In P2 vast ja, nu nog even wat afstellingen finetunen in de pauze.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:28 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, en waarschijnlijker kan het nog sneller.
Er is geen FP2..quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In P2 vast ja, nu nog even wat afstellingen finetunen in de pauze.
Morgen P1 in de quali.. z'n 40e.
Een mod die het niet hont noemtquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je maakt hier bezwaar als mensen een rijder Lulu noemen
maar een hond is wel prima??
Oh ja.. extra punten..quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is geen FP2..
Het is een sprintweekend.
Dit is gespeeld.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was hem weer.....tot straks
Fok! memes zijn hem inderdaad vreemd, jaquote:
Naja, Nattekad net zo hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Fok! memes zijn hem inderdaad vreemd, ja
Spannend!quote:
Handig om te weten! Dan zie ik jullie zeker dan. Wordt een fantastische sessie weet ik nu al.quote:
Nog reptilians gezien?quote:
Jij support iedereen die het tegen Verstappen opneemt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze sprint shootout wordt amazing. Megaveel zin in. Ik support Norris en Piastri natuurlijk.
Ik had ingeschakeld als ik het kon ontvangen. Jammer!quote:
Iemand heeft hongerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jij support iedereen die het tegen Verstappen opneemt.
Lewis en George zijn passé? Ben benieuwd wanneer Ferrari aanhaakt kun je die ook supporten.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze sprint shootout wordt amazing. Megaveel zin in. Ik support Norris en Piastri natuurlijk.
Mercedes heeft net de pace niet. Tuurlijk ik blijf supporten en genieten van hun succesjes, maar goed McLaren kan echt voor P1 strijden. Daar hou ik een oog op logischerwijs.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Lewis en George zijn passé? Ben benieuwd wanneer Ferrari aanhaakt kun je die ook supporten.
Zolang het maar geen Max Verstappen is ben jij overal voor in denk ik.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mercedes heeft net de pace niet. Tuurlijk ik blijf supporten en genieten van hun succesjes, maar goed McLaren kan echt voor P1 strijden. Daar hou ik een oog op logischerwijs.
Het gaat mij niet zo zeer om Verstappen maar hij wint steeds alles, ben gewoon blij als iemand met hem de strijd aangaatquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:50 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Max Verstappen is ben jij overal voor in denk ik.
Mercedes was wel de snelste in de long runs.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mercedes heeft net de pace niet. Tuurlijk ik blijf supporten en genieten van hun succesjes, maar goed McLaren kan echt voor P1 strijden. Daar hou ik een oog op logischerwijs.
Zal ook afhankelijk zijn van fuel load, baseerde mijn stelling even op de vorige GP waarop ze net iets tekort kwamen. Maar goed: als ze voorin mee kunnen doen nog leuker!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mercedes was wel de snelste in de long runs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |