Was dat nie Cruijff en Vd Kuijlen..?quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:03 schreef tong80 het volgende:
Die foto Neeskens en van der Kuijlen ? Barcelona - PSV in 1978. Halve finale ?

Hahaha ja manquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Alleen extreemrechtse tokkies kijken VI

Na de kwartfinales toch?quote:

Katherine?quote:

Dat zei je moeder net ook al.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is veel te vies warm om al te gaan slapen.

ik ga niet reageren want dan reageer je toch nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Kim zegt dat ze op vakantie wil naar Portugal @:mortaxx

Dat zei de moeder van @capuchon_jongen tegen mij netquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

Eens.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

dat zei ik tegen jou ook toen we laatst tijdens het EK tegen Tsjechie gingen paar jaartjes terugquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:05 schreef fetX het volgende:
Roemenië, dat mag toch eigenlijk niet fout gaan

Dit kan echt niet. Check deze fluitketel @onlogisch @GGMM @Cocoquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
6 minuten na een slotje gepost. Ik voel me mokerdom.

Heb je Nederland gisteren wel zien spelen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:05 schreef fetX het volgende:

Klopt maat. Maar deze keer is alles anders.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat zei ik tegen jou ook toen we laatst tijdens het EK tegen Tsjechie gingen paar jaartjes terug

Topwedstrijdquote:

Spanje en grote underdogs ging bij het wk ook zo goed.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:02 schreef svann het volgende:
Bijna jammer dat Georgië als volgende tegenstander meteen het sterke Spanje krijgt.

naja dit Spanje knikkert ze wel in een keer uitquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Spanje en grote underdogs ging bij het wk ook zo goed.

Zijn we er toch weer ingetuind!quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:05 schreef fetX het volgende:

Frankrijk met een late winnaarquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Frankrijk - België wens je ook niemand toe.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |