtbaar worden
Even een update: er zijn 3 druppels gevallen, we zijn er nogquote:
Zag hier ook net wat natte straten, maar kon prima droog naar de AHquote:
Goeie paraplu ?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag hier ook net wat natte straten, maar kon prima droog naar de AH
Leuke dag om in Zwitserland te zijnquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen leuke dag om in Dortmund te zijn
Ik hou van onweer, het onweert veel te weinig in Nederland, maar inderdaad je moet dan wel veilig binnen zitten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Bliksem kan ook wel mooi zijn. Als je veilig binnen zit en er geen enge inslag is
Ik hou echt van storm en lekker binnen zittenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van onweer, het onweert veel te weinig in Nederland, maar inderdaad je moet dan wel veilig binnen zitten.
Ik ga zappen, vind het wederom zeer matigquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:08 schreef chufi het volgende:
Starks Coldplay op BBC1 "live" van Glastonblurry
Hetzelfde van het ouwe idd ...quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga zappen, vind het wederom zeer matig
bij jou nou ? ! Ik zei het toch ...quote:Op zondag 30 juni 2024 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
The noodweather has arrived,
i repaet,
the noodweather has arrived
Het deed een paar keer boem en regent nuquote:
RIP marcquote:Op zondag 30 juni 2024 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ok, bui ligt nu echt hier boven. Tussen bliksem en boem 2 seconden.
Rip aan de nabestaanden he, dit blijft fokquote:
Morgen lezen we het wel op het nieuwsquote:Op zondag 30 juni 2024 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaanden he, dit blijft fok
Ow, dat moeten ze niet doen nee,quote:Op zondag 30 juni 2024 00:49 schreef chufi het volgende:
WTF een eigenaardig optreden van M.J. Fox bij Coldplay.. aankondigen , maar verder geen aandacht en weer afvoeren in zn rolstoel ... beetje wel niet zo netjes .
Haten deed ik het nog niet maar ... het werkt niet mee ...quote:Op zondag 30 juni 2024 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dat moeten ze niet doen nee,
nu begin ik Coldplay te haten
Morgen is het op denk ik ... was maar een stukje van 250 gram ....quote:Op zondag 30 juni 2024 00:16 schreef chufi het volgende:
Hmmmm wat een lekkere jamon heeft mn dochter meegenomen .... smelt bijna op de tong ...
En hoe lang heb je er dan over gedaan?quote:Op zondag 30 juni 2024 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen is het op denk ik ... was maar een stukje van 250 gram ....
Kan me ook niet voorstellen dat ze die overal heen halenquote:Op zondag 30 juni 2024 00:58 schreef chufi het volgende:
Ik houd me in ... mn dochter was 10 dagen geleden nog bij hun concert in Boedapest ... (niets over die MJ. Fox, gehoord) sorry ...
Ik had net de gedachte om nu de rest op te eten maar ... ik hou me in .. 2 dagen dus als het morgen op gaat ...quote:Op zondag 30 juni 2024 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe lang heb je er dan over gedaan?
Als het lekker is snap ik het.quote:Op zondag 30 juni 2024 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had net de gedachte om nu de rest op te eten maar ... ik hou me in .. 2 dagen dus als het morgen op gaat ...
Alleen UK natuurlijk ... shinenquote:Op zondag 30 juni 2024 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat ze die overal heen halen
Vrees voor hem dat hij dat niet meer aan kan.
Of overmorgen.... ben opgegroeid met de jamon van daar waar ik kwam .. en dat was al speciaal ... alleen eten die geen eikeltjes de hele dag ... of wat dan ook .. hoor het morgen welquote:Op zondag 30 juni 2024 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het lekker is snap ik het.
Al is het dan morgen ook nog lekker
quote:Op zondag 30 juni 2024 09:05 schreef pullup het volgende:
@:Dotteke
[ afbeelding ]
Beetje aan het inpakken, gaat een maandje rustig worden qua vogeltjes want op reis
quote:Op zondag 30 juni 2024 09:05 schreef pullup het volgende:
@:Dotteke
[ afbeelding ]
Beetje aan het inpakken, gaat een maandje rustig worden qua vogeltjes want op reis
Eerst een weekje de laatste wedstrijd in Henley on Thames t/m dit weekeinde en daarna ga ik vanaf Cuneo bovenlangs Nice door de Provence fietsen en hoop in Biarritz en omstreken uit te komen uiteindelijkquote:
Dat is een aardige trip. Goede reis!quote:Op zondag 30 juni 2024 09:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerst een weekje de laatste wedstrijd in Henley on Thames t/m dit weekeinde en daarna ga ik vanaf Cuneo bovenlangs Nice door de Provence fietsen en hoop in Biarritz en omstreken uit te komen uiteindelijk
THANKSquote:Op zondag 30 juni 2024 09:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is een aardige trip. Goede reis!
Goede reis en fijne vakantie.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerst een weekje de laatste wedstrijd in Henley on Thames t/m dit weekeinde en daarna ga ik vanaf Cuneo bovenlangs Nice door de Provence fietsen en hoop in Biarritz en omstreken uit te komen uiteindelijk
Dank je welquote:
Dat klinkt goed, veel plezier en fijne reis!quote:Op zondag 30 juni 2024 09:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Wow!quote:Op zondag 30 juni 2024 09:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Onderlangs Nice lijkt me ook wel lastig of je moet de waterfiets nemenquote:Op zondag 30 juni 2024 09:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha naja, je kan helemaal via de kustijn natuurlijk maar het is zomer en dan is het mij veel te druk en te toeristisch daar om fijn te zijn. Zodra je echt 15 km het binnenland in bent is het vaak al meteen goed te doen. Daar boven Nice gaat het wel flink klimmen worden wil je een goede route vinden maar ik heb al min of meer bedacht hoe ik het wil aanpakken en kom ongetwijfeld voor een goed deel over de wegen die ze de laaatse paar etappes van de Tour gaan doen daar over 3 weekjes.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Onderlangs Nice lijkt me ook wel lastig of je moet de waterfiets nemen
Have funquote:Op zondag 30 juni 2024 09:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dankquote:
Laten we hopen dat daar een mooie seizoen afsluiting aan vooraf mag gaan..quote:Op zondag 30 juni 2024 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha naja, je kan helemaal via de kustijn natuurlijk maar het is zomer en dan is het mij veel te druk en te toeristisch daar om fijn te zijn. Zodra je echt 15 km het binnenland in bent is het vaak al meteen goed te doen. Daar boven Nice gaat het wel flink klimmen worden wil je een goede route vinden maar ik heb al min of meer bedacht hoe ik het wil aanpakken en kom ongetwijfeld voor een goed deel over de wegen die ze de laaatse paar etappes van de Tour gaan doen daar over 3 weekjes.
( Dan hoop ik al lang een stuk naar het westen te zijn gekomen)
Op wat voor fiets ga je rijden? En hoe sleep je al je troep mee?quote:
Goeie reis! Klinkt leuk. En je kunt dan lekker surfen op je bestemmingquote:Op zondag 30 juni 2024 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha naja, je kan helemaal via de kustijn natuurlijk maar het is zomer en dan is het mij veel te druk en te toeristisch daar om fijn te zijn. Zodra je echt 15 km het binnenland in bent is het vaak al meteen goed te doen. Daar boven Nice gaat het wel flink klimmen worden wil je een goede route vinden maar ik heb al min of meer bedacht hoe ik het wil aanpakken en kom ongetwijfeld voor een goed deel over de wegen die ze de laaatse paar etappes van de Tour gaan doen daar over 3 weekjes.
( Dan hoop ik al lang een stuk naar het westen te zijn gekomen)
Nederlanders bouwen fiets die twee keer zo lang is als een blauwe vinvis; liep al jaren rond met het ideequote:Op zondag 30 juni 2024 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op wat voor fiets ga je rijden? En hoe sleep je al je troep mee?
Ik heb een Koga Worldtraveler Signature, die kan alles wel aanquote:Op zondag 30 juni 2024 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op wat voor fiets ga je rijden? En hoe sleep je al je troep mee?
Goeie fietsje wel zo te zien jaquote:Op zondag 30 juni 2024 12:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een Koga Worldtraveler Signature, die kan alles wel aan
Leuk, tot hij een bocht oid tegenkomtquote:Op zondag 30 juni 2024 12:10 schreef maily het volgende:
[..]
Nederlanders bouwen fiets die twee keer zo lang is als een blauwe vinvis; liep al jaren rond met het idee
Hier kan @:pullup behoorlijk wat troep op kwijt
Dat fietst ook zo lekker op die bergweggetjesquote:Op zondag 30 juni 2024 12:10 schreef maily het volgende:
[..]
Nederlanders bouwen fiets die twee keer zo lang is als een blauwe vinvis; liep al jaren rond met het idee
Hier kan @:pullup behoorlijk wat troep op kwijt
Keep celebratingquote:Op zondag 30 juni 2024 12:37 schreef Domnivoor het volgende:
Straks komen Aoibhin en een paar vrienden hier voor mijn derde verjaardagsfeestje
Hier springt er nog wel eens een zwaan op het voortaftquote:
Zwanen kunnen best gemeen zijnquote:Op zondag 30 juni 2024 12:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier springt er nog wel eens een zwaan op het voortaft
Ik ben ook niet perse fan van die beestenquote:
Dat denken zwanen waarschijnlijk ook over mensen.quote:
En die wil je dus NIET in/op je boot hebbenquote:
Moet je geen boot nemenquote:Op zondag 30 juni 2024 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die wil je dus NIET in/op je boot hebben
Alle zwanen raus (mijn boot)quote:
Met de Waterhoen of de Meerkoet was ook al van alles mis , en nu zijn de Zwanen weer foutquote:
Vergeet de kutkip nietquote:Op zondag 30 juni 2024 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met de Waterhoen of de Meerkoet was ook al van alles mis , en nu zijn de Zwanen weer fout
Alweer een eiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 30 juni 2024 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alweer een ei
Dat weet ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Google zegt dat het uit de Sleeswijk revue is.quote:
Ik zou jou wel eens kootchikootchi naar zon beest willen zien doen als hij op je boot zo ongeveer met zijn bek op ooghoogte op je af ziet komen stampenquote:Op zondag 30 juni 2024 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met de Waterhoen of de Meerkoet was ook al van alles mis , en nu zijn de Zwanen weer fout
Hoezo fout? Zaten ze aan de verkeerde kant?quote:Op zondag 30 juni 2024 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tot hoever zou je kunnen afdingen?quote:
Het scheelt dat je toen al wel was geborenquote:Op zondag 30 juni 2024 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Google zegt dat het uit de Sleeswijk revue is.
René Sleeswijk (1 oktober 1907 – Bussum, 18 maart 1978)
Waarom weet ik dit?![]()
Dan moet je geen boot nemen. ik snap dat gezeur over vogels niet zoquote:Op zondag 30 juni 2024 14:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens kootchikootchi naar zon beest willen zien doen als hij op je boot zo ongeveer met zijn bek op ooghoogte op je af ziet komen stampen
Zwaanpasteiquote:Op zondag 30 juni 2024 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo fout? Zaten ze aan de verkeerde kant?
En er is niets mis met zwaan, die kan je bakken, braden, grillen, etc
En dat ik vroeg wijs wasquote:Op zondag 30 juni 2024 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het scheelt dat je toen al wel was geboren![]()
En als zij zichzelf en/of zeker hun nest bedreigd voelen, berg je dan maar.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:22 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap dat het met roeien niet handig is maar vogels leven nou eenmaal ook in water, of bij water .
En begrijpelijkquote:Op zondag 30 juni 2024 14:22 schreef maily het volgende:
[..]
En als zij zichzelf en/of zeker hun nest bedreigd voelen, berg je dan maar.
Het ligt vooral aan ons, wij nemen alles over en dan krijgen de beestjes de schuldquote:
Als meer mensen zich daar bewust van zouden zijn, zou de wereld er een stuk mooier uitzienquote:Op zondag 30 juni 2024 14:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het ligt vooral aan ons, wij nemen alles over en dan krijgen de beestjes de schuld
Ik zie hier al dat dat niet zo isquote:Op zondag 30 juni 2024 14:27 schreef maily het volgende:
[..]
Als meer mensen zich daar bewust van zouden zijn, zou de wereld er een stuk mooier uitzien
De prijs heeft meestal niets met lelijkheid te makenquote:
Het tegendeel is vaak waar.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De prijs heeft meestal niets met lelijkheid te maken
Doe normaal zegquote:Op zondag 30 juni 2024 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie hier al dat dat niet zo is![]()
En dat is maar een 'klein' maar veelzeggend voorbeeldje![]()
Iedereen zo blij dat met stuk *******quote:
Gofferquote:Op zondag 30 juni 2024 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Door de Southgate mogen ze het stadion verlaten
Beterquote:Op zondag 30 juni 2024 19:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet op het forum maar in de werkelijkheid.
Echt hequote:Op zondag 30 juni 2024 21:22 schreef pullup het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel owngoals gezien als bij dit toernooi zeg
Ja ik vond het tegenevallenquote:Op zondag 30 juni 2024 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij kreeg toch wel iets aandacht:
https://www.nu.nl/309528/(...)-op-glastonbury.html
Zijn die in de aanbieding?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:54 schreef D. het volgende:
Ik heb 2 Roemeense burgers op
Geen idee of het voetballers waren
Dan zal je wel vol zittenquote:Op zondag 30 juni 2024 21:54 schreef D. het volgende:
Is this you?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:54 schreef D. het volgende:
Nou nou doe zelf normaalquote:Op zondag 30 juni 2024 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe normaal zeg
Man3, wat een gezeur van je omdat iemand het niet perse leuk vind om door een beest aangevallen te worden.
Ik stuur ze wel op jou af en dan ben ik benieuwd hoe gracieus jij je armpje laat breken omdat het nu eenmaal zijn territorium is of zo
Dood aan alle vogels . Kutbeesten zijn hetquote:Op maandag 1 juli 2024 08:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het meest erge is ondergescheten worden door een kutduif.
Ahquote:Op maandag 1 juli 2024 08:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik heb het net even opgezocht
Ik wist dat het vast niet oranje salami of oranje kanarie was, maar wilde nu weten wat het wel wasquote:
Te vaak op tv geweest die reclame,quote:
Snap ikquote:Op maandag 1 juli 2024 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist dat het vast niet oranje salami of oranje kanarie was, maar wilde nu weten wat het wel was
Ben sowieso klaar met alle reclames, neem tegenwoordig veel op en spoel dan lekker doorquote:
Dat is wel weer fijnquote:Op maandag 1 juli 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben sowieso klaar met alle reclames, neem tegenwoordig veel op en spoel dan lekker door
Ja dat is ideaalquote:
Ik de laatste tijd veel, eigenlijk teveelquote:
Laptop heb ik niet maar ik zit ook nog weinig achter mijn pc de laatste tijdquote:Op maandag 1 juli 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik de laatste tijd veel, eigenlijk teveel
ZZet smiddags mijn laptop uit en ga dan tv kijken. Tenminse bij regen of te warm weer.
ALs het een normale temp is ga ik smiddags de hort op
Ik ook een stuk minder. Doe dan wel tussen door wat op de mobiel kijken.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Laptop heb ik niet maar ik zit ook nog weinig achter mijn pc de laatste tijd
Mobiel gebruik echt zeldenquote:Op maandag 1 juli 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook een stuk minder. Doe dan wel tussen door wat op de mobiel kijken.
Ik heb er ook geen abo op hoor, als ik in huis ben met de wifii maar buiten ben ik niet bereikbaar. Soms als ik weg moet dan koop ik een bundeltje zodat ik wel dingen kan bekijken of bereiken indien nodigquote:Op maandag 1 juli 2024 09:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mobiel gebruik echt zelden![]()
ik heb em omdat ik bereikbaar ben, ik kan mijn km's opnemen en verder ligt hij in een kast![]()
Rot dingen
Ik heb wel een abo maar sim only , vrij goedkoop gelukkigquote:Op maandag 1 juli 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen abo op hoor, als ik in huis ben met de wifii maar buiten ben ik niet bereikbaar. Soms als ik weg moet dan koop ik een bundeltje zodat ik wel dingen kan bekijken of bereiken indien nodig
ALs ik weg ben of op bezoek of heb bezoek gaat die zooi hier ook uit.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb wel een abo maar sim only , vrij goedkoop gelukkig![]()
maar als ik dan zie hoe belangrijk mensen hun mobiel maken dan vind ik dat ook zorgwekkend . Laatste tijd hoor je ook wel dat mensen proberen hun mobiele verslaving onder controle te krijgen . dan denk ik toch altijd wel :"WTF???"
Herkenbaar!quote:Op maandag 1 juli 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik weg ben of op bezoek of heb bezoek gaat die zooi hier ook uit.
En ik hoef in de winkel ook niet te bellen of te appen.
Vergeet hem ook vaak mee te nemen, wat niet goed is want de school van kleinzoon en kleindochter belt mij als er iets is
Dan zijn ze toch wel handig he.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Herkenbaar!Ik nam em nooit mee, tot ik ook een keer mijn sleutels was vergeten en niet kon bellen
O ook dat nogquote:Op maandag 1 juli 2024 10:07 schreef Puzzie het volgende:
Nog wel op de dag dat ik op mijn kleindochter paste![]()
Handig sowieso , daarom heb ik er een , maar ja verder doe ik er amper wat mee, en dat werd duidelijk toen ik em nodig bleek te hebbenquote:
De kids appen nog wel eens, meestal in de avond. En soms denk ik laat mij met russssssttttt bel dan even.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Handig sowieso , daarom heb ik er een , maar ja verder doe ik er amper wat mee, en dat werd duidelijk toen ik em nodig bleek te hebben
Appenvind ik helemaal een dramaquote:Op maandag 1 juli 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kids appen nog wel eens, meestal in de avond. En soms denk ik laat mij met russssssttttt bel dan even.
Maar de jongeren appen liever dan dat ze bellen
Ja nee dat sowieso , maar het is zonnig hier , voorlopig geen regenquote:
Whuttt?quote:Op maandag 1 juli 2024 12:09 schreef D. het volgende:
50K boete omdat we volgeltjes bang hebben gemaakt
We haden toestemming om over een landingsbaan te rijden, en nu beweren ze van niet, en dat het een millieudelict wasquote:
Oh jee!!!quote:Op maandag 1 juli 2024 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
We haden toestemming om over een landingsbaan te rijden, en nu beweren ze van niet, en dat het een millieudelict was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan verkoop je toch gewoon de bootquote:Op maandag 1 juli 2024 12:09 schreef D. het volgende:
50K boete omdat we volgeltjes bang hebben gemaakt
quote:Op maandag 1 juli 2024 14:20 schreef Domnivoor het volgende:
En een jaar geleden:thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |