Morgen lezen we het wel op het nieuwsquote:Op zondag 30 juni 2024 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaanden he, dit blijft fok
Azaronquote:
Ow, dat moeten ze niet doen nee,quote:Op zondag 30 juni 2024 00:49 schreef chufi het volgende:
WTF een eigenaardig optreden van M.J. Fox bij Coldplay.. aankondigen , maar verder geen aandacht en weer afvoeren in zn rolstoel ... beetje wel niet zo netjes .
Haten deed ik het nog niet maar ... het werkt niet mee ...quote:Op zondag 30 juni 2024 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dat moeten ze niet doen nee,
nu begin ik Coldplay te haten
Morgen is het op denk ik ... was maar een stukje van 250 gram ....quote:Op zondag 30 juni 2024 00:16 schreef chufi het volgende:
Hmmmm wat een lekkere jamon heeft mn dochter meegenomen .... smelt bijna op de tong ...
En hoe lang heb je er dan over gedaan?quote:Op zondag 30 juni 2024 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen is het op denk ik ... was maar een stukje van 250 gram ....
Kan me ook niet voorstellen dat ze die overal heen halenquote:Op zondag 30 juni 2024 00:58 schreef chufi het volgende:
Ik houd me in ... mn dochter was 10 dagen geleden nog bij hun concert in Boedapest ... (niets over die MJ. Fox, gehoord) sorry ...
Ik had net de gedachte om nu de rest op te eten maar ... ik hou me in .. 2 dagen dus als het morgen op gaat ...quote:Op zondag 30 juni 2024 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe lang heb je er dan over gedaan?
Als het lekker is snap ik het.quote:Op zondag 30 juni 2024 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had net de gedachte om nu de rest op te eten maar ... ik hou me in .. 2 dagen dus als het morgen op gaat ...
Alleen UK natuurlijk ... shinenquote:Op zondag 30 juni 2024 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat ze die overal heen halen
Vrees voor hem dat hij dat niet meer aan kan.
Of overmorgen.... ben opgegroeid met de jamon van daar waar ik kwam .. en dat was al speciaal ... alleen eten die geen eikeltjes de hele dag ... of wat dan ook .. hoor het morgen welquote:Op zondag 30 juni 2024 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het lekker is snap ik het.
Al is het dan morgen ook nog lekker
quote:Op zondag 30 juni 2024 09:05 schreef pullup het volgende:
@:Dotteke
[ afbeelding ]
Beetje aan het inpakken, gaat een maandje rustig worden qua vogeltjes want op reis
quote:Op zondag 30 juni 2024 09:05 schreef pullup het volgende:
@:Dotteke
[ afbeelding ]
Beetje aan het inpakken, gaat een maandje rustig worden qua vogeltjes want op reis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |