Geniet van je nokkie.quote:
Gezondheid.quote:
Heb geen toegang.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry ik kijk niet naar draakjes.quote:
Ja, graag zonder spoilersquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanx amigo. Hier doe ik het voor! Al hoger dan die LOTR troep van Amazone ooit gaat halenquote:
Geniet er lekker vanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Roomyoghurt Perzik Maracuja van Almhof!
ik pak wat chocolademousse. Net al een maaltijdsalade op.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Roomyoghurt Perzik Maracuja van Almhof!
Opzich is het niet nodigquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:49 schreef bbuddybb het volgende:
Zouden jullie het aanraden om GOT af te kijken voordat ik begin aan HOTD? Met GOT ben ik na seizoen 3 gestopt. Vraag me niet waarom.
Nee. HOTD speelt zich juist af voor GOTquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:49 schreef bbuddybb het volgende:
Zouden jullie het aanraden om GOT af te kijken voordat ik begin aan HOTD? Met GOT ben ik na seizoen 3 gestopt. Vraag me niet waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |