Je had hem ook zelf kunnen openenquote:Op donderdag 27 juni 2024 19:40 schreef StephanL het volgende:
Jahahahaa daar is die![]()
In alternatieve vorm dan wel
Ach, het EK word ook gesponserd door allemaal bedrijven buiten Europa.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:39 schreef Nober het volgende:
Geen Red Bull of Heineken als sponsor van de GP Oostenrijk, opvallend.
Qatar Airways, ophef in 3,2,1
Ga niet zomaar een topic openen als ik er vanuit ga dat die alsnog komtquote:Op donderdag 27 juni 2024 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je had hem ook zelf kunnen openen![]()
En ons als mods kunnen vragen om te reeksen
Laat 3rr0r het gewoon openen, dan is het maar een paar tellen laten, is wel meteen alles kloppend. Kennelijk was er toch nog niks te bespreken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je had hem ook zelf kunnen openen![]()
En ons als mods kunnen vragen om te reeksen
Was aan het afkoelen in het zwembadquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
Kekke OP
Hop, aan de slag @:ESF1Gamer
Plus sprintrace, dus het wordt sowieso moeilijk om het hele weekend de snelste te zijn, McLaren lijkt zeker met minder brandstof toch wel de snellere, zondag heeft Red Bull wel meer kans.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 06:24 schreef manny het volgende:
hoge kerb stones, maar 1 keer oefenen. lastig weekendje voor RB.
RB heeft altijd moeite om in korte tijd de snelste setup te vinden.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 06:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Plus sprintrace, dus het wordt sowieso moeilijk om het hele weekend de snelste te zijn, McLaren lijkt zeker met minder brandstof toch wel de snellere, zondag heeft Red Bull wel meer kans.
"God, this is James. Please no rain."quote:
Moet er toch niet aan denken dat mijn vader constant aan het ruzie zoeken is met mijn werkgeverquote:
Klinkt alsof het andersom is gebeurd.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:44 schreef FvanS het volgende:
[..]
Moet er toch niet aan denken dat mijn vader constant aan het ruzie zoeken is met mijn werkgever
Sinds wanneer geloven we wat Jos zegt?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt alsof het andersom is gebeurd.
Doe ik niet, geen zorgenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Sinds wanneer geloven we wat Jos zegt?
Zijn ook altijd dezelfde die het doenquote:
quote:
Nou vooruitquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zijn ook altijd dezelfde die het doen
Sargeantquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:29 schreef greysbones het volgende:
wie knalt hem er het eerst af in de graveltrap?
Skattiequote:
Zhouquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:29 schreef greysbones het volgende:
Beetje afgezaagd. Ik gok Leclerc.quote:
Perez zei vorig jaar dat-ie de tracklimit niet kon zien. Kijken of-ie het nu er grind ligt opeens wel zichtbaar is vanuit de cockpitquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:29 schreef greysbones het volgende:
quote:
quote:
ik gok dat het een soort van opwarm ronde wasquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mercedes sneller op de hards dan Max op de mediums
Stond ie in de file?quote:
Zal weer eens niet.quote:
Thuisrace, he. Degene die naast de school woont is ook altijd te laat, terwijl iemand die een half uur moet fietsen wel op tijd vertrekt.quote:
Ach, hier heb je ook figuren die denken dat de stand na 8 minuten boeiend is. Ze kennen hun publiek.quote:
Tijd voor Horner om te vertrekkenquote:
Niet meer.quote:
Al besprokenquote:
Nee is FP1quote:
En?quote:
wat ik net hoorde heeft Jos zelf gezegdquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:41 schreef Marcoss het volgende:
Jos die samen met andere oud-F1 coureurs wat rondes rijdt over het circuit.. waarom zou je daar zoveel ophef over willen als (team Horner) een? Waarschijnlijk krijgt het nu meer aandacht dan als hij gewoon mee had gedaan.
Al het verhaal klopt uiteraard
Vroeg begonnen met drinken vandaag?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dacht even dat er iemand over de baan liep
Ik drink niet eens!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vroeg begonnen met drinken vandaag?
Ja, bedoelde waarom Horner zich daar dan zo druk over gaat makenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik net hoorde heeft Jos zelf gezegd
joe joe
zoek het uit
doordat Horner aan het saboteren was
en dat lijkt me voor nu eens een prima beslissing van Jos
blijkbaar is Hornie toch ietsje minder leuk dan hij zich voordoetquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, bedoelde waarom Horner zich daar dan zo druk over gaat maken
Dat zeg je alleen tegen mij en niet tegen @Nattekat?quote:
altijd verouderde informatie die je hoort.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:50 schreef HiDiHo het volgende:
Watch for Verstappen pushing? vanuit de pits??
Ja ik vind het maar niets....vroeger hoorde je alle radio's livequote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:51 schreef Managarm het volgende:
[..]
altijd verouderde informatie die je hoort.
Kunnen zo door naar het EK in duitslandquote:
Die Norris weer gaat claimen als McLaren-fans.quote:
Grand Prix Radioquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bedankt voor de uitleg wat een stuurkolom is.
TeamMV goed vertegenwoordigd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |