quote:
https://united24media.com(...)tline-logistics-5642quote:Op maandag 17 februari 2025 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb dat inderdaad helemaal nergens gelezen.
Wie of wat de fuck is United24 Media?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
https://united24media.com(...)tline-logistics-5642
Vaak op X voorbij gekomen, en ook hier in de nieuws topics. Ook heel veel andere meuk.
Anyway, ik ga het allemaal niet handmatig opzoeken wie wat heeft gezegd.
Niet dit artikel. Maar wel dat werd benadrukt dat de spullen oud zijn, de soldaten ondervoed, ze communiceren met transistor radio's. Er 1500 doden per dag vallen.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie of wat de fuck is United24 Media?
Voor zover ik is dat niet voorbijgekomen in mainstream, gerenommeerde bronnen.
United24 Media:quote:Op maandag 17 februari 2025 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie of wat de fuck is United24 Media?
Voor zover ik is dat niet voorbijgekomen in mainstream, gerenommeerde bronnen.
Als hij het opblaast denk ik dat de VVD hem achter een cordon sanitair gooit.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wilders is geen minister van defensie en heeft geen kamermeerderheid, zijn mening is dus niet zo relevant. Of hij moet het kabinet er op willen opblazen, van mij mag hij. Schoof, Veldkamp en Brekelmans zien het wel zitten. En zo'n 100 kamerleden ook.
https://www.ad.nl/politie(...)heid-nemen~afe8442b/
Morgenavond kamerdebat met de 3 bewindspersonen.
Laat hem aub het kabinet opblazen. Ik vrees dat dit geopolitieke drama nog maar net is begonnen. Dan geef ik de voorkeur aan een kabinet dat de rijen sluit, eenheid uitstraal en bereid is tot daadkrachtig handelen. Met aan het hoofd een premier die dat ook uitstraalt.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wilders is geen minister van defensie en heeft geen kamermeerderheid, zijn mening is dus niet zo relevant. Of hij moet het kabinet er op willen opblazen, van mij mag hij. Schoof, Veldkamp en Brekelmans zien het wel zitten. En zo'n 100 kamerleden ook.
https://www.ad.nl/politie(...)heid-nemen~afe8442b/
Morgenavond kamerdebat met de 3 bewindspersonen.
Deden wij ook in afghanistan, is niet heel erg bijzonder in ruw terreinquote:Op maandag 17 februari 2025 15:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
https://united24media.com(...)tline-logistics-5642
Vaak op X voorbij gekomen, en ook hier in de nieuws topics. Ook heel veel andere meuk.
Anyway, ik ga het allemaal niet handmatig opzoeken wie wat heeft gezegd.
Ja. En dan verkiezingen over dit onderwerp, de veiligheidstructuur van Europa. En niet dat migratie gedoe. Want ook op dat onderwerp blijkt de PVV zwaar incompetent.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat hem aub het kabinet opblazen. Ik vrees dat dit geopolitieke drama nog maar net is begonnen. Dan geef ik de voorkeur aan een kabinet dat de rijen sluit, eenheid uitstraal en bereid is tot daadkrachtig handelen. Met aan het hoofd een premier die dat ook uitstraalt.
En ja, ik besef dat er flink wat maanden overheen gaan voordat we een nieuw kabinet hebben. Maar zoals ik zei: ik vermoed dat dit drama nog maar net is begonnen.
Tja en dan krijgen we weer een debat op SBS6 waar de PVV een of andere Miep Modaal meeneemt die doet alsof ze niet meer op vakantie kan en het financieel superzwaar heeft en alle onderbuik stemmers stemmen weer op de PVV.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. En dan verkiezingen over dit onderwerp, de veiligheidstructuur van Europa. En niet dat migratie gedoe. Want ook op dat onderwerp blijkt de PVV zwaar incompetent.
Het is bijna wanhoop.quote:Volgens Brekelmans zal Europa bescherming van de VS ’moeten verdienen’. „En daarvoor hebben we niet veel tijd. We moeten nu in actie komen en Europa heeft één kans om dit goed te doen.” De VVD-minister had het veel over Oekraïne in zijn betoog. „De komende maanden worden voor die oorlog cruciaal. Cruciaal voor de toekomst van Oekraïne. Cruciaal voor de toekomst van Europa. En daarmee ook cruciaal voor de toekomst van Nederland.”
Klopt. De politieke akkers zijn niet rijp voor verkiezingen voor de PVV.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:06 schreef Hexagon het volgende:
De PVV gaat het kabinet hier niet op laten vallen aangezien ze dan geen medewerking van de VVD meer gaan krijgen.
Maar straks barst het debat over Defensie los, en gezien de veiligheidssituatie is dat meer verhit dan ooit. PVV wil onder geen beding de uitgaven verhogen. Het lijkt mij dat die positie onhoudbaar is.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:06 schreef Hexagon het volgende:
De PVV gaat het kabinet hier niet op laten vallen aangezien ze dan geen medewerking van de VVD meer gaan krijgen.
Bij hogere uitgaven zullen op andere thema's gesaneerd moeten worden. Geldt hier, geldt Duitsland, Geldt Frankrijk, geldt overal.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar straks barst het debat over Defensie los, en gezien de veiligheidssituatie is dat meer verhit dan ooit. PVV wil onder geen beding de uitgaven verhogen. Het lijkt mij dat die positie onhoudbaar is.
Verder mag je toch hopen dat de regeringspartijen die wekelijkse relletjes zelf ook een keer zat zijn.
Jas dat halfbakken immigratieplan van Faber door het parlement heen en dan kan Wilders met goed fatsoen de boel laten klappen. Iedereen blij.
Ik schat dat hij een keer "tegen" roept en verder de oppositie het laat opknappen.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar straks barst het debat over Defensie los, en gezien de veiligheidssituatie is dat meer verhit dan ooit. PVV wil onder geen beding de uitgaven verhogen. Het lijkt mij dat die positie onhoudbaar is.
Verder mag je toch hopen dat de regeringspartijen die wekelijkse relletjes zelf ook een keer zat zijn.
Jas dat halfbakken immigratieplan van Faber door het parlement heen en dan kan Wilders met goed fatsoen de boel laten klappen. Iedereen blij.
Dat werkt misschien bij bepaalde dossiers, maar niet bij zo'n fundamentele kwestie als veiligheid. Je moet daarin als kabinet eenheid uitstralen, zeker als Schoof, Brekelmans en Veldkamp straks om de haverklap bij internationale overleggen aan moeten schoven en snel schakelen noodzakelijk is.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik schat dat hij een keer "tegen" roept en verder de oppositie het laar opknappen.
Dat is er toch ook als Geert het kabinet met de oppositie zijn ding laat doen? Dat deden ze ook in Afghanistan.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat werkt misschien bij bepaalde dossiers, maar niet bij zo'n fundamentele kwestie als veiligheid. Je moet daarin als kabinet eenheid uitstralen, zeker als Schoof, Brekelmans en Veldkamp straks om de haverklap bij internationale overleggen aan moeten schoven en snel schakelen noodzakelijk is.
Lijkt mij wat lastig, zeker als de premier dan blijft botsen met de grootste coalitiepartij.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is er toch ook als Geert het kabinet met de oppositie zijn ding laat doen? Dat deden ze ook in Afghanistan.
Vechten tegen rurale Moslims is wat anders als vechten tegen een getrainde mogendheid met moderne wapens.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:32 schreef Hexagon het volgende:
Het moet ook weer niet te dramatisch worden gemaakt. We stuurden mensen naar Irak en Afghanistan. We sturen mensen naar Oekraine en de Baltische staten. Nou wat een drama zeg.
Welke getrainde mogendheid? De getrainde soldaten van Rusland al tussen zes plankjes geschoten.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vechten tegen rurale Moslims is wat anders als vechten tegen een getrainde mogendheid met moderne wapens.
En er is ook nog wel een verschil tussen de grens bewapen daar in de Oblast, of straks moeten vechten bij de Suwalki gap.
Dat laatste wordt dood eng als het erop aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |