Wat ook gewoon eens een keer onze kant op mag vallen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:22 schreef thedeedster het volgende:
Maar we zullen wel veel geluk nodig hebben
Ook altijd lekker edgy zijn en hopen dat ‘het vlaggetje’ verliest enzo.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ook gewoon eens een keer onze kant op mag vallen.
Lees nu al reacties dat het 'schandalig' is dat ze aan de 'goede' kant van het schema komen na zo'n wanvertoning.Letterlijk elk ander land zou in hun handen knijpen en zich er geen ene drol van aantrekken hoe je een toernooi wint
Nederlanders zijn echt zo walgelijk wat dat betreft
Reijnders zou ik wel laten staan..quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:50 schreef -XOR- het volgende:
Echt, ga 5-3-2 spelen, Maatsen, Ake, De Vrij, Van Dijk en Dumfries achterin, Gravenberch, Schouten daarvoor, Simons op 10 en dan voorin Gakpo en Depay. Dat is voor deze selectie een bekend systeem en sluit aan bij de kwaliteiten van de spelers. Dat worden dan twee weinig spectaculaire wedstrijden om in te komen en dan één wedstrijd hold on for dear life. Dat is de enige kans op een finale.
Racisme is ze niet vreemd daar in het oostblok.quote:
Was ik inderdaad effe vergeten, die mag dan wel ipv gravenberch.quote:
Nee maar waar wil je die neerzetten?quote:
Frimpong dan natuurlijk, verder eens. Frimpong is wingback van beroep.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:50 schreef -XOR- het volgende:
Echt, ga 5-3-2 spelen, Maatsen, Ake, De Vrij, Van Dijk en Dumfries achterin, Gravenberch, Schouten daarvoor, Simons op 10 en dan voorin Gakpo en Depay. Dat is voor deze selectie een bekend systeem en sluit aan bij de kwaliteiten van de spelers. Dat worden dan twee weinig spectaculaire wedstrijden om in te komen en dan één wedstrijd hold on for dear life. Dat is de enige kans op een finale.
Frimpong in plaats van Malen, Xavi in plaats van Veerman. Verder niks meer aan doen ten opzichte van afgelopen wedstrijd.quote:
Valentijn heeft voorpagina al geschreven na winst EK: Kampioen van de armoede!quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ook gewoon eens een keer onze kant op mag vallen.
Lees nu al reacties dat het 'schandalig' is dat ze aan de 'goede' kant van het schema komen na zo'n wanvertoning.Letterlijk elk ander land zou in hun handen knijpen en zich er geen ene drol van aantrekken hoe je een toernooi wint
Nederlanders zijn echt zo walgelijk wat dat betreft
In principe brengt Frimpong meer dan Dumfries maar ik zou vooral vasthouden aan een geraamte dat heeft bewezen niet spectulair of erg goed te zijn maar wel in staat om van tegenstanders als Roemenië en Oostenrijk te winnen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Frimpong dan natuurlijk, verder eens. Frimpong is wingback van beroep.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In principe brengt Frimpong meer dan Dumfries maar ik zou vooral vasthouden aan een geraamte dat heeft bewezen niet spectulair of erg goed te zijn maar wel in staat om van tegenstanders als Roemenië en Oostenrijk te winnen.
Frimpong in een 5-3-2 systeem is een no-brainer wat mij betreft.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In principe brengt Frimpong meer dan Dumfries maar ik zou vooral vasthouden aan een geraamte dat heeft bewezen niet spectulair of erg goed te zijn maar wel in staat om van tegenstanders als Roemenië en Oostenrijk te winnen.
Wat een teleurstelling was dat zeg..quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag is het precies 3 jaar geleden dat we in Boedapest verloren van de Tsjechen.
Fun fact
Ik denk dat de Oostenrijkers wel sterker zijn dan de Turken ja..quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:18 schreef Caland het volgende:
Mooi dat iedereen denkt dat Oostenrijk doorgaat.
Ik kijk nu alweer uit naar de Tuterende Turken
Turken hadden het gister ook weer heel lastig met 10 gehandicapte Tsjechen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:18 schreef Caland het volgende:
Mooi dat iedereen denkt dat Oostenrijk doorgaat.
Ik kijk nu alweer uit naar de Tuterende Turken
Toen speelden we niet zo. Bijvoorbeeld de overwinningen op Belgie in de NL waren zonder Frenkie en met 532.quote:
Ik vond Oostenrijk ook niet zo geweldig tegen Nederland eigenlijkquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Turken hadden het gister ook weer heel lastig met 10 gehandicapte Tsjechen.
Ze waren in de tweede helft bizar effectief. Dat ging nergens over.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Oostenrijk ook niet zo geweldig tegen Nederland eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |