Deze zijn zeker nooit eten komen brengenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Turkse buren realiseer ik me nu.
Ik dacht altijd dat het Marokkanen waren.
mja mag wel een beetje emotie tochquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef quo_ het volgende:
De mooiste goal van het toernooi hebben we dus al gezien.
Leuke ploeg hebben die Turken, zouden nog ver kunnen komen.
Alleen jammer van die duizenden gillende neanderthalers op de tribune. Nog erger dan de vuvuzela's destijds.
Het komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zet net de tv aan, gelijk twee goals.
Nee hij slaat z'n vrouw regelmatig, vandaarquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze zijn zeker nooit eten komen brengen
Dan zijn het Marokkanen
wtf?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Erg jammer dit. Dat Turkije voor staat
Potato, tomatoquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Turkse buren realiseer ik me nu.
Ik dacht altijd dat het Marokkanen waren.
Schotland won hier ook simpel van, dat weet je?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef quo_ het volgende:
Alleen jammer van die duizenden gillende neanderthalers op de tribune. Nog erger dan de vuvuzela's destijds.
Duidelijk Marokkanen. Turken doen dat gewoon door een slipper te gooien.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hij slaat z'n vrouw regelmatig, vandaar
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil naar Duitsland een wedstrijd bekijken. Hoeveel Euro's ga ik kwijt zijn
paar honderd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
De scheidsrechter van België -Slowakije is een Turk.quote:
meer dan 30quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja maar ze juichen nu al 2 keer (één keer voor niets haha) dus het moeten wel Turken zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Duidelijk Marokkanen. Turken doen dat gewoon door een slipper te gooien.
ah vandaarquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De scheidsrechter van België -Slowakije is een Turk.
Ik ben woest op hem.
Zal ze leren
Vind ik ver gaan, op basis van spel tegen dit erbarmelijke elftalquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:28 schreef quo_ het volgende:
Je kunt beter woest zijn op Tedesco met z'n waardeloze opstelling en tactiek.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De scheidsrechter van België -Slowakije is een Turk.
Ik ben woest op hem.
Zal ze leren
Je hebt de rellen vooraf gemist?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:31 schreef Fretwork het volgende:
Wel fijne sfeer in de stadions tot nu toe
sowieso niet zo veel mensen tochquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in Den Helder wonen niet zo veel Turken (of Nederlanders met Turkse migratie-achtergrond).
3e. Bundesliga valt wel meequote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Minder dan de Olumpiese Spelen, koekoek.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tsja, hij kent haar beter dan wijquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hij slaat z'n vrouw regelmatig, vandaar
Waarom wil je de Belgen liever live zien verliezen dan op tv?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was dat in het stadion?quote:
Als percentage van de bevolkingquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
sowieso niet zo veel mensen toch
Ik ben blij dat je weer uit je dip bentquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |