En Rio Ferdinand geeft je dan nog een schop na.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:13 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Roy Keane samen met Wayne Rooney. Dat is 1000x Falentijn qua zuurgraad

Vrouwen mogen hier tegenwoordig niet meer over klagen, met hun menstruatieverlof.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:15 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ingescheurde teennagel gelijk brancard erbij

JAMAAR DE KIJKER WIL DAT!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al die fucking herhalingen. Ik keek laatst naar het EK-88 en WK-74. Heerlijk amper herhalingen. Zoals ik afgelopen weekend naar Pinkpop keek. Is niet te doen. Om de twee seconden een ander shot.

Toch heb ik dat liever dat dan een Maarten Wijffels die bij Koemam er tot aan de elleboog in gaat om maar te pleasenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Rio Ferdinand geeft je dan nog een schop na.

Ook zoiets. Overal zitten die wijven tegenwoordig te analiseren.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:16 schreef FvanS het volgende:
[..]
Vrouwen mogen hier tegenwoordig niet meer over klagen, met hun menstruatieverlof.

Ja, al denk ik oprecht dat Nederland ook zomaar echt wel van een Engeland kan winnen hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, zal in het vervolg overal een knipoog achter zetten.

quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:16 schreef FvanS het volgende:
Vrouwen mogen hier tegenwoordig niet meer over klagen, met hun menstruatieverlof.
quote:

Yes it isquote:

Dat wil ik zeggen. Ik zei niet dat we even gaan winnen. Maar de naam Engeland boezemt "ontzag" in. Terwijl één keer een toernooi gewonnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, al denk ik oprecht dat Nederland ook zomaar echt wel van een Engeland kan winnen hoor.Dat is geen 20/80 zegmaar

Bizar ja, en kramen louter onzin uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook zoiets. Overal zitten die wijven tegenwoordig te analiseren.

FTFYquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wil ik zeggen. Ik zei niet dat we even gaan winnen. Maar de naam Engeland boezemt "ontzag" in. Terwijl één keer een toernooi gewonnen. cadeau gekregen.

Ik zie de Dom constant vanaf mijn huis. Klopt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Laat me raden jij kijkt bij mooi weer vanaf een kerktoren ook op de Dom uit?

Ik heb het mooiste uitzicht.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Laat me raden jij kijkt bij mooi weer vanaf een kerktoren ook op de Dom uit?

Ik nomineer die van België.quote:

Wilde ik ook zeggen maar dan wordt het weer zo uitgebreid en opa spreekt.quote:

zaltbiemelquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het mooiste uitzicht.
[ afbeelding ]

Mooi man. IJsselstein hier.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik zie de Dom constant vanaf mijn huis. Klopt.

Ik dacht er komt vast een plaatje van een mooie dame..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Ah, vlakbij de Toren van Lopikquote:

Dat geloven ze toch niet hierquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik dacht er komt vast een plaatje van een mooie dame..

Ja dit was donkergeel.quote:

Drinken in de Stee, dan dronken kijken naar die kerstboom in Lopikquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij..JIJ...GMMR hou me tegen hoor.

Die is doot.quote:

you had me in the first half. :-) Ga lekker naar de Manenbrug :p.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Drinken in de Stee, dan dronken kijken naar die kerstboom in Lopik

Ze wisten dat het zo'n beetje hun beste kans zou worden.quote:

+2/-1/+1quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is de situatie met gele kaarten voor Slovenië/Denemarken/Engeland inmiddels?

Kun je dat rabarbersap eruit filterenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Mijn drankje bij deze wedstrijd is London Gin met rabarbersap (uit een flesje)

Ik heb 2 keer een mooier uitzicht gehad in mijn levenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Het heeft wat kolderieks, een klein stadje dat trots is op een zendmast.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
you had me in the first half. :-) Ga lekker naar de Manenbrug :p.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben gek op abrikozentaart en Zelda

dat ligt niet aan je glasvezelboer maar hoe internet broadcasting werkt ;-pquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja kutzooi neem lekker glasvezel lekker snel. Maar niet fucking heus.

Sorry ik lees dit nu pas.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:30 schreef vul_maar_in het volgende:
Willen jullie een beetje rustig aan posten. @:perox en ik lopen dik 2 minutten achter.

Luister maat de hoogste toren in Europa op een nieuwe in Duitsland na is geen kattepis.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het heeft wat kolderieks, een klein stadje dat trots is op een zendmast.
Then again, Nieuwegein was gelukkig nergens trots op

Zo rijk ben ik niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beide wel aardig
Ik adviseer je om op 2 schermen te kijken

Nederland is ook 3x wereldkampioen op een verlies in de finale naquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Luister maat de hoogste toren in europa op een nieuwe in duitland na is geen kattepis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |