Je had hem ook zelf kunnen openenquote:Op donderdag 27 juni 2024 19:40 schreef StephanL het volgende:
Jahahahaa daar is die![]()
In alternatieve vorm dan wel
Ach, het EK word ook gesponserd door allemaal bedrijven buiten Europa.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:39 schreef Nober het volgende:
Geen Red Bull of Heineken als sponsor van de GP Oostenrijk, opvallend.
Qatar Airways, ophef in 3,2,1
Ga niet zomaar een topic openen als ik er vanuit ga dat die alsnog komtquote:Op donderdag 27 juni 2024 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je had hem ook zelf kunnen openen![]()
En ons als mods kunnen vragen om te reeksen
Laat 3rr0r het gewoon openen, dan is het maar een paar tellen laten, is wel meteen alles kloppend. Kennelijk was er toch nog niks te bespreken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je had hem ook zelf kunnen openen![]()
En ons als mods kunnen vragen om te reeksen
Was aan het afkoelen in het zwembadquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
Kekke OP
Hop, aan de slag @:ESF1Gamer
Plus sprintrace, dus het wordt sowieso moeilijk om het hele weekend de snelste te zijn, McLaren lijkt zeker met minder brandstof toch wel de snellere, zondag heeft Red Bull wel meer kans.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 06:24 schreef manny het volgende:
hoge kerb stones, maar 1 keer oefenen. lastig weekendje voor RB.
RB heeft altijd moeite om in korte tijd de snelste setup te vinden.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 06:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Plus sprintrace, dus het wordt sowieso moeilijk om het hele weekend de snelste te zijn, McLaren lijkt zeker met minder brandstof toch wel de snellere, zondag heeft Red Bull wel meer kans.
"God, this is James. Please no rain."quote:
Moet er toch niet aan denken dat mijn vader constant aan het ruzie zoeken is met mijn werkgeverquote:
Klinkt alsof het andersom is gebeurd.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:44 schreef FvanS het volgende:
[..]
Moet er toch niet aan denken dat mijn vader constant aan het ruzie zoeken is met mijn werkgever
Sinds wanneer geloven we wat Jos zegt?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt alsof het andersom is gebeurd.
Doe ik niet, geen zorgenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Sinds wanneer geloven we wat Jos zegt?
Zijn ook altijd dezelfde die het doenquote:
quote:
Nou vooruitquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zijn ook altijd dezelfde die het doen
Sargeantquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:29 schreef greysbones het volgende:
wie knalt hem er het eerst af in de graveltrap?
Skattiequote:
Zhouquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:29 schreef greysbones het volgende:
Beetje afgezaagd. Ik gok Leclerc.quote:
Perez zei vorig jaar dat-ie de tracklimit niet kon zien. Kijken of-ie het nu er grind ligt opeens wel zichtbaar is vanuit de cockpitquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:29 schreef greysbones het volgende:
quote:
quote:
ik gok dat het een soort van opwarm ronde wasquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mercedes sneller op de hards dan Max op de mediums
Stond ie in de file?quote:
Zal weer eens niet.quote:
Thuisrace, he. Degene die naast de school woont is ook altijd te laat, terwijl iemand die een half uur moet fietsen wel op tijd vertrekt.quote:
Ach, hier heb je ook figuren die denken dat de stand na 8 minuten boeiend is. Ze kennen hun publiek.quote:
Tijd voor Horner om te vertrekkenquote:
Niet meer.quote:
Al besprokenquote:
Nee is FP1quote:
En?quote:
wat ik net hoorde heeft Jos zelf gezegdquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:41 schreef Marcoss het volgende:
Jos die samen met andere oud-F1 coureurs wat rondes rijdt over het circuit.. waarom zou je daar zoveel ophef over willen als (team Horner) een? Waarschijnlijk krijgt het nu meer aandacht dan als hij gewoon mee had gedaan.
Al het verhaal klopt uiteraard
Vroeg begonnen met drinken vandaag?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dacht even dat er iemand over de baan liep
Ik drink niet eens!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vroeg begonnen met drinken vandaag?
Ja, bedoelde waarom Horner zich daar dan zo druk over gaat makenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik net hoorde heeft Jos zelf gezegd
joe joe
zoek het uit
doordat Horner aan het saboteren was
en dat lijkt me voor nu eens een prima beslissing van Jos
blijkbaar is Hornie toch ietsje minder leuk dan hij zich voordoetquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, bedoelde waarom Horner zich daar dan zo druk over gaat maken
Dat zeg je alleen tegen mij en niet tegen @Nattekat?quote:
altijd verouderde informatie die je hoort.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:50 schreef HiDiHo het volgende:
Watch for Verstappen pushing? vanuit de pits??
Ja ik vind het maar niets....vroeger hoorde je alle radio's livequote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:51 schreef Managarm het volgende:
[..]
altijd verouderde informatie die je hoort.
Kunnen zo door naar het EK in duitslandquote:
Die Norris weer gaat claimen als McLaren-fans.quote:
Grand Prix Radioquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bedankt voor de uitleg wat een stuurkolom is.
TeamMV goed vertegenwoordigd!quote:
Kajuit is waar je slaapt, toch?quote:
oopsquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:57 schreef TweedeKlum het volgende:
@:ESF1Gamer
Ik ging uit van 13.30 zoals in het tijdentopic staat.
ik ook nietquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Kajuit is waar je slaapt, toch?
(ik heb geen verstand van boten)
Gelukkig gebeurt er niks geweldigs. Althans, behalve Mercedes 1-2 op dit momentquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:57 schreef TweedeKlum het volgende:
@:ESF1Gamer
Ik ging uit van 13.30 zoals in het tijdentopic staat.
quote:
remmen werken niet??quote:
Hij zal dit niet voor de leut doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
remmen werken niet??
hij staat op een heuveltje ?
Heuvel.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
remmen werken niet??
preciesquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij zal dit niet voor de leut doen.
Het was maar een garpjequote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
remmen werken niet??
Die hebben gewoon nog 3.11. Net als de Deutsche Bahn.quote:
Oude motor, niet die van vorige week. Maar het beperkt wel je mogelijkheden later in het seizoenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nou, dat wordt nu een back of the grid, Spa ook. Dit is nog niet gespeeld hoor..
Alles komt goed.quote:
Hij rijdt alweerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Klinkt als een diff adjustment wat door de motor niet werd geslikt.
Zal geen groot probleem zijn!
Beter meteen even proberen of hij diff aan kan passen nuquote:
Zoals ik dus al voorspelde.quote:
Hij deed wel dingen zo te horen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beter meteen even proberen of hij diff aan kan passen nu
Red Bull Racing goden.quote:
Ja klinkt niet gezondquote:
vind zowel de RBR als de McLaren geen mooi geluid hebbenquote:
Beter aan het einde van de sessie.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beter meteen even proberen of hij diff aan kan passen nu
Williamsquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson: red bull heeft 25 topengineers aangetrokken. Eentje van HAAS. (lol)
Oh even verkeerd verstaanquote:
Williams heeft Alpine leeggeroofd. 10 van de 26 zouden daar vandaan komen. En ook diverse engineers van Red Bull, Mercedes en Ferrari.quote:
Loterij gewonnen?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Williams heeft Alpine leeggeroofd. 10 van de 26 zouden daar vandaan komen. En ook diverse engineers van Red Bull, Mercedes en Ferrari.
https://www.the-race.com/(...)thing-worth-knowing/
Alsof je kruiden over de kibbeling strooitquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
Pia gooien ze nog een bak Flowvis over
Ik zei toch dat ie 0.6 sneller zou gaanquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:26 schreef SiGNe het volgende:
Max P1, Perez P11... zo is het weer normaal
bijna 1,1 seconde langzamer is wel erg slecht.. Max laat zien dat de wagen sneller kan dan dat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:26 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ie 0.6 sneller zou gaan
Ja, en waarschijnlijker kan het nog sneller.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
bijna 1,1 seconde langzamer is wel erg slecht.. Max laat zien dat de wagen sneller kan dan dat.
je maakt hier bezwaar als mensen een rijder Lulu noemenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Welke hond zat George in de weg
Reactie van George was wel briljant, duimpje 🤣🤣👌🏻👍🏻
Fifi?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je maakt hier bezwaar als mensen een rijder Lulu noemen
maar een hond is wel prima??
In P2 vast ja, nu nog even wat afstellingen finetunen in de pauze.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:28 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, en waarschijnlijker kan het nog sneller.
Er is geen FP2..quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In P2 vast ja, nu nog even wat afstellingen finetunen in de pauze.
Morgen P1 in de quali.. z'n 40e.
Een mod die het niet hont noemtquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je maakt hier bezwaar als mensen een rijder Lulu noemen
maar een hond is wel prima??
Oh ja.. extra punten..quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is geen FP2..
Het is een sprintweekend.
Dit is gespeeld.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was hem weer.....tot straks
Fok! memes zijn hem inderdaad vreemd, jaquote:
Naja, Nattekad net zo hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Fok! memes zijn hem inderdaad vreemd, ja
Spannend!quote:
Handig om te weten! Dan zie ik jullie zeker dan. Wordt een fantastische sessie weet ik nu al.quote:
Nog reptilians gezien?quote:
Jij support iedereen die het tegen Verstappen opneemt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze sprint shootout wordt amazing. Megaveel zin in. Ik support Norris en Piastri natuurlijk.
Ik had ingeschakeld als ik het kon ontvangen. Jammer!quote:
Iemand heeft hongerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jij support iedereen die het tegen Verstappen opneemt.
Lewis en George zijn pass? Ben benieuwd wanneer Ferrari aanhaakt kun je die ook supporten.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze sprint shootout wordt amazing. Megaveel zin in. Ik support Norris en Piastri natuurlijk.
Mercedes heeft net de pace niet. Tuurlijk ik blijf supporten en genieten van hun succesjes, maar goed McLaren kan echt voor P1 strijden. Daar hou ik een oog op logischerwijs.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Lewis en George zijn pass? Ben benieuwd wanneer Ferrari aanhaakt kun je die ook supporten.
Zolang het maar geen Max Verstappen is ben jij overal voor in denk ik.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mercedes heeft net de pace niet. Tuurlijk ik blijf supporten en genieten van hun succesjes, maar goed McLaren kan echt voor P1 strijden. Daar hou ik een oog op logischerwijs.
Het gaat mij niet zo zeer om Verstappen maar hij wint steeds alles, ben gewoon blij als iemand met hem de strijd aangaatquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:50 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Max Verstappen is ben jij overal voor in denk ik.
Mercedes was wel de snelste in de long runs.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mercedes heeft net de pace niet. Tuurlijk ik blijf supporten en genieten van hun succesjes, maar goed McLaren kan echt voor P1 strijden. Daar hou ik een oog op logischerwijs.
Zal ook afhankelijk zijn van fuel load, baseerde mijn stelling even op de vorige GP waarop ze net iets tekort kwamen. Maar goed: als ze voorin mee kunnen doen nog leuker!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mercedes was wel de snelste in de long runs.
soort van twee mini race weekendenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:33 schreef SiGNe het volgende:
Het is natuurlijk wel de sprint quali, dat gaat om een kortere race waarbij men niet met volle tanks start.
Dat is dit jaar wel mooi, dat er na de sprint aan de auto gewerkt mag worden om die klaar te maken voor de gewone quali en race.
Vorig jaar moest je het maar met je settings beide races volhouden.
Sowieso mooi die sprint races. Zorgt voor een enorme value added content voor de kijkers thuis. Zeker op een circuit als de red bull ring. Circuits zijn ervoor om te racenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:33 schreef SiGNe het volgende:
Het is natuurlijk wel de sprint quali, dat gaat om een kortere race waarbij men niet met volle tanks start.
Dat is dit jaar wel mooi, dat er na de sprint aan de auto gewerkt mag worden om die klaar te maken voor de gewone quali en race.
Vorig jaar moest je het maar met je settings beide races volhouden.
Opzich vermaak ik me ook altijd wel prima met de gewone raceweekenden.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sowieso mooi die sprint races. Zorgt voor een enorme value added content voor de kijkers thuis. Zeker op een circuit als de red bull ring. Circuits zijn ervoor om te racen
Hij wint helemaal niet alles, dit jaar al vier verschillende winnaarsquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zo zeer om Verstappen maar hij wint steeds alles, ben gewoon blij als iemand met hem de strijd aangaatDaarvoor kijk ik F1!
Zijn er nog een paar. We moeten toch wat meer eten regelen voortaan.quote:
Die hebben toch die doorbuig voorvleugel?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:02 schreef DKUp het volgende:
Mercedes was toch ook de snelste in de long runs vorige week?
Gaat de lokale chinees bellen om alvast een rijsttafel klaar te zettenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn er nog een paar. We moeten toch wat meer eten regelen voortaan.
Als je een beetje je best doet, kan je ergens op de verre zeen iets vinden dat beter is dan alle gewone opties.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:18 schreef THEFXR het volgende:
Welke zender/app heeft de beste beeldkwaliteit?
Klopt dat wel. Morgen kan ik helaas niet kijken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich vermaak ik me ook altijd wel prima met de gewone raceweekenden.
Ik hou ook wel van lang uitslapen dus die sprintrace op zaterdag om 12:00 is me soms nt wat te vroeg
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een beetje je best doet, kan je ergens op de verre zeen iets vinden dat beter is dan alle gewone opties.
Heb nu 1080p 4500 bitsquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een beetje je best doet, kan je ergens op de verre zeen iets vinden dat beter is dan alle gewone opties.
Hij zorgt voor de catering, want een aantal hier hebben honger.quote:
zijn ze weer aan het happen?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zorgt voor de catering, want een aantal hier hebben honger.
Ik maak zo pasta pestoquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zorgt voor de catering, want een aantal hier hebben honger.
Ik heb nog geen klachten gehoordquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn ze weer aan het happen?
toch niet te spicy he?
Ooh, dat is best laagquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV als beste legale optie is 6000kbit
Dat is op Twitch ook het maximumquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV als beste legale optie is 6000kbit
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Oja, geen zorgen, ik heb geen beeld momenteel. Zit nog op werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Je kan toch gewoon casten naar zo'n vergaderschermquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Diehard, iedereen die ik ken is al thuis of werkt thuis in de tuin met de laptopquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende:
quote:
In theorie kan dat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon casten naar zo'n vergaderscherm
Doe het danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |