SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerdere confrontaties tussen beide landen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
resultaten 2024 beide landen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het weer mag uiteraard niet ontbreken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Waarom kon Marc Dutroux ontsnappen?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@GGMM en ik moesten hierom glimlachenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
Een Belg komt een café binnen en vraagt aan de ober: “Pardon meneer, waar is de wc?” De ober antwoordt: “Die is verstopt.” Waarop de Belg zegt: “Oké, dan ga ik ‘m wel even zoeken!”
@:KingRolandgraag op anoniem![]()
Waarom is Jezus niet in België gevonden?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Belg komt een café binnen en vraagt aan de ober: “Pardon meneer, waar is de wc?” De ober antwoordt: “Die is verstopt.” Waarop de Belg zegt: “Oké, dan ga ik ‘m wel even zoeken!”
Waar stuurt een Belg zijn fotorolletje heen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.are we infinite or am I alone![]()
Een groep Belgen wil naar de zon vliegen, ik zeg tegen ze dat dat niet kan omdat de zon hun ruimteveer zal verbranden.
Awel meneertje, wij zijn niet zot, wij gaan 's nachts!Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
DominoUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het is groen en ligt in de sneeuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd voor de 1-1Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Man man manI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Allemaal auwtjes, zometeen staan ze weer. niets aan de hand.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:25 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal auwtjes, zometeen staan ze weer. niets aan de hand.graag op anoniem![]()
Lekker op je klauwI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Er stikte een Belg bijna in lachgas. Hij werd gereanimeerd en werd verslaggever.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Het is groen en ligt in de sneeuw.Urine van Manneke Pis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Flauw hoor die Belgenmoppen. Alsof ze niks kunnen. Maar ze hebben wel mooi als eerste een overdekt vliegveld!Un dann rettet kein Kavallerie,
Twee Belgen moeten een heeeeel eind lopen naar Antwerpen, gelukkig komen ze een garage tegen waar alle stadsbussen geparkeerd staan, zegt de ene Belg, laten we een bus gaan stelen, goed idee zegt de andere Belg dan ga ik wel op de uitkijk staan, de eerste Belg naar binnen, de andere Belg staat te wachten, en te wachten, hoort een hoop startende motoren en gerij, eindelijk na lange tijd komt de eerste Belg naar buiten met een bus, allee vraagt de andere Belg "waar was ge nu zo lang mee bezig" , ach zegt de eerste Belg "De bus van Antwerpen stond helemaal achterin!"![]()
Hoe heet die Belgische band ook alweer met blonde zangers? Ze hadden een hit met Onanana.
het is dan ook tegen Roemeniequote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
België heeft zichzelf hervonden. Dit ziet er echt stukken beter uit dan wat Nederland liet zien. Veel sneller, goede combinaties.![]()
Het is Roemenie waar ze tegen spelen hequote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
België heeft zichzelf hervonden. Dit ziet er echt stukken beter uit dan wat Nederland liet zien. Veel sneller, goede combinaties.Un dann rettet kein Kavallerie,
Vindt je het gek, ze spelen tegen de lamme en de blindenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
België heeft zichzelf hervonden. Dit ziet er echt stukken beter uit dan wat Nederland liet zien. Veel sneller, goede combinaties."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Dit Roemenië is helemaal ruk natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
België heeft zichzelf hervonden. Dit ziet er echt stukken beter uit dan wat Nederland liet zien. Veel sneller, goede combinaties.
Ze hebben genoeg kwaliteiten, maar het ziet er allemaal zo chaotisch uit.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
België heeft zichzelf hervonden. Dit ziet er echt stukken beter uit dan wat Nederland liet zien. Veel sneller, goede combinaties.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Forum Opties Forumhop: Hop naar: