SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Bans worden niet besprokenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
daarom, hahaha maar mss herinner je je nog wat bijzonders wat nog de moeite waard is, voor de rest volg ik het maar ff vanaf hier even
Geen bans enzo?![]()
![]()
![]()
Nee, was een sedan. Geen idee meer wat voor eentje, was een grijze in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is het een kleine compacte auto? had ook zo'n concierge op school die reed in zo'n klein autootje met z'n 180 kilo, dat zag er best grappig uit
Ik had en vrij klein kantoortje en ineens moest die ACE-lucht verspreider een bureau bij mij krijgen.
's Zomers moest ik soms serieus even naar andere collega's toe voor een klusje om te voorkomen dat ik daar in die hitte zou gaan kokhalzen!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, was een sedan. Geen idee meer wat voor eentje, was een grijze in ieder geval.
Ik had en vrij klein kantoortje en ineens moest die ACE-lucht verspreider een bureau bij mij krijgen.
's Zomers moest ik soms serieus even naar andere collega's toe voor een klusje om te voorkomen dat ik daar in die hitte zou gaan kokhalzen!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee dit is voor nuquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel een paar dagen in je auto laten rijpenTrust nobody![]()
Achteraf leveren dit soort dingen altijd leuke verhalen op, maar als je in de situatie zit? Fuck no!quote:![]()
![]()
Maakt door de conserveringsmiddelen enzo toch niks uit?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel een paar dagen in je auto laten rijpen![]()
![]()
hahaha nee, zover ga ik niet terug johquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Nee nee, je moet zelf teruglezen voor de beeldvorming.
Succes en tot zondag
af en toe een ban enzo hier is toch niet ongewoon, dus zoveel bijzonders zal het wel niet zijn
Was dat diegene met een MacMuseum?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Maakt door de conserveringsmiddelen enzo toch niks uit?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb na overwerk Mc gehaald, eumhs. naja daar heb ik ook over te klagen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Maakt door de conserveringsmiddelen enzo toch niks uit?
[ afbeelding ]
Maar laat maar gaan. LOL wil niet een negatieve toon zetten eigenlijk nog.
Ff kijken wat ik moet uitzoeken bij FeelingzDo what you love, love what you do!![]()
youtube en nu alles down, mar lusiter ff terug want was ff boodschappenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu is de facebook stream ook al gestopt. Kijk jij via youtube of twitch?Uw ADH vitamine Worst
Jij een negatieve toon zetten?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb na overwerk Mc gehaald, eumhs. naja daar heb ik ook over te klagen.
Ff kijken wat ik moet uitzoeken bij FeelingzDat nooit!
![]()
![]()
Deoquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ff kijken wat ik moet uitzoeken bij Feelingz![]()
![]()
nou kan wel zeiken dat weet ik wel, maar over het algemeen ben ik toch nog wel redelijk positief ingesteld. Of niet?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij een negatieve toon zetten?Dat nooit!
hmmmm. tis in tekst komt het soms niet helemaal goed over, zeker niet met hoe ik het omschrijf vaak. Maar weet ik bekend probleem. Moet er op letten wel vaak ook met werk
Jij vindt dat ik stinkquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
make some noise![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jij bent het sjinnestriltsjen van de topicreeks!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
nou kan wel zeiken dat weet ik wel, maar over het algemeen ben ik toch nog wel redelijk positief ingesteld. Of niet?
hmmmm. tis in tekst komt het soms niet helemaal goed over, zeker niet met hoe ik het omschrijf vaak. Maar weet ik bekend probleem. Moet er op letten wel vaak ook met werk![]()
![]()
"This Twitch stream has halted because fuck you!"quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben al de hele dag zo elke keer als die stream stopt om onzinredenen
[ afbeelding ]![]()
Nu nog niet, maar later vanavond wel?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ff kijken wat ik moet uitzoeken bij Feelingz
Hoe is het met je tuin, japanse plant weg?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ik wil wel een stream van jou Hemaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
de wat? je weet ik moet dit googlen hequote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent het sjinnestriltsjen van de topicreeks!
wat voor content wil je zienquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik wil wel een stream van jou Hema![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Duizendknoop?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar later vanavond wel?
Hoe is het met je tuin, japanse plant weg?![]()
![]()
sperziebonenaanhetgehaktepaprikamengselenroerbakheteengepaarmintotdezgewaterigezijnmaaramlekkerknisperendblijven.
Als jewilt,mankunnjetopdienenmetrijstnoedelsomhetheleneenk complete maaltijdte maken.Laatjenietallemensengereseldmakenalszejouwhome-madecreatieteblauwzwartzienvananniedernon-vlezekijkersgaangieten*;)*Uw ADH vitamine Worst
maar ik heb je nog niet gevondenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh, ok, dan mag je mijn stank houden![]()
![]()
want dan houd ik jou ook
beetje marktonderzoek voordat je iets op de markt brengt kan geen kwaad tochquote:Uw ADH vitamine Worst
En dan word ik gedwongen om mijn theezakje weg te gooien na elk gebruikquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar ik heb je nog niet gevonden![]()
want dan houd ik jou ook
Heb al maanden geen thee meer gehad denk ik, meestal gewoon water of fris.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Niet gelezen, maar als dat zo is, heb je echt een probleem!quote:
ÓF je tuin 2 meter afgraven, ÓF een varken huren.![]()
Zeker verstandig. Ben benieuwd naar jouw vuurwerkquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje marktonderzoek voordat je iets op de markt brengt kan geen kwaad toch
jup dan word je inderdaad gedwongen om je theezakjes weg te gooienquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan word ik gedwongen om mijn theezakje weg te gooien na elk gebruik
Heb al maanden geen thee meer gehad denk ik, meestal gewoon water of fris.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar als dat zo is, heb je echt een probleem!
ÓF je tuin 2 meter afgraven, ÓF een varken huren.![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker verstandig. Ben benieuwd naar jouw vuurwerk![]()
![]()
mooie scene was dat iddquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inb4 de buuf inhurenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
ÓF je tuin 2 meter afgraven, ÓF een varken huren.Uw ADH vitamine Worst
ik blijf morgen niet thuis want de stream gaat morgen toch weer haperenUw ADH vitamine Worst
op twitch ook?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
ik blijf morgen niet thuis want de stream gaat morgen toch weer haperenSmile, it's free therapy.![]()
nee nog niet ik had dit ingeplande he met de hovenier, maar die kon pas op zijn vroegst volgende maand 20e. dat is geplandquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar later vanavond wel?
Hoe is het met je tuin, japanse plant weg?
Dus ik gok ze maaien alles weg en dan ben ik er nog niet vanaf maar denk erover om er worteldoek ofzo over te leggen.Do what you love, love what you do!![]()
This channel is temporarily unavailable due to a violation of Twitch's Community Guidelines or Terms of Service.quote:Uw ADH vitamine Worst
oeiquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
This channel is temporarily unavailable due to a violation of Twitch's Community Guidelines or Terms of Service.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:49 schreef devzero het volgende:
Even thee zetten, met een nieuw theezakje en niet die hergebruikte theezakjes van @:mizzezamyHeeft Amy hergebruikte theezakjes hangen?
![]()
hmmmm ja en de 5 tuinen hiernaast dus. maar idd dat varken had ik ook gevonden, maar zie dat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
ÓF je tuin 2 meter afgraven, ÓF een varken huren.Do what you love, love what you do!![]()
Niets mis met mijn theezakjesquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:49 schreef devzero het volgende:
Even thee zetten, met een nieuw theezakje en niet die hergebruikte theezakjes van @:mizzezamy
gewoon doenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm ja en de 5 tuinen hiernaast dus. maar idd dat varken had ik ook gevonden, maar zie dat niet gebeuren.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]Heeft Amy hergebruikte theezakjes hangen?
quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
tja het is blijkbaar wel de oplossing, maar dit is altijd de vraag he, wie verantwoordelijk en betalen?quote:
Gemeente? Woningbouw? Huurders?Do what you love, love what you do!![]()
Dan je tuin 2 meter diep afgraven en de grond afvoeren, of zeer uitgebreid zeven.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm ja en de 5 tuinen hiernaast dus. maar idd dat varken had ik ook gevonden, maar zie dat niet gebeuren.![]()
ik heb die plant er niet gezet lig en stond er al toen ik ging huren hier... en bij buren.... en dan?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm ja en de 5 tuinen hiernaast dus. maar idd dat varken had ik ook gevonden, maar zie dat niet gebeuren.gezellig samen met je 5 buren een varken aanschaffen.
En daarna een buurtbarbecue
De Rabobank!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
tja het is blijkbaar wel de oplossing, maar dit is altijd de vraag he, wie verantwoordelijk en betalen?
Gemeente? Woningbouw? Huurders?![]()
![]()
dat is wel een goed idee eigenlijk, op het spit als ie zich eraan vol gevreten heeft.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]gezellig samen met je 5 buren een varken aanschaffen.
En daarna een buurtbarbecue
Eigenlijk zoals het hoort te zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan altijd op je rekenen!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk iemand gevonden die een voorzetje gaf
Maar eigenlijk dacht ik daar niet aan, soms heb ik gewoon normale gedachten
Hij ging het een hovenier laten doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
ÓF je tuin 2 meter afgraven, ÓF een varken huren.
En hopelijk gooit die het niet bij het groenafval![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:53 schreef kree het volgende:
[..]
dat is wel een goed idee eigenlijk, op het spit als ie zich eraan vol gevreten heeft.
Eigenlijk zoals het hoort te zijn.Zoals God het voor ogen had! En wie zijn wij om Hem tegen te spreken?
![]()
![]()
Eentje met een graafmachine?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:54 schreef maily het volgende:
[..]
Hij ging het een hovenier laten doen.
En hopelijk gooit die het niet bij het groenafval![]()
inderdaad broederquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]Zoals God het voor ogen had! En wie zijn wij om Hem tegen te spreken?
Hey Kree er weer
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
de baas ervan was hier, in aantekeningen. kettingzagen mee en bosmaaiers en heggesnoeiers. LOLquote:
\
Nouja ken het bedrijf opzich. niet, maar belde ze nav dat ze op het hoekje hier bezig waren en die tuin was nog erger.
Hebben ze in 1 dag korte metten mee gemaakt.Do what you love, love what you do!![]()
Hebben ze ook het scheurgras in je tuin gezien?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
de baas ervan was hier, in aantekeningen. kettingzagen mee en bosmaaiers en heggesnoeiers. LOL
\
Nouja ken het bedrijf opzich. niet, maar belde ze nav dat ze op het hoekje hier bezig waren en die tuin was nog erger.
Hebben ze in 1 dag korte metten mee gemaakt.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zelf voor varken spelen danquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
tja het is blijkbaar wel de oplossing, maar dit is altijd de vraag he, wie verantwoordelijk en betalen?
Gemeente? Woningbouw? Huurders?Uw ADH vitamine Worst
Heb wel de meest beste natuurtuin trouwens van heel Rijnsburg voor alle beestjes enzo voor GL liefhebbers nu.
Maarja het is iets te veel om bij te houden nu, of om aan te beginnen, dus daarom laat ik het maar door pro's ff naar 0 terug brengen en dan hoef ik het alleen maar beetje bij te houden.
Graag voor over dat geld, werk liever over ipv het zelf allemaal te moeten doen.Do what you love, love what you do!![]()
was dat? denk niet want ken het niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben ze ook het scheurgras in je tuin gezien?Do what you love, love what you do!![]()
Die lijkt me wel erg gaaf, hoewel ik niet volledig into alle inside information ben, zoals die lui die Deadpool mee willen nemen; geen idee wie dat zijn.quote:![]()
kree knor knor knor en dan happie van die duizendknoopUw ADH vitamine Worst
wilde ik net typen hahahahahaa ja maar dat helpt wel ontzettend goed!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is een probleem waar je neutronenkorrels voor nodig hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Van Loki zijn die.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Die lijkt me wel erg gaaf, hoewel ik niet volledig into alle inside information ben, zoals die lui die Deadpool mee willen nemen; geen idee wie dat zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet je daar ook voor kauwen? @ieniminimuis om je plafond te wittenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is een probleem waar je neutronenkorrels voor nodig hebt.![]()
![]()
Mijn dochtertje is momenteel in Rotterdam (of all places) en ze stuurde me een foto van haar eten: "FRIETJES"![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wilde ik net typen hahahahahaa ja maar dat helpt wel ontzettend goed!![]()
![]()
ha ja koot en de bie, ok ok, ja die kon ik niet echt.quote:
Gehehe
tis wel waarheid want ik laat me aanpraten ook wat ok is hoor door hovenier, maargoed hij staat goed bekend dus ga maar uit van dat hij dat weet. LOLDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:01 schreef devzero het volgende:
Mijn dochtertje is momenteel in Rotterdam (of all places) en ze stuurde me een foto van haar eten: "FRIETJES"![]()
Goeie opvoeding gehad!
Kun je trots op zijn!
![]()
![]()
![]()
bij de Bram?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:01 schreef devzero het volgende:
Mijn dochtertje is momenteel in Rotterdam (of all places) en ze stuurde me een foto van haar eten: "FRIETJES"Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
ha ja koot en de bie, ok ok, ja die kon ik niet echt.
Gehehe![]()
@ToT dat zijn een soort timeline politie agenten.
Zou wel komen omdat Deadpool aan het einde van Deadpool 2 zijn vriendin heeft teruggehaald met de tijdmachine van Cable.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zei die conifeer mag je ook wel wat snoeien hier aan de voorkant.
Hoop gelach, Ja dat is een taxus, weet ik veel....
LOL. zei daarom vraag ik jullie.Do what you love, love what you do!![]()
En anders kun je een mooie google-recensie bij hem achterlatenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
ha ja koot en de bie, ok ok, ja die kon ik niet echt.
Gehehe
tis wel waarheid want ik laat me aanpraten ook wat ok is hoor door hovenier, maargoed hij staat goed bekend dus ga maar uit van dat hij dat weet. LOL![]()
![]()
Dat wordt ingezameld om kankermedicatie van te maken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:04 schreef kree het volgende:
ik zei die conifeer mag je ook wel wat snoeien hier aan de voorkant.
Hoop gelach, Ja dat is een taxus, weet ik veel....
LOL. zei daarom vraag ik jullie.![]()
ik vertrouw het wel opzich, tis geen malafide bedrijfje want ze doen meer, dat had ik dan wel weer uitgezocht.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
En anders kun je een mooie google-recensie bij hem achterlatenDo what you love, love what you do!![]()
echt? nouja denk dat het in hun aanhanger verdwijnt naar de stort.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
Dat wordt ingezameld om kankermedicatie van te maken.Do what you love, love what you do!![]()
ok ik ben inmiddels ingelogd bij mijnfeeling.nl met mijn persoonlijke code.......
Geen idee, wat staat erop wat nuttig is of waar ik nog iets aan heb....Do what you love, love what you do!![]()
Ja tochThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En.voor hoeveel je iets mag uitzoeken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:10 schreef kree het volgende:
ok ik ben inmiddels ingelogd bij mijnfeeling.nl met mijn persoonlijke code.......
Geen idee, wat staat erop wat nuttig is of waar ik nog iets aan heb....
Hebben ze ook deo?
Of gewoon waardebonnen voor bol ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
fok is naar de tandjes door mijn adbolker zegtie![]()
![]()
categorie eerst kiezen, krijg ditquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
En.voor hoeveel je iets mag uitzoeken.
Hebben ze ook deo?
Of gewoon waardebonnen voor bol ofzo.
free photos
denk ga daar niet voor de deo of luchtjes maar meer praktische.Do what you love, love what you do!![]()
Die dame rechts onderinquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:13 schreef kree het volgende:
[..]
categorie eerst kiezen, krijg dit
[ link | afbeelding ]
free photos
denk ga daar niet voor de deo of luchtjes maar meer praktische.![]()
![]()
denk toch midden onder, trouwens bedrag is denk ongeveer 40 euro ofzo, maar het is in punten die je van dat bonnetje met code krijgt dus je weet het nooit.Do what you love, love what you do!![]()
Ahhh ja okee, daar had ik idd iets van meegekregen!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:tot dat zijn een soort timeline politie agenten.
Zou wel komen omdat Deadpool aan het einde van Deadpool 2 zijn vriendin heeft teruggehaald met de tijdmachine van Cable.![]()
![]()
dacht dat je door Armin was ontvoerd na jouw verschijning in de ASOT studioquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
500gr groentjes in m'n mik aan het proppeUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
nou de groeten maar weer
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
de groenten bedoel je zekerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
nou de groeten maar weer
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
15 punten krijg ik op die site dus als kerst cadeau.
tis wel een beetje allemaal Chinese rommel enzo, maar ok tja euro of 40 denk staat het voor.
kan een weegschaal kopen voor 11 punten, mss want krijg beetje buikje.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien wat Chinese pruimen kopen?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:18 schreef kree het volgende:
tis wel een beetje allemaal Chinese rommel enzo, maar ok tja euro of 40 denk staat het voor.
Die schijnen over dwars te zitten.![]()
![]()
of massage Enzo, maar die staan er niet op, damn tis eigenlijk allemaal troep, maar vind t zonde om te laten gaan. hahahaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien wat Chinese pruimen kopen?
Die schijnen over dwars te zitten.Do what you love, love what you do!![]()
Voor 15 punten zou je misschien een Chinese Tesla-kloon kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
of massage Enzo, maar die staan er niet op, damn tis eigenlijk allemaal troep, maar vind t zonde om te laten gaan. hahaha![]()
![]()
Zo eentje heb ik hier naast me staan!quote:
Worden snel lelijk; te veel water is niet goed, te weinig ook niet, zeikplant!![]()
![]()
ok ff verder zoeken dusquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik hier naast me staan!
Worden snel lellijk.
wat een zak aardappelen ben je dan zeg!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:24 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.omroepbrabant(...)g-tegen-lantaarnpaal![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
geldig tot en met 30-06-2024
opschieten!!![]()
![]()
weet ik daarom nu ook mee bezigquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
geldig tot en met 30-06-2024
opschieten!!
Het stond op intranet anders was ik het vergeten. maar heb het nu denk.
Dit is nuttig en kan ik ook nog gebruiken
1 punt over, net als vorige keer waar je dan niks mee kunt, maargoed die gaan naar de CEO van myfeelingz wss.
32 bij 21 cm?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik daarom nu ook mee bezig
Het stond op intranet anders was ik het vergeten. maar heb het nu denk.
Dit is nuttig en kan ik ook nog gebruiken
[ link | afbeelding ]
Kun je een doormidden geknakte frikandel in kwijt!![]()
![]()
past precies midden in de oven die ik heb denk? kastruimte weet ik waar ie in paste is 60cm. dan nog die oven erin. dus naja joh tis toch allemaal beetje zooi wat ze daar hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
32 bij 21 cm?
Kun je een doormidden geknakte frikandel in kwijt!
Denk dit is nog beetje nuttig, en ben alleen he, dus zoveel hoeft niet in 1 keer
kan er ook nog wel wat anders in bakken als ik hem op gas zet dus neem ik aan met gietijzer.
maar ben helemaal van maar proberen, mooi lig gaan deze punten niet vergaan, want zal ze wel ff opeisen nog
Kun je die niet aan het goeie doel doneren?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:28 schreef kree het volgende:
1 punt over, net als vorige keer waar je dan niks mee kunt, maargoed die gaan naar de CEO van myfeelingz wss.![]()
Euhm zie die niet zo op die site staan, maar mss nog ff zoeken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je die niet aan het goeie doel doneren?
Geen idee eigenlijk, ben altijd wel voor goeie doelen, maar wordt een beetje leip van studenten enzo met commissie die aan me deur komen ook met QR en gelijk abo die je elk moment kunt opzeggen.
Vroeger gooide ik een halve euro of euro of daarvoor een gulden in de collectebus, en dat was ok. maar dat geslijm, en dat ik er erna achter aan moet gaan om dingen op te zeggen heb ik geen zin in. Dus zeg ze gelijk ja helaas maar doe ik niet aan.Do what you love, love what you do!![]()
en echt weet ik want was best lang lid van scouting en heb met die busjes voor de deur gestaan, dus weet de andere kant.
Maar het is nu meer een bedrijf geworden die inzamelt en ermee van pakt als rechtsreeks voor goeie doel. en daar werk ik niet aan mee iig.Do what you love, love what you do!![]()
tis wel een beetje jammer want je krijgt medelijden toch he, als een leuke meid zo half verzopen door de regen voor je deur staat met half on scanbare QR met voor je wat kunt zeggen, heel verhaal. kent u ons etc etc.
Je moet nog moeite doen om ze in de rede te vallen omdat ik al weet van ik wil dit niet????
Tja tis niet voor de mensen die het doen opzich dus, maar er is een verschil die ingezet worden in op commissie en degene die het vanuit vrijwilliger doen. Kindjes enzo doe ik dan nog wel eens wat en moet met QR nog en dan goed opletten dat het geen abo is gelijk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
2 het valt nog meequote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
Ik heb het niet gevolgd, dus geen idee waar het over gaat.
Maar goed... we gaan weer over naar Defqon 1![]()
Daar ga ik niet in mee. 🤣🤣quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
Ik heb het niet gevolgd, dus geen idee waar het over gaat.
Maar goed... we gaan weer over naar Defqon 1![]()
Hey Jusquote:
Nee hou niet van die muziek.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Harde klappen Dot, daar hou je toch vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohja, ik had het over muziekquote:
Nee dat had ik ook niet verwacht eigenlijkWat voor muziek hou jij van?
![]()
Klinkt apartquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:18 schreef kree het volgende:
kan een weegschaal kopen voor 11 punten, mss want krijg beetje buikje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
McSpicy?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Das voor t krldertje
Doelde nu op macdonalds![]()
![]()
Rock, blues,quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja, ik had het over muziek
Nee dat had ik ook niet verwacht eigenlijkWat voor muziek hou jij van?
wist het altijd al, Dot valt beetje inleefde smaak als wat ik denk. Maar ok doe genoeg andere ook , heb niet eens een iets precies in muziek wat ik leuk vind.quote:
Wel beetje van groove ben ik.Do what you love, love what you do!![]()
Die moderne computer muziek vind ik helemaal niets.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
wist het altijd al, Dot valt beetje inleefde smaak als wat ik denk. Maar ok doe genoeg andere ook , heb niet eens een iets precies in muziek wat ik leuk vind.
Wel beetje van groove ben ik.
Led zeplin, black sabbat en dergelijke spreekt mij meer aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moederkloekquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb dorst en ben ook wel moe eigenlijk.
Koude voeten.
Geen honger.
Mis ik nog iets?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat je gek bent?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb dorst en ben ook wel moe eigenlijk.
Koude voeten.
Geen honger.
Mis ik nog iets?![]()
![]()
En niet van slaan hou, anders zou ik je nu 🥬🐓quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En niet van slaan hou, anders zou ik je nu 🥬🐓![]()
![]()
Pindakoekquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik heb een pak in huisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil ook koekjes
Dat hadden ze niet bij macdonalds
Misschien heb ik nog ijs in de vriezer
Trust nobody![]()
Beetje een hoofd alsquote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Deze vind ik n beetje eng.. ook geen idee wat t betekentof als je met je hoofd uit het raam op de snelweg rijdt
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beetje een hoofd als [ afbeelding ] of als je met je hoofd uit het raam op de snelweg rijdt![]()
![]()
nog een jaar en luister je naar AIquote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die moderne computer muziek vind ik helemaal niets.
Led zeplin, black sabbat en dergelijke spreekt mij meer aan.
Hey Mickytjuhquote:
nou vond het maar koud vanochtend ipv gister, damn. vest weer aan hoor hier, en was toch al verbrand de dag ervoor.quote:
Ik las btw nog mention over drinkwater tekort of te besparen op drinkwater. Ik weet dat dit in het nieuws was.
Maar jullie begrijpen het dan wel weer verkeerd, het ligt nl niet aan de regenval opzich waardoor het probleem er is met te weinig drinkwater.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-06-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3151 / +9 / +136 / 14199 / 15299
2. Dr.Mikey / 1742 / +78 / +85 / 1932 / 2500
3. FreshFruit / 1467 / +63 / +79 / 3455 / 4315
4. Jacquelinehasselbaink / 1454 / +39 / +68 / 4902 / 5410
5. devzero / 659 / +60 / +15 / 1101 / 1320
6. AardappelSchotel / 559 / +0 / +0 / 1872 / 2215
7. MizzezAmy / 533 / +32 / +8 / 3770 / 4221
8. KillemWieft / 509 / +34 / +25 / 352 / 587
9. HappyCharly / 391 / +41 / +15 / 3131 / 3439
10. hemarookworst / 378 / +44 / +18 / 1814 / 2084
11. Superbadeendje / 364 / +0 / +0 / 1846 / 2165
12. ToT / 330 / +29 / +44 / 3282 / 3538
13. kree / 319 / +0 / +22 / 1380 / 1587
14. gebrokenglas / 302 / +22 / +3 / 2233 / 2517
15. DJMO / 242 / +0 / +0 / 660 / 835
16. greysbones / 236 / +37 / +2 / 4000 / 4150
17. Sally / 229 / +0 / +0 / 400 / 496
18. loveyoulongtime / 226 / +3 / +0 / 1268 / 1416
19. KoningWouter / 222 / +53 / +6 / 387 / 487
20. CrazyMind / 221 / +0 / +0 / 1957 / 2171SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Justin op 1
Hoorde t op t nieuws jaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:28 schreef kree het volgende:
Ik las btw nog mention over drinkwater tekort of te besparen op drinkwater. Ik weet dat dit in het nieuws was.
Maar jullie begrijpen het dan wel weer verkeerd, het ligt nl niet aan de regenval opzich waardoor het probleem er is met te weinig drinkwater.
Vond t n manier om de prijzen omhoog te gooien. Raar.Trust nobody![]()
Wat goehoedddddquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgende maand weer of ga je net als @:Speklap3000 verdwijnen?![]()
Neeeee je zou nog wat langer blijvuhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is een mysteriequote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Domme vraag idd
[..]
Volgende maand weer?![]()
![]()
Maar hoe lang?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neeeee je zou nog wat langer blijvuhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga maar. Louter kwaliteit posten 🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou ik eigenlijk niet echt? het gaat niet om de gemiddelde consument nl.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoorde t op t nieuws ja
Vond t n manier om de prijzen omhoog te gooien. Raar.
Het hele probleem is, er kan meer water worden gewonnen, maar er zijn eisen van de overheid waar dat aan moet voldoen en doen we als "bedrijf" zeg ik maar.
Water is niet hetzelfde als met elektra, laat ik dat voorop stellen .
Het zijn bedrijven maar aandeelhouders zijn gemeenten enzo vooral.
de regering bepaald hoeveel water we waar mogen intrekken. en dat met natuur organisatie enzo en dat botst, er kan wel meer maar mag niet.
En daar doe onze directeur Wim Droseart moeite voor met lobby. onze directeur en geliefd leider. LOL
Maar het ligt niet zo simpel als dat we als waterbedrijf kunnen zeggen van we pompen wat meer op, dat is meer een regering questie als dat mogelijk is, daarom alternatieve bronnen onderzoek enzo waar echt tonnen en tonnen euro's per jaar in gaan. Dus wil ik maar zeggen, het ligt niet niet aan "ons" als waterbedrijven wat dit soort dingen in het nieuws brengt.
er is btw een jaarraport ook van dunea hoor openbaar waar alles in staat, dat is gewoon openbaar en staan dit soort dingen in en cijfers, voor wie wil wil best linkje even doen?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar hoe lang?Tot de maand dat je op vakantie gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze vond ze verder lekker en het maakt haar niet uit of het nou friet of patat wordt genoemdquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:02 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Goeie opvoeding gehad!
Kun je trots op zijn!
![]()
Ze gaan morgen op een cruise van Rotterdam naar Noorwegen
![]()
Gaat je lukken. Dan ook drie op een rij. Je kan hetquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat je lukken. Dan ook drie op een rij. Je kan het![]()
![]()
Daarn kan je heerlijk uitrusten bij de boeddha'squote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dat hoop ik ook nietquote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoop dat Justy geen Spekkie gaat doen![]()
![]()
Ja maar die moet ik gaan pesten, weet je hoeveel energie dat kostquote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarn kan je heerlijk uitrusten bij de boeddha's![]()
![]()
Valt wel mee, gewoon zonder shirt rondlopen. Dat vinden ze ook niet tof.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar die moet ik gaan pesten, weet je hoeveel energie dat kostLach met een schone bips![]()
Nee hoop ik ook niet. Zou een gemis voor DTS zijn. spaklap was ook al zo gezelligert en zo in een keer wegquote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoop dat Justy geen Spekkie gaat doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mis Spekkiequote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoop ik ook niet. Zou een gemis voor DTS zijn. spaklap was ook al zo gezelligert en zo in een keer weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ironisch ditquote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pics?? Moest ik vragen van een vriend.![]()
![]()
Je gaat half augustus dus heb je de eerste twee weken om je energie op te krikken. Ik stel mij wel beschikbaar 🤣quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar die moet ik gaan pesten, weet je hoeveel energie dat kostWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, jammer wel. Gelukkig hebben we de herinnering nogquote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoop ik ook niet. Zou een gemis voor DTS zijn. spaklap was ook al zo gezelligert en zo in een keer weg
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat half augustus dus heb je de eerste twee weken om je energie op te krikken. Ik stel mij wel beschikbaar 🤣wat zeg jij nou
![]()
ff lekker pompenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat half augustus dus heb je de eerste twee weken om je energie op te krikken. Ik stel mij wel beschikbaar 🤣![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: