Die spelen al 80 min met 10 man :’)quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:48 schreef silverhill het volgende:
Ik gun Turkije helemaal niks, maar die Tsjechen kunnen er ook echt geen reet van.
Hij vergeet het virtuele punt van Turkije eraf te halen als die 2-1 zou wordenquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:49 schreef Felagund het volgende:
Commentator denkt zeker dat uitdoelpunten dubbel tellen?
uitdoelpunten tellen dubbelquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo heeft Tsjechië twee doelpunten nodig?winnen is toch voldoende, dan komen ze op 4, en Turkije blijft dan op 3 staan.
quote:Like Alert
26-06-2024 @ 22:50:22
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [26-06 21:00] Groep F: Tsjechië - Turkije & Georgië - Portugal #5"
Die had ook geen zin om met rare symbolen waar hij zelf niet achter staat te spelen. Misschien moet je spelersacties vanuit de spelers laten komen en mensen geen uitingen dwingen te doen over zaken waar ze helemaal niet mee bezig zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat het bij Kokcu iets anders zat
Oh ja, dat zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij vergeet het virtuele punt van Turkije eraf te halen als die 2-1 zou worden
Benieuwd of die Turken nog massaal gaan toeteren om die achtste finale.quote:
Er wordt een hoop verkeerde informatie verspreid bij de NOS en dan nog klagen users hier over hoe dom anderen zijn als ze het verkeerd begrijpen (ik noem geen namen)quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die commentator is bijzonder zwakzinnig
Ja, zo dom is hij dus echtquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij vergeet het virtuele punt van Turkije eraf te halen als die 2-1 zou worden
Allemaal fakenews.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er wordt een hoop verkeerde informatie verspreid bij de NOS en dan nog klagen users hier over hoe dom anderen zijn als ze het verkeerd begrijpen (ik noem geen namen)
worden verspreidquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er worden een hoop verkeerde informatie verspreid bij de NOS en dan nog klagen users hier over hoe dom anderen zijn als ze het verkeerd begrijpen (ik noem geen namen)
Er schijnt een heel makkelijk stroomschema met vlaggetjes in omloop te zijnquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:48 schreef TjjWester het volgende:
Wat een verschrikkelijk ingewikkeld schema.
Je moet professor zijn om het uit te dokteren.
Eljero Elia is een Georgiër.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:51 schreef svann het volgende:
Zullen we een paar georgiers naturaliseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |