Bommen op deze Slowaak.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:
KUT SCHIJTSRECHTER
WIL GEWOON ZIJN GELIJK HALEN
KAPOET MAKEN
Alweer..quote:
Waar hebben we dat eerder meegemaakt.......quote:
quote:
Dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:34 schreef Friggles het volgende:
Waarom fluiten en niet gewoon de VAR afwachten?
3xquote:
Uh, ja, die hebben dus gelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:35 schreef KingRoland het volgende:
Hey alle VAR-voorstanders waar zijn jullie dan?????
Zelfs een gebroken klok werkt 2x per dagquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Depay snoert heel wat mondjes op Fok!
Ach het kon veel erger. Heb nog steeds PTSS van die wedstrijd tegen Argentinië.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:36 schreef Scorpie het volgende:
DEZE SCHEIDS GAAT LINEA RECTA OP HET VLIEGTUIG NAAR HUIS
Goede update, waarvoor dankquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:36 schreef Sabata het volgende:
ondertussen doet probleem dayot het ook in het nationale elftal laat zn man lopen, moet hem neerleggen en strafschop voor Polen.
Ik denk bij de linkerhand van Depay die hij net op tijd wegtrok.quote:
Eet nog een citroen joh. Dit gajes is ons team dus doe het er nou maar mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:36 schreef Zorro het volgende:
drie wedstrijden, 1x een redelijk moment en dan doen of het een held is
Nopequote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Depay snoert heel wat mondjes op Fok!
Ja, dat vind ik ook vreemd. Hands lijkt me niet iets dat je subjectief kan interpreteren. Het is hands of niet. Dat kan je als var gewoon zeggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:36 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom moest die zelf kijken was toch over duidelijk?
Dat zeiden ze ook van Makkelie.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:36 schreef Scorpie het volgende:
DEZE SCHEIDS GAAT LINEA RECTA OP HET VLIEGTUIG NAAR HUIS
We zijn al door Hansquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:37 schreef Jahr00n het volgende:
als nederland verliest vind ik dat niet erg zolang de belgen er ook maar uit vliegen
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:37 schreef Kriegel het volgende:
Ik begrijp de scheids wel, je kunt inmiddels gewoon niet geloven dat Memphis iets goed kan doen.
Lolquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:37 schreef Kriegel het volgende:
Ik begrijp de scheids wel, je kunt inmiddels gewoon niet geloven dat Memphis iets goed kan doen.
Man man manquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks wint Oostenrijk echt de groep
Ze zijn zoooo fucking gemakzuchtigquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:38 schreef Gremen het volgende:
Elke keer als het gelijk staat scoort Oostenrijk binnen paar minuten
VD Ven moet hem overnemenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
WEER EEN FOUT VAN SCHOUTEN
@:PSVCL
OPDONDEREN MET DEZE SPELER
Ik was pissen hoor ik EN NU OOSTENRIJK WEERquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:39 schreef RipCity het volgende:
HUHHHH Hoezo staan we achter? Zat penalty te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |