Oordopjes in doen op een trainingsveld vind ik wel uhm, bijzonder.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Als dit maar de goedkeuring van de onderbuik van Nederland krijgt
Een nieuw kapsel, hoe durft ‘ie! Laat ‘ie eerst maar eens presteren!
Memphis wil aandacht en Memphis krijgt aandachtquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ja, hij is een speler van Oranje, uiteraard krijgt ie aandacht. Nu heeft ie zijn cornrows los gehaald. En ja, dan zit het zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Memphis wil aandacht en Memphis krijgt aandacht
Waarschijnlijk gewoon even de vlechten eruit en dinsdag weer erin. Dat doet Stengs ook vrij regelmatig, misschien om het schoon te houden ofzo maar ik heb niet zo’n kapsel helaas dus wellicht weet iemand anders dat beterquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij mij thuis is het de normaalste zaak van de wereld. Ja, op een gegeven moment haal je het er even uit, wat een vervelend lang werk is (sowieso is kroeshaar een hoop werk, vandaar dat ze vaak cornrows erin doen). Zo kan het even rusten en behandeld worden en dan gaat er weer wat in, of je laat het even zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon even de vlechten eruit en dinsdag weer erin. Dat doet Stengs ook vrij regelmatig, misschien om het schoon te houden ofzo maar ik heb niet zo’n kapsel helaas dus wellicht weet iemand anders dat beter
Wel leuk dat het overal NIEUWS is
Ja daar dacht ik ook aan, wel jammer, krullenbos > dreads. Ik heb een stevige mening over dreads.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon even de vlechten eruit en dinsdag weer erin. Dat doet Stengs ook vrij regelmatig, misschien om het schoon te houden ofzo maar ik heb niet zo’n kapsel helaas dus wellicht weet iemand anders dat beter
Wel leuk dat het overal NIEUWS is
Memphis wil aandacht omdat hij zijn haar los draagt? Wtf…. 🤷♀quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooi, nu heeft die haarband tenminste zin.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ah, ik wist niet dat dat zoveel praktischer was, maar daar zit wel wat in. Net als dreadlocks dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bij mij thuis is het de normaalste zaak van de wereld. Ja, op een gegeven moment haal je het er even uit, wat een vervelend lang werk is (sowieso is kroeshaar een hoop werk, vandaar dat ze vaak cornrows erin doen). Zo kan het even rusten en behandeld worden en dan gaat er weer wat in, of je laat het even zo.
dat waren nog eens tijden! Ik had veel meer met die spelers dan de huidige generatiequote:
Waarheen leidt de weg die we moeten gaan ? --> naar Berlijn natuurlijk !quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:28 schreef tong80 het volgende:
Waarom word ik steeds depri van de Nederlandse persconferenties ? Het lijkt wel alsof ze bij een uitvaart zitten.
Nederland weet het ongetwijfeld weer op onnavolgbare wijze te verkloten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:23 schreef Paganitzu het volgende:
Vorige keer dat schema zo ongelijkwaardig was werd Portugal kampioen door onverdiend Frankrijk te verslaan.
Kroatië, Polen, Wales om in de finale te komen tegen favoriet en thuisland Frankrijk, nadat ze als beste nummer 3 doorgingen.
Dadelijk voor Nederland
Roemenië, Oostenrijk, Zwitserland, om daarna in de finale tegen favoriet en thuisland Duitsland te spelen.
Dit Nederland komt niet voorbij Zwitserlandquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Nederland weet het ongetwijfeld weer op onnavolgbare wijze te verkloten.
Ik denk wij allemaal.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:58 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
dat waren nog eens tijden! Ik had veel meer met die spelers dan de huidige generatie
Hoeft ook niet, want Engeland wint al van Zwitserland.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit Nederland komt niet voorbij Zwitserland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |