Liep ook vaak in de weg en hij gleed uit die blinde hondquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Stelling: deze scheidsrechter gaat de finale niet fluiten
quote:Like Alert
26-06-2024 @ 22:59:24
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [26-06 21:00] Groep F: Tsjechië - Turkije & Georgië - Portugal #5"
iemand een gifje?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Liep ook vaak in de weg en hij gleed uit die blinde hond
waarom moeten Engeland, Portugal en Spanje tegen 3 landen tegelijk? je kan dit toch nu al invullen.quote:
Level 5 Hoothootquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Je moet tegen @:mortaxx en je mag maar 1 pokémon inzetten
Wordt dan kwijtgescholden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:00 schreef OmniRocket het volgende:
Als Turkije de volgende ronde weer zoveel geel pakt kunnen ze niet eens een elftal opstellen in de kwartfinale
easy route to the finals for usquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPA - GEO
DUI - DEN
FRA - BEL
POR - SLO
ROM - NED
AUT - TUR
SUI - ITA
ENG - SLW
Erg mooi.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan eruit in de achtste finale.
Pas na de kwartfinale toch, ze willen niet meer dat spelers een finale kunnen missen dus begint iedereen dan met een schone leiquote:
Dat zou me oprecht niets verbazenquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jouw probleem.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
correctquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wordt dat niet pas na de kwartfinale?
Gewoon afzeggen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:59 schreef PippenScottie het volgende:
Sommige mensen zijn dinsdag bij karateles
Hopelijk koelt het vannacht ook wat af.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:02 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Bedankt voor de gezelligheid![]()
En jij bedankt voor het hosten @:coco (ik ben een beetje afgekoeld inmiddels)
Welterusten!
quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:02 schreef PSVCL het volgende:
Op naar Ecuador vs Jamaica
VBL / 2024 Copa América #1
Ik gaat ook Legge. Pitzequote:Op woensdag 26 juni 2024 23:02 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Bedankt voor de gezelligheid![]()
En jij bedankt voor het hosten @:coco (ik ben een beetje afgekoeld inmiddels)
Welterusten!
Krijt aan de neusquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hagi, Mutu, dat zijn gevaarlijke spelers hoor.
Was dat nie Cruijff en Vd Kuijlen..?quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:03 schreef tong80 het volgende:
Die foto Neeskens en van der Kuijlen ? Barcelona - PSV in 1978. Halve finale ?
Hahaha ja manquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Alleen extreemrechtse tokkies kijken VI
Na de kwartfinales toch?quote:
Katherine?quote:
Dat zei je moeder net ook al.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is veel te vies warm om al te gaan slapen.
ik ga niet reageren want dan reageer je toch nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Kim zegt dat ze op vakantie wil naar Portugal @:mortaxx
Dat zei de moeder van @capuchon_jongen tegen mij netquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
dat zei ik tegen jou ook toen we laatst tijdens het EK tegen Tsjechie gingen paar jaartjes terugquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:05 schreef fetX het volgende:
Roemenië, dat mag toch eigenlijk niet fout gaan
Dit kan echt niet. Check deze fluitketel @onlogisch @GGMM @Cocoquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
6 minuten na een slotje gepost. Ik voel me mokerdom.
Heb je Nederland gisteren wel zien spelen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:05 schreef fetX het volgende:
Klopt maat. Maar deze keer is alles anders.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat zei ik tegen jou ook toen we laatst tijdens het EK tegen Tsjechie gingen paar jaartjes terug
Topwedstrijdquote:
Spanje en grote underdogs ging bij het wk ook zo goed.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:02 schreef svann het volgende:
Bijna jammer dat Georgië als volgende tegenstander meteen het sterke Spanje krijgt.
naja dit Spanje knikkert ze wel in een keer uitquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Spanje en grote underdogs ging bij het wk ook zo goed.
Zijn we er toch weer ingetuind!quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:05 schreef fetX het volgende:
Frankrijk met een late winnaarquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Frankrijk - België wens je ook niemand toe.
Of een type Noa Lang, veel acties, weinig goals. En ze spreken beiden geen Nederlands.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:09 schreef KingRoland het volgende:
Al snap ik de hype van Yamal niet zo.. die gozer lijkt me eerder de spaanse sane. Dribbel dribbel en niks.
Ga je mond eens spoelen mafkeesquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:09 schreef KingRoland het volgende:
Al snap ik de hype van Yamal niet zo.. die gozer lijkt me eerder de spaanse sane. Dribbel dribbel en niks.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:02 schreef svann het volgende:
Bijna jammer dat Georgië als volgende tegenstander meteen het sterke Spanje krijgt.
Stukje achterstandsbuurt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 00:02 schreef SpecialK het volgende:
slotermeer hier.
dit is flink afzien jongens.. vuurwerk is nu wel op maar de komen de motorrij turken geluid ma.... oh nee vuurwerk is niet op.. en... ze mikken op mijn balkon.. nice. zie jullie morgen weer, he.
groetjes uit de Turkse kolonie amsterdam west
Deze scheids moet de finale fluiten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:42 schreef Legoblokje het volgende:
18 gele en 2 rode kaarten bij Tsjechië - Turkije
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |