abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214072356
In het Europees verkiezingsprogamma van D66:
Oekraïne, Moldavië en Georgië horen bij de Europese Unie.

Ondertussen in Georgië:
Eerste stap richting inperken lhbti-rechten
https://nos.nl/artikel/25(...)erking-lhbti-rechten

Het is dat we extreem veel incompetentie zien op rechts, maar de andere kant op zien we D66 de laatste tijd wel vaker dit soort rare acties hebben. Die lijken ook wel de weg kwijt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_214072363
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 18:59 schreef Beaurealis het volgende:
Zouden zullie graag willen dat het klapt dan? Laatste peiling zag ik Geert toch 44 zetels pakken. Misschien kan de linkerkant eerst een tijdje in de spiegel kijken en zich afvragen wat ze fout doen. Zelfreflectie, een eigenschap uit vervlogen tijden.
Deze coalitie verliest de meerderheid met nieuwe verkiezingen of heb je dat detail uit het oog verloren?

Zelfreflectie, inderdaad.
pi_214072368
quote:
Zouden zullie graag willen dat het klapt dan? Laatste peiling zag ik Geert toch 44 zetels pakken. Misschien kan de linkerkant eerst een tijdje in de spiegel kijken en zich afvragen wat ze fout doen. Zelfreflectie, een eigenschap uit vervlogen tijden.
Laatste peiling hadden de 4 coalitiepartijen geen meerderheid meer. Daarbij: als het nu klapt kijkt VVD echt de komende tijd niet meer naar Wilders. Groeien voor de PVV zegt dus niets, zolang ze niet in hun eentje 76 zetels halen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_214072376
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Deze coalitie verliest de meerderheid met nieuwe verkiezingen of heb je dat detail uit het oog verloren?

Interesseert me geen klap. Ik wil een zo groot mogelijke PVV. En dan zo'n grote harde schreeuw van vrijheid uit vaderlandlievend Nederland horen losbarsten.
pi_214072386
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:04 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
Interesseert me geen klap. Ik wil een zo groot mogelijke PVV. En dan zo'n grote harde schreeuw van vrijheid uit vaderlandlievend Nederland horen losbarsten.
44 zetels en niet regeren klinkt mij prima in de oren.
pi_214072394
quote:
Peilingen nu zeggen echt vrij weinig. En in het kader van zelfreflectie, als dit het beste is wat ze kunnen leveren, verdient dit kabinet dan echt het voordeel van de twijfel?
pi_214072402
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:06 schreef KareldeStoute het volgende:
verdient dit kabinet dan echt het voordeel van de twijfel?
Ik vind van wel. Ben vooral benieuwd naar Dick Schoof als MP. Denk dat die aanstelling vriend en vijand heeft verrast, maar ik zie ook wel een scenario waar dit heel goed uitpakt.
pi_214072412
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:08 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
Ik vind van wel. Ben vooral benieuwd naar Dick Schoof als MP. Denk dat die aanstelling vriend en vijand heeft verrast, maar ik zie ook wel een scenario waar dit heel goed uitpakt.
Ok, heel competent komt het op mij allemaal niet over. Maar ik heb ook liever degelijk dan radicaal :P
pi_214072419
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:04 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
O, wauw. Dit klinkt echt prachtig. Allemaal met de de obese pens en de scootmobiel de prinsenvlag uitlaten onder het genot van een halve liter budgetpils. En dan lekker 'vrijheid!' schreeuwen en een paar maanden later de helft van de uitkering kwijt zijn omdat rechts beleid nu eenmaal niet zo gunstig is voor het PVV-electoraat.

Doe maar.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_214072445
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:12 schreef Blastbeat het volgende:
Allemaal met de de obese pens en de scootmobiel de prinsenvlag uitlaten onder het genot van een halve liter budgetpils.
Zie hier de oorzaak van de afkeer tegen elitair links. Vooral zo doorgaan, je gaat vast veel zieltjes winnen met je Sander Schimmelpenninck imitatie :s)
pi_214072453
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:16 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
Zie hier de oorzaak van de afkeer tegen elitair links. Vooral zo doorgaan, je gaat vast veel zieltjes winnen met je Sander Schimmelpenninck imitatie :s)
O, cool. Ik ben elitair. Ik ga snel opscheppen daarover bij Sander Schimmelpenninck.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_214072462
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, dat is totaal niet wat ik zeg.
Als dit niet is wat je zegt en wat je bedoelt, wat bedoel je dan? Want ik kan het er niet uithalen.
  donderdag 27 juni 2024 @ 19:20:49 #263
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_214072473
Op mijn werk hebben we al weddenschappen over welke minister het eerst sneuvelt. Wiersma staat bovenaan, daarna in willekeurige volgende alle PVV'ers.
pi_214072488
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
Op mijn werk hebben we al weddenschappen over welke minister het eerst sneuvelt. Wiersma staat bovenaan, daarna in willekeurige volgende alle PVV'ers.
Zijn er ook PVV'ers op je werk?
  donderdag 27 juni 2024 @ 19:23:21 #265
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_214072493
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:21 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
Zijn er ook PVV'ers op je werk?
nee, tenminste niemand die ervoor uit durft te komen. En het gaat over PVV-ministers.
pi_214072505
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:01 schreef Hanca het volgende:
In het Europees verkiezingsprogamma van D66:
Oekraïne, Moldavië en Georgië horen bij de Europese Unie.

Ondertussen in Georgië:
Eerste stap richting inperken lhbti-rechten
https://nos.nl/artikel/25(...)erking-lhbti-rechten

Het is dat we extreem veel incompetentie zien op rechts, maar de andere kant op zien we D66 de laatste tijd wel vaker dit soort rare acties hebben. Die lijken ook wel de weg kwijt.
Voordat je aan verdere uitbreiding van Europa moet denken, mag je eerst wel eens beleid bedenken voor bestaande landen die zich willens en wetens niet aan de toelatingseisen van de Europese Unie voldoen.
Voordat je als Europa aan verdere uitbreiding moet willen denken, moet je eerst maar eens regelen hoe je omgaat met
pi_214072509
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:23 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
nee, tenminste niemand die ervoor uit durft te komen.
Maar dat moet toch heerlijk zijn of niet dan? Lekker die 'domme tokkies' afzeiken, want jij bent verheven en weet wat Nederland nodig heeft.

Totdat het jouw kind is in een Utrechtse tram situatie. Wil die koppies wel eens zien dan.

'Maar... maar... hoe heeft dit kunnen gebeuren? We zijn toch allemaal gelijk..?'
pi_214072518
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 16:19 schreef Blastbeat het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)pese-fractie-blijven

Gemiste kans om de VVD te laten zien dat 'liberaal' iets meer is dan alleen maar een campagneterm.
Was ook te verwachten dat dit opgeklopte gedoe met een sisser zou aflopen.
pi_214072522
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2024 19:25 schreef miss_sly het volgende:
Overigens is hij nog niet klaar met spuien:

[ twitter ]
Overigens, was ik gisteren even vergeten;

Als de Islam zo'n probleem is en de PVV is de grootste partij in de coalitie waarom vinden we dan niets, maar dan ook helemaal niets, terug daarover in het akkoord wat Wilders gesloten heeft?

Zijn dit soort tweets dan gewoon lulverhalen voor de vaak?
pi_214072534
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:26 schreef Tijger_m het volgende:
Als de Islam zo'n probleem is en de PVV is de grootste partij in de coalitie waarom vinden we dan niets, maar dan ook helemaal niets, terug daarover in het akkoord wat Wilders gesloten heeft?
Klopt, staat niets over in. Maar je hebt ook 'ongeschreven afspraken'. Ergens hoop ik dat Geert en Dick er een goed gesprek over gehad hebben en er een plan voor hebben.
pi_214072543
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:28 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
Klopt, staat niets over in. Maar je hebt ook 'ongeschreven afspraken'. Ergens hoop ik dat Geert en Dick er een goed gesprek over gehad hebben en er een plan voor hebben.
Kortom, je lult maar wat want jouw kind is onder Geert dus gewoon net zo in gevaar. Dan wil ik jouw koppie wel eens zien.

Wat gaat de man van Algemene Zaken doen dan? Boos tweeten?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2024 19:30:40 ]
pi_214072554
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:29 schreef Tijger_m het volgende:
Kortom, je lult maar wat
Gast, gedraag je nou eens als een fatsoenlijke mod. Iets met boven de partijen staan.
pi_214072556
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:31 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
Gast, gedraag je nou eens als een fatsoenlijke mod. Iets met boven de partijen staan.
Que? Ga jij de policy eens even lezen, joh.
pi_214072567
quote:

[..]
Wat moet zo'n plan doen en hoe?
pi_214072582
quote:

[..]
Het plan is dat Wilders 'religiekritiek' mag hebben in tweets en dat het kabinet dat mag negeren, dat is duidelijk aangegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')