Er zit een chip inquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
waarom hebben keepers de bal tegenwoordig zo weinig klemvast bij een redding?
regenweer en glibberig?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
Bij dit schot zou zo goed als geen enkele keeper de bal klemvast hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
Dat wordt lachuh jaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederland - België in Dusseldorf zou erg episch zijn.![]()
Zit met deze scenario in mijn hoofd
Er wordt elke wedstrijd een minuut stilte vooraf gehouden om een UEFA official die helemaal niemand kentquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook. Broodnodig middagslaapje gehad. Een wedstrijd om wakker te worden ? En wat bedoel je met post ? Minuut stilte ?
valt me op dat het veel vaker isquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij dit schot zou zo goed als geen enkele keeper de bal klemvast hebben
Keepers boksen eigenlijk altijd op zwabberschoten, vastpakken geeft een te grote kans op een Grandelletje.quote:
Akkoord.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ach, als Nederland wint is het fantastisch, als we verliezen dan is dat geen schande, dus dat uitlachen kan bij Belgie blijven voorlopig.
Klein pilsje, moet je op de lijn letten?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:46 schreef byah het volgende:
Klein pilsje in de hand terwijl het buiten keihard regent eind juni, kijkend naar Slowakije - Oekraine, wat een leven.
@PSVCLquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iets voor BNW misschien?
Wordt de bal gestuurd door de "chip"
een evenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bier en tieten. en kijken naar de wedstrijd van je favoriete land bij 30 graden is pas een even.
een even wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bier en tieten. en kijken naar de wedstrijd van je favoriete land bij 30 graden is pas een even.
Een even met een L is een Levenquote:
Veel mooier wordt het nietquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:46 schreef byah het volgende:
Klein pilsje in de hand terwijl het buiten keihard regent eind juni, kijkend naar Slowakije - Oekraine, wat een leven.
Ik zie dat Aigner is overleden. Ik ken hem wel, was ook redelijk prominent in het bestuur. Zeg maar de derde man achter Blatter en Platini. Het gros zal het niks zeggen idd. Wel terecht een minuut stilte denk ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt elke wedstrijd een minuut stilte vooraf gehouden om een UEFA official die helemaal niemand kent
Even Apeldoorn bellen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word weer afgestraft op een typefout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |