SERquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:25 schreef Perox het volgende:
Wat is de volgorde van je gunfactor in deze poule?
Voor mij:
DEN
SVN
ENG
SER
Behalve toen tegen Finland.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:26 schreef GGMM het volgende:
Misschien ook omdat er altijd wel een (ex-)ajacied rondloopt
Wat vind je van Serviërs?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:26 schreef GGMM het volgende:
Ik gun het de Denen altijd
Ik weet niet waarom, maar ik vind de Denen altijd lieverds
Nou nou nou nou.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:26 schreef cherrycoke het volgende:
dit engeland is net zo slecht als nederland
Als het goed afloopt moet zoiets kunnen.quote:
Hou het maar bij Kane grappen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het goed afloopt moet zoiets kunnen.
hamverbotquote:
die dachten dat het ek in oekraine werd gehoudenquote:
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Wat kijken we. Engeland of Denemarken?
Ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn gevoel zegt Engeland - Sloveniëquote:
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
ook niet veel aan hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt Engeland - Slovenië
Japan doet niet mee vriendelijke vriend.quote:
2 schermenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ja. Godverdomme. Pallets sorteren. Rabobank. Gruwelijk nat.quote:
Maar Denemarken - Servië wellicht interessanter?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt Engeland - Slovenië
MAG OOK NIET iddquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:31 schreef Perox het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom MAG geen punten scoort!
Ja was eens stevige fightquote:
Hongarije kijkt tevreden.quote:
Nee. Niet elk feitje is een leuk feitje. Als je een bron kon vinden waaruit blijkt dat Hjulmand de 8888e gele kaart in de geschiedenis van het EK pakte, dan misschien wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
Hjulmond zal nu de volgende wedstrijd missen.
(misschien een leuk feitje voor de volgende wedstrijd van Denemarken)
Dit kan nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:32 schreef FvanS het volgende:
Als je naar de toplanden kijkt kan Nederland nog best ver komen met hun baggerspel. Wat een vreemd EK
Moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:33 schreef Coco het volgende:
@:Dr_Flash drukt @:GGMM met de neus op de leuke feitjes.
boeit letterlijk niemand. Had je Argentinië - Brazilië nog gezegd...quote:
Akkoordquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Niet elk feitje is een leuk feitje. Als je een bron kon vinden waaruit blijkt dat Hjulmand de 8888e gele kaart in de geschiedenis van het EK pakte, dan misschien wel.
En alle toplanden zitten in dezelfde helft van het schemaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:32 schreef FvanS het volgende:
Als je naar de toplanden kijkt kan Nederland nog best ver komen met hun baggerspel. Wat een vreemd EK
Was een tijdje topfavoriet bij de bookmakersquote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Akkoord
Bedankt dat je me hier even corrigeert
Warm bad dit dat alles.quote:
Ja gratis geld verdienen zou je denken. Ik ben niet zo handig maar lijkt me voor een slimme jongen 1x per 2 jaar een zekerheidje.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Was een tijdje topfavoriet bij de bookmakers
Heb nu liever een koud badquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Warm bad dit dat alles.
Met wat rare kauwgomballen erin maar ja dat houdt het leuk
Dat krijg je met dat "realisme"-gezeik.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:36 schreef Marcoss het volgende:
Blijft toch bijzonder dat Engeland en Frankrijk met dat potentieel zulk schijfvoetbal speelt
L
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had een mooi blondje op de tribune die hem wel troost straks
Dat gaat Ronaldo persoonlijk voorkomen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Portugal gaat Europees Kampioen worden
hiermee kan je de deurposten bruinenquote:
wtfquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hiermee kan je de deurposten bruinen
Misschien slaat er weer een mot toe en coacht hij Portugal weer naar de overwinningquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:38 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat gaat Ronaldo persoonlijk voorkomen.
Of Spanje?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het waren 2 fantastische dagenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat @:poepz0r zomaar weer weg is.
Daar doet Nederland gelukkig niet aan mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Poule waarin iedereen vooral probeert niet te verliezen
Eens, dit is nog geen geweldige wedstrijdquote:
2x 0-0quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dit is nog geen geweldige wedstrijd
Gelukkig is het de laatste, dus op een gegeven moment MOETEN de landen wel risico gaan nemen.
En daarom verwacht ik een knotsgekke 2e helft
Hopelijk doe jij ook weer mee MAAT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Vooral Servië ja, Denemarken heeft met deze tussenstand nog wel een goede kans om door te gaanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, als ik goed kijk dan is de wedstrijd Denemarken Servië waar de meeste paniek zal uitbreken?
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Engelsen voetballen zoals ze koken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Engelandzelfs Nederland bracht meer pit
Is dat met VARquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:46 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=WxFRNO8Yq2o
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
tering wat een THRILLERquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:46 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Hoe zeg ik niksquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:08 schreef Elan het volgende:
Dit Engeland is niet veel beter dan Nederland.
Geslepen messen en vitriool.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:09 schreef Fretwork het volgende:
Hoe kijkt de Engelse pers eigenlijk naar dit Engeland?
Vrij realistisch dusquote:
Immer kritisch.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:09 schreef Fretwork het volgende:
Beetje hetzelfde probleem als Nederland. Matige coach, weinig zelfsturing en bezieling in het team.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:08 schreef Elan het volgende:
Dit Engeland is niet veel beter dan Nederland.
Precies. Graag eerste in de poule. Die kunnen we hebben.quote:
Ik heb afgelopen seizoen van hem genoten. Maar is nu onherkenbaar.quote:
Dit is al net zo'n uitspraak als bianconeri die deed alsof Italië makkelijk van Zwitserland ging winnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Graag eerste in de poule. Die kunnen we hebben.
Wel meer kwaliteit in de groepquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde probleem als Nederland. Matige coach, weinig zelfsturing en bezieling in het team.
Wat denk je ? De messen zijn scherper dan hier.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:09 schreef Fretwork het volgende:
Roy Keane samen met Wayne Rooney. Dat is 1000x Falentijn qua zuurgraadquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Immer kritisch.
Als je denkt dat Falentijn een zeikerd is dan moet je de Engelse sportmedia een weekje intensief volgen.
Bizar eigenlijk dat veel kleine landen dit EK wel met lef durven spelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde probleem als Nederland. Matige coach, weinig zelfsturing en bezieling in het team.
Ik vond Frankrijk - Litouwen ook erg leukquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:13 schreef vul_maar_in het volgende:
Nederland - Hongarije was het leukste van de avond. Wat een armoe.
Zeker arremoei!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:13 schreef vul_maar_in het volgende:
Nederland - Hongarije was het leukste van de avond. Wat een armoe.
Komt door die derde plekkenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat veel kleine landen dit EK wel met lef durven spelen.
Al die fucking herhalingen. Ik keek laatst naar het EK-88 en WK-74. Heerlijk amper herhalingen. Zoals ik afgelopen weekend naar Pinkpop keek. Is niet te doen. Om de twee seconden een ander shot.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:12 schreef Abrikozentaart het volgende:
Irritant al die camera shots van de supporters op de tribune
Henry, Carragher en Richards is wel een topshowquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:13 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Roy Keane samen met Wayne Rooney. Dat is 1000x Falentijn qua zuurgraad
Ok, zal in het vervolg overal een knipoog achter zetten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is al net zo'n uitspraak als bianconeri die deed alsof Italië makkelijk van Zwitserland ging winnen.
En Rio Ferdinand geeft je dan nog een schop na.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:13 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Roy Keane samen met Wayne Rooney. Dat is 1000x Falentijn qua zuurgraad
Vrouwen mogen hier tegenwoordig niet meer over klagen, met hun menstruatieverlof.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:15 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ingescheurde teennagel gelijk brancard erbij
JAMAAR DE KIJKER WIL DAT!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al die fucking herhalingen. Ik keek laatst naar het EK-88 en WK-74. Heerlijk amper herhalingen. Zoals ik afgelopen weekend naar Pinkpop keek. Is niet te doen. Om de twee seconden een ander shot.
Toch heb ik dat liever dat dan een Maarten Wijffels die bij Koemam er tot aan de elleboog in gaat om maar te pleasenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Rio Ferdinand geeft je dan nog een schop na.
Ook zoiets. Overal zitten die wijven tegenwoordig te analiseren.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:16 schreef FvanS het volgende:
[..]
Vrouwen mogen hier tegenwoordig niet meer over klagen, met hun menstruatieverlof.
Ja, al denk ik oprecht dat Nederland ook zomaar echt wel van een Engeland kan winnen hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, zal in het vervolg overal een knipoog achter zetten.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:16 schreef FvanS het volgende:
Vrouwen mogen hier tegenwoordig niet meer over klagen, met hun menstruatieverlof.
quote:
Yes it isquote:
Dat wil ik zeggen. Ik zei niet dat we even gaan winnen. Maar de naam Engeland boezemt "ontzag" in. Terwijl één keer een toernooi gewonnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, al denk ik oprecht dat Nederland ook zomaar echt wel van een Engeland kan winnen hoor.Dat is geen 20/80 zegmaar
Bizar ja, en kramen louter onzin uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook zoiets. Overal zitten die wijven tegenwoordig te analiseren.
FTFYquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wil ik zeggen. Ik zei niet dat we even gaan winnen. Maar de naam Engeland boezemt "ontzag" in. Terwijl één keer een toernooi gewonnen. cadeau gekregen.
Ik zie de Dom constant vanaf mijn huis. Klopt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Laat me raden jij kijkt bij mooi weer vanaf een kerktoren ook op de Dom uit?
Ik heb het mooiste uitzicht.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Laat me raden jij kijkt bij mooi weer vanaf een kerktoren ook op de Dom uit?
Ik nomineer die van België.quote:
Wilde ik ook zeggen maar dan wordt het weer zo uitgebreid en opa spreekt.quote:
zaltbiemelquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het mooiste uitzicht.
[ afbeelding ]
Mooi man. IJsselstein hier.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik zie de Dom constant vanaf mijn huis. Klopt.
Ik dacht er komt vast een plaatje van een mooie dame..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, vlakbij de Toren van Lopikquote:
Dat geloven ze toch niet hierquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik dacht er komt vast een plaatje van een mooie dame..
Ja dit was donkergeel.quote:
Drinken in de Stee, dan dronken kijken naar die kerstboom in Lopikquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij..JIJ...GMMR hou me tegen hoor.
Die is doot.quote:
you had me in the first half. :-) Ga lekker naar de Manenbrug :p.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Drinken in de Stee, dan dronken kijken naar die kerstboom in Lopik
Ze wisten dat het zo'n beetje hun beste kans zou worden.quote:
+2/-1/+1quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is de situatie met gele kaarten voor Slovenië/Denemarken/Engeland inmiddels?
Kun je dat rabarbersap eruit filterenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Mijn drankje bij deze wedstrijd is London Gin met rabarbersap (uit een flesje)
Ik heb 2 keer een mooier uitzicht gehad in mijn levenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het heeft wat kolderieks, een klein stadje dat trots is op een zendmast.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
you had me in the first half. :-) Ga lekker naar de Manenbrug :p.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
dat ligt niet aan je glasvezelboer maar hoe internet broadcasting werkt ;-pquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja kutzooi neem lekker glasvezel lekker snel. Maar niet fucking heus.
Sorry ik lees dit nu pas.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:30 schreef vul_maar_in het volgende:
Willen jullie een beetje rustig aan posten. @:perox en ik lopen dik 2 minutten achter.
Luister maat de hoogste toren in Europa op een nieuwe in Duitsland na is geen kattepis.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het heeft wat kolderieks, een klein stadje dat trots is op een zendmast.
Then again, Nieuwegein was gelukkig nergens trots op
Zo rijk ben ik niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beide wel aardig
Ik adviseer je om op 2 schermen te kijken
Nederland is ook 3x wereldkampioen op een verlies in de finale naquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Luister maat de hoogste toren in europa op een nieuwe in duitland na is geen kattepis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |