Dit is toch werkelijk schandalig..quote:In de zeventig speelminuten die Wijnaldum tot nu toe op dit EK als invaller kreeg, raakte hij pas twintig keer de bal en kwam hij tot slechts tien geslaagde passes, berekende statistiekenbureau Opta.
Gaat gewoon het middenveld tegen Frankrijk worden. Veerman kan je er nu echt niet meer inbrengen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Franklop noemt het al; wat zijn nu de opties voor Koeman. Schouten en Reijnders presteren allebei nog met een krappe voldoende dus die blijven erin staan.
1. NOS meldt wat wij allemaal al zien en weten; Wijnaldum rendeert niet in dit elftal. Sterker nog, hij speelt verstoppertje. Lijkt me sowieso niet geschikt.
2. Ryan Gravenberch hebben we nog niet in actie gezien; in potentie (jaja potentie) is hij een geschikte middenvelder, kan box to box spelen maar de goede dagen zijn op een hand te tellen. Onder Klopp speelt hij steeds beter maar bij Nederlands elftal moet hij nog laten zien dat hij zelfde kan leveren. Aangezien hij nog geen minuten heeft gespeeld rekenen we er maar niet op dat hij nu wel opeens speelt.
3. Daley Blind; te traag voor middenveld in 433 formatie. Bij een 352 zou het kunnen.
4. Ian Maatsen schijnt ook op middenveld te kunnen spelen, maar dan zullen ze wel als linkermiddenvelder in een 352 of 343 bedoelen. Geen optie.
5. Meest logische optie is dan eigenlijk Xavi Simons op 10 posteren en dan speel je dus alleen met Schouten - Reijnders als controlerende middenvelders. De spelers kennen dit systeem.
6. Joey Veerman speelt gewoon. Koeman zal een hoop gesprekken moeten voeren. Tegen Roemenie krijg je een stuk meer ruimte dan tegen hoog druk zettend Oostenrijk en Joey rendeert wel als hij veel ruimte krijgt. Belangrijk is dan wel dat afstemming een stuk beter geregeld is.
7. Nog maar een licht verrassende optie dan; Lutsharel Geertruida op middenveld en Reijnders wat hoger. Dumfries moet dan wel fit zijn en de vraag is dan of Geertruida, volgens Pieter Blacked dan, wel rendeert aangezien er geen standaard looplijnen zijn zoals bij Feyenoord.
Sowieso benieuwd of Veerman nog een optie is. Als ze hem totaal laten vallen, en hij dat gevoel heeft, zal hij as we speak nu al vakanties aan het uitzoeken zijn voor volgend week.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat gewoon het middenveld tegen Frankrijk worden. Veerman kan je er nu echt niet meer inbrengen.
Wel benieuwd wat hij met de rechterkant gaat doen, ongetwijfeld weer de fout maken met Dumbfries en Malen ofzo.
Memphis speelt sowieso.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:45 schreef byah het volgende:
Gakpo - Brobbey - Malen
Reijnders - Schouten - Simons
Ake - vDijk - De Vrij - Dumfries
Alles of niks.
Ja kijkend naar de kant van Nederland zou Nederland op papier zeker de halve finale moeten kunnen halen nu. Spanje - Duitsland wordt waarschijnlijk een kwarfinale.quote:Op donderdag 27 juni 2024 09:20 schreef TLC het volgende:
Nederland op plek 3 !!![]()
![]()
https://www.vi.nl/nieuws/(...)anshebber-op-ek-zege
Pas maar op dat ze jou niet rollen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:19 schreef Caland het volgende:
Eerst even die Roemeense bedelaars oprollen en daarna de BURENRUZIE met de Turken
Zin in.
De Turken of de Roemenen?quote:Op donderdag 27 juni 2024 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze jou niet rollen.
Sneijder spitting facts @maxi-musquote:Sneijder: ''Timber is een speler die we missen op het middenveld''
Wesley Sneijder is geschrokken van het Nederlands Elftal. De oud-voetballer zag de ploeg van bondscoach Ronald Koeman met 2-3 onderuitgaan tegen Oostenrijk. Vooral de eerste helft was dramatisch van Oranje, waarin Donyell Malen al na zes minuten een eigen doelpunt wist te maken.
''Als je kijkt naar die eerste goal van Oostenrijk, dan heeft Nederland niet een keer de bal geraakt,'' vertelt Sneijder in gesprek met De 538 Middagshow. ''Ze wisten niet dat ze in het Oranje speelden, ze konden elkaar niet vinden. Dat is voor mij wel zorgwekkend. De echte mannen zijn nog niet opgestaan.''
Sneijder baalt enorm van de afwezigheid van Feyenoorder Quinten Timber. De middenvelder moest geblesseerd afhaken en werd uiteindelijk niet opgenomen in de definitieve selectie. ''Timber is een speler die we missen op het middenveld. Juist met dat gif, die ballen verovert en hij kan ook nog eens van afstand schieten. Het is te mak op het middenveld. Hij is er helaas niet bij.''
Nederland treft Roemenië in de achtste finale en Sneijder zou beginnen met Wout Weghorst en Memphis Depay. ''Ronald Koeman kennende zal hij daar niet mee starten. Ik vind ook dat Memphis geen spits is, dat is meer iemand die om een spits heen moet bewegen. Maar goed, Koeman zal vasthouden aan Memphis in de spits en zal daar zijn redenen voor hebben. Het is wel duidelijk dat hij niet in het toernooi zit.''
De goal werd notabene gemaakt door een Nederlanderquote:Op donderdag 27 juni 2024 09:53 schreef Caland het volgende:
''Als je kijkt naar die eerste goal van Oostenrijk, dan heeft Nederland niet een keer de bal geraakt,'' vertelt Sneijder in gesprek met De 538 Middagshow.
Roemenië heeft ook helemaal niet slecht gespeeld. En niet slecht is op dit matige EK al heel behoorlijk. Ik zou niet eens willen uitsluiten dat Roemenië de finale haalt. Alles is mogelijk in die helft van het schema, want Italië, Nederland en Engeland, de drie grote landen daar, hebben allemaal zeer matig gespeeld.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:30 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk dat je beter Engeland had kunnen treffen. Grote kans gelet op de mentaliteit van deze selectie dat het er weer in sluipt dat we ‘maar’ tegen Roemenië moeten. Om vervolgens weer op karakter volledig afgetroefd te worden. Wat dat betreft kan het zo maar weer eens een herhaling van het vorige EK tegen Tsjechië worden.
Italie en Nederland (op dat laatste potje waarin je al geplaatst was na) toch wel een beetje wat je van die selecties verwacht. Italie zelfs nog redelijk verrassend door als nummer twee imo.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:44 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Roemenië heeft ook helemaal niet slecht gespeeld. En niet slecht is op dit matige EK al heel behoorlijk. Ik zou niet eens willen uitsluiten dat Roemenië de finale haalt. Alles is mogelijk in die helft van het schema, want Italië, Nederland en Engeland, de drie grote landen daar, hebben allemaal zeer matig gespeeld.
Wat ook gewoon eens een keer onze kant op mag vallen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:22 schreef thedeedster het volgende:
Maar we zullen wel veel geluk nodig hebben
Ook altijd lekker edgy zijn en hopen dat ‘het vlaggetje’ verliest enzo.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ook gewoon eens een keer onze kant op mag vallen.
Lees nu al reacties dat het 'schandalig' is dat ze aan de 'goede' kant van het schema komen na zo'n wanvertoning.Letterlijk elk ander land zou in hun handen knijpen en zich er geen ene drol van aantrekken hoe je een toernooi wint
Nederlanders zijn echt zo walgelijk wat dat betreft
Reijnders zou ik wel laten staan..quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:50 schreef -XOR- het volgende:
Echt, ga 5-3-2 spelen, Maatsen, Ake, De Vrij, Van Dijk en Dumfries achterin, Gravenberch, Schouten daarvoor, Simons op 10 en dan voorin Gakpo en Depay. Dat is voor deze selectie een bekend systeem en sluit aan bij de kwaliteiten van de spelers. Dat worden dan twee weinig spectaculaire wedstrijden om in te komen en dan één wedstrijd hold on for dear life. Dat is de enige kans op een finale.
Racisme is ze niet vreemd daar in het oostblok.quote:
Was ik inderdaad effe vergeten, die mag dan wel ipv gravenberch.quote:
Nee maar waar wil je die neerzetten?quote:
Frimpong dan natuurlijk, verder eens. Frimpong is wingback van beroep.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:50 schreef -XOR- het volgende:
Echt, ga 5-3-2 spelen, Maatsen, Ake, De Vrij, Van Dijk en Dumfries achterin, Gravenberch, Schouten daarvoor, Simons op 10 en dan voorin Gakpo en Depay. Dat is voor deze selectie een bekend systeem en sluit aan bij de kwaliteiten van de spelers. Dat worden dan twee weinig spectaculaire wedstrijden om in te komen en dan één wedstrijd hold on for dear life. Dat is de enige kans op een finale.
Frimpong in plaats van Malen, Xavi in plaats van Veerman. Verder niks meer aan doen ten opzichte van afgelopen wedstrijd.quote:
Valentijn heeft voorpagina al geschreven na winst EK: Kampioen van de armoede!quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ook gewoon eens een keer onze kant op mag vallen.
Lees nu al reacties dat het 'schandalig' is dat ze aan de 'goede' kant van het schema komen na zo'n wanvertoning.Letterlijk elk ander land zou in hun handen knijpen en zich er geen ene drol van aantrekken hoe je een toernooi wint
Nederlanders zijn echt zo walgelijk wat dat betreft
In principe brengt Frimpong meer dan Dumfries maar ik zou vooral vasthouden aan een geraamte dat heeft bewezen niet spectulair of erg goed te zijn maar wel in staat om van tegenstanders als Roemenië en Oostenrijk te winnen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Frimpong dan natuurlijk, verder eens. Frimpong is wingback van beroep.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In principe brengt Frimpong meer dan Dumfries maar ik zou vooral vasthouden aan een geraamte dat heeft bewezen niet spectulair of erg goed te zijn maar wel in staat om van tegenstanders als Roemenië en Oostenrijk te winnen.
Frimpong in een 5-3-2 systeem is een no-brainer wat mij betreft.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In principe brengt Frimpong meer dan Dumfries maar ik zou vooral vasthouden aan een geraamte dat heeft bewezen niet spectulair of erg goed te zijn maar wel in staat om van tegenstanders als Roemenië en Oostenrijk te winnen.
Wat een teleurstelling was dat zeg..quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag is het precies 3 jaar geleden dat we in Boedapest verloren van de Tsjechen.
Fun fact
Ik denk dat de Oostenrijkers wel sterker zijn dan de Turken ja..quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:18 schreef Caland het volgende:
Mooi dat iedereen denkt dat Oostenrijk doorgaat.
Ik kijk nu alweer uit naar de Tuterende Turken
Turken hadden het gister ook weer heel lastig met 10 gehandicapte Tsjechen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:18 schreef Caland het volgende:
Mooi dat iedereen denkt dat Oostenrijk doorgaat.
Ik kijk nu alweer uit naar de Tuterende Turken
Toen speelden we niet zo. Bijvoorbeeld de overwinningen op Belgie in de NL waren zonder Frenkie en met 532.quote:
Ik vond Oostenrijk ook niet zo geweldig tegen Nederland eigenlijkquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Turken hadden het gister ook weer heel lastig met 10 gehandicapte Tsjechen.
Ze waren in de tweede helft bizar effectief. Dat ging nergens over.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Oostenrijk ook niet zo geweldig tegen Nederland eigenlijk
Lijkt me ook. Die Turken hebben geen enkel speelplan en worden tactisch volledig overklast.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat de Oostenrijkers wel sterker zijn dan de Turken ja..
Het wordt daar blijkbaar gezien als de beste wedstrijd die ze ooit gespeeld hebben. Dat zegt veel.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ze waren in de tweede helft bizar effectief. Dat ging nergens over.
Gele kaarten gaan bij Turkije ook meespelen mochten ze nog een ronde verder komen. Die worden pas na de kwartfinales kwijtgescholden.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Die Turken hebben geen enkel speelplan en worden tactisch volledig overklast.
Individueel zijn de Turken vergelijkbaar met Oranje qua niveau, maar tactisch zo mogelijk nog slechter.
Mijn advies:quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Die Turken hebben geen enkel speelplan en worden tactisch volledig overklast.
Individueel zijn de Turken vergelijkbaar met Oranje qua niveau, maar tactisch zo mogelijk nog slechter.
De Turken zijn wel gevaarlijk omdat ze, zeker als het erom spant, trucjes gaan uithalen en gaan schoppen en theater gaan lopen spelen. Die rode kaart hebben ze Tsjechië 100% aangenaaid. Die ene Turk zette gewoon zijn voet onder de voet van die Tsjech. Is een gevaarlijke wedstrijd voor de Oostenrijkers hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Turken missen al 2 spelers tegen Oostenrijk en dat kunnen er meer worden inderdaad richting kwartfinale. Hebben gisteren 12x geel gekregen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gele kaarten gaan bij Turkije ook meespelen mochten ze nog een ronde verder komen. Die worden pas na de kwartfinales kwijtgescholden.
Die commentator gister kwam zowat klaar op Guler en Yildiz maar die heb ik alleen maar ballen de parkeerplaats op zien schieten.
Tuurlijk, het gaat me er meer om dat ik ook weer niet blind een overwinning voor Oostenrijk zou invullen daar. Het blijft een KNOTSGEK toernooi en in dat stadion zitten straks 50.000 fluitende Turkjes.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gele kaarten gaan bij Turkije ook meespelen mochten ze nog een ronde verder komen. Die worden pas na de kwartfinales kwijtgescholden.
Die commentator gister kwam zowat klaar op Guler en Yildiz maar die heb ik alleen maar ballen de parkeerplaats op zien schieten.
Alleen Albanië en Georgië hebben meer expected goals tegen, dit EK. Vloeken in de kerk, ik weet het.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt daar blijkbaar gezien als de beste wedstrijd die ze ooit gespeeld hebben. Dat zegt veel.
Oh nee, blind zeker niet. Maar Oostenrijk lijkt me wel een completer team dan Turkije en ook met een betere coach.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk, het gaat me er meer om dat ik ook weer niet blind een overwinning voor Oostenrijk zou invullen daar. Het blijft een KNOTSGEK toernooi en in dat stadion zitten straks 50.000 fluitende Turkjes.
Dat zou zo maar eens kunnen. Zelfs de finale is mogelijk als het meezit. En dat met een verschrikkelijk slecht elftal.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We halen gewoon de halve finale.
Mwa, ook in de kwalifactie werd het overtuigend 2e met 19 punten (1 punt achter België).quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:39 schreef -XOR- het volgende:
Oostenrijkers hebben gewoon een keer de wedstrijd van hun leven gespeeld en moeten dat tegen Turkije nog eens doen maar dat blijft ook niet duren.
Precies dit.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:47 schreef TLC het volgende:
Pas geleden won Oostenrijk met 6-1 van Turkije
28 april 2004 Nederland 4 Griekenland 0quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies dit.
[ afbeelding ]
Mensen onderschatten Oostenrijk een beetje. Prima team, prima spelopvatting, prima coach. Normaal gesproken zou je zeggen, die winnen van de Turken.
Ze doen het sinds Rangnick prima maar behoudens België was Zweden daar het sterkste land dat ze troffen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa, ook in de kwalifactie werd het overtuigend 2e met 19 punten (1 punt achter België).
Daarvoor hebben we Woutquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:59 schreef Caland het volgende:
Als Nederland ook maar 20% beter speelt dan afgelopen dinsdag dan win je vrij eenvoudig van Oostenrijk. Zelfs toen Koeman op zijn Dick Advocaat's gewoon man op man ging spelen na een half uurtje zag je al dat het kwalitatief eigenlijk geen reet voorstelt.
Ben eigenlijk banger voor zo'n betonteam als Roemenië wat dat aangaat.
Spanje won in de kwalificatie met 7-1 in Georgië en thuis met 3-1.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:47 schreef TLC het volgende:
Pas geleden won Oostenrijk met 6-1 van Turkije
Slechte coach vooralquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zou zo maar eens kunnen. Zelfs de finale is mogelijk als het meezit. En dat met een verschrikkelijk slecht elftal.
Als je na Oostenrijk ook van Roemenië verliest zou Koeman zijn conclusies maar eens moeten trekken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Koeman faalt op alle fronten. Roemenië gaat Nederland helemaal slopen.
Cowman heeft een week om er een fatsoenlijke manier van drukzetten in te krijgen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Roemenië zal al lastig zat zijn maar de route ligt wel helemaal open. Toch weer voorzichtig positief.![]()
En ik neem aan dat we van Koeman af zijn als hij faalt tegen Roemenië.
Ach, welnee. De kwaliteit ontbreekt. Individueel is er geen speler bij die nu echt eruit springt. En de groep is ook niet echt een puzzel die lekker in elkaar valt. Daarom spelen ze ook individueel onder hun kunnen.quote:
Kan, maar met Dumfries kun je terugvallen op rudimentaire ingeslepen patronen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gek idee misschien maar rechtsback?
kwaliteit is er wel, iig meer dan dat er nu uitkomt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, welnee. De kwaliteit ontbreekt. Individueel is er geen speler bij die nu echt eruit springt. En de groep is ook niet echt een puzzel die lekker in elkaar valt. Daarom spelen ze ook individueel onder hun kunnen.
Maar dan nog kun je als het meezit de finale halen. En als dat lukt is Koeman weer een topcoach. Net zo goed als dat hij bijna groepswinnaar was geworden (dat had gewoon gekund). In een groep met Frankrijk. Dan was er ook door opportunisten geschreven dat Koeman een topcoach is.
Het is een matig elftal inderdaad, maar tegen Oostenrijk stond het gewoon niet goed en leken ze niet goed voorbereid op de speelwijze van Oostenrijk, terwijl die alom bekend was.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, welnee. De kwaliteit ontbreekt. Individueel is er geen speler bij die nu echt eruit springt. En de groep is ook niet echt een puzzel die lekker in elkaar valt. Daarom spelen ze ook individueel onder hun kunnen.
Maar dan nog kun je als het meezit de finale halen. En als dat lukt is Koeman weer een topcoach. Net zo goed als dat hij bijna groepswinnaar was geworden (dat had gewoon gekund). In een groep met Frankrijk. Dan was er ook door opportunisten geschreven dat Koeman een topcoach is.
Ze kregen ook nooit grip op die wedstrijd, ook niet na de gelijkmakers omdat Oostenrijk telkens meteen weer scoorde. Wat natuurlijk ook verwijtbaar is.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het is een matig elftal inderdaad, maar tegen Oostenrijk stond het gewoon niet goed en leken ze niet goed voorbereid op de speelwijze van Oostenrijk, terwijl die alom bekend was.
Dat is gewoon de fout van Koeman. Of de spelers moeten echt totaal niet geluisterd hebben.
Maar we hebben helemaal niet de middenvelders niet om dat te doen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Koeman faalt op alle fronten. Roemenië gaat Nederland helemaal slopen.
ik vond het sowieso bijzonder dat Koeman juist twee dravers als Frimpong en Dumfries niet liet starten, juist NU tegen een elftal dravers had je ze wél nodigquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het is een matig elftal inderdaad, maar tegen Oostenrijk stond het gewoon niet goed en leken ze niet goed voorbereid op de speelwijze van Oostenrijk, terwijl die alom bekend was.
Dat is gewoon de fout van Koeman. Of de spelers moeten echt totaal niet geluisterd hebben.
Daarom ook via de zijkanten, daar ligt ons wapen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar we hebben helemaal niet de middenvelders niet om dat te doen.
Dan nog moet je een middenveld hebben die een beetje snappen hoe je collectief drukzet en dan wil jij er Gravenberch en Depay gaan neerzetten.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daarom ook via de zijkanten, daar ligt ons wapen.
Best wel bijzonder. Hoog druk zetten is een norm in hedendaagse voetbal. Sterker nog, alle spelers zetten hoog druk bij hun clubs dus die zijn het gewend en snappen het wel.quote:
Dus we hebben de middenvelders wel?quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar we hebben helemaal niet de middenvelders niet om dat te doen.
Koeman verklaarde daar zelf ook niet echt eenduidig over. Hij wilde en agressief spelen en een beetje inzakken. Niet vreemd dat spelers die warrigheid dan overnemen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Best wel bijzonder. Hoog druk zetten is een norm in hedendaagse voetbal. Sterker nog, alle spelers zetten hoog druk bij hun clubs dus die zijn het gewend en snappen het wel.
Ligt het dan toch volledig aan Koeman die het zelf niet snapt of het niet wil of het niet kan uitleggen?
Waarom nu weer Brobbey. Ik zie nog liever Weghorst.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:43 schreef Saekerhett het volgende:
............................Verbruggen
Frimpong.........De Vrij...........Aké.............Van de Ven
...............Schouten................Gravenberch
............................Depay
.Malen.................Brobbey...................Gakpo
Van Dijk met zijn mooie handgebaren maar effe aan de kant. Twee snelle opkomende backs. Schouten en Gravenberch die de verdediging moeten ondersteunen. Depay in een vrije rol achter de sterke, balvaste spits Brobbey en dan Malen en Gakpo aan de zijkant.
Ik zou dit wel eens willen zien. Gaat uiteraard niet gebeuren.
Moeten de grootheden Van Dijk en Depay dit ook gaan omarmen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daarom ook via de zijkanten, daar ligt ons wapen.
Dan heb je een wereldploeg staan idd, met veel goals. Al is Denzel natuurlijk ook wel erg sterk. Helaas gaat Ronald dit niet doen. Memphis en Dijk zullen ten alle tijden spelenquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:43 schreef Saekerhett het volgende:
............................Verbruggen
Frimpong.........De Vrij...........Aké.............Van de Ven
...............Schouten................Gravenberch
............................Depay
.Malen.................Brobbey...................Gakpo
Van Dijk met zijn mooie handgebaren maar effe aan de kant. Twee snelle opkomende backs. Schouten en Gravenberch die de verdediging moeten ondersteunen. Depay in een vrije rol achter de sterke, balvaste spits Brobbey en dan Malen en Gakpo aan de zijkant.
Ik zou dit wel eens willen zien. Gaat uiteraard niet gebeuren.
Je moet wel iemand achter de hand houden voor plan B, ik denk dat je beter Weghorst in kan brengen dan Brobbey.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:41 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Waarom nu weer Brobbey. Ik zie nog liever Weghorst.
Dat denk ik ook niet, maar ik vind Depay veel beter in een vrije rol. Hij zakt altijd terug om balletjes te vragen, dat zit in zijn spel, en dan denk ik dat je beter een diepe 9 ervoor kan zetten zoals Brobbey of Weghorst, die daar dan ook blijft. Want als je die niet hebt en Depay zakt terug, heb je niemand in de punt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:54 schreef Caland het volgende:
Depay speelde eigenlijk als enige speler goed tegen Oostenrijk. Die gaat echt niet de spits uit nu
Ach, een ronde verder is toch ook geinig. Kwartfinale is ook nog eens zaterdagavond, goed voor de horecaquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:06 schreef ISVV het volgende:
Wat maken we ons druk? Gewoon eruit vliegen tegen die Roemenen, dan een frisse start met hopelijk een nieuwe coach.
En dan roep je over twee jaar op het WK weer hetzelfde? Je bent NU op een eindtoernooi met aardige kansen om ver te komen, maar dan moet je het wel laten zien. Die oefenpotjes tegen Canada en IJsland waren heel behoorlijk. Als we dat niveau terug kunnen krijgen, zie ik ons wel van Roemenië winnen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:06 schreef ISVV het volgende:
Wat maken we ons druk? Gewoon eruit vliegen tegen die Roemenen, dan een frisse start met hopelijk een nieuwe coach.
Waarom zou je er dan precies uitvliegen?quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:06 schreef ISVV het volgende:
Zou ook gewoon raar zijn om memphis eruit te halen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:54 schreef Caland het volgende:
Depay speelde eigenlijk als enige speler goed tegen Oostenrijk. Die gaat echt niet de spits uit nu
Hoeveel vertrouwen heb jij erin dat de KNVB komt met een coach die jij ook ziet zitten? (Uit hun koker kwamen namelijk ook Blind, De Boer en Koeman)quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:06 schreef ISVV het volgende:
we maken ons druk omdat de Knvb net zo conservatief is als de FA. er moet per se een coach uit eigen land komen. en dus is er geen goede kandidaat dus kiezen ze de veilige opties.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:06 schreef ISVV het volgende:
Een andere positie zou ik wel logischer vinden.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou ook gewoon raar zijn om memphis eruit te halen.
België kwam gisteren gewoon goed weg, anders waren ze uitgeschakeld geweest. Gaan er op deze manier ook kansloos af tegen Frankrijk.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso 5-3-2 idd, enige kans op overleving.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:50 schreef -XOR- het volgende:
Twee keer topscorer van de Premier League geweest. Meest onderschatte Nederlandse spits van de laatste 40 jaar.quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:40 schreef tong80 het volgende:
Dit was één van de reservespitsen van Oranje in de jaren 90/00. Nu zouden we er een moord voor doen.
Ook in Portugal topscorer, en in Spanje succesvol. In dit filmpje alleen maar z'n doelpunten bij Boroquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Twee keer topscorer van de Premier League geweest. Meest onderschatte Nederlandse spits van de laatste 40 jaar.
Snap wel waarom Van Hooijdonk altijd heel blij was dat die mee mocht of soms zelfs mocht invallen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:40 schreef tong80 het volgende:
Dit was één van de reservespitsen van Oranje in de jaren 90/00. Nu zouden we er een moord voor doen.
Dan was er ook nog Ronald de Boer, Mackaay en Vennegoor.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Snap wel waarom Van Hooijdonk altijd heel blij was dat die mee mocht of soms zelfs mocht invallen.
Zelfs Michael Mols zou ook nog gekund hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan was er ook nog Ronald de Boer, Mackaay en Vennegoor.
Van Dijk eraf, maar dat zal wel niet gebeuren.quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:24 schreef tong80 het volgende:
Het klote is dat we achterin de meeste klasse hebben en van der Ven op de bank zit. Zou hij moeten spelen en voor wie ?
Die gaat er dus 3 maken tegen ons.quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:24 schreef tong80 het volgende:
Valentijn Driessen is totaal niet onder de indruk van Radu Dragusin. De 22-jarige verdediger maakte begin dit kalenderjaar voor 25 miljoen euro de overstap van Genoa naar Tottenham Hotspur en is een belangrijke kracht in de selectie van Roemenië, maar Driessen houdt voor de komende onderlinge ontmoeting in de achtste finales van het EK geen rekening met hem.
Dragusin is nog altijd pas 22 jaartjes jong, maar heeft inmiddels al aardig wat clubs achter zijn naam staan. De centrale verdediger streek in de zomer van 2018 neer in de jeugdopleiding van Juventus. Die club verhuurde hem in 2021 voor een halfjaar aan Sampdoria en vervolgens voor zes maanden aan Salernitana. Dragusin maakte in de zomer van 2022 op huurbasis de overstap naar Genoa, dat hem een jaar later voor een bedrag van bijna tien miljoen euro definitief overnam van Juventus. Na een sterke eerste seizoenshelft verkaste hij voor 25 miljoen euro naar Tottenham Hotspurs.
Hoewel Dragusin er bij Tottenham niet tot nauwelijks aan te pas kwam, is hij een van en misschien wel dé grootste naam in de Roemeense EK-selectie. Driessen geeft in de podcast Kick-off van De Telegraaf toe dat hij, nadat bekend werd dat Roemenië de volgende tegenstander is van Oranje, niet de moeite heeft genomen om zich te verdiepen in de selectie van de winnaar van groep E. Pim Sedee komt vervolgens met de naam van Dragusin op de proppen, maar Driessen is totaal niet onder de indruk en maakt hem zelfs belachelijk om zijn kapsel. “Die heeft al een raar kapsel. Zo’n vrouwenkapsel, met twee staartjes”, zo klinkt het.
Ook voetballend heeft Driessen geen positief woord over voor de Roemeen. “Hij heeft het afgelopen seizoen ook helemaal niets gepresteerd. Hij speelt bij Tottenham Hotspur, daar staat hij onder contract. Zijn zaakwaarnemer vindt hem geweldig. Die is altijd die Daniel Levy (voorzitter van Tottenham Hotspur, red.) aan het stalken over zijn speler, dat hij salarisverhoging moet krijgen en moet spelen.” Maar Dragusin kwam tot op heden slechts negen keer in actie voor de Spurs. “Omdat hij gewoon niet goed genoeg is en Van de Ven daar speelt. Wat dat betreft kunnen we dus misschien beter met Van de Ven dan met Virgil van Dijk spelen, want die houdt die Dragusin wel uit de wedstrijd”, aldus Driessen.
https://www.msn.com/nl-nl(...)905816dbc68f9f&ei=31
Het klote is dat we achterin de meeste klasse hebben en van der Ven op de bank zit. Zou hij moeten spelen en voor wie ?
Daar weten die zigeuners alles van natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat account belijdt vandaag ook nog even openlijk de omvolkingstheorie.
Nee nee, dat zijn dus zigeuners , dat zijn geen Roemenen. Alle goede, blanke, vrome Roemenen zitten thuis en zijn Roemenen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Daar weten die zigeuners alles van natuurlijk.
Omdat er van de 6 en een halve user die ik nog zie posten op Fok er niet één deze heeft geopend.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waarom is er nog geen wedstrijdtopic?
Misschien als weer een of andere domme lul een rode kaart pakt?quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Ondanks de wanprestatie tegen Oostenrijk, kan ik mij niet voorstellen dat we niet voorbij Roemenië kunnen komen.
Doe even normie bruquote:Op donderdag 27 juni 2024 17:52 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop op een nieuwe Nederland - Oostenrijk.
Dat is alleen maar positief.
- Turkije ligt er dan uit
- Wint Nederland, och blijft leuk als je ver komt
- Wint Oostenrijk weer:Koeman Out
Altijd prijs.
Edit: Nu ik dit zo teruglees lijkt het me duidelijk.
Dat wordt Roemenie - Turkije
Normaal gesproken moet je dat wel winnen ja, maar goed dat gold 3 jaar geleden ook tegen Tsjechië.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Ondanks de wanprestatie tegen Oostenrijk, kan ik mij niet voorstellen dat we niet voorbij Roemenië kunnen komen.
Ik zie dumfries wel rood pakken. Die gaat er af en toe echt lomp in de duels....quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Misschien als weer een of andere domme lul een rode kaart pakt?
Tsjechië schat ik toch hoger in dan Roemenië. Gek genoeg heeft Oranje het vaak afgelegd tegen Tsjechië. Sommige landen liggen Nederland kennelijk niet. Van Roemenië wordt bijna altijd eenvoudig gewonnenquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Normaal gesproken moet je dat wel winnen ja, maar goed dat gold 3 jaar geleden ook tegen Tsjechië.
3 jaar terug tegen Tsjechie hadden ze wel een bizarre off-day nadat ze in de groepsfase gewoon 3x hadden gewonnen. Nu is de aanloop al een stuk slechter.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Normaal gesproken moet je dat wel winnen ja, maar goed dat gold 3 jaar geleden ook tegen Tsjechië.
Wat bedoel je met normaal gesproken ?quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nu hebben we die off-day al gehadquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
3 jaar terug tegen Tsjechie hadden ze wel een bizarre off-day nadat ze in de groepsfase gewoon 3x hadden gewonnen. Nu is de aanloop al een stuk slechter.
We gaan ook niet een dag voor de wedstrijd verhuizen naar Boedapest waar het opeens een achterlijke 35 graden is. Kortom: alle seinen staan op groen.quote:
Qua spelersmateriaal heeft Nederland wel een betere selectie natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met normaal gesproken ?
Vind je ? Zo veel soeps is het niet. Ik vind alleen de achterhoede van Europees TOP-niveau.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Qua spelersmateriaal heeft Nederland wel een betere selectie natuurlijk.
Selectie van de Roemenen is al helemaal niet veel bijzonders.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind je ? Zo veel soeps is het niet. Ik vind alleen de achterhoede van Europees TOP-niveau.
Weet ik eigenlijk niet. Wel groepswinnaarquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Selectie van de Roemenen is al helemaal niet veel bijzonders.
Dat is het ja, een act.quote:
Valentijn Driessen moet gewoon z'n muil houden met z'n riooljournalistiek.quote:
eensquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Valentijn Driessen moet gewoon z'n muil houden met z'n riooljournalistiek.
nu hebben ze die bizarre off day al gehad in de groepsfase idd.....quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
3 jaar terug tegen Tsjechie hadden ze wel een bizarre off-day nadat ze in de groepsfase gewoon 3x hadden gewonnen. Nu is de aanloop al een stuk slechter.
Kwam natuurlijk ook wel door de stomme rode kaart van de Ligt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die hele wedstrijd liep het niet, na 5 minuten wist je al dat het weer zo'n dag zou worden. Zo'n gemiste kans van Malen en het rood van De Ligt pasten naadloos in het patroon.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kwam natuurlijk ook wel door de stomme rode kaart van de Ligt.
dikke pech met die rode kaart ook.....of die nu terecht of onterecht is.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
We gaan ook niet een dag voor de wedstrijd verhuizen naar Boedapest waar het opeens een achterlijke 35 graden is. Kortom: alle seinen staan op groen.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
De spelers hebben zich nogal gestoord aan de kritiek op Joey Veerhond
Terwijl ze goed weten dat het wel degelijk daar aan schort op het middenveld.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:11 schreef Caland het volgende:
Hij wordt wederom uitgelachen door Van Dijk
Maar wat moet je met zo’n opmerkingquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Terwijl ze goed weten dat het wel degelijk daar aan schort op het middenveld.
Laten we een goede zes kopen!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Terwijl ze goed weten dat het wel degelijk daar aan schort op het middenveld.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:11 schreef Caland het volgende:
Volgens Maarten moet er een TYPE NIGEL DE JONG bij
Altijd terecht.quote:
wInNeRsMeNtAlItEiTquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:11 schreef Caland het volgende:
Volgens Maarten moet er een TYPE NIGEL DE JONG bij
https://nos.nl/artikel/25(...)rijd-eye-opener-zijnquote:De aanvoerder van Oranje vindt dat Nederland zich tegen Roemenië moet revancheren. "Dan moeten wij het op het veld weer laten zien. Wij hebben er vertrouwen in dat we er nog een speciaal toernooi van kunnen maken. Laat de laatste wedstrijd daarvoor een eye-opener zijn."
'88 is geromantiseerd over de jaren heen, eerste wedstrijd van Oranje was veruit de beste maar verloren door een counter. Tegen de Engelsen, Ieren en Duitsers hadden we over geluk niet te klagen. In de finale waren de Sovjets verzwakt door schorsingen en blessures.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:09 schreef Document1 het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat ik in 88 net niet oud genoeg was om het allemaal goed mee te maken. Wat een treurnis is dit toch. We moeten ons revancheren tegen Roemenië.Nee echt joh, beter bereid je je erop voor dat je er roemloos afgaat.
Toch blijft het voor altijd een prestatie om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
'88 is geromantiseerd over de jaren heen, eerste wedstrijd van Oranje was veruit de beste maar verloren door een counter. Tegen de Engelsen, Ieren en Duitsers hadden we over geluk niet te klagen. In de finale waren de Sovjets verzwakt door schorsingen en blessures.
en terecht. Lelijk winnen is ook mooi en gebeurd vaak.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch blijft het voor altijd een prestatie om trots op te zijn.
Zeker.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch blijft het voor altijd een prestatie om trots op te zijn.
Komen daar ook 'geheime' zaken aan bod of is het vooral weer de goal van Kieft, van Basten die op de bank begon en dat soort welbekende feitjes?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Overigens heeft Staantribune deze maand een podcastserie gemaakt over '88, vooral de afleveringen met kenner Jurriaan van Wessem zijn een aanrader.
Nee, veel leukere verhalen van Jurriaan, het gaat amper over Oranje.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komen daar ook 'geheime' zaken aan bod of is het vooral weer de goal van Kieft, van Basten die op de bank begon en dat soort welbekende feitjes?
Dan ga ik het even luisteren, dank voor de tip.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, veel leukere verhalen van Jurriaan, het gaat amper over Oranje.
Ze hebben ook een serie gemaakt toen het WK'98 25 jaar geleden was, ook van die serie is de aflevering met Jurriaan erg leuk.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ga ik het even luisteren, dank voor de tip.
WOEDEND journaille.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Persco even terugkeken.
ValentijnRonald moet zich VERANTWOORDEN.
Vond van Dijk verder prima antwoorden, Aké zat er voor jan lul bij. Wijffels die door de hele zaal werd uitgelachen haha.
Kippenvel ja. Uiteindelijk blijft er (serieus) toch weinig mooiers in de wereld dan een succesvol Nederlands elftal in de zomer.quote:
2010 blijft zo jammer, heerlijke tweede helft tegen Brazilië, leuke pot tegen Uruguay en daarna zo'n kutfinale.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kippenvel ja. Uiteindelijk blijft er (serieus) toch weinig mooiers in de wereld dan een succesvol Nederlands elftal in de zomer.
Jammer dat we nooit een toernooi winnen maar we hebben met z'n allen toch ook wel heel veel moois meegemaakt.
Virgil heeft weer een hartig woordje met de rest gesprokenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:54 schreef Caland het volgende:
Verbruggen en Reijnders merken dat er na de stevige gesprekken een GOEDE VIBE aan het ontstaan is in de groep
Ja doe maar Blind inderdaad, dan weet je zeker dat je eruit ligt.quote:
Oordopjes in doen op een trainingsveld vind ik wel uhm, bijzonder.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Als dit maar de goedkeuring van de onderbuik van Nederland krijgt
Een nieuw kapsel, hoe durft ‘ie! Laat ‘ie eerst maar eens presteren!
Memphis wil aandacht en Memphis krijgt aandachtquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ja, hij is een speler van Oranje, uiteraard krijgt ie aandacht. Nu heeft ie zijn cornrows los gehaald. En ja, dan zit het zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Memphis wil aandacht en Memphis krijgt aandacht
Waarschijnlijk gewoon even de vlechten eruit en dinsdag weer erin. Dat doet Stengs ook vrij regelmatig, misschien om het schoon te houden ofzo maar ik heb niet zo’n kapsel helaas dus wellicht weet iemand anders dat beterquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij mij thuis is het de normaalste zaak van de wereld. Ja, op een gegeven moment haal je het er even uit, wat een vervelend lang werk is (sowieso is kroeshaar een hoop werk, vandaar dat ze vaak cornrows erin doen). Zo kan het even rusten en behandeld worden en dan gaat er weer wat in, of je laat het even zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon even de vlechten eruit en dinsdag weer erin. Dat doet Stengs ook vrij regelmatig, misschien om het schoon te houden ofzo maar ik heb niet zo’n kapsel helaas dus wellicht weet iemand anders dat beter
Wel leuk dat het overal NIEUWS is
Ja daar dacht ik ook aan, wel jammer, krullenbos > dreads. Ik heb een stevige mening over dreads.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon even de vlechten eruit en dinsdag weer erin. Dat doet Stengs ook vrij regelmatig, misschien om het schoon te houden ofzo maar ik heb niet zo’n kapsel helaas dus wellicht weet iemand anders dat beter
Wel leuk dat het overal NIEUWS is
Memphis wil aandacht omdat hij zijn haar los draagt? Wtf…. 🤷♀quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooi, nu heeft die haarband tenminste zin.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ah, ik wist niet dat dat zoveel praktischer was, maar daar zit wel wat in. Net als dreadlocks dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bij mij thuis is het de normaalste zaak van de wereld. Ja, op een gegeven moment haal je het er even uit, wat een vervelend lang werk is (sowieso is kroeshaar een hoop werk, vandaar dat ze vaak cornrows erin doen). Zo kan het even rusten en behandeld worden en dan gaat er weer wat in, of je laat het even zo.
dat waren nog eens tijden! Ik had veel meer met die spelers dan de huidige generatiequote:
Waarheen leidt de weg die we moeten gaan ? --> naar Berlijn natuurlijk !quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:28 schreef tong80 het volgende:
Waarom word ik steeds depri van de Nederlandse persconferenties ? Het lijkt wel alsof ze bij een uitvaart zitten.
Nederland weet het ongetwijfeld weer op onnavolgbare wijze te verkloten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:23 schreef Paganitzu het volgende:
Vorige keer dat schema zo ongelijkwaardig was werd Portugal kampioen door onverdiend Frankrijk te verslaan.
Kroatië, Polen, Wales om in de finale te komen tegen favoriet en thuisland Frankrijk, nadat ze als beste nummer 3 doorgingen.
Dadelijk voor Nederland
Roemenië, Oostenrijk, Zwitserland, om daarna in de finale tegen favoriet en thuisland Duitsland te spelen.
Dit Nederland komt niet voorbij Zwitserlandquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Nederland weet het ongetwijfeld weer op onnavolgbare wijze te verkloten.
Ik denk wij allemaal.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:58 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
dat waren nog eens tijden! Ik had veel meer met die spelers dan de huidige generatie
Hoeft ook niet, want Engeland wint al van Zwitserland.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit Nederland komt niet voorbij Zwitserland
Spanje rolt Duitsland opquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:23 schreef Paganitzu het volgende:
Vorige keer dat schema zo ongelijkwaardig was werd Portugal kampioen door onverdiend Frankrijk te verslaan.
Kroatië, Polen, Wales om in de finale te komen tegen favoriet en thuisland Frankrijk, nadat ze als beste nummer 3 doorgingen.
Dadelijk voor Nederland
Roemenië, Oostenrijk, Zwitserland, om daarna in de finale tegen favoriet en thuisland Duitsland te spelen.
Ik zie het al, we missen een type Van Basten en een type Gullit.quote:
Ik zie Nederland ook niet langs Oostenrijk/ Zwitserland komen.quote:
Welke boomer gaat over het haar van Depay beginnen denk je? Ik zet toch weer in op Valentijnquote:
Willem Vissers.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke boomer gaat over het haar van Depay beginnen denk je? Ik zet toch weer in op Valentijn
Willem Vissers wordt pas vervelend als hij schrijft over de wedstrijden zelf.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Willem nog wel een verstandige man.
Ik zou meisje Noa hebben gezegd maar je vroeg welke boomer.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:57 schreef Caland het volgende:
De vervelende Noa Vahle begint over zijn kapsel
@:maxi-mus
quote:Op zondag 30 juni 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
DEPAY HEEFT ZIJN VLECHTEN WEER IN
IK HERHAAL DEPAY HEEFT ZIJN VLECHTEN WEER IN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent een waardeloze agent.
Nog wat verder naar het oosten mag ook.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:55 schreef Caland het volgende:
Jeroen Stekelenburg mag wat mij betreft best de trein naar Polen pakken
Nepo baby Jeroen viel even flink door de mand.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:55 schreef Caland het volgende:
Jeroen Stekelenburg mag wat mij betreft best de trein naar Polen pakken
Wel interessant wat Depay hier zegt ook met de kritiek die er nou toch al wel een tijd is op het aanvoerderschap van Virgil. Ook wel een gebrek aan zelfreflectie overigens, gezien hijzelf een van die leiders zou moeten zijn die boven de groep staat.quote:Dat was vroeger anders: ,,Toen ik twintig was en net bij Oranje zat, waren er vijf of zes spelers die boven de groep stonden. Dan volgde je en je hield je bek dicht. De hiërarchie is wel veranderd in die jaren. Iedereen moet een mening hebben, denk ik. Maar je hoeft het niet altijd te zeggen.”
,,Je hebt in groepen mensen die leiden en mensen die volgen", vervolgt Depay. ,,Vroeger was dat in mijn ogen anders. Wat precies beter is? Dat is lastig, ik weet het niet. Nu is de groep heel hecht, maar vroeger waren er spelers die boven de groep stonden en de rest wist: ‘oké, dit is het’. Er was meer duidelijkheid vroeger, maar zoals het nu is, hoort ook bij ons team.’’
Chanant zeg. En dan vreemd opkijken dat sporters een hekel aan journalisten krijgen.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die openingsvraag van de schoolkrantjournalist![]()
![]()
.
https://x.com/voetbalzonenl/status/1807345714210447848
In zijn verdediging vroeg hij dit aan Koeman voor de pot tegen Oostenrijk en toen ontkende Koeman niet dat het de lies was.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goeie vraag aan Dumfries ook over zijn liesklachten wat dus niet waar was. Prima geinformeerde journalisten.
Afvoeren die hap.
Het zegt denk ik ook wel iets over het gebrek aan spelers die er met kop en schouders bovenuit steken. Dat zijn in een voetbalploeg vaak meteen ook de leiders. Die vijf/zes die hij noemde zullen zonder twijfel de Grote Vier zijn geweest plus Huntelaar en Kuyt ofzo.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel interessant wat Depay hier zegt ook met de kritiek die er nou toch al wel een tijd is op het aanvoerderschap van Virgil. Ook wel een gebrek aan zelfreflectie overigens, gezien hijzelf een van die leiders zou moeten zijn.
Helpt ook niet dat mensen als Frenkie en Aké (wat de enige echte buitencategorie topspelers zijn op dit moment) totaal geen leiders zijn voor in een kleedkamer.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:16 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het zegt denk ik ook wel iets over het gebrek aan spelers die er met kop en schouders bovenuit steken. Dat zijn in een voetbalploeg vaak meteen ook de leiders. Die vijf/zes die hij noemde zullen zonder twijfel de Grote Vier zijn geweest plus Huntelaar en Kuyt ofzo.
...Hoewel, Van der Vaart was na 2013 al weg. Eh, enfin.
Je zult maar net 20.000 afropruiken voor bij de potjes schmink besteld hebben.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
DEPAY HEEFT ZIJN VLECHTEN WEER IN
IK HERHAAL DEPAY HEEFT ZIJN VLECHTEN WEER IN
Nee klopt, de paar die er zijn missen wat persoonlijkheid.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Helpt ook niet dat mensen als Frenkie en Aké (wat de enige echte buitencategorie topspelers zijn op dit moment) totaal geen leiders zijn voor in een kleedkamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Kriegel op 30-06-2024 13:20:15 ]
Nederland moet eerst maar van Roemenië zien te winnenquote:Op zondag 30 juni 2024 09:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie Nederland ook niet langs Oostenrijk/ Zwitserland komen.
Nederland moet hopen op Turkije en Engeland.
Dat wordt een wolkover.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nederland moet eerst maar van Roemenië zien te winnen
Meen je nietquote:Op zondag 30 juni 2024 12:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nederland moet eerst maar van Roemenië zien te winnen
Tenzij ze de bal weer in eigen doel schieten.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Nederland meer doelpunten maakt als roemenie gaan we naar de volgende ronde
We moeten wel schieten, anders kunnen we niet winnenquote:Op zondag 30 juni 2024 13:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Idd het goeie doel is niet je eigen doel.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:21 schreef kasper het volgende:
[..]
Tenzij ze de bal weer in eigen doel schieten.
Nee beter hé.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zou Own Goal sowieso niet opstellen.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:21 schreef kasper het volgende:
[..]
Tenzij ze de bal weer in eigen doel schieten.
quote:Op zondag 30 juni 2024 13:19 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:
Pinda troep.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:23 schreef Caland het volgende:
https://x.com/search?q=%40jeroenstekel&src=typed_query&f=live@:zipportal
Jeroen Stekellul. Wat een gedrocht van een 'sportjournalist'.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:23 schreef Caland het volgende:
https://x.com/search?q=%40jeroenstekel&src=typed_query&f=live@:zipportal
Eerste maar eens winnen van Roemenië.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Koeman met een enorme bak strontgeluk, als Engeland eruit vliegt moet je gewoon de finale halen.
Wat we ongetwijfeld niet gaan doen.
Dit idd. En als je de finale zou halen heb je het gewoon beter gedaan dan 22 andere deelnemende landen in ieder geval. Lekker boeien wat die route is.quote:
Het is dan ook onacceptabel om geluk te hebbenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Koeman met een enorme bak strontgeluk, als Engeland eruit vliegt moet je gewoon de finale halen.
Wat we ongetwijfeld niet gaan doen.
Zwitserland in deze vorm uitschakelen zou simpelweg gewoon knappe prestatie zijnquote:Op zondag 30 juni 2024 18:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dit idd. En als je de finale zou halen heb je het gewoon beter gedaan dan 22 andere deelnemende landen in ieder geval. Lekker boeien wat die route is.
dat denk ik ook. En ook oostenrijk danwel turkije is een zware kluif.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zwitserland in deze vorm uitschakelen zou simpelweg gewoon knappe prestatie zijn
Ja en Luxemburg Andorra en Vaticaanstad ookquote:Op zondag 30 juni 2024 19:07 schreef TAmaru het volgende:
Zwitserland, Oostenrijk, Roemenië en Slowakije zijn gewoon sterker dan dit Nederland hoor
Hele middenveld van Roemenië speelt in de serie B. Wat een gebazelquote:Op zondag 30 juni 2024 19:07 schreef TAmaru het volgende:
Zwitserland, Oostenrijk, Roemenië en Slowakije zijn gewoon sterker dan dit Nederland hoor
hou op hoorquote:Op zondag 30 juni 2024 19:07 schreef TAmaru het volgende:
Te snel afgeschrevenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Bozenik actief op dit niveau blijft gek om te zien
Oh verkeerd topic
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:07 schreef TAmaru het volgende:
Doodenge incestkliek. Deporteren die sekte.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Volendam kijk eens dom @:maxi-mus
Dumbfries deed gister de persco en gaat spelen. Edit: oh ik lees verkeerd excuus.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:
De enige twijfel zit 'm denk ik over het spelen van Frimpong voor Dumfries of toch de keuze voor Malen daar. Het middenveld lijkt me duidelijk met Schouten, Reijnders en Simons. Ik verwacht niet dat Veerman en Wijnaldum nog veel gaan spelen daar.
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bergwijn - Brobbey - Malen
Blind - Gakpo - Gravenberch
Maatsen - Aké - de Ligt - Frimpong
Verbruggen
Ik bedoel Frimpong fysiek voor Dumfries als rechtshalf/buiten of toch Malen.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dumbfries deed gister de persco en gaat spelen.
Zie edit.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik bedoel Frimpong fysiek voor Dumfries als rechtshalf/buiten of toch Malen.
Veerman gaat denk ik niet spelen. Simons heeft zich daar behoorlijk bewezen.quote:
Gelukkig niet zeg..quote:Op maandag 1 juli 2024 16:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Maar jij bent de bondscoach niet :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |