Jij was echt de laatste die hem nog een beetje in bescherming namquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:01 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die buitenspel willen afschaffen snappen niks van voetbal
Heb je daar voorbeelden van?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is gewoon frustrerend dat een goal wordt afgekeurd door een teen/voet/oor buitenspel
Ja. Tegen Engeland.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Klopt het dat hij één pot voor NL speelde in dat zwart-witte uitshirt?
En andere keer mag je juichen omdat goal van tegenstander wordt afgekeurd vanwege teenlengte buitenspelquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is gewoon frustrerend dat een goal wordt afgekeurd door een teen/voet/oor buitenspel
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij was echt de laatste die hem nog een beetje in bescherming nam
Toen was er frustratie dat een terechte goal wordt afgekeurdquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
2024: buitenspel is buitenspel.
2018: Niet buitenspel wel buitenspel (als de grens zijn vlag de lucht instak natuurlijk)
Ik zie dus alleen maar vooruitgang.
Het wordt nu veel eerlijker gehandhaafd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
2024: buitenspel is buitenspel.
2018: Niet buitenspel wel buitenspel (als de grens zijn vlag de lucht instak natuurlijk)
Ik zie dus alleen maar vooruitgang.
Zelfde mensen die wetenschap willen afschaffen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:01 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die buitenspel willen afschaffen snappen niks van voetbal
Gisteren bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heb je daar voorbeelden van?
Maar dat heb je nu ook (bijna) niet meer.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Toen was er frustratie dat een terechte goal wordt afgekeurd
Ik ben niet zo dik, maar verder een prima sfeerimpressiequote:
Toekomstbeeld danquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dik, maar verder een prima sfeerimpressie
Jouw moderators doen het niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:09 schreef GGMM het volgende:
@:zipportal is weer bezig met de nieuwe topics
Dus hoe het weer is moeten we zelf maar uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |