Ik heb het afgelopen jaar meer oekrainers gesproken dan jullie allemaal in dit topic. Ik werk op een locatie waar oekrainers geplaatst worden.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Praat geen poep. Je kent geen enkele Oekraïner, laat staan dat je er met een of meerdere gesproken hebt. Dat was al heel lang duidelijk.
Sim city telt niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar meer oekrainers gesproken dan jullie allemaal in dit topic. Ik werk op een locatie waar oekrainers geplaatst worden.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Virtuele oekrainers die jullie spreken ook niet
quote:Op maandag 11 maart 2024 21:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik werk sinds kort met Oekraïners. Christus wat een bagger volk zit daar tussen zeg. Claimen alles alsof ze er al jaren voor gewerkt hebben. Het is dat er ook gezinnen tussen zitten die echt hulp nodig hebben anders was ik ermee gestopt.
quote:Op zondag 14 april 2024 10:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik werk in de zorg en kom dagelijks dit soort sneue figuren tegen die overal recht op eisen en nergens aan hebben bijgedragen.
Leugenaar. Dat ben je.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:06 schreef Chadi het volgende:
En dan willen ze mij verplichten om me te vaccineren. Nou dan geef je me gewoon ander werk en zet je wat vacatures open doe toch nooit gevuld worden. Ik laat me echt niet vaccineren omdat ik in de zorg werk.
Heb je dit van Thierry gehoord? Ga eens met Oekraïense mensen pratenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:13 schreef Chadi het volgende:
Mensen die uit Oekraïne gevlucht zijn, hebben een totaal ander verhaal. Ook begrijpen ze niet waarom hun regering niet aan tafel gaat zitten en laten steeds vaker geluiden horen dat ze de VS ervan verdenken de oorlog in stand te houden.
Dat is nu al de 6 keer dat ik je deze kreet lukraak zie postenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:13 schreef Chadi het volgende:
Mensen die uit Oekraïne gevlucht zijn, hebben een totaal ander verhaal. Ook begrijpen ze niet waarom hun regering niet aan tafel gaat zitten en laten steeds vaker geluiden horen dat ze de VS ervan verdenken de oorlog in stand te houden.
En ik werk op de Zuidas en heb dit jaar al miljoenen verdiendquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar meer oekrainers gesproken dan jullie allemaal in dit topic. Ik werk op een locatie waar oekrainers geplaatst worden.
jij weet niets, anders zou je niet steeds gezelfde zulke bullshit postenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
ik ga je vanaf nu ieder keer melden , laat ze die onzin van jou maar eens een poosje blocken je zit alles te vervuilenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En ik werk op de Zuidas en heb dit jaar al miljoenen verdiend
Ik werk bij McDonald's.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik werk bij de WEF en ik help mee aan het creëren van een wereldmacht dmv nep pandemieën.
quote:
Enige waar ik ze tegen kom is de supermarkt en ze halen heel vaak alcohol.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is dit vreemd dan? Ik zie ook elke keer als ik boodschappen doe Nederlanders met kratten bier bij de kassa.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Enige waar ik ze tegen kom is de supermarkt en ze halen heel vaak alcohol.
Tja en ze zien jou dan weer standaard een komkommer + vaseline afrekenenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Enige waar ik ze tegen kom is de supermarkt en ze halen heel vaak alcohol.
Een jas en helm waarin iemand gestorven is. Leuk om te hebben jaquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:34 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Tja en ze zien jou dan weer standaard een komkommer + vaseline afrekenen
Dan koop je het toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een jas en helm waarin iemand gestorven is. Leuk om te hebben ja
Ik was sarcastisch.quote:
Ik zorg misschien wel voor oekrainers... Maar dat is natuurlijk geen optie voor je omdat je dan moet toegeven dat ik er dagelijks meer zie en spreek dan jij tot nu toe gezien of gesproken hebt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Leugenaar. Dat ben je.
"The actual coat worn by admiral Nelson at the battle of Trafalgar in 1805 with the hole in the shoulder caused by the musket ball that killed him"quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:35 schreef Starhopper het volgende:
Een jas en helm waarin iemand gestorven is. Leuk om te hebben ja
Maar je hebt geen voorbeelden die wij ook kunnen lezen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zorg misschien wel voor oekrainers... Maar dat is natuurlijk geen optie voor je omdat je dan moet toegeven dat ik er dagelijks meer zie en spreek dan jij tot nu toe gezien of gesproken hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |