Schoof faciliteert deze gek.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:59 schreef Cupfighter het volgende:
Geen medelijden met Schoof, hoop dat die gasten die deelnemen aan dit kabinet nooit meer elders aan de bak komen als dit kabinet over een paar maanden klapt
Wellicht zegt het ook iets over Schoof als persoon dat hij dit wil en doet?quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:50 schreef Raw85 het volgende:
Je zou Dick Schoof maar zijn en constant met zo’n proleet als Wilders moeten dealen.. waar begint die man toch aan
Ik denk dat er mischien sprake is van een definitie verschil van het woord Nederlanders.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:44 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Wat een minachting voor de nazaten. Onbeschofte hork... en dat willde zgn een premier worden voor alle Nederlanders...
Misschien dacht die wel "hoe erg kan het wezen"quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wellicht zegt het ook iets over Schoof als persoon dat hij dit wil en doet?
En meteen ook een weerlegging van het zogenaamde partijloos zijn van Bosma, aangezien Wilders hem nog steeds hun (PVV) voorzitter noemt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:44 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Wat een minachting voor de nazaten. Onbeschofte hork... en dat willde zgn een premier worden voor alle Nederlanders...
Dat weet ik niet. “Onze” kan in deze ook slaan op de Kamer. Zou as ik hem in ieder geval wel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En meteen ook een weerlegging van het zogenaamde partijloos zijn van Bosma, aangezien Wilders hem nog steeds hun (PVV) voorzitter noemt.
Zou kunnen... dat Wilders donkere mensen geen Nederlanders vind... of geen 'echte' Nederlanders.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat er mischien sprake is van een definitie verschil van het woord Nederlanders.
Weet ik allemaal wel. En als je Wilders erop aan zou spreken, zou hij natuurlijk precies dat claimen wat jij zegt. Maar het getuigt echt van....mou ja, van alles wat niet goed is. Wat een kneuzenreactie.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. “Onze” kan in deze ook slaan op de Kamer. Zou as ik hem in ieder geval wel.
Maar dan nog, wat anderen over je zeggen maakt je natuurlijk niet wel of niet partijdig. Dat moet je echt aan de uitingen en gedragingen van de persoon zelf aflezen.
Het is vooral allemaal zo kinderachtig. Hi Hi wij zijn de grootste, kijk mij eens.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weet ik allemaal wel. En als je Wilders erop aan zou spreken, zou hij natuurlijk precies dat claimen wat jij zegt. Maar het getuigt echt van....mou ja, van alles wat niet goed is. Wat een kneuzenreactie.
Tja het is het eeuwige dilemma als je gevraagd wordt. Ga je voor de lijn “ik ga er maar zitten, dan weet ik zeker dat er niet nog een grotere debiel komt” of zeg je “ik wil hier principieel niets mee te maken hebben”.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wellicht zegt het ook iets over Schoof als persoon dat hij dit wil en doet?
Op kinderachtig heeft meneer Wilders patent. Het niveau is echt om van te huilen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:23 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Het is vooral allemaal zo kinderachtig. Hi Hi wij zijn de grootste, kijk mij eens.
Daarover kun je van mening verschillen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja het is het eeuwige dilemma als je gevraagd wordt. Ga je voor de lijn “ik ga er maar zitten, dan weet ik zeker dat er niet nog een grotere debiel komt” of zeg je “ik wil hier principieel niets mee te maken hebben”.
Het een is niet perse beter dan het andere.
Wat is dit toch? Wil hij graag een breuk forceren of wat?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:25 schreef miss_sly het volgende:
Overigens is hij nog niet klaar met spuien:
[ twitter ]
Of weet hij al dat die aanstaande is?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat is dit toch? Wil hij graag een breuk forceren of wat?
Na al dat gezeik van de afgelopen weken moet je soms ook even stoom afblazen toch? De hoorzittingen zitten erop, dit is een goed moment.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Joh, Omtzigt zegt gewoon weer dat het zijn woorden niet zijn en iets over hoofdlijnen en door.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vond die uitspraken van Bosma al vrij ver gaan. Wilders wil het nog overtreffen ook.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:44 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Volgens mij was Wilders altijd een hele rechtse VVD'er die zich niet aan de partij discipline wilde houden en daarom weggegaan is/weg moest.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vond die uitspraken van Bosma al vrij ver gaan. Wilders wil het nog overtreffen ook.
Maar ja, eerder al genoemd.
Wilders begon ooit als genuanceerde VVD'er en drukt per jaar het gaspedaal wat dieper in. Dus dat hij ooit full-nazi gaat is niet verwonderlijk.
Die stormmeeuw van de PVV is nog altijd gewoon die van de NSB.
Mee eens. maar eerst vragen aan de organisatie of een niet onbeschofte vertegenwoordiger welkom isquote:Burgemeester Femke Halsema wil dat de Tweede Kamer een andere vertegenwoordiger stuurt naar de Nationale Herdenking Slavernijverleden in het Oosterpark. Kamervoorzitter Martin Bosma, die eigenlijk zou komen, liet eerder vanmiddag weten dat hij toch niet aanwezig zal zijn.
Dat klopt, maar als je m in Barend en Van Dorp zag dan leek het Rutte wel. De man heeft nu duidelijk een vrij vieze missie, anders tik je dit niet zo neer.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij was Wilders altijd een hele rechtse VVD'er die zich niet aan de partij discipline wilde houden en daarom weggegaan is/weg moest.
Nee.... VVD, NSC, BBB gaan dit gedrag van Wilders wederom gedogen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:47 schreef -XOR- het volgende:
Benieuwd of dit een kabinetscrisis gaat opleveren voordat het kabinet begonnen is of dat de rest nu ook definitief als racist uit de kast komt.
Tja, als ze het niet zouden doen dan vraag moet je je afvragen waarom ze hier aan begonnen zijn. Wilders hield zich wat in tijdens de formatie maar dat was alleen maar omdat er anders geen PVV in het kabinet had gezeten, nu men zich gecommiteerd heeft kan hij weer los gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee.... VVD, NSC, BBB gaan dit gedrag van Wilders wederom gedogen.
Zo werkt het natuurlijk niet. En terecht ook.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:47 schreef Bluesdude het volgende:
AT5
[..]
Mee eens. maar eerst vragen aan de organisatie of een niet onbeschofte vertegenwoordiger welkom is
Hm. Nee. Ik vind en vond Bosma's uitspraken onverenigbaar met deze gelegenheid maar hij is de Kamervoorzitter, als je hem niet wil zien daar, prima, maar dan ook niemand anders, dat werkt gewoon niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:47 schreef Bluesdude het volgende:
AT5
[..]
Mee eens. maar eerst vragen aan de organisatie of een niet onbeschofte vertegenwoordiger welkom is
Nou ja dat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm. Nee. Ik vind en vond Bosma's uitspraken onverenigbaar met deze gelegenheid maar hij is de Kamervoorzitter, als je hem niet wil zien daar, prima, maar dan ook niemand anders, dat werkt gewoon niet.
Ik snap dondersgoed de tegenstand maar dat is nu eenmaal democratie.
Ja, zoiets. Maar goed, dit had men kunnen verwachten toen Bosma gekozen werd en was ook een van de redenen waarom hij de functie in het verleden nooit kreeg want dit gaat vaker voorkomen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja dat.
Overige Kamerleden kunnen natuurlijk op persoonlijke titel aanwezig zijn, maar de Kamer bepaalt wie de Kamer vertegenwoordigt. Niet een stel activisten.
Hij moest wel weg, althans zich schikken naar Turkijke en dat weigerde hij pertinent, maar Van Aartsen wilde hem later ook dolgraag weer terug.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij was Wilders altijd een hele rechtse VVD'er die zich niet aan de partij discipline wilde houden en daarom weggegaan is/weg moest.
Zo werkt het wel. Wil de organisatie nu nog een kamervertegenwoordiger ontvangen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet. En terecht ook.
Ik kon het mij niet meer exact herinneren hoe het gegaan was buiten dan dat Wilders niet langer de fractiediscipline wilde volgen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Hij moest wel weg, althans zich schikken naar Turkijke en dat weigerde hij pertinent, maar Van Aartsen wilde hem later ook dolgraag weer terug.
Die nazaten zijn al lang dood.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn voorstel: een nazaat die daadwerkelijk betrokken is geweest en verrijkt is door de slavenhandel en kolonialisme.
Huh? Nazaten zijn mensen wiens voorouders slaaf waren in deze context, die zijn helemaal niet allang dood.quote:
Hij had een eigen 10-punten"plan" geschreven wat niet zo geapprecieerd werd door de VVD-fractie destijds.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kon het mij niet meer exact herinneren hoe het gegaan was buiten dan dat Wilders niet langer de fractiediscipline wilde volgen.
Waarom zou je smeken of je alsjeblieft mag langskomen? De uitnodiging voor de vertegenwoordiger van de Kamer is ingetrokken. Het goed recht van de organisatie, maar daarmee is het boek wel dicht.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zo werkt het wel. Wil de organisatie nu nog een kamervertegenwoordiger ontvangen?
Eerst vragen en niet iemand opdringen
https://www.rug.nl/resear(...)d-jaaroverzicht-2004quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kon het mij niet meer exact herinneren hoe het gegaan was buiten dan dat Wilders niet langer de fractiediscipline wilde volgen.
Ik herinner me dat Wilders persé zich wilde uitspreken tegen toetreding van Turkije tot de EU wanneer hij wilde.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Smeken is onzin. Effe vooraf vragen: komt het gelegen, is normaal contact zoeken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom zou je smeken of je alsjeblieft mag langskomen? De uitnodiging voor de vertegenwoordiger van de Kamer is ingetrokken. Het goed recht van de organisatie, maar daarmee is het boek wel dicht.
De uitnodiging voor de Voorzitter is ingetrokken. Belangrijk nuanceverschil.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Smeken is onzin. Effe vooraf vragen: komt het gelegen, is normaal contact zoeken.
De uitnodiging voor Bosma is ingetrokken ... dat is niet een uitnodiging voor een fatsoenlijk kamerlid intrekken
Ik las dat ze gezamelijk overeen gekomen waren dat Bosma niet zou komen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De uitnodiging voor de Voorzitter is ingetrokken. Belangrijk nuanceverschil.
Dat zegt nu.nlquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik las dat ze gezamelijk overeen gekomen waren dat Bosma niet zou komen?
Nvm, gezamelijk besloten om het in te trekken
Mijn bron was NRC zoals het een heer op stand betaamt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zegt nu.nl
Nos.nl zegt dat de uitnodiging is ingetrokken
De uitnodiging aan Bosma is ingetrokken. Nu kan er in overleg met de Kamer een ander kamerlid komen als vertegenwoordiger. Wel of niet voorzitter is niet van belangquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De uitnodiging voor de Voorzitter is ingetrokken. Belangrijk nuanceverschil.
Jawel, dat is wel van belang. Bovendien gaat er echt geen Kamermeerderheid Bosma laten vallen nu. En dat is ook terecht. Activisten bepalen niet wie de Kamer vertegenwoordigd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De uitnodiging aan Bosma is ingetrokken. Nu kan er in overleg met de Kamer een ander kamerlid komen als vertegenwoordiger. Wel of niet voorzitter is niet van belang
Dat is ook nergens voor nodig, bovendien was een groot deel van de VVD, inclusief de partijraad, ook tegen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:05 schreef Bluesdude het volgende:
En dat verdomde hij... Voor de verkiezingen heeft hij nooit gezegd.... ik blijf zeuren over Turkije als ik kamerlid bn
Hoe het ook zij, dat was wel het punt waarop het brak binnen de fractie.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is ook nergens voor nodig, bovendien was een groot deel van de VVD, inclusief de partijraad, ook tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |