ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gaat onderling resultaat voor doelsaldo?
Ik heb geen chatgptquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de OP's die jij gaat maken voor de wedstrijden van morgen
Onder contract komen bij een leuke club.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:25 schreef Caland het volgende:
Hancko met de voorassist
Hancko met een vrije trap die er bijna ingaat
Wat kan Hancko eigenlijk niet?
Ben er morgen niet. Feestje.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan verzin je het zelf.
Je bent een EK-mod of je bent geen EK-mod.
Tillman afstoppenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:25 schreef Caland het volgende:
Hancko met de voorassist
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:25 schreef Caland het volgende:
Hancko met de voorassist
Ik ga toch geen OPs maken voor wedstrijden die ik zelf niet eens kijk gekquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet ze vandaag dan ook maken, morgen is te laat.
Nou ja, ik zeg het niet maar ja. Als jij vindt dat het morgen hier een feestje is omdat je er niet bent, wie ben ik dan om dat tegen te spreken.quote:
Beide keren dat Tilman tegen Feyenoord in de basis stond werd het 1-0 voor Feyenoord en 2-2quote:
Wist je dat Slowakije al tweemaal heeft geprofiteerd van de VAR? Tegen België, waarbij doelpunten van Romelu Lukaku werden afgekeurd.quote:
Hoe kan het beide keren 1-0 en 2-2 worden?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Beide keren dat Tilman tegen Feyenoord in de basis stond werd het 1-0 voor Feyenoord en 2-2
Voor meer leuke feitjes mogen jullie altijd @:yvonne een DM sturen
Ja, dat had ik ook wel verwacht.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Velen dachten dat Belgie ook wel even die Slowaken aan de kant zou zetten, maar nee.
@capuchon_jongen zit klaar om Nederland vanavond uit te lachen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Velen dachten dat Belgie ook wel even die Slowaken aan de kant zou zetten, maar nee.
moet België eerst maar eens tweede gaan worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:40 schreef Caland het volgende:
Als deze stand zo blijft en Nederland tweede wordt dan moet je waarschijnlijk tegen België
Als we dan verliezen komt @:pietjepuk2000 nooit meer op dit forum
Dat wordt erg pittig. en ze spelen in het stadion waar ze nu aan het voetballen zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:40 schreef Caland het volgende:
Als deze stand zo blijft en Nederland tweede wordt dan moet je waarschijnlijk tegen België
Als we dan verliezen komt @:pietjepuk2000 nooit meer op dit forum
Twee frieten in de neusquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook wel verwacht.
Toen ik deze poule aan het invullen was, had ik ook zoiets van, wat een lollerpoule is dit. Dit gaat België met twee vingers in de neus winnen.
Dusseldorf, praktisch naast Venloquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat wordt erg pittig. en ze spelen in het stadion waar ze nu aan het voetballen zijn.
Ach, als Nederland wint is het fantastisch, als we verliezen dan is dat geen schande, dus dat uitlachen kan bij Belgie blijven voorlopig.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:41 schreef Coco het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen zit klaar om Nederland vanavond uit te lachen.
Nederland - België in Dusseldorf zou erg episch zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dusseldorf, praktisch naast Venlo
Dat wordt een invasie dan
Ik ben er nu ook. Broodnodig middagslaapje gehad. Een wedstrijd om wakker te worden ? En wat bedoel je met post ? Minuut stilte ?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:02 schreef Caland het volgende:
Als ze dit nou elke eerste wedstrijd voor Beckenbauer hadden gedaan dan had het nog ergens om gegaan @:tong80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |