Vooruit dan, een gift.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de 2e keer dat je me dwarszit vanavond
Wil je weten wat er moet gebeuren als Nederland tegen Engeland wil spelen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
Hier ben ik nog voor het laatste stukje!
Wel lekker met het oog op een eventuele kwartfinale van Oranje (als we er uberhaupt komen), Oostenrijk had ook al een flinke kaartenlastquote:
MADquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zelden zulk machtsmisbruik gezien hier
Je bent veel te lief door jouw eigen post te verwijderen.quote:
Ik kan daar niks meequote:Op woensdag 26 juni 2024 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent veel te lief door jouw eigen post te verwijderen.
GGMM mag dolblij zijn met iemand die zijn BACK heeft op dit forum.
nee ik lees het morgen welquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je weten wat er moet gebeuren als Nederland tegen Engeland wil spelen?
Nou ja zegquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan daar niks mee
Maar als het voor hem goed voelt is het wat mij betreft prima
dat was omdat niemand verwachtte dat Portugal het zou weggeven tegen georgiëquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie het allemaal weer
Er werd eerst 100 keer gezegd dat Tsjechie moet winnen. Als ze dat niet doen dan Engeland.
"Ik heb er geen probleem mee hoor, maar ik steun het niet"quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat Tsjechie niet meer een plek kan stijgen op basis van het fairplayklassement
Kan ik wel mee levenquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Ik heb er geen probleem mee hoor, maar ik steun het niet"
Daar heeft hij volledig gelijk inquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zei dus van de week dat ik de polonaise zou doen door de huiskamer als Georgië op magische wijze zou winnen van portugalquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat was omdat niemand verwachtte dat Portugal het zou weggeven tegen georgië
quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen wie moet Georgië in de achtste finale?
ah vandaar. Thanksquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat was omdat niemand verwachtte dat Portugal het zou weggeven tegen georgië
Oostenrijk, als ze 2e worden tenminstequote:Op woensdag 26 juni 2024 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Filmpje!quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zei dus van de week dat ik de polonaise zou doen door de huiskamer als Georgië op magische wijze zou winnen van portugal
Rusland.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat kan alleen als Tsjechië wint, dus hier heb ik geen kut aan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:47 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Oostenrijk, als ze 2e worden tenminste
Maar ze worden helemaal geen 2equote:Op woensdag 26 juni 2024 22:47 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Oostenrijk, als ze 2e worden tenminste
Ik heb er ook geen problemen mee, maar ik steun die symboolpolitiek van de KNVB ook niet. Ben ik nu ook homofoob?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Willen ze dat dan?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je weten wat er moet gebeuren als Nederland tegen Engeland wil spelen?
Daarom vertrouw ik niet wat er hier in dit topic wordt gezegdquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan alleen als Tsjechië wint, dus hier heb ik geen kut aan.
Jij bent een karperquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen problemen mee, maar ik steun die symboolpolitiek van de KNVB ook niet. Ben ik nu ook homofoob?
Ezquote:
Nee he, niet weer finale Spanje - Nederland.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Oke Spanje is dus de enige beste stabiele ploeg op dit moment
o nee ik kan geen regenboogje op mijn shirt dragen omdat mijn geloof homo’s onderdrukt!!!1!quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heeft hij volledig gelijk in
Hou je LQBT-rotzooi lekker bij je
Is gewoon je eigen kloonquote:
Je weet ook wel dat het bij Kokcu iets anders zatquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen problemen mee, maar ik steun die symboolpolitiek van de KNVB ook niet. Ben ik nu ook homofoob?
Gewoon winst is genoeg toch?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Commentator snapt er GEEN REET VAN
Dan heb ik voor het laatst gehostquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:48 schreef GGMM het volgende:
Die like was trouwens voor het afkraken van jouw server @:coco
Dat moet pijn doen
En uitkools tellen dubbel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:48 schreef vul_maar_in het volgende:
Hou je mond stuk onbenul!
Met je 2x scoren.
Al 90 minuten lang ookquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Commentator snapt er GEEN REET VAN
Georgie is middelmaat. Portugal kwam met een 'b-ploeg' en nam ze niet serieus. Die andere 2 landen zijn beneden middelmaat.quote:
Zul je zien dat die straks ook door Georgie worden gekloptquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:47 schreef KingRoland het volgende:
FF pissen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:48 schreef Viesdik het volgende:
Die verslaggever heeft echt een verschrikkelijke zeikstem
Ze zullen daar toch ook wel een eindredactie hebben die zoiets moet corrigeren?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al 90 minuten lang ook
Niemand fluistert hem in dat hij onzin lult ook
Wat een bende
#werkenbijdenosquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tsjechië nog 2 doelpunten nodig![]()
Uitdoelpunt telt dubbel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo heeft Tsjechië twee doelpunten nodig?winnen is toch voldoende, dan komen ze op 4, en Turkije blijft dan op 3 staan.
Die commentator is bijzonder zwakzinnigquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo heeft Tsjechië twee doelpunten nodig?winnen is toch voldoende, dan komen ze op 4, en Turkije blijft dan op 3 staan.
Die spelen al 80 min met 10 man :’)quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:48 schreef silverhill het volgende:
Ik gun Turkije helemaal niks, maar die Tsjechen kunnen er ook echt geen reet van.
Hij vergeet het virtuele punt van Turkije eraf te halen als die 2-1 zou wordenquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:49 schreef Felagund het volgende:
Commentator denkt zeker dat uitdoelpunten dubbel tellen?
uitdoelpunten tellen dubbelquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Like Alert
26-06-2024 @ 22:50:22
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [26-06 21:00] Groep F: Tsjechië - Turkije & Georgië - Portugal #5"
Die had ook geen zin om met rare symbolen waar hij zelf niet achter staat te spelen. Misschien moet je spelersacties vanuit de spelers laten komen en mensen geen uitingen dwingen te doen over zaken waar ze helemaal niet mee bezig zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat het bij Kokcu iets anders zat
Oh ja, dat zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij vergeet het virtuele punt van Turkije eraf te halen als die 2-1 zou worden
Benieuwd of die Turken nog massaal gaan toeteren om die achtste finale.quote:
Er wordt een hoop verkeerde informatie verspreid bij de NOS en dan nog klagen users hier over hoe dom anderen zijn als ze het verkeerd begrijpen (ik noem geen namen)quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die commentator is bijzonder zwakzinnig
Ja, zo dom is hij dus echtquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij vergeet het virtuele punt van Turkije eraf te halen als die 2-1 zou worden
Allemaal fakenews.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er wordt een hoop verkeerde informatie verspreid bij de NOS en dan nog klagen users hier over hoe dom anderen zijn als ze het verkeerd begrijpen (ik noem geen namen)
worden verspreidquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er worden een hoop verkeerde informatie verspreid bij de NOS en dan nog klagen users hier over hoe dom anderen zijn als ze het verkeerd begrijpen (ik noem geen namen)
Er schijnt een heel makkelijk stroomschema met vlaggetjes in omloop te zijnquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:48 schreef TjjWester het volgende:
Wat een verschrikkelijk ingewikkeld schema.
Je moet professor zijn om het uit te dokteren.
Eljero Elia is een Georgiër.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:51 schreef svann het volgende:
Zullen we een paar georgiers naturaliseren?
TSJAKKAdoea bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:51 schreef svann het volgende:
Zullen we een paar georgiers naturaliseren?
Roemenië dus. Heel gunstig pad dus. Eens kijken hoe Koeman dit weer weet te verneuken.quote:
Als ze dit al fout hebben…quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er wordt een hoop verkeerde informatie verspreid bij de NOS en dan nog klagen users hier over hoe dom anderen zijn als ze het verkeerd begrijpen (ik noem geen namen)
Koop een abo.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:52 schreef silverhill het volgende:
Waarom werkt trouwens mijn autorefresh niet meer?
We missen een commentator die praat over de lokale restaurantjes.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:52 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutvoorzet
Nu hoop ik puur dat Tsjechië scoort zodat die kutcommentator met zijn domheid geconfronteerd wordt
Waarom?quote:
Tsjaadquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:53 schreef onlogisch het volgende:
Turkije scoort. Tegen wie moeten wij nu?
Bro is goatingquote:
Ik ben een beetje gedraaid wat betreft mijn mening over Sierd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We missen een commentator die praat over de lokale restaurantjes.
Engeland toch?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:53 schreef onlogisch het volgende:
Tsjechiëquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:53 schreef onlogisch het volgende:
Quote aanpassen, vakantie!quote:
Tsjechiequote:Op woensdag 26 juni 2024 22:53 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:53 schreef onlogisch het volgende:
Duitsland.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:53 schreef onlogisch het volgende:
Roemenie.quote:
Roemenie. Maar dat was al zo.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:53 schreef onlogisch het volgende:
Waarom geen vakantie?quote:
Morgen op matje bij HRquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:54 schreef KingRoland het volgende:
Tegen wie moet Georgie nu
Tegen wie moet Turkije
TEGEN WIE MOET IK?
Je moet tegen @Mortaxx en je mag maar 1 pokémon inzettenquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:54 schreef KingRoland het volgende:
Tegen wie moet Georgie nu
Tegen wie moet Turkije
TEGEN WIE MOET IK?
Charmander.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Je moet tegen @:mortaxx en je mag maar 1 pokémon inzetten
Bertquote:
Marokkanen hebben het ook niet zo op Turken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Abou laat het waterkanon weer komen.
Ik hoop nu dat Belgie de volgende wedstrijd compleet wordt vernederd.quote:
Ik heb een excuus..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Mikautadzequote:Op woensdag 26 juni 2024 22:53 schreef onlogisch het volgende:
Geef mij maar die schildpad dat water jan spuiten, even zijn naam kwijtquote:
Ik woon ook in rotterdamquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:56 schreef KingRoland het volgende:
Op naar het Rotterdam topic!
@:gurneyisbestoke @:fetx @:rambodirk @:caland @:wereldgozer
en iedereen die in Rotterdam woont
Nou ja zeg!quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
Enige positieve hieraan is dat Rotterdam afgebroken wordt
Ik zal jou eens even spuiten!quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geef mij maar die schildpad dat water jan spuiten, even zijn naam kwijt
Alweer?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
Enige positieve hieraan is dat Rotterdam afgebroken wordt
Nieuwegein is een gated community.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik woon in Nieuwegein maar het hele EK nog geen toeters hier... vaag.
Georgiërs wssquote:
dat komt mooi uit, want die heb ik als eindwinnaarquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Het uiterste westen welquote:
Blijft een Turk he.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:57 schreef Caland het volgende:
Kokcu zat de boel weer lekker op te naaien
@KingRoland negeert mij vaak helaasquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Je moet tegen @:mortaxx en je mag maar 1 pokémon inzetten
Had ik al bij je moeder gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |