Gaat de lokale chinees bellen om alvast een rijsttafel klaar te zettenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn er nog een paar. We moeten toch wat meer eten regelen voortaan.
Als je een beetje je best doet, kan je ergens op de verre zeeën iets vinden dat beter is dan alle gewone opties.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:18 schreef THEFXR het volgende:
Welke zender/app heeft de beste beeldkwaliteit?
Klopt dat wel. Morgen kan ik helaas niet kijken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich vermaak ik me ook altijd wel prima met de gewone raceweekenden.
Ik hou ook wel van lang uitslapen dus die sprintrace op zaterdag om 12:00 is me soms nét wat te vroeg
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een beetje je best doet, kan je ergens op de verre zeeën iets vinden dat beter is dan alle gewone opties.
Heb nu 1080p 4500 bitsquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een beetje je best doet, kan je ergens op de verre zeeën iets vinden dat beter is dan alle gewone opties.
Hij zorgt voor de catering, want een aantal hier hebben honger.quote:
zijn ze weer aan het happen?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zorgt voor de catering, want een aantal hier hebben honger.
Ik maak zo pasta pestoquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zorgt voor de catering, want een aantal hier hebben honger.
Ik heb nog geen klachten gehoordquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn ze weer aan het happen?
toch niet te spicy he?
Ooh, dat is best laagquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV als beste legale optie is 6000kbit
Dat is op Twitch ook het maximumquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV als beste legale optie is 6000kbit
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Oja, geen zorgen, ik heb geen beeld momenteel. Zit nog op werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Je kan toch gewoon casten naar zo'n vergaderschermquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Oja, geen zorgen, ik heb geen beeld momenteel. Zit nog op werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |