En Rio Ferdinand geeft je dan nog een schop na.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:13 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Roy Keane samen met Wayne Rooney. Dat is 1000x Falentijn qua zuurgraad
Vrouwen mogen hier tegenwoordig niet meer over klagen, met hun menstruatieverlof.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:15 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ingescheurde teennagel gelijk brancard erbij
JAMAAR DE KIJKER WIL DAT!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al die fucking herhalingen. Ik keek laatst naar het EK-88 en WK-74. Heerlijk amper herhalingen. Zoals ik afgelopen weekend naar Pinkpop keek. Is niet te doen. Om de twee seconden een ander shot.
Toch heb ik dat liever dat dan een Maarten Wijffels die bij Koemam er tot aan de elleboog in gaat om maar te pleasenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Rio Ferdinand geeft je dan nog een schop na.
Ook zoiets. Overal zitten die wijven tegenwoordig te analiseren.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:16 schreef FvanS het volgende:
[..]
Vrouwen mogen hier tegenwoordig niet meer over klagen, met hun menstruatieverlof.
Ja, al denk ik oprecht dat Nederland ook zomaar echt wel van een Engeland kan winnen hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, zal in het vervolg overal een knipoog achter zetten.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:16 schreef FvanS het volgende:
Vrouwen mogen hier tegenwoordig niet meer over klagen, met hun menstruatieverlof.
quote:
Yes it isquote:
Dat wil ik zeggen. Ik zei niet dat we even gaan winnen. Maar de naam Engeland boezemt "ontzag" in. Terwijl één keer een toernooi gewonnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, al denk ik oprecht dat Nederland ook zomaar echt wel van een Engeland kan winnen hoor.Dat is geen 20/80 zegmaar
Bizar ja, en kramen louter onzin uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook zoiets. Overal zitten die wijven tegenwoordig te analiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |