Ik ben ook niet perse fan van die beestenquote:
Dat denken zwanen waarschijnlijk ook over mensen.quote:
En die wil je dus NIET in/op je boot hebbenquote:
Moet je geen boot nemenquote:Op zondag 30 juni 2024 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die wil je dus NIET in/op je boot hebben
Daar wordt anders over gedachtquote:
Alle zwanen raus (mijn boot)quote:
Met de Waterhoen of de Meerkoet was ook al van alles mis , en nu zijn de Zwanen weer foutquote:
Vergeet de kutkip nietquote:Op zondag 30 juni 2024 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met de Waterhoen of de Meerkoet was ook al van alles mis , en nu zijn de Zwanen weer fout
Alweer een eiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 30 juni 2024 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alweer een ei
Dat weet ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Google zegt dat het uit de Sleeswijk revue is.quote:
Ik zou jou wel eens kootchikootchi naar zon beest willen zien doen als hij op je boot zo ongeveer met zijn bek op ooghoogte op je af ziet komen stampenquote:Op zondag 30 juni 2024 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met de Waterhoen of de Meerkoet was ook al van alles mis , en nu zijn de Zwanen weer fout
Hoezo fout? Zaten ze aan de verkeerde kant?quote:Op zondag 30 juni 2024 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tot hoever zou je kunnen afdingen?quote:
Het scheelt dat je toen al wel was geborenquote:Op zondag 30 juni 2024 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Google zegt dat het uit de Sleeswijk revue is.
René Sleeswijk (1 oktober 1907 – Bussum, 18 maart 1978)
Waarom weet ik dit?![]()
Dan moet je geen boot nemen. ik snap dat gezeur over vogels niet zoquote:Op zondag 30 juni 2024 14:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens kootchikootchi naar zon beest willen zien doen als hij op je boot zo ongeveer met zijn bek op ooghoogte op je af ziet komen stampen
Zwaanpasteiquote:Op zondag 30 juni 2024 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo fout? Zaten ze aan de verkeerde kant?
En er is niets mis met zwaan, die kan je bakken, braden, grillen, etc
En dat ik vroeg wijs wasquote:Op zondag 30 juni 2024 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het scheelt dat je toen al wel was geboren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |