SPOILER: Het weer op 18-06 in Dortmund (Duitsland)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pollZonder wrijving geen glans
We haalden Google Maps en Wikipedia erbij om aan te tonen dat België echt bestondquote:
Kunnen er toch niks van joh. Laatste 16 max.quote:
Doe dit maar niet meerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef ISVV het volgende:
Die witte tatta zei Nederlanders wallah nu ineens Nederlanders amk
Insert ome Vladimirquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Landen als Georgië gaan toch helemaal nergens over.
Racist.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Turkse buren realiseer ik me nu.
Ik dacht altijd dat het Marokkanen waren.
Misschien moet je er eens een kopje thee gaan drinkenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef GGMM het volgende:
Man man manquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef GGMM het volgende:
Hier idem.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef GGMM het volgende:
Deze zijn zeker nooit eten komen brengenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef GGMM het volgende:
mja mag wel een beetje emotie tochquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef quo_ het volgende:
De mooiste goal van het toernooi hebben we dus al gezien.
Leuke ploeg hebben die Turken, zouden nog ver kunnen komen.
Alleen jammer van die duizenden gillende neanderthalers op de tribune. Nog erger dan de vuvuzela's destijds.
Het komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zet net de tv aan, gelijk twee goals.
Nee hij slaat z'n vrouw regelmatig, vandaarquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze zijn zeker nooit eten komen brengen
Dan zijn het Marokkanen
wtf?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Erg jammer dit. Dat Turkije voor staat
Potato, tomatoquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef GGMM het volgende:
Schotland won hier ook simpel van, dat weet je?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef quo_ het volgende:
Alleen jammer van die duizenden gillende neanderthalers op de tribune. Nog erger dan de vuvuzela's destijds.
Duidelijk Marokkanen. Turken doen dat gewoon door een slipper te gooien.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hij slaat z'n vrouw regelmatig, vandaar
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil naar Duitsland een wedstrijd bekijken. Hoeveel Euro's ga ik kwijt zijn
paar honderd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
De scheidsrechter van België -Slowakije is een Turk.quote:
meer dan 30quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja maar ze juichen nu al 2 keer (één keer voor niets haha) dus het moeten wel Turken zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Duidelijk Marokkanen. Turken doen dat gewoon door een slipper te gooien.
ah vandaarquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De scheidsrechter van België -Slowakije is een Turk.
Ik ben woest op hem.
Zal ze leren
Vind ik ver gaan, op basis van spel tegen dit erbarmelijke elftalquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef quo_ het volgende:
Je kunt beter woest zijn op Tedesco met z'n waardeloze opstelling en tactiek.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben woest op hem.
Zal ze leren
Je hebt de rellen vooraf gemist?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:31 schreef Fretwork het volgende:
Wel fijne sfeer in de stadions tot nu toe
sowieso niet zo veel mensen tochquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in Den Helder wonen niet zo veel Turken (of Nederlanders met Turkse migratie-achtergrond).
3e. Bundesliga valt wel meequote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Minder dan de Olumpiese Spelen, koekoek.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tsja, hij kent haar beter dan wijquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom wil je de Belgen liever live zien verliezen dan op tv?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was dat in het stadion?quote:
Als percentage van de bevolkingquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
sowieso niet zo veel mensen toch
Ik ben blij dat je weer uit je dip bentquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:
Met de vlakke hand?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Hopelijk staat er een stukje taart klaar voor zequote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:33 schreef GGMM het volgende:
Even heel hard gejuicht![]()
Ik ben geen vrouw dus ik durf dat wel aan
Hier in Deventer des te meerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in Den Helder wonen niet zo veel Turken (of Nederlanders met Turkse migratie-achtergrond).
Ook nog ziedend op Referee: César Arturo Ramos (Mexico) van de Marokko nederlaag op t WK?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben woest op hem.
Zal ze leren
Ik hen gezegd een wedstrijd, niet een wedstrijd van de Belgenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Waarom wil je de Belgen liever live zien verliezen dan op tv?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Maar 2,3% van de migranten lees ik net.quote:
Dat is minder danquote:
Ik was afgelopen weekend een weekendje in Deventerquote:
hier ook weinig turken, wel veel marokkanenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar 2,3% van de migranten lees ik net.
Niks mis mee, prima stadje hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was afgelopen weekend een weekendje in DeventerTentje op de Worp en beetje stappen en concertje bezoeken.
Ik ben de stad even ontvlucht, rotondes zullen vol staan bij winstquote:
Marokkanen 1,7%.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hier ook weinig turken, wel veel marokkanen
had liever turken gehad eigenlijk
Heeft Den Helder nog veel Tamils?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
oh dat kunnen ook wel portretten zijn die eerstequote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Marokkanen 1,7%.Wel 14,2% Antillen en 6% Suriname.
Mijn idool mislintatquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat heeft Boris Becker met het EK voetbal te maken?
ik ben een tamil tijgerquote:
Ja hequote:
Ja, van die tijgers.quote:
Gefeliciteerd makker.quote:
dankjijwel juffiequote:
Al besprokenquote:
Dzhugashviliquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:38 schreef Hathor het volgende:
Grappige namen wel die Georgiers.
Dikketettenlekkerbatse.
Toeterturkenbrigade is vervelend maar ik ben verder fan van Arda Gulerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat we wbt Wappie Wout eensgezind waren hier, maar de anti-Turk brigade is nog veel groter
Het is Frietze.quote:
Heb je een poster van hem boven je bed?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toeterturkenbrigade is vervelend maar ik ben verder fan van Arda Guler
Nee, het is Atze de Vrieze. Niet alles door elkaar halen!quote:
Mwah, is op zich wel een verbetering tov van Erdogan maar uiteindelijk ook gewoon een potentaatje in de dop.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toeterturkenbrigade is vervelend maar ik ben verder fan van Arda Guler
Is goed Sanderquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tweeluik.
Haha, Nederland met een oranje kleurtje, wat leuk!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tweeluik.
Wat voor toetje?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb m'n bord pasta op!
Tijd voor een toetje!
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tweeluik.
Hatch of the Day?quote:
*Plaats hier een afbeelding van een lekkere spelersvrouwquote:
Hotter on the daughter?quote:
Geniet van je nokkie.quote:
Gezondheid.quote:
Heb geen toegang.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry ik kijk niet naar draakjes.quote:
Ja, graag zonder spoilersquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanx amigo. Hier doe ik het voor! Al hoger dan die LOTR troep van Amazone ooit gaat halenquote:
Geniet er lekker vanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Roomyoghurt Perzik Maracuja van Almhof!
ik pak wat chocolademousse. Net al een maaltijdsalade op.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Roomyoghurt Perzik Maracuja van Almhof!
Opzich is het niet nodigquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:49 schreef bbuddybb het volgende:
Zouden jullie het aanraden om GOT af te kijken voordat ik begin aan HOTD? Met GOT ben ik na seizoen 3 gestopt. Vraag me niet waarom.
Nee. HOTD speelt zich juist af voor GOTquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:49 schreef bbuddybb het volgende:
Zouden jullie het aanraden om GOT af te kijken voordat ik begin aan HOTD? Met GOT ben ik na seizoen 3 gestopt. Vraag me niet waarom.
Niet waarom?quote:
En al die Georgische namen, het lijken wel scheldwoorden.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:55 schreef wimderon het volgende:
Een beetje buitenspel is geen buitenspel aldus Youri.
Buitenspel is het meest frustrerende dat er is in het voetbal.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:55 schreef wimderon het volgende:
Een beetje zwanger is ook niet zwanger.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:55 schreef wimderon het volgende:
Of dat je de bal heel licht met de hand raakt wat eigenlijk geen noemenswaardig effect zou hebben en dat je daardoor van een zwakke broeder in de groep verliest.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Buitenspel is het meest frustrerende dat er is in het voetbal.
Toevallig gekeken naar België - Slowakije ?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of dat je de bal heel licht met de hand raakt wat eigenlijk geen noemenswaardig effect zou hebben en dat je daardoor van een zwakke broeder in de groep verliest.
Met die nieuwe regels is dat straks ook zo!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:55 schreef wimderon het volgende:
Nee dat ging vast ergens anders over.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toevallig gekeken naar België - Slowakije ?
Je reageert nog steeds puur vanuit emotiequote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Afschaffen die buitenspel. De tactieken zullen wel wat anders zijn. Maar denk personenlijk dat het technisch aspect dan weer belangrijker gaat worden.
Klopt het dat hij één pot voor NL speelde in dat zwart-witte uitshirt?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Weten jullie nog dat er ooit het één en ander te doen was over de keuze tussen Turkije of Nederland van Ugur Yildirim?
Het is bizar wat hij allemaal roept.. zegt men wat over Johan Derksen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En al die Georgische namen, het lijken wel scheldwoorden.
Heeft die gast vanmiddag lopen zuipen op het terras of zo?
Het is gewoon frustrerend dat een goal wordt afgekeurd door een teen/voet/oor buitenspelquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:01 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die buitenspel willen afschaffen snappen niks van voetbal
Nee manquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Afschaffen die buitenspel. De tactieken zullen wel wat anders zijn. Maar denk personenlijk dat het technisch aspect dan weer belangrijker gaat worden.
Jij was echt de laatste die hem nog een beetje in bescherming namquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:01 schreef GGMM het volgende:
Heb je daar voorbeelden van?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is gewoon frustrerend dat een goal wordt afgekeurd door een teen/voet/oor buitenspel
Ja. Tegen Engeland.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Klopt het dat hij één pot voor NL speelde in dat zwart-witte uitshirt?
En andere keer mag je juichen omdat goal van tegenstander wordt afgekeurd vanwege teenlengte buitenspelquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is gewoon frustrerend dat een goal wordt afgekeurd door een teen/voet/oor buitenspel
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij was echt de laatste die hem nog een beetje in bescherming nam
Toen was er frustratie dat een terechte goal wordt afgekeurdquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
2024: buitenspel is buitenspel.
2018: Niet buitenspel wel buitenspel (als de grens zijn vlag de lucht instak natuurlijk)
Ik zie dus alleen maar vooruitgang.
Het wordt nu veel eerlijker gehandhaafd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
2024: buitenspel is buitenspel.
2018: Niet buitenspel wel buitenspel (als de grens zijn vlag de lucht instak natuurlijk)
Ik zie dus alleen maar vooruitgang.
Zelfde mensen die wetenschap willen afschaffen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:01 schreef GGMM het volgende:
Gisteren bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heb je daar voorbeelden van?
Maar dat heb je nu ook (bijna) niet meer.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Toen was er frustratie dat een terechte goal wordt afgekeurd
Ik ben niet zo dik, maar verder een prima sfeerimpressiequote:
Toekomstbeeld danquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dik, maar verder een prima sfeerimpressie
Jouw moderators doen het niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:09 schreef GGMM het volgende:
@:zipportal is weer bezig met de nieuwe topics
Dus hoe het weer is moeten we zelf maar uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |