Je had hem ook zelf kunnen openenquote:Op donderdag 27 juni 2024 19:40 schreef StephanL het volgende:
Jahahahaa daar is die![]()
In alternatieve vorm dan wel
Ach, het EK word ook gesponserd door allemaal bedrijven buiten Europa.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:39 schreef Nober het volgende:
Geen Red Bull of Heineken als sponsor van de GP Oostenrijk, opvallend.
Qatar Airways, ophef in 3,2,1
Ga niet zomaar een topic openen als ik er vanuit ga dat die alsnog komtquote:Op donderdag 27 juni 2024 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je had hem ook zelf kunnen openen![]()
En ons als mods kunnen vragen om te reeksen
Laat 3rr0r het gewoon openen, dan is het maar een paar tellen laten, is wel meteen alles kloppend. Kennelijk was er toch nog niks te bespreken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je had hem ook zelf kunnen openen![]()
En ons als mods kunnen vragen om te reeksen
Was aan het afkoelen in het zwembadquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
Kekke OP
Hop, aan de slag @:ESF1Gamer
Plus sprintrace, dus het wordt sowieso moeilijk om het hele weekend de snelste te zijn, McLaren lijkt zeker met minder brandstof toch wel de snellere, zondag heeft Red Bull wel meer kans.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 06:24 schreef manny het volgende:
hoge kerb stones, maar 1 keer oefenen. lastig weekendje voor RB.
RB heeft altijd moeite om in korte tijd de snelste setup te vinden.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 06:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Plus sprintrace, dus het wordt sowieso moeilijk om het hele weekend de snelste te zijn, McLaren lijkt zeker met minder brandstof toch wel de snellere, zondag heeft Red Bull wel meer kans.
"God, this is James. Please no rain."quote:
Moet er toch niet aan denken dat mijn vader constant aan het ruzie zoeken is met mijn werkgeverquote:
Klinkt alsof het andersom is gebeurd.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:44 schreef FvanS het volgende:
[..]
Moet er toch niet aan denken dat mijn vader constant aan het ruzie zoeken is met mijn werkgever
Sinds wanneer geloven we wat Jos zegt?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt alsof het andersom is gebeurd.
Doe ik niet, geen zorgenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Sinds wanneer geloven we wat Jos zegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |