Het zou idd eens leuk zijn als het over deze vragen ging, ipv steeds maar weerberichten te posten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:56 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Als het manmade is, wat is dan het doel? Boeren saboteren (uitvergroot door de media) zodat er minder obrengst is en UA bij de EU een must wordt?
Ze hebben door dat het complot is ontmaskerd op Fok en laten nu een paar dagen de zon toe. Maar wedden dat later dit jaar de grijze luchten weer terugkomen?quote:Op zondag 23 juni 2024 09:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Jeetje wat een grijze treurnis weer buiten
Streep vrij Jordi?quote:Op zondag 23 juni 2024 09:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Jeetje wat een grijze treurnis weer buiten
Ah nu gaat het ineens over zogenaamde chemtrails.. je topic gaat toch over de aanhoudende “grijze hemel” in ons land? Vermoeiend dat verplaatsen van de doelpalen iedere keer.quote:
Zie hier hoe om 11.40 opeens vanuit het niets wolken onstaan boven NH:quote:Op zondag 23 juni 2024 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Ah nu gaat het ineens over zogenaamde chemtrails.. je topic gaat toch over de aanhoudende “grijze hemel” in ons land? Vermoeiend dat verplaatsen van de doelpalen iedere keer.
Het is de afgelopen maanden sinds oktober 2023 erg nat en somber geweest, daar doet vandaag niks vanaf. Maar Za heeft het in haar OP bewust of onbewust erg overdreven 'elke dag grijs' 'geen enkele dag met strakblauwe lucht'. Veel trappen er met beide benen in door de discussie daar over te laten gaan. Nu lijkt het of het punt is of het wel of niet bewolkt is en lijkt het haast of een bewolkte dag het gelijk van Za betekent. Terwijl het punt eigenlijk is of dit weer het gevolg is van manipulatie. En dat wordt juist de hele tijd vermeden.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ah nu gaat het ineens over zogenaamde chemtrails.. je topic gaat toch over de aanhoudende “grijze hemel” in ons land? Vermoeiend dat verplaatsen van de doelpalen iedere keer.
Uit het niets.... Uit condenserende waterdamp natuurlijk. Hoe ontstaan wolken anders?quote:Op zondag 23 juni 2024 12:07 schreef Za het volgende:
[..]
Zie hier hoe om 11.45 opeens vanuit het niets wolken onstaan boven NH:
[ afbeelding ]
Hier de beelden:
https://www.weerplaza.nl/(...)400/regen-en-wolken/
Uit windmolenparken.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:09 schreef Zwoerd het volgende:
Uit het niets.... Uit condenserende waterdamp natuurlijk. Hoe ontstaan wolken anders?
Het is erg onbeleefd over een user te reppen tegen een andere user in aanwezigheid van betreffende user.quote:
Beide, bekijk de OP nog maar eens.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Het KNMI is serieus:quote:
Ik rep tegen iedereen die het punt lijkt te missen. Ik weet dat je hier bent, je mag gewoon inhoudelijk op mijn post reageren.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:15 schreef Za het volgende:
[..]
Het is erg onbeleefd over een user te reppen tegen een andere user in aanwezigheid van betreffende user.
De OP spreekt voor zich, en je rept over mij, maar gaat niet inhoudelijk in op het punt waarvan je zegt dat het wordt vermeden.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:31 schreef Zwoerd het volgende:
Ik rep tegen iedereen die het punt lijkt te missen. Ik weet dat je hier bent, je mag gewoon inhoudelijk op mijn post reageren.
Maar enkel strakblauw is nooit voorspeld voor vandaagquote:Op zondag 23 juni 2024 12:38 schreef Za het volgende:
Inmiddels is het nergens meer strakblauw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mischien kun je beelden maken van vandaag? Op verschillende tijdstippen? BVDquote:Op zondag 23 juni 2024 12:22 schreef Leandra het volgende:
10 april 2024 16.33 uur
[ afbeelding ]
9 mei 2024 16.57 uur:
[ afbeelding ]
7 juni 2024 20.31 uur:
[ afbeelding ]
Allemaal in Nederland, later op de dag, strakblauwe hemel.
Eigen foto's, dus waar ik op dat moment was.
Geen enkele foto genomen als "bewijs" voor permanent grijze dagen, want gewoon uit mijn fotogalerij geplukt.
Allemaal met een andere reden gemaakt.
Op het weer kaartje is geen wolkje te zien, kijk eens een paar posts terug.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:46 schreef Momo het volgende:
Maar enkel strakblauw is nooit voorspeld voor vandaag
https://www.weerplaza.nl/(...)ands&element=ttcloud
Wat bedoel je met een weerkaartje dat zonnetje als graphic van weeronline? Ik plaats hier letterlijk de output van het Harmonie model wat veel bedrijfjes als weeronline en weerplaza gebruiken voor hun apps.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:48 schreef Za het volgende:
[..]
Op het weer kaartje is geen wolkje te zien, kijk eens een paar posts terug.
Een aantal mensen hebben online beelden gedeeld van vanochtend. Strakblauw. Daarna het verschijnen van strepen, gevolgd door een grijze sluier.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:51 schreef Momo het volgende:
Wat bedoel je met een weerkaartje dat zonnetje als graphic van weeronline? Ik plaats hier letterlijk de output van het Harmonie model wat veel bedrijfjes als weeronline en weerplaza gebruiken voor hun apps.
De wolken die we nu boven Nederland zien komen niet uit windmolenparken. Maar je bent het punt weer aan het vermijden: het is niet vreemd dat wolken 'uit het niets' ontstaan. Als waterdamp condenseert ontstaan er wolken, ook in Nederland, niet elke wolk komt hierheen gedreven.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:30 schreef Za het volgende:
[..]
Het KNMI is serieus:
Bovendien mixen de rotorbladen de luchtlagen en maken ze wervels (turbulentie) waardoor vocht en warmte in de lucht beter doormengen. Dat kan ervoor zorgen dat wolken oplossen of vormen. Kortom: het weer verandert door windturbines, maar de vraag is hoe en hoeveel.
https://www.knmi.nl/over-(...)r#:~:text=Windparken
quote:Op zondag 23 juni 2024 12:45 schreef Za het volgende:
[..]
De OP spreekt voor zich, en je rept over mij, maar gaat niet inhoudelijk in op het punt waarvan je zegt dat het wordt vermeden.
quote:Op zondag 23 juni 2024 10:20 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het zou idd eens leuk zijn als het over deze vragen ging, ipv steeds maar weerberichten te posten.
quote:Op zondag 23 juni 2024 12:07 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Terwijl het punt eigenlijk is of dit weer het gevolg is van manipulatie. En dat wordt juist de hele tijd vermeden.
Een condensspoor uit een vliegtuig is toch niks raar aan? Die zie je best vaak, ook vroeger. Moet je eens zien hoe druk Nederland is op Flightradar24. Of er een streep ontstaat hangt af van onder andere hoeveel vocht in de lucht.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:01 schreef Za het volgende:
[..]
Een aantal mensen hebben online beelden gedeeld van vanochtend. Strakblauw. Daarna het verschijnen van strepen, gevolgd door een grijze sluier.
Imo is de voorspelling nooit strakblauw, maar zwaar bewolkt, bewolkt, licht bewolkt, onbewolkt.
Een stralende middag is over het algemeen niet grijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |