Het heeft wat kolderieks, een klein stadje dat trots is op een zendmast.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
you had me in the first half. :-) Ga lekker naar de Manenbrug :p.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
dat ligt niet aan je glasvezelboer maar hoe internet broadcasting werkt ;-pquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja kutzooi neem lekker glasvezel lekker snel. Maar niet fucking heus.
Sorry ik lees dit nu pas.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:30 schreef vul_maar_in het volgende:
Willen jullie een beetje rustig aan posten. @:perox en ik lopen dik 2 minutten achter.
Luister maat de hoogste toren in Europa op een nieuwe in Duitsland na is geen kattepis.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het heeft wat kolderieks, een klein stadje dat trots is op een zendmast.
Then again, Nieuwegein was gelukkig nergens trots op
Zo rijk ben ik niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beide wel aardig
Ik adviseer je om op 2 schermen te kijken
Nederland is ook 3x wereldkampioen op een verlies in de finale naquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Luister maat de hoogste toren in europa op een nieuwe in duitland na is geen kattepis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |