SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerdere confrontaties tussen beide landen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
resultaten 2024 beide landen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het weer mag uiteraard niet ontbreken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Waarom kon Marc Dutroux ontsnappen?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@GGMM en ik moesten hierom glimlachenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
Een Belg komt een café binnen en vraagt aan de ober: “Pardon meneer, waar is de wc?” De ober antwoordt: “Die is verstopt.” Waarop de Belg zegt: “Oké, dan ga ik ‘m wel even zoeken!”
@:KingRolandgraag op anoniem![]()
Waarom is Jezus niet in België gevonden?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Belg komt een café binnen en vraagt aan de ober: “Pardon meneer, waar is de wc?” De ober antwoordt: “Die is verstopt.” Waarop de Belg zegt: “Oké, dan ga ik ‘m wel even zoeken!”
Waar stuurt een Belg zijn fotorolletje heen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.are we infinite or am I alone![]()
Een groep Belgen wil naar de zon vliegen, ik zeg tegen ze dat dat niet kan omdat de zon hun ruimteveer zal verbranden.
Awel meneertje, wij zijn niet zot, wij gaan 's nachts!Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
DominoUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het is groen en ligt in de sneeuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd voor de 1-1Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Man man manI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Allemaal auwtjes, zometeen staan ze weer. niets aan de hand.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:25 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal auwtjes, zometeen staan ze weer. niets aan de hand.graag op anoniem![]()
Lekker op je klauwI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Er stikte een Belg bijna in lachgas. Hij werd gereanimeerd en werd verslaggever.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Het is groen en ligt in de sneeuw.Urine van Manneke Pis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Flauw hoor die Belgenmoppen. Alsof ze niks kunnen. Maar ze hebben wel mooi als eerste een overdekt vliegveld!Un dann rettet kein Kavallerie,
Twee Belgen moeten een heeeeel eind lopen naar Antwerpen, gelukkig komen ze een garage tegen waar alle stadsbussen geparkeerd staan, zegt de ene Belg, laten we een bus gaan stelen, goed idee zegt de andere Belg dan ga ik wel op de uitkijk staan, de eerste Belg naar binnen, de andere Belg staat te wachten, en te wachten, hoort een hoop startende motoren en gerij, eindelijk na lange tijd komt de eerste Belg naar buiten met een bus, allee vraagt de andere Belg "waar was ge nu zo lang mee bezig" , ach zegt de eerste Belg "De bus van Antwerpen stond helemaal achterin!"![]()
Hoe heet die Belgische band ook alweer met blonde zangers? Ze hadden een hit met Onanana.
het is dan ook tegen Roemeniequote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
België heeft zichzelf hervonden. Dit ziet er echt stukken beter uit dan wat Nederland liet zien. Veel sneller, goede combinaties.![]()
Het is Roemenie waar ze tegen spelen hequote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
België heeft zichzelf hervonden. Dit ziet er echt stukken beter uit dan wat Nederland liet zien. Veel sneller, goede combinaties.Un dann rettet kein Kavallerie,
Vindt je het gek, ze spelen tegen de lamme en de blindenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
België heeft zichzelf hervonden. Dit ziet er echt stukken beter uit dan wat Nederland liet zien. Veel sneller, goede combinaties."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Dit Roemenië is helemaal ruk natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
België heeft zichzelf hervonden. Dit ziet er echt stukken beter uit dan wat Nederland liet zien. Veel sneller, goede combinaties.
Ze hebben genoeg kwaliteiten, maar het ziet er allemaal zo chaotisch uit.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
België heeft zichzelf hervonden. Dit ziet er echt stukken beter uit dan wat Nederland liet zien. Veel sneller, goede combinaties.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
quote:En Nederland heeft tegen Polen gespeeld...quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is Roemenie waar ze tegen spelen he![]()
Het is net alsof ie moet schijten en twee keer drie kwartier aan het persen is.
En als eerste wifi!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:26 schreef Zorro het volgende:
Flauw hoor die Belgenmoppen. Alsof ze niks kunnen. Maar ze hebben wel mooi als eerste een overdekt vliegveld!
De Russen graven 2000 meter diep en vinden ijzeren kabels, hieruit concluderen ze dat ze 1 miljoen jaar geleden een telefoon aansluiting hadden.
De Amerikanen gaan graven op 3000 meter diep, ze vinden glasvezel, hieruit concluderen ze dat ze 1,5 miljoen jaar geleden internet hadden.
De Belgen gaan graven op 4000 meter diep, ze vinden niks, hieruit concluderen ze dat ze 2 miljoen jaar geleden een draadloos netwerk hadden.![]()
Tegenpolen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
En Nederland heeft tegen Polen gespeeld...
Dan nog Polen is stukken beter dan Roemenië, ze speelden onlangs nog doelpuntloos gelijk tegen Liechtenstein for crying out loudquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
En Nederland heeft tegen Polen gespeeld..."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
gala?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:28 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet die Belgische band ook alweer met blonde zangers? Ze hadden een hit met Onanana.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.![]()
Toch maar naar Ned 1 gezapt. Werd er een bietje gek van.
De man klinkt op zich een klein beetje partijdig.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
waarom doet die commentator alsof Doku zo'n goede actie liet zien? Dit was echt heel matig![]()
De Belgen gaan geweldig tekeer in Keulen, het is eindelijk een keertje andersom.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Gaan ze geen 90 minuten volhouden denk ik.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Denk ook van niet nee.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gaan ze geen 90 minuten volhouden denk ik.~FEYENOORD~
Die heb ik lang niet gehoordquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Commentator ook niet zo, tering.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gaan ze geen 90 minuten volhouden denk ik.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Wij zijn ook naar Grueter gezapt.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dus Slowakije>België maar Oekraïne>Slowakije maar Roemenië>Oekraïne maar België>Roemenië
Gekken poule!![]()
![]()
Nee, langer geleden en blonder.quote:
nah gun die belgen ook een bloedeloze overwinningquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
een goal voor Roemenie zou goed zijn voor de wedstrijd![]()
Die gast speelt op basis van geslacht: Man
straks komt vrouw het veld opZonder het woord van God is er alleen duisternis.![]()
Duurt allemaal veel te lang, dat zie je niet vaak, een langzame negert.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Lukaku is letterlijk een Depay kloon voor Belgie heEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
OEHYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Evander Sno genot.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Duurt allemaal veel te lang, dat zie je niet vaak, een langzame negert.![]()
![]()
heywoodu
![]()
Ik vind het nog wel geinig, geeft nog meer het gevoel dat het constant aanvallen is en dat is altijd leukquote:
Maar ik snap wel dat mensen er een beetje moe van worden
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Vaya Con Dios.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:28 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet die Belgische band ook alweer met blonde zangers? Ze hadden een hit met Onanana.![]()
Voor de wedstrijd hoop ik dat Roemenië scoort, anderzijds heb ik liever dat België eerste wordt in deze poule met het oog op de knockout fase![]()
Allemaal zwakke teams. Van een Roemenië was dit ook te verwachten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:37 schreef Perox het volgende:
Dus Slowakije>België maar Oekraïne>Slowakije maar Roemenië>Oekraïne maar België>Roemenië
Gekken poule!Steun het Kiva Fok! team!
Zou hem graag ruilen, en de Bruijne blijft van wereldklasse.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:39 schreef RipCity het volgende:
Lukaku is letterlijk een Depay kloon voor Belgie he
Zeker, al bijna rust. Vermakelijk. Zoals het hele toernooi.quote:
Dat laatste. 25 minuten en ik was zelf bekaf.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel geinig, geeft nog meer het gevoel dat het constant aanvallen is en dat is altijd leuk
Maar ik snap wel dat mensen er een beetje moe van worden![]()
Depay kunnen we aan een ander team weggeven en dan nog worden we er beter van.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou hem graag ruilen, en de Bruijne blijft van wereldklasse.Steun het Kiva Fok! team!
ik ken wel neh nah neh nah van Vaya con Diasquote:
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
quote:![]()
Geweldige clip ook.
Buiten de vroege goal om zijn de Belgen niet erg effectief.~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
ik ken wel neh nah neh nah van Vaya con Dias
kijk nou uit met al dat zout en suikerquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een hit wings schotel laten komen. Met fristi. Zo heerlijk de rest nog oppeuzelen tijdens de tweede helft.![]()
Nederlandquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Achterin zo zwak ook de Belgen, een echte tegenstander straft dit af.?
![]()
The Radios met Bart Peeters.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:28 schreef tong80 het volgende:
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij zei een echte tegenstander.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij zei een echte tegenstander.![]()
![]()
Vaya Con Dios met twee blonde zangeressen?quote:
are we infinite or am I alone![]()
Die hadden ook zoiets. Wat ook alweer ?quote:
Eén dacht ik. Maar dit is 30 jaar verder.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:50 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Vaya Con Dios met twee blonde zangeressen?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Ze zijn al op hun retour.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een heerlijk ploegje hebben die Belgen weer zeg.
Aanvallend wel ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een heerlijk ploegje hebben die Belgen weer zeg.~FEYENOORD~
Valt wel meequote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een heerlijk ploegje hebben die Belgen weer zeg.
Paar toppers aangevuld met brandhoutLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wat krijgen we nouvan Basten is positief.
Ah, dan had ik verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén dacht ik. Maar dit is 30 jaar verder.are we infinite or am I alone![]()
Kan nog makkelijk ontsporen in de tweede helft ondanks dat Doku en De Bruyne wellicht weer een paar geweldige acties eruit gooien.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Valt wel mee
Paar toppers aangevuld met brandhout![]()
Als we Vlaanderen hadden geannexeerd dan zouden we EK favoriet zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een heerlijk ploegje hebben die Belgen weer zeg.![]()
Bij iedere aanval moet je je hart vasthouden, als Faes, Vertonghen en die andere gozer achterin staanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kan nog makkelijk ontsporen in de tweede helft ondanks dat Doku en De Bruyne wellicht weer een paar geweldige acties eruit gooien.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
'Ik vind DeBruyne de leider van Belgie'
Dit zijn uitspraken. Hoeveel krijgen Guus en Marco om daar te zitten?![]()
Voornamelijk zout hoor. Weinig suiker.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kijk nou uit met al dat zout en suiker![]()
Kortom: vermakelijk lollerelftal. Karl waarschijnlijk vroeg in de zomer bij de psychiater, wij het kijkvermaak en een zorg minder.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij iedere aanval moet je je hart vasthouden, als Faes, Vertonghen en die andere gozer achterin staan![]()
Klopt. Eerst dacht ik Evoluon maar die is er niet meer.quote:
Is Karl die verslaggever? Ik heb nog nooit van hem gehoord. "Vroeger" hadden ze zulke geweldigequote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kortom: vermakelijk lollerelftal. Karl waarschijnlijk vroeg in de zomer bij de psychiater, wij het kijkvermaak en een zorg minder.
quote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Rick de Sadeleerquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is Karl die verslaggever? Ik heb nog nooit van hem gehoord. "Vroeger" hadden ze zulke geweldige![]()
![]()
quote:quote:"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Zolang Loekebakkio elke keer de afmaker van de Belgische aanval moet zijn gaan die Belgen geen doelpunt meer maken.![]()
Het gebrek aan een tweede reclameblok bij Sporza is wel een verademing❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Karl is die presentator in de studio die zijn kaalheid probeert te ontkennen. Zoals Dick Advocaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is Karl die verslaggever? Ik heb nog nooit van hem gehoord. "Vroeger" hadden ze zulke geweldige![]()
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
De Roemeentjes spelen hun kansen niet lekker uitUn dann rettet kein Kavallerie,
Opa Vertonghen en Wout Faes.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Belgische defensie is lachwekkend.
TsjaVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het is dat de Championship onmogelijk te volgen is in Nederland, anders had ik graag van iemand willen weten hoe hij zichzelf staande heeft kunnen houden bij Leicester.quote:![]()
Zo deed laatst de Belgische luchtmacht ook al niet mee met de NAVO-oefening, de piloot was ziek.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Belgische defensie is lachwekkend.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Tijd voor een nieuwe tiendaagse veldtocht. Annexeren die handel.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zo deed laatst de Belgische luchtmacht ook al niet mee met de NAVO-oefening, de piloot was ziek.![]()
Voor hun eigen bestwil uiteraard.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe tiendaagse veldtocht. Annexeren die handel.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zo deed laatst de Belgische luchtmacht ook al niet mee met de NAVO-oefening, de piloot was ziek.![]()
![]()
Liever niet dat afval genaamd Wallonië.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe tiendaagse veldtocht. Annexeren die handel.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ze hebben last van stilstaande Faesesquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:11 schreef vul_maar_in het volgende:
KOMOP belgen. waarom altijd zo slecht?Un dann rettet kein Kavallerie,
Die luisteren alleen naar 'allez'quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:11 schreef vul_maar_in het volgende:
KOMOP belgen. waarom altijd zo slecht?![]()
Het is KOMAAN niet KOMOP.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:11 schreef vul_maar_in het volgende:
KOMOP belgen. waarom altijd zo slecht?![]()
![]()
Vazalstaat van maken?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Liever niet dat afval genaamd Wallonië.![]()
Maakt het wat uit? Doorgaans ruimte zat op parkeerplaatsen waar Roemenen bij in de buurt bivakkeren.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel ballen heeft Roemenie al de parkeerplaats op geschoten?![]()
Wij gaven ons pas na 18 dagen over aan de moffen, jullie na 5.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe tiendaagse veldtocht. Annexeren die handel.
are we infinite or am I alone![]()
Daar staat de rest van de bende, dure Adidas ballen in the pocketquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel ballen heeft Roemenie al de parkeerplaats op geschoten?![]()
![]()
'Daar is um, daar is um.' 'Stuur ze niet naar Siberië alsublief.' 'Amai dat was een scud raket.'quote:
Roemenië altijd briljant in de counter geweest. Eén van de mooiste wedstrijden ooit tegen Argentinië WK-1994.
Lukaku heeft onderhand de meeste aanrakingen in de 16 van de tegenstander met slechts een bijrol bij de 1-0 als effect. Ik denk dat hij pas op gang komt als ze alweer richting huis rijden.![]()
Wat doe je daartegen? Een SS-20. WK 1986quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Daar is um, daar is um.' 'Stuur ze niet naar Siberië alsublief.' 'Amai dat was een scud raket.'
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Vast wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:15 schreef oblo het volgende:
[..]
minstens nog 50 dus eentje moet wel een goal zijn![]()
Toen waren we nog voor de Belgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat doe je daartegen? Een SS-20. WK 1986
Spanje won met 3-0 van Kroatiequote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Spanje, Nederland en België hebben alledrie een groot probleem als het gaat om kansen benutten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik denk dat hij het eindsignaal niet haaltquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lukaku heeft onderhand de meeste aanrakingen in de 16 van de tegenstander met slechts een bijrol bij de 1-0 als effect. Ik denk dat hij pas op gang komt als ze alweer richting huis rijden.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Lukaku is een tool, die moet je dan natuurlijk wel gebruiken zoals die bedoeld is.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lukaku heeft onderhand de meeste aanrakingen in de 16 van de tegenstander met slechts een bijrol bij de 1-0 als effect. Ik denk dat hij pas op gang komt als ze alweer richting huis rijden.
Dit elftal heeft geen echte lijn. Het is een soort mix & match van meerdere dingen, allemaal net niet.![]()
Zijn er beelden van Lukaku die de bal zuiver raakt in de 16 van de tegenstander? Ik heb het nog nooit gezien volgens mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lukaku heeft onderhand de meeste aanrakingen in de 16 van de tegenstander met slechts een bijrol bij de 1-0 als effect. Ik denk dat hij pas op gang komt als ze alweer richting huis rijden.![]()
Op naar de verdiende 1-1
Ja jammerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dat was een legendarische wedstrijd.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ik gun het hem.
GOOAAALLLLLLYou can learn anything, the secret lies in discipline.
vuile klootzak lukakioe
gaat me pool weer met 1-0"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Op bestelling.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zijn er beelden van Lukaku die de bal zuiver raakt in de 16 van de tegenstander? Ik heb het nog nooit gezien volgens mij.![]()
heywoodu
![]()
"De Bruyne Lukaku"Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Hier wordt iemand heel hard op zijn plaats gezet..quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zijn er beelden van Lukaku die de bal zuiver raakt in de 16 van de tegenstander? Ik heb het nog nooit gezien volgens mij.![]()
buitenspel"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Alweer
Un dann rettet kein Kavallerie,
Mooi man. LukakuGod![]()
Alweer
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
WTF
yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
vuile klootzak lukakioe
gaat me pool weer met 1-0
gelukkig 1-0 kan nog"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
lol, commentator zag dat buitenspel werd opgeheven.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Meltdown op De Belg of valt het mee?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
‘Met het blote oog kunnen we zien dat dit geen buitenspel is’
JuistVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat een toernooi
![]()
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: