SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
Vlaggen op een eindtoernooi zouden ze moeten verbiedenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh ze lopen weer met de vlag act.
Presentatrice hep wel goede tieten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:37 schreef Xylos het volgende:
Lekker inspiratieloos gezelschap weer bij de nos
Haar ogen zitten constant dicht.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:56 schreef superniger het volgende:
[..]
Presentatrice hep wel goede tieten.
Punten voor @onlogisch toen?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die man was gisteren ook al dood.
Nu ken je 'm toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:00 schreef Caland het volgende:
Waarom elke wedstrijd dit gedoe voor iemand die helemaal niemand kent
Hittepetitje Koblenko?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:37 schreef Xylos het volgende:
Lekker inspiratieloos gezelschap weer bij de nos
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:01 schreef PSVCL het volgende:
Gerhard Aigner (1 September 1943 – 20 June 2024)[2] was a German football executive. Formerly a referee,[3] Aigner became General Secretary of UEFA on 22 September 1989.[4] The position of the General Secretary was renamed to Chief Executive on 3 March 1999. He retired from the post in November 2003.[5]
Beginning in 2006, Aigner was a board member of Euro-Sportring and in 2010 he became the chairman. Euro-Sportring is a non-profit foundation that organizes international sports tournaments in Europe, particularly for youth teams of amateur clubs.[6]
Aigner was an honorary member of UEFA.[7]
Dit proberen ze nu al 21 keer op rij om de tegenstander te verrassenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja deze aftrap van Slowakije.
Genot
Geboren omdat zijn ouders neukten op de verovering van weer een land.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:01 schreef PSVCL het volgende:
Gerhard Aigner (1 September 1943 – 20 June 2024)[2] was a German football executive. Formerly a referee,[3] Aigner became General Secretary of UEFA on 22 September 1989.[4] The position of the General Secretary was renamed to Chief Executive on 3 March 1999. He retired from the post in November 2003.[5]
Beginning in 2006, Aigner was a board member of Euro-Sportring and in 2010 he became the chairman. Euro-Sportring is a non-profit foundation that organizes international sports tournaments in Europe, particularly for youth teams of amateur clubs.[6]
Aigner was an honorary member of UEFA.[7]
Jij begrijpt er ook echt geen klote van eh.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit proberen ze nu al 21 keer op rij om de tegenstander te verrassen
Volgens mij weten ze niet wat verrassen betekent.
Stukje solidariteitquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:05 schreef Nober het volgende:
Weer blauw tegen geel. Ook de rode duivels dus in 't blauw tegen Oekraïne.
Gelukkig heeft het stadion een dakquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:06 schreef GGMM het volgende:
Het blijft overigens de hele wedstrijd lang regenen (zie OP)
Lekker slidings maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:06 schreef GGMM het volgende:
Het blijft overigens de hele wedstrijd lang regenen (zie OP)
Veenendaal-De Klomp niet hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:07 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het station een dak
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:07 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het station een dak
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:07 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het stadion een dak
Waarom tag je mij nu?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:08 schreef GGMM het volgende:
@:coco merkt dat ik @:dombohetolifantje1 vakkundig negeer, dus probeert hij nog wat te stokeren
Of je gehoor voor.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het geluid loopt bij mij 1 seconde ACHTER
Sinds hij gepasseerd is voor het modschap ten faveure van @capuchon_jongen is hij wat kribbigquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:12 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 is nog niet klaar met @:GGMM
Dat snap ik. Voelt nog steeds een beetje aan alsof een club als Ajax Maurice Steijn als hoofdtrainer zou aanstellenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sinds hij gepasseerd is voor het modschap ten faveure van @:capuchon_jongen is hij wat kribbig
Ken 't alleen met poedersuiker.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oliebol met mayo dan? @:szura @:van_poppel
Ik heb helemaal nooit gesolliciteerd.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sinds hij gepasseerd is voor het modschap ten faveure van @:capuchon_jongen is hij wat kribbig
En een lelijke kopquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:56 schreef superniger het volgende:
[..]
Presentatrice hep wel goede tieten.
#werkenbijdenosquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:13 schreef Jor_Dii het volgende:
NOS:
Virtuele stand groep E:
1. ROE 1 - 3 (3)
2. SLO 2 - 4* (1)
3. OEK 2 - 1* (-3)
4. BEL 1 - 0 (-1)
Blijven doneren.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:13 schreef Jor_Dii het volgende:
NOS:
Virtuele stand groep E:
1. ROE 1 - 3 (3)
2. SLO 2 - 4* (1)
3. OEK 2 - 1* (-3)
4. BEL 1 - 0 (-1)
Mortaxx zit lukraak te stokeren.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nooit gesolliciteerd.
Ik weet hoe mijn kansen bij GGMM liggen namelijk.
Ik wou het gisteren nog voor hem opnemen toen Scrummie hem zeer onnodig beledigde.quote:
Straks biedt Atletico nog 25 miljoenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hancko moet nu even wat minder gaan opvallen.
Zonder telestemmen redden ze het nietquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:20 schreef Blik het volgende:
Oekraïne heeft wel eens betere tijden gekend, niet om aan te gluren
Als wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:20 schreef GGMM het volgende:
Leuk, Schranz scoortDie stond in mijn leuke feitjes
Gaat onderling resultaat voor doelsaldo?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:20 schreef TLC het volgende:
Als Slowakije wint kan België al niet meer de poule winnen
Volgens mij welquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gaat onderling resultaat voor doelsaldo?
Net even opgezocht en inderdaad.quote:
ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gaat onderling resultaat voor doelsaldo?
Ik heb geen chatgptquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de OP's die jij gaat maken voor de wedstrijden van morgen
Onder contract komen bij een leuke club.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:25 schreef Caland het volgende:
Hancko met de voorassist
Hancko met een vrije trap die er bijna ingaat
Wat kan Hancko eigenlijk niet?
Ben er morgen niet. Feestje.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan verzin je het zelf.
Je bent een EK-mod of je bent geen EK-mod.
Tillman afstoppenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:25 schreef Caland het volgende:
Hancko met de voorassist
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:25 schreef Caland het volgende:
Hancko met de voorassist
Ik ga toch geen OPs maken voor wedstrijden die ik zelf niet eens kijk gekquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet ze vandaag dan ook maken, morgen is te laat.
Nou ja, ik zeg het niet maar ja. Als jij vindt dat het morgen hier een feestje is omdat je er niet bent, wie ben ik dan om dat tegen te spreken.quote:
Beide keren dat Tilman tegen Feyenoord in de basis stond werd het 1-0 voor Feyenoord en 2-2quote:
Wist je dat Slowakije al tweemaal heeft geprofiteerd van de VAR? Tegen België, waarbij doelpunten van Romelu Lukaku werden afgekeurd.quote:
Hoe kan het beide keren 1-0 en 2-2 worden?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Beide keren dat Tilman tegen Feyenoord in de basis stond werd het 1-0 voor Feyenoord en 2-2
Voor meer leuke feitjes mogen jullie altijd @:yvonne een DM sturen
Ja, dat had ik ook wel verwacht.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Velen dachten dat Belgie ook wel even die Slowaken aan de kant zou zetten, maar nee.
@capuchon_jongen zit klaar om Nederland vanavond uit te lachen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Velen dachten dat Belgie ook wel even die Slowaken aan de kant zou zetten, maar nee.
moet België eerst maar eens tweede gaan worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:40 schreef Caland het volgende:
Als deze stand zo blijft en Nederland tweede wordt dan moet je waarschijnlijk tegen België
Als we dan verliezen komt @:pietjepuk2000 nooit meer op dit forum
Dat wordt erg pittig. en ze spelen in het stadion waar ze nu aan het voetballen zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:40 schreef Caland het volgende:
Als deze stand zo blijft en Nederland tweede wordt dan moet je waarschijnlijk tegen België
Als we dan verliezen komt @:pietjepuk2000 nooit meer op dit forum
Twee frieten in de neusquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook wel verwacht.
Toen ik deze poule aan het invullen was, had ik ook zoiets van, wat een lollerpoule is dit. Dit gaat België met twee vingers in de neus winnen.
Dusseldorf, praktisch naast Venloquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat wordt erg pittig. en ze spelen in het stadion waar ze nu aan het voetballen zijn.
Ach, als Nederland wint is het fantastisch, als we verliezen dan is dat geen schande, dus dat uitlachen kan bij Belgie blijven voorlopig.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:41 schreef Coco het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen zit klaar om Nederland vanavond uit te lachen.
Nederland - België in Dusseldorf zou erg episch zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dusseldorf, praktisch naast Venlo
Dat wordt een invasie dan
Ik ben er nu ook. Broodnodig middagslaapje gehad. Een wedstrijd om wakker te worden ? En wat bedoel je met post ? Minuut stilte ?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:02 schreef Caland het volgende:
Als ze dit nou elke eerste wedstrijd voor Beckenbauer hadden gedaan dan had het nog ergens om gegaan @:tong80
Er zit een chip inquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
waarom hebben keepers de bal tegenwoordig zo weinig klemvast bij een redding?
regenweer en glibberig?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
Bij dit schot zou zo goed als geen enkele keeper de bal klemvast hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
Dat wordt lachuh jaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederland - België in Dusseldorf zou erg episch zijn.![]()
Zit met deze scenario in mijn hoofd
Er wordt elke wedstrijd een minuut stilte vooraf gehouden om een UEFA official die helemaal niemand kentquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook. Broodnodig middagslaapje gehad. Een wedstrijd om wakker te worden ? En wat bedoel je met post ? Minuut stilte ?
valt me op dat het veel vaker isquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij dit schot zou zo goed als geen enkele keeper de bal klemvast hebben
Keepers boksen eigenlijk altijd op zwabberschoten, vastpakken geeft een te grote kans op een Grandelletje.quote:
Akkoord.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ach, als Nederland wint is het fantastisch, als we verliezen dan is dat geen schande, dus dat uitlachen kan bij Belgie blijven voorlopig.
Klein pilsje, moet je op de lijn letten?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:46 schreef byah het volgende:
Klein pilsje in de hand terwijl het buiten keihard regent eind juni, kijkend naar Slowakije - Oekraine, wat een leven.
@PSVCLquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iets voor BNW misschien?
Wordt de bal gestuurd door de "chip"
een evenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bier en tieten. en kijken naar de wedstrijd van je favoriete land bij 30 graden is pas een even.
een even wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bier en tieten. en kijken naar de wedstrijd van je favoriete land bij 30 graden is pas een even.
Een even met een L is een Levenquote:
Veel mooier wordt het nietquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:46 schreef byah het volgende:
Klein pilsje in de hand terwijl het buiten keihard regent eind juni, kijkend naar Slowakije - Oekraine, wat een leven.
Ik zie dat Aigner is overleden. Ik ken hem wel, was ook redelijk prominent in het bestuur. Zeg maar de derde man achter Blatter en Platini. Het gros zal het niks zeggen idd. Wel terecht een minuut stilte denk ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt elke wedstrijd een minuut stilte vooraf gehouden om een UEFA official die helemaal niemand kent
Even Apeldoorn bellen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word weer afgestraft op een typefout
Voor elke wedstrijd om een official? Dan neem je jezelf als organisatie iets te serieusquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie dat Aigner is overleden. Ik ken hem wel, was ook redelijk prominent in het bestuur. Zeg maar de derde man achter Blatter en Platini. Het gros zal het niks zeggen idd. Wel terecht een minuut stilte denk ik.
Nu Koeman weer met de ING reclame. Dat vind ik erger.![]()
je kunt alle posts aanpassen en ontkennen dat er iets was, een cocotje noemt men datquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word weer afgestraft op een typefout
Druk met FOK!ken tijdens de kantoor urenquote:
Vanaf nu zijn wij vijanden.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je kunt alle posts aanpassen en ontkennen dat er iets was, een cocotje noemt men dat
Je hebt wel een hekel aan die gast he?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor elke wedstrijd om een official? Dan neem je jezelf als organisatie iets te serieus
En ik sport ondertussenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Druk met FOK!ken tijdens de kantoor uren?
IK KEN HEEL DIE <knip>MOF NIETquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je hebt wel een hekel aan die gast he?
Ach, als je hard werkt mag datquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben trouwens net wakker van een onverwacht middagdutje. Heb ik weer heel de eerste helft gemist. Terwijl die boeiend was. Lag al te ronken toen de volksliederen speelden.
#hardworklife
Wat ik zeg, dit is wel degelijk een belangrijke man geweest bij de UEFA. Lange tijd Secretaris-Generaal en ook nog eens een Duitser.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor elke wedstrijd om een official? Dan neem je jezelf als organisatie iets te serieus
nou nou nouquote:
Dean Goré een neger noemen. Walgelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:55 schreef byah het volgende:
2 vrouwen en een n*ger voor de analyse, de deugpunten zijn weer binnen
Die man heet Gorréquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dean Goré een neger noemen. Walgelijk.
Obesitas is geen ziektequote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gelieve niet te schelden met ziektes.
Nog walgelijker.quote:
Maar "tering" welquote:
*Youriquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Joeri Mulder op de Belg.
En vanavond kijk ik op de Fransman denk ik.
Volgens mij kan je op 2 0verschillende manieren 'Youri' schrijven Joeri, Joery, Joerie,quote:
Erg boeiend allemaal Meneer Herman, Maar Pol is een paar deuren terugquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:01 schreef tong80 het volgende:
Lekker land ook. Krijgen een staatsomroep.
In Slowakije heeft het parlement een
omstreden wet aangenomen waarmee de
publieke omroep op de schop gaat.De
leiding moet weg en de omroep wordt
hernoemd.Verder gaat een 'ethische
commissie' de programmering beoordelen.
Volgens premier Fico,die thuis herstelt
van de moordaanslag op 15 mei,zijn de
veranderingen nodig.De huidige omroep
is in de ogen van de coalitiepartijen
vijandig naar de regering.Ook zou er te
weinig ruimte zijn voor andere opinies.
De omroep spreekt dat met klem tegen.
De afgelopen tijd gingen in Bratislava
geregeld duizenden mensen de straat op
uit protest tegen de wet.Ze vrezen dat
de persvrijheid wordt ingeperkt.
Laat mij met rust.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco maak je nog even een OP voor de 18:00 wedstrijd van morgen
Sorry. Ging niet over broodje kroket idd. Zal het de volgende keer bij m'n vakantie bestemming houden en melden wie Haxbal heeft gewonnen. En de regenboog natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Erg boeiend allemaal Meneer Herman, Maar Pol is een paar deuren terug
Huh bij mij nog gewoon zwartquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
EK is al bijna voorbij en ik ben ineens Oranje. WTF
Sorry Tong, ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry. Ging niet over broodje kroket idd. Zal het de volgende keer bij m'n vakantie bestemming houden en melden wie Haxbal heeft gewonnen. En de regenboog natuurlijk.
Z'n tanden zien er wel een stuk beter uitquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:08 schreef Caland het volgende:
Bozenik kan er nog steeds niet bijster veel van
Ja, jammer dat die vleermuisvreter Ueda nog steeds niet naar een tandarts is geweestquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n tanden zien er wel een stuk beter uit
Persoonlijk denk ik door het vele slechte weer. Volgens mij is 50% van de wedstrijden in de regen gespeeldquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |