Kom volgende week maar terug dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:52 schreef bonanza8 het volgende:
volgende week 28 gradenen ts komt met dit topic aankakken
En dan wordt het global warming topic weer afgestoft. The end is near!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:52 schreef bonanza8 het volgende:
volgende week 28 gradenen ts komt met dit topic aankakken
En maandag, dinsdag, woensdag? Lekker selectief weer om het maar in je eigen straatje te laten passen.quote:
Zie je maandag!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
En maandag, dinsdag, woensdag? Lekker selectief weer om het maar in je eigen straatje te laten passen.
Geoengineering gaan ze vast inzetten om zogenaamd het klimaat te redden, daar worden we langzaam voor rijp gemaakt zodat we dat normaal gaan vinden.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:18 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knmi, rivm etc etc.. allemaal leugenaars.
Ja ze zijn het aan het normaliseren , als je het 2 jaar terug had over geoengineering/cloudseeding etc werd je weggezet als wappie.. nu geven ze openlijk toe dat het gebeurd. Met als excuus ´het klimaat te redden´ het klimaat wat ze zelf om zeep proberen te helpenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:17 schreef controlaltendelete het volgende:
[..]
Engineering gaan ze vast inzetten om zogenaamd het klimaat te redden, daar worden we langzaam voor rijp gemaakt zodat we dat normaal gaan vinden.
Wappies zijn snappiesquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja ze zijn het aan het normaliseren , als je het 2 jaar terug had over geoengineering/cloudseeding etc werd je weggezet als wappie.. nu geven ze openlijk toe dat het gebeurd. Met als excuus ´het klimaat te redden´ het klimaat wat ze zelf om zeep proberen te helpen
ik ken iemand die bij het knmi heeft gewerkt en dit kan beamen, dat ze geen zuivere koffie zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:18 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knmi, rivm etc etc.. allemaal leugenaars.
Die kan zich beter stil houden voordat ze zijn leven kapot makenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:39 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
ik ken iemand die bij het knmi heeft gewerkt en dit kan beamen, dat ze geen zuivere koffie zijn.
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:39 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
ik ken iemand die bij het knmi heeft gewerkt en dit kan beamen, dat ze geen zuivere koffie zijn.
Lekker dan, er is dus toch overmatige neerslag..quote:
Het zou idd eens leuk zijn als het over deze vragen ging, ipv steeds maar weerberichten te posten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:56 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Als het manmade is, wat is dan het doel? Boeren saboteren (uitvergroot door de media) zodat er minder obrengst is en UA bij de EU een must wordt?
Ze hebben door dat het complot is ontmaskerd op Fok en laten nu een paar dagen de zon toe. Maar wedden dat later dit jaar de grijze luchten weer terugkomen?quote:Op zondag 23 juni 2024 09:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Jeetje wat een grijze treurnis weer buiten
Streep vrij Jordi?quote:Op zondag 23 juni 2024 09:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Jeetje wat een grijze treurnis weer buiten
Ah nu gaat het ineens over zogenaamde chemtrails.. je topic gaat toch over de aanhoudende “grijze hemel” in ons land? Vermoeiend dat verplaatsen van de doelpalen iedere keer.quote:
Zie hier hoe om 11.40 opeens vanuit het niets wolken onstaan boven NH:quote:Op zondag 23 juni 2024 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Ah nu gaat het ineens over zogenaamde chemtrails.. je topic gaat toch over de aanhoudende “grijze hemel” in ons land? Vermoeiend dat verplaatsen van de doelpalen iedere keer.
Het is de afgelopen maanden sinds oktober 2023 erg nat en somber geweest, daar doet vandaag niks vanaf. Maar Za heeft het in haar OP bewust of onbewust erg overdreven 'elke dag grijs' 'geen enkele dag met strakblauwe lucht'. Veel trappen er met beide benen in door de discussie daar over te laten gaan. Nu lijkt het of het punt is of het wel of niet bewolkt is en lijkt het haast of een bewolkte dag het gelijk van Za betekent. Terwijl het punt eigenlijk is of dit weer het gevolg is van manipulatie. En dat wordt juist de hele tijd vermeden.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ah nu gaat het ineens over zogenaamde chemtrails.. je topic gaat toch over de aanhoudende “grijze hemel” in ons land? Vermoeiend dat verplaatsen van de doelpalen iedere keer.
Uit het niets.... Uit condenserende waterdamp natuurlijk. Hoe ontstaan wolken anders?quote:Op zondag 23 juni 2024 12:07 schreef Za het volgende:
[..]
Zie hier hoe om 11.45 opeens vanuit het niets wolken onstaan boven NH:
[ afbeelding ]
Hier de beelden:
https://www.weerplaza.nl/(...)400/regen-en-wolken/
Uit windmolenparken.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:09 schreef Zwoerd het volgende:
Uit het niets.... Uit condenserende waterdamp natuurlijk. Hoe ontstaan wolken anders?
Het is erg onbeleefd over een user te reppen tegen een andere user in aanwezigheid van betreffende user.quote:
Beide, bekijk de OP nog maar eens.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Het KNMI is serieus:quote:
Ik rep tegen iedereen die het punt lijkt te missen. Ik weet dat je hier bent, je mag gewoon inhoudelijk op mijn post reageren.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:15 schreef Za het volgende:
[..]
Het is erg onbeleefd over een user te reppen tegen een andere user in aanwezigheid van betreffende user.
De OP spreekt voor zich, en je rept over mij, maar gaat niet inhoudelijk in op het punt waarvan je zegt dat het wordt vermeden.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:31 schreef Zwoerd het volgende:
Ik rep tegen iedereen die het punt lijkt te missen. Ik weet dat je hier bent, je mag gewoon inhoudelijk op mijn post reageren.
Maar enkel strakblauw is nooit voorspeld voor vandaagquote:Op zondag 23 juni 2024 12:38 schreef Za het volgende:
Inmiddels is het nergens meer strakblauw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mischien kun je beelden maken van vandaag? Op verschillende tijdstippen? BVDquote:Op zondag 23 juni 2024 12:22 schreef Leandra het volgende:
10 april 2024 16.33 uur
[ afbeelding ]
9 mei 2024 16.57 uur:
[ afbeelding ]
7 juni 2024 20.31 uur:
[ afbeelding ]
Allemaal in Nederland, later op de dag, strakblauwe hemel.
Eigen foto's, dus waar ik op dat moment was.
Geen enkele foto genomen als "bewijs" voor permanent grijze dagen, want gewoon uit mijn fotogalerij geplukt.
Allemaal met een andere reden gemaakt.
Op het weer kaartje is geen wolkje te zien, kijk eens een paar posts terug.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:46 schreef Momo het volgende:
Maar enkel strakblauw is nooit voorspeld voor vandaag
https://www.weerplaza.nl/(...)ands&element=ttcloud
Wat bedoel je met een weerkaartje dat zonnetje als graphic van weeronline? Ik plaats hier letterlijk de output van het Harmonie model wat veel bedrijfjes als weeronline en weerplaza gebruiken voor hun apps.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:48 schreef Za het volgende:
[..]
Op het weer kaartje is geen wolkje te zien, kijk eens een paar posts terug.
Een aantal mensen hebben online beelden gedeeld van vanochtend. Strakblauw. Daarna het verschijnen van strepen, gevolgd door een grijze sluier.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:51 schreef Momo het volgende:
Wat bedoel je met een weerkaartje dat zonnetje als graphic van weeronline? Ik plaats hier letterlijk de output van het Harmonie model wat veel bedrijfjes als weeronline en weerplaza gebruiken voor hun apps.
De wolken die we nu boven Nederland zien komen niet uit windmolenparken. Maar je bent het punt weer aan het vermijden: het is niet vreemd dat wolken 'uit het niets' ontstaan. Als waterdamp condenseert ontstaan er wolken, ook in Nederland, niet elke wolk komt hierheen gedreven.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:30 schreef Za het volgende:
[..]
Het KNMI is serieus:
Bovendien mixen de rotorbladen de luchtlagen en maken ze wervels (turbulentie) waardoor vocht en warmte in de lucht beter doormengen. Dat kan ervoor zorgen dat wolken oplossen of vormen. Kortom: het weer verandert door windturbines, maar de vraag is hoe en hoeveel.
https://www.knmi.nl/over-(...)r#:~:text=Windparken
quote:Op zondag 23 juni 2024 12:45 schreef Za het volgende:
[..]
De OP spreekt voor zich, en je rept over mij, maar gaat niet inhoudelijk in op het punt waarvan je zegt dat het wordt vermeden.
quote:Op zondag 23 juni 2024 10:20 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het zou idd eens leuk zijn als het over deze vragen ging, ipv steeds maar weerberichten te posten.
quote:Op zondag 23 juni 2024 12:07 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Terwijl het punt eigenlijk is of dit weer het gevolg is van manipulatie. En dat wordt juist de hele tijd vermeden.
Een condensspoor uit een vliegtuig is toch niks raar aan? Die zie je best vaak, ook vroeger. Moet je eens zien hoe druk Nederland is op Flightradar24. Of er een streep ontstaat hangt af van onder andere hoeveel vocht in de lucht.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:01 schreef Za het volgende:
[..]
Een aantal mensen hebben online beelden gedeeld van vanochtend. Strakblauw. Daarna het verschijnen van strepen, gevolgd door een grijze sluier.
Imo is de voorspelling nooit strakblauw, maar zwaar bewolkt, bewolkt, licht bewolkt, onbewolkt.
Een stralende middag is over het algemeen niet grijs.
Dit soort wolken? :quote:Op zondag 23 juni 2024 13:02 schreef Zwoerd het volgende:
Als waterdamp condenseert ontstaan er wolken, ook in Nederland, niet elke wolk komt hierheen gedreven.
Hoge sluierbewolking is inderdaad ook het gevolg van verdamping. De aarde warmt op gedurende de dag. Maar goed het is allemaal een complot ofzo om ja, waarom eigenlijk?quote:
Om de aarde te redden. Luister maar naar de mannen van de TU delft.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoge sluierbewolking is inderdaad ook het gevolg van verdamping. De aarde warmt op gedurende de dag. Maar goed het is allemaal een complot ofzo om ja, waarom eigenlijk?
Nederland, een land met een echt zeeklimaat en ook nog eens enorm dichtbevolkt met zeer veel vliegverkeer. Als je niet tegen vliegtuigstrepen kunt is dit toch wel n van de slechtste landen om te wonen.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:20 schreef controlaltendelete het volgende:
[..]
Was hier in de vroege ochtend ook al te zien. Vast piekuur op de vliegvelden![]()
[ afbeelding ]
Zelden zoiets ontstellends doms gelezen/gezien.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:23 schreef Za het volgende:
[..]
Om de aarde te redden. Luister maar naar de mannen van de TU delft.
[ x ]
Wanneer dit project slaagt kunnen we het overal slijten. Net als onze glastuinbouw.
Ja, maar dit is dus niet iets wat gebeurt bij de windmolenparken in de Noordzee. Prima om er over te speculeren in dit subforum, maar doe niet alsof er toegeven wordt dat het op dit moment gebeurt, zoals sommigen hier beweren.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:23 schreef Za het volgende:
[..]
Om de aarde te redden. Luister maar naar de mannen van de TU delft.
[ x ]
Wanneer dit project slaagt kunnen we het overal slijten. Net als onze glastuinbouw.
Deze volg ik niet.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:25 schreef Za het volgende:
[..]
Apart, komt het ook voor in bv de vorm van sterrenbeelden? Of matige dieren zoals buffels?
Nee?quote:Op zondag 23 juni 2024 12:47 schreef Za het volgende:
[..]
Mischien kun je beelden maken van vandaag? Op verschillende tijdstippen? BVD
Dat bewijs zegt niets blijkbaar, want het past niet in het straatje van Za.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee?
Jij stelt dat er al 9 maanden geen blauwe luchten zijn, ik lever het bewijs dat je stelling niet klopt.
De OP is van 3 april, jouw fotos van daarna. Genomen op verschillende dagen, verschillende tijdstippen, verschillende maanden.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:29 schreef Leandra het volgende:
Nee?
Jij stelt dat er al 9 maanden geen blauwe luchten zijn, ik lever het bewijs dat je stelling niet klopt.
Ik zie een topic van 21 juni...quote:Op zondag 23 juni 2024 13:36 schreef Za het volgende:
[..]
De OP is van 3 april, jouw fotos van daarna. Genomen op verschillende dagen, verschillende tijdstippen, verschillende maanden.
Dat het af en toe blauw is, is bekend, vooral deze maand zouden we dat verwacht mogen hebben.
Fijn dat voor jou daarmee de kous af. is.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:25 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nederland, een land met een echt zeeklimaat en ook nog eens enorm dichtbevolkt met zeer veel vliegverkeer. Als je niet tegen vliegtuigstrepen kunt is dit toch wel n van de slechtste landen om te wonen.
Je zit in deel 3.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:42 schreef Leandra het volgende:
Ik zie een topic van 21 juni...
Als het op 3 april al 9 maanden bewolkt zou zijn heb jij kennelijk een heel andere zomer gehad dan ik.
Oh, die 9 maanden gaat dus wel over de begindatum van dit topic, zijnde 21 juni, maar dat ik dan het topic benader als zijnde een topic van 21 juni terwijl er ook geen sprake van een koppeling aan een vorig deel is ligt aan mij?quote:Op zondag 23 juni 2024 14:00 schreef Za het volgende:
[..]
Je zit in deel 3.
Er staat nu 9 maanden omdat anders de bewering sinds begin september niet overeenkomt met 7 maanden. Plus er staat een toevoeging in de OP, inmiddels twee maanden sinds de eerste thread etc. BNW / Al 7 maanden elke dag een grijze hemel
En nog is het onduidelijk.
Ga naar de beach Leandra! 🥵⛱️
Uit de OP:quote:Op maandag 24 juni 2024 09:18 schreef controlaltendelete het volgende:
Net alsof eens een paar dagen zon is dit een bewijs is dat er geen weermanipulatie/geoengineering bestaat, dat het onzin is. Weermanipulatie wil niet zeggen dat het altijd regent. Desalniettemin geniet ervan zolang het duurt.
quote:Ik doel niet per se op de strepen, maar vraag me af of iemand een dag een blauwe hemel heeft gezien sinds september vorig jaar.
Dit emotionele verhaal werkt natuurlijk twee kanten op. Een paar wolkjes maakt nog niet dat men het (wederom) op je heeft voorzien.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:18 schreef controlaltendelete het volgende:
Net alsof eens een paar dagen zon is dit een bewijs is dat er geen weermanipulatie/geoengineering bestaat, dat het onzin is. Weermanipulatie wil niet zeggen dat het altijd regent. Desalniettemin geniet ervan zolang het duurt.
Nee klopt, maar het zou ook wel leuk zijn als men eens daadwerkelijk met bewijs komt voor weermanipulatie ipv weerberichten te posten als het slecht weer is of foto's van vliegtuigstrepen.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:18 schreef controlaltendelete het volgende:
Net alsof eens een paar dagen zon is dit een bewijs is dat er geen weermanipulatie/geoengineering bestaat, dat het onzin is. Weermanipulatie wil niet zeggen dat het altijd regent.
Er is dit hele topic nog geen ENIG bewijs aangebracht dat er sprake is van "Weermanipulatie" als het regent, bewolkt is of juist zonnig is...quote:Op maandag 24 juni 2024 09:18 schreef controlaltendelete het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2024 15:55 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het zou ook wel leuk zijn als men eens daadwerkelijk met bewijs komt voor weermanipulatie
quote:Op maandag 24 juni 2024 16:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Er is dit hele topic nog geen ENIG bewijs aangebracht dat er sprake is van "Weermanipulatie"
Oh, ik weet dat jij geen bewijs hoeft ... jij bent sowieso een gelover.. als het maar zo raar en ongeloofwaardig is, geloof jij het standaard.quote:
We geloven allemaal wel iets, of je gelooft het niet.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Oh, ik weet dat jij geen bewijs hoeft ... jij bent sowieso een gelover.. als het maar zo raar en ongeloofwaardig is, geloof jij het standaard.
Maar niet iedereen is zo makkelijk van geloof, ikzelf vind het idee reuze interssant, maar ben dan wel op zoek naar logische onderbouwing...
Sorry, maar dat is juist een dooddoener voor mensen die niet zelf kunnen nadenken.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:16 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
We geloven allemaal wel iets, of je gelooft het niet.
Het blijft geloven
Dat is dan prima voor je, ik doe het anders. ieder z'n dingquote:Op maandag 24 juni 2024 21:04 schreef RM-rf het volgende:
Het is heel goed mogelijk gewoon kritisch om te gaan met informatie die je krijgt en dankzij logische redeneren bepaalde onzin theorien eruit te filteren.
Jij trapt in het verhaal van de zogenaamde (klimaat) wetenschappers, en wat ze je nu weer wijsmakenquote:Maar ook dat hele complotverhaal rondom chemtrails of wat nu plots als ern soort megalomane vorm van geo-engineering gebracht wordt, wordt enkel verkocht met een ‚religieuze‘ onderbouwing...
... ik trap daar niet zo makkelijk in.
Ja dat jullie daar niet gevoelig voor zijn is mij al opgevallen.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:32 schreef koosbasterd het volgende: ze brengen het logisch redenerend naar buiten, daar schijnen jullie gevoelig voor te zijn
Zo is dat en zo sta ik er ook in. Dat eeuwige welles-nietes ken ik wel inmiddels hier, als je denkt dat het jetplanes en passagiersvliegtuigen zijn mij best blijf dat ook vooral geloven.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:19 schreef PSVCL het volgende:
Iedereen kan het zien , maar sommigen willen het niet zien.
Daarom is het dus zinloze tijdverspilling om complotontkenners proberen te overtuigen, is ook nergens voor nodig.
Je moet lekker geloven wat je wil.
Kansloos idd. Je gaat die mensen toch niet kunnen overtuigen..je verspilt je energie alleen maar.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:55 schreef controlaltendelete het volgende:
[..]
Zo is dat en zo sta ik er ook in. Dat eeuwige welles-nietes ken ik wel inmiddels hier, als je denkt dat het jetplanes en passagiersvliegtuigen zijn mij best blijf dat ook vooral geloven.
[ afbeelding ]
Kun je deze nogal ongefundeerde toeschrijving waarmaken?quote:Op maandag 24 juni 2024 21:32 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Jij trapt in het verhaal van de zogenaamde (klimaat) wetenschappers, en wat ze je nu weer wijsmaken
Is mijn intutie die dat zegt, onderbuik, levenservaring, veel lezen, vooruit/verder denkenquote:Op maandag 24 juni 2024 22:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Kun je deze nogal ongefundeerde toeschrijving waarmaken?
Terugslaan? welnee. Ik hoeft toch niet te geloven wat jij gelooft? Nou ja, aannemen kan je ook zeggen, er zijn ook vele aannames in de wetenschap. Men doet maar wat.quote:Of is dat gewoon defensief 'terugslaan met beschuldigingen‘ die je doet omdat je merkt dat de logica die ik uitleg ook objectief navolgbaar is?
Alles is fake, ook jouw data waar je op vertrouwt.quote:Ik baseer me waar mogelijk gewoon op data.
Dat betekent niet dat ik zelf niet een bepaalde ideologische insteek heb, maar ik poog ook data te vermelden en mee te wegen die in tegenspraak is met welke these ik mogelijk vermoed dat redelujk dicht bij de realiteit ligt...
(En dat is zeker mogelijk, ook in ern bepaalde ontwikkelibg kunnen juist opvallend zichtbare meetgegevens op het tegendeel wijzen).
Jammer dat ik het niet meer terug kan vinden.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is de jaren 40 lang genoeg geleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |