Maar deze fietsen waren dus nog het eilandquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:31 schreef Domnivoor het volgende:
Een plaatje van ons verblijf op Terschelling, speciaal voor marcb1974.
[ afbeelding ]
Geen idee. Waarom was dat precies een jaar terug?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die heb ik precies een jaar geleden gepost. Maar dat had je natuurlijk gezien.
Ah oke. Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee. Waarom was dat precies een jaar terug?
Ik post hem nu omdat vanmiddag iemand zei dat dit het lied van die Mannschaft is.
quote:
Jij wil youtube geluidjes toch?quote:
Ik ook niet tot vanmiddag.quote:
Of ik dat wil...quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wil youtube geluidjes toch?
Deze
https://www.youtube.com/shorts/7f1-IN4v6tw
Zou ik wel willen 🌖quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet tot vanmiddag.
Maar wat was er een jaar terug? Ging je richting maan oid?
Top! Nog wat nodig?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zou ik wel willen 🌖
Ik claim de maan voor mezelf en zet er een hek omheen.
Dus die stenen die de chinezen van de week er vanaf hebben gehaald is diefstal?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zou ik wel willen 🌖
Ik claim de maan voor mezelf en zet er een hek omheen.
Een portie Venusschelpen graagquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Top! Nog wat nodig?
Dan zend ik dat vanaf Mijn Venus .
Hier, moge het u bekomen:quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een portie Venusschelpen graag![]()
Dan krijg jij Maan de Steenwinkel.
Ja dat zie ik ... mag niet voor de rest sprekenquote:
Oh dit was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:31 schreef Domnivoor het volgende:
Een plaatje van ons verblijf op Terschelling, speciaal voor marcb1974.
[ afbeelding ]
✔quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
Als we nou toch hemellichamen aan het claimen zijn, dan wil ik Orion
Snap het... maar Wel een beetje hebberig hè !quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ben jij eigenlijk een alien?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
Die waren net op Gastonblurryquote:
Die komt niet eens meerquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap het... maar Wel een beetje hebberig hè !
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:19 schreef chufi het volgende:
Met 21 jaar op FoK! hier vast al een nieuwe 40+ er
Wit verven en exporteren naar de noord-pool?quote:
Mijn opa schilderde in de crisistijd vorige eeuw mussen geel en verkocht ze als parkieten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wit verven en exporteren naar de noord-pool?
quote:
quote:
Zeker genoten.quote:
Lekker gereden allemaalquote:
Hop hop, even dooreten Domni.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Kunnen ze daar niet mee wachten tot ik mijn pizza op heb?
Ja, nu eet ik die pizza natuurlijk nooit meer opquote:
ik ben je dankbaarquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, nu eet ik die pizza natuurlijk nooit meer op![]()
En daarmee heb ik de wereld gered![]()
Graag gedaan.
Het grote eng zit vooral ten oosten van hier.quote:
Ah das in Dortmund ... dan gaan we het wel zienquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het grote eng zit vooral ten oosten van hier.
Misschien komend Duitsers vanavond in Dortmund wel echt aan de beurt.
Die gaan natquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het grote eng zit vooral ten oosten van hier.
Misschien komend Duitsers vanavond in Dortmund wel echt aan de beurt.
Van wanneer was die update ?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Echt goede handige nieuwe functie hier wel op fok
de ik date niet meer up functie
Je pc uit zetten, dat lost het probleem wel opquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Echt goede handige nieuwe functie hier wel op fok
de ik date niet meer up functie
Dat is als een pleister over een puist plakkenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je pc uit zetten, dat lost het probleem wel op
Daar heb ik al heel lang geen last meer vanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is als een pleister over een puist plakken
Het is dingen opschrijven zodat je ze niet meer vergeetquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik al heel lang geen last meer van
Weet je nog waar ?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Het is dingen opschrijven zodat je ze niet meer vergeet
lamaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neequote:
lamaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedoel de tpoics, met verversen voordat nieuwe berichten zichtbaar wordenquote:
Die doet het hier al tijden nuiet meerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
lama
[..]
Bedoel de tpoics, met verversen voordat nieuwe berichten zichtbaar worden
Even een update: er zijn 3 druppels gevallen, we zijn er nogquote:
Zag hier ook net wat natte straten, maar kon prima droog naar de AHquote:
Goeie paraplu ?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag hier ook net wat natte straten, maar kon prima droog naar de AH
Leuke dag om in Zwitserland te zijnquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen leuke dag om in Dortmund te zijn
Ik hou van onweer, het onweert veel te weinig in Nederland, maar inderdaad je moet dan wel veilig binnen zitten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Bliksem kan ook wel mooi zijn. Als je veilig binnen zit en er geen enge inslag is
Ik hou echt van storm en lekker binnen zittenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van onweer, het onweert veel te weinig in Nederland, maar inderdaad je moet dan wel veilig binnen zitten.
Ik ga zappen, vind het wederom zeer matigquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:08 schreef chufi het volgende:
Starks Coldplay op BBC1 "live" van Glastonblurry
Hetzelfde van het ouwe idd ...quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga zappen, vind het wederom zeer matig
bij jou nou ? ! Ik zei het toch ...quote:Op zondag 30 juni 2024 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
The noodweather has arrived,
i repaet,
the noodweather has arrived
Het deed een paar keer boem en regent nuquote:
RIP marcquote:Op zondag 30 juni 2024 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ok, bui ligt nu echt hier boven. Tussen bliksem en boem 2 seconden.
Rip aan de nabestaanden he, dit blijft fokquote:
Morgen lezen we het wel op het nieuwsquote:Op zondag 30 juni 2024 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaanden he, dit blijft fok
Ow, dat moeten ze niet doen nee,quote:Op zondag 30 juni 2024 00:49 schreef chufi het volgende:
WTF een eigenaardig optreden van M.J. Fox bij Coldplay.. aankondigen , maar verder geen aandacht en weer afvoeren in zn rolstoel ... beetje wel niet zo netjes .
Haten deed ik het nog niet maar ... het werkt niet mee ...quote:Op zondag 30 juni 2024 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dat moeten ze niet doen nee,
nu begin ik Coldplay te haten
Morgen is het op denk ik ... was maar een stukje van 250 gram ....quote:Op zondag 30 juni 2024 00:16 schreef chufi het volgende:
Hmmmm wat een lekkere jamon heeft mn dochter meegenomen .... smelt bijna op de tong ...
En hoe lang heb je er dan over gedaan?quote:Op zondag 30 juni 2024 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen is het op denk ik ... was maar een stukje van 250 gram ....
Kan me ook niet voorstellen dat ze die overal heen halenquote:Op zondag 30 juni 2024 00:58 schreef chufi het volgende:
Ik houd me in ... mn dochter was 10 dagen geleden nog bij hun concert in Boedapest ... (niets over die MJ. Fox, gehoord) sorry ...
Ik had net de gedachte om nu de rest op te eten maar ... ik hou me in .. 2 dagen dus als het morgen op gaat ...quote:Op zondag 30 juni 2024 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe lang heb je er dan over gedaan?
Als het lekker is snap ik het.quote:Op zondag 30 juni 2024 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had net de gedachte om nu de rest op te eten maar ... ik hou me in .. 2 dagen dus als het morgen op gaat ...
Alleen UK natuurlijk ... shinenquote:Op zondag 30 juni 2024 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat ze die overal heen halen
Vrees voor hem dat hij dat niet meer aan kan.
Of overmorgen.... ben opgegroeid met de jamon van daar waar ik kwam .. en dat was al speciaal ... alleen eten die geen eikeltjes de hele dag ... of wat dan ook .. hoor het morgen welquote:Op zondag 30 juni 2024 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het lekker is snap ik het.
Al is het dan morgen ook nog lekker
quote:Op zondag 30 juni 2024 09:05 schreef pullup het volgende:
@:Dotteke
[ afbeelding ]
Beetje aan het inpakken, gaat een maandje rustig worden qua vogeltjes want op reis
quote:Op zondag 30 juni 2024 09:05 schreef pullup het volgende:
@:Dotteke
[ afbeelding ]
Beetje aan het inpakken, gaat een maandje rustig worden qua vogeltjes want op reis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |