quote:Onder aanvoering van superster Kylian Mbappé is Frankrijk de topfavoriet voor de eindzege tijdens het EK voetbal. De ploeg begint het toernooi tegen Oostenrijk. Na het debacle van het vorige EK is de WK-finalist gebrand op een beter resultaat.
Frankrijk begint maar weer eens als topfavoriet aan het EK. Didier Deschamps kan wel drie elftallen opstellen die de titel kunnen winnen, zoveel spelers heeft hij in zijn ploeg om uit te kiezen. De absolute sterspeler is Kylian Mbappé. De aanvaller, die na deze zomer PSG verruilt voor Real Madrid, weet wat het is om te schitteren op een eindtoernooi: zo scoorde hij een hattrick in de laatste WK-finale.
De Fransen zullen erop gebrand zijn het beter te doen dan het vorige EK, toen Zwitserland na penalty's te sterk was in de achtste finale. Tegenstander Oostenrijk kan de borst dus natmaken.
Stadion: Düsseldorf Arena
Aftrap: Maandag 17 juni om 21:00
Oke Dokter Paul bedanktquote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef Paul het volgende:
geloof het niet dat mbappe zn neus heeft gebroken hoor
Moet jij wetenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef Paul het volgende:
Bedanktquote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef Paul het volgende:
Of Teze.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik hoop dat Van Dijk Mbappe een rotschop verkoopt
Hij laat zich voor de lol wisselenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef Paul het volgende:
Jammer dat pleonasme geen Frans is voor deze chauvinisten.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit is toch heerlijk, je elke wedstrijd beetje ergeren aan die onsympathieke Fransen.
Een Boulahrouzjequote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Heeft Oostenrijk een type De Jong?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ja, dat was wel fijn.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zei toch dat het nog een vechtwedstrijd zou worden in de laatste minuten. We hebben in ieder geval bloed gezien.
Wat.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:54 schreef Viesdik het volgende:
Oostenrijk verdient een goal omdat Berchtesgaden
Die Fransen laten Nederland het spel maken en counteren er dan 2 of 3 goals uit.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef Wotte het volgende:
Die Fransen zijn wel te pakken. Agressief druk zetten bij de opbouw zowel die Saliba als Upamecano maken geheid fouten.
Vroeger was er een geweldig café in Amsterdam dat Vrankrijk heette.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:53 schreef Sebbeszweet het volgende:
Vrankrijk erg matig en Oostenrijk kan niet beter dan dit
Heeft zo’n speler toch niet nodig. Zeker niet na die actie van de keeperquote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mbappé weet hoe je moet winnen, kunnen Nederlanders veel van leren
Gewoon verdedigd toch?quote:
Slaat nergens op, alleen vandaag al slechtere scheidsen gezienquote:Op maandag 17 juni 2024 22:54 schreef Zorro het volgende:
De slechtste scheidsrechter die ik sinds lang gezien heb.
En dat is inclusief de eredivisie.
Helaasquote:
Dat bestaat nog steeds toch?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger was er een geweldig café in Amsterdam dat Vrankrijk heette.
Wat een kans.
Wees blij dat er nog iemand van je heeft genoten deze avondquote:Op maandag 17 juni 2024 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gestoken door een mug.
Dat ook nog.
Struggle of life.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gestoken door een mug.
Dat ook nog.
Krakershol toch?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger was er een geweldig café in Amsterdam dat Vrankrijk heette.
Wat een kans.
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog iemand van je heeft genoten deze avond
Nee joh. Daar zijn ze echt kwetsbaar. Druk die backs naar buitenkant en vervolgens de paslijnen dichtlopen naar Kante en je bent spekkoper.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die Fransen laten Nederland het spel maken en counteren er dan 2 of 3 goals uit.
Verdedigers die allemaal STERK en SNEL zijn helpen ook welquote:Op maandag 17 juni 2024 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oostenrijk gewoon aanvallend niet gevaarlijk genoeg om het Frankrijk moeilijk te maken. Jammer.
Hoeveel is het daar? Boston stond 3-0 voor tochquote:Op maandag 17 juni 2024 22:57 schreef tong80 het volgende:
Schluss.
Trusten. Vannacht vroeg weer op voor de NBA-finals.
Zou kunnen. Was eerst een kraakpand. Leuke bandjes gezien. Nou ben ik echt gezien......quote:
Teruggekeken, je hebt gelijk. Dat ik dat niet zag in UHD, voortaan maar weer naar de gewone NPO 1 kijken.quote:
Niet om aan te gluren.quote:
Dat wijf op de tribune vond ik leuker!quote:Op maandag 17 juni 2024 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ach de NOS heeft weer twee wijven aan tafel gezet want dat is wat de kijker wil
@Zipportal en @PippenScottie zijn present.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:57 schreef tong80 het volgende:
Schluss.
Trusten. Vannacht vroeg weer op voor de NBA-finals.
Wat is je BMIquote:Op maandag 17 juni 2024 22:59 schreef Viesdik het volgende:
dikke theo is er ook
net zo viesdik als ik
Mag je niets over zeggen!quote:Op maandag 17 juni 2024 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Racistische user @:viesdik slaat wild om zich heen.
iedereen is racistquote:Op maandag 17 juni 2024 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Racistische user @:viesdik slaat wild om zich heen.
Ik ben er bij wedstrijd 7 bijquote:Op maandag 17 juni 2024 22:59 schreef Coco het volgende:
[..]
@:zipportal en @:pippenscottie zijn present.
In het hedendaags voetbal draait het maar op één ding. De winst.quote:
jawel hoorquote:
Alizee filmpjesquote:Op maandag 17 juni 2024 22:59 schreef FvanS het volgende:
Heeft Gio nog een nieuwe vlog ofzo, of wat gaan we nu kijken?
Wat zijn er oorlogen in de wereld?quote:
Typisch dat die mensen gelijk weer de slachtofferpositie in gaan als ze racistisch genoemd wordenquote:
Tegen Frankrijk gaan we op eenzelfde wijze verliezen als Oostenrijk vanavond. En tegen Oostenrijk spelen we vast met 1-1 gelijk.quote:
HELEMAAL NIETSquote:Op maandag 17 juni 2024 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Typisch dat die mensen gelijk weer de slachtofferpositie in gaan als ze racistisch genoemd worden
Niks mag meer tegenwoordig
Dan ben je door toch?quote:Op maandag 17 juni 2024 23:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tegen Frankrijk gaan we op eenzelfde wijze verliezen als Oostenrijk vanavond. En tegen Oostenrijk spelen we vast met 1-1 gelijk.
goed tuurlijk, is nur 1:0quote:Op maandag 17 juni 2024 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar is Oostenrijk zo goed of Frankrijk zo slecht
@:Mario390
Mooi. Stil.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, en dan deze post ook nog maar even. Nummer 210.000
Tot morgen
Gaat Nederland nog lastig krijgen tegen Oostenrijk.quote:
hopelijk geen neusje voor de goal over vrijdagquote:Op maandag 17 juni 2024 23:05 schreef Document1 het volgende:
Die neus van Mbappe zat wel goed scheef.
dat gaan we zien, of ze gevaarlijker zijnquote:Op maandag 17 juni 2024 23:04 schreef Perox het volgende:
NL is gevaarlijker dan Oostenrijk. Frankrijk gaat een dobber aan ons krijgen, zeker als Mbappé niet mee kan doen.
posten werd ik teg nederland nietquote:Op maandag 17 juni 2024 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat Nederland nog lastig krijgen tegen Oostenrijk.
quote:Op maandag 17 juni 2024 23:05 schreef Document1 het volgende:
Die neus van Mbappe stond wel goed scheef.![]()
![]()
Meer voor mannenquote:Op maandag 17 juni 2024 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Kutschimmel reclame genot. @:szura @:de_kraam @:fetx
Eens, dit kan echt niet.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Het is verschrikkelijk om vrouwen over voetbal te horen praten
Ja? Ik heb geen directe ervaringen. Maar ik weet niet of Frankrijk Mbappé gaat riskeren in de match die er niet echt toe doet. Gewoon NL laten lopen en dan tegen Polen er weer in en dan die Polen oprollen.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:05 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Die fixeer je wel met een maskertje in 4 dagen toch?
Was de eerste echte vermakelijke wedstrijd eigenlijk. Ik moet toegeven dat ik de opening en de Engelsen niet heb gezien.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:07 schreef Document1 het volgende:
Ik gunde Oostenrijk wel de 1-1. Erg jammer voor Traunergod ook nog eens en 1-1 was voor ons heel mooi geweest. Al met een vermakelijke wedstrijd.
Lol de tweede spits van Frankrijk is beter dan onze eerste spitsquote:Op maandag 17 juni 2024 23:04 schreef Perox het volgende:
NL is gevaarlijker dan Oostenrijk. Frankrijk gaat een dobber aan ons krijgen, zeker als Mbappé niet mee kan doen.
Het gaat om wat je als ploeg kan creëren. Afmaken kan een type Weghorst ook.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lol de tweede spits van Frankrijk is beter dan onze eerste spits
Ik heb Denemarken geskipt vanmiddag.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:09 schreef Perox het volgende:
[..]
Was de eerste echte vermakelijke wedstrijd eigenlijk. Ik moet toegeven dat ik de opening en de Engelsen niet heb gezien.
Waarom zitten daar geen gasten aan tafel die aan de top hebben gevoetbald. Krijg je twee wijven voor in de plaats die net weten dat er lucht in de bal zit. Hebben nooit op niveau gespeeld…. wtf. Pure minachting voor de kijker dit.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:09 schreef Luckyseven het volgende:
Deze dame heeft echt totaal geen idee van hoe voetbal werkt.
Met een karige 1-0 kon Frankrijk lekker dingetjes proberen zegt ze..
Heel verstandig want Roemenië speelde tegen Oekraïne.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:10 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik heb Denemarken geskipt vanmiddag.
Die heb ik wel gezien.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Heel verstandig want Roemenië speelde tegen Oekraïne.
Waarom maakt het dan uit of Mbappe meedoet als het om de pleog gaatquote:Op maandag 17 juni 2024 23:10 schreef Perox het volgende:
[..]
Het gaat om wat je als ploeg kan creëren. Afmaken kan een type Weghorst ook.
Het zou mooi zijn als Oostenrijk samen met Nederland (en eventueel Frankrijk) door gaat naar de achtste finales!quote:
Hopelijk gaat Vitesse KAPOET.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:16 schreef Szura het volgende:
Laten we het even hebben over Theo Janssen!!
Mbappé is een spits die het verschil in zijn eentje kan maken. Zo'n type heeft Nederland niet. En Frankrijk heeft daar geen tweede van. Als Mbappé niet meedoet, maakt dat wat mij betreft behoorlijk uit.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom maakt het dan uit of Mbappe meedoet als het om de pleog gaat
quote:
Frankrijk heeft daar nog een handvol spelers van hoor, Griezmann en Dembele kunnen dat ook met gemak. Zelfs Giroud nog tegen onze spelers.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Mbappé is een spits die het verschil in zijn eentje kan maken. Zo'n type heeft Nederland niet. En Frankrijk heeft daar geen tweede van. Als Mbappé niet meedoet, maakt dat wat mij betreft behoorlijk uit.
Dat is goed, we gaan het zien. Frankrijk heeft net met veel pijn en moeite van fucking Oostenrijk gewonnen zonder zelf te scoren. Maar ze gaan ons van de mat vegen zonder Mbappé. Ok dan.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Frankrijk heeft daar nog een handvol spelers van hoor, Griezmann en Dembele kunnen dat ook met gemak. Zelfs Giroud nog tegen onze spelers.
Ik denk dat geen enkele speler van Nederland bij Frankrijk in de basis zou staan, die hebben op élke positie een betere speler. Maar hou je vast aan dat het gaat om wat je als ploeg kan creëren. Als je 5 keer tegen Frankrijk speelt, verlies je er 4
In principe is dit wel handig want de onderlinge wedstrijd gaat geen roet in het eten gooien. Gewoon allebei je 3e wedstrijd winnen en je bent door.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:25 schreef Paljasso het volgende:
Is deze uitslag gunstig voor ned? Gezien er nu twee teams zijn met nul punten
Met evenveel afstand van Oostenrijk gewonnen als wij van Polen. Die zonder Lewandowski misschien wel slechter zijn dan Oostenrijk. Maar goed, ik zie dat je er moeite mee hebt als er kritische noten geplaatst worden, getuige dat rare overdrijven van mijn mening, dus ik zal je verder met rust latenquote:Op maandag 17 juni 2024 23:24 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat is goed, we gaan het zien. Frankrijk heeft net met veel pijn en moeite van fucking Oostenrijk gewonnen zonder zelf te scoren. Maar ze gaan ons van de mat vegen zonder Mbappé. Ok dan.
Of ben je al door als polen - oostenrijk een gunstige score op het bord zet?quote:Op maandag 17 juni 2024 23:26 schreef Perox het volgende:
[..]
In principe is dit wel handig want de onderlinge wedstrijd gaat geen roet in het eten gooien. Gewoon allebei je 3e wedstrijd winnen en je bent door.
Nou dat is lekker op je teentjes getrapt zeg. Heb je een Frankrijk fetish ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2024 23:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met evenveel afstand van Oostenrijk gewonnen als wij van Polen. Die zonder Lewandowski misschien wel slechter zijn dan Oostenrijk. Maar goed, ik zie dat je er moeite mee hebt als er kritische noten geplaatst worden, getuige dat rare overdrijven van mijn mening, dus ik zal je verder met rust laten
Alweer zo'n rare conclusie. Het is maandag, ik zou de drank laten staan volgende keerquote:Op maandag 17 juni 2024 23:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Nou dat is lekker op je teentjes getrapt zeg. Heb je een Frankrijk fetish ofzo?
Lekker bezig pik.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alweer zo'n rare conclusie. Het is maandag, ik zou de drank laten staan volgende keer
en ze hebben geen goal gemaktquote:Op maandag 17 juni 2024 23:24 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat is goed, we gaan het zien. Frankrijk heeft net met veel pijn en moeite van fucking Oostenrijk gewonnen zonder zelf te scoren. Maar ze gaan ons van de mat vegen zonder Mbappé. Ok dan.
Lijkt me sterk dan dat ie er vrijdag bij isquote:Op dinsdag 18 juni 2024 00:23 schreef chufi het volgende:
Volgens L'Equipe gebroken neus en wordt ie geopereerd..
Lijkt me zelfs met een masker wel erg vroeg..quote:Op dinsdag 18 juni 2024 00:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dan dat ie er vrijdag bij is
quote:
Weet niet of het over dezelfde gaat, maar hier was ie tenminste niet dé arts maar een voormalige. Dus dan zit ie niet vlakbij het gebeuren.quote:Voormalig teamarts Dr. F. Bryand zag het somber in op de Franse radio en speculeerde zelfs over een mogelijk einde aan het EK voor Mbappé. 'Het zou zijn deelname kunnen beëindigen', aldus Bryand bij L'Équipe du soir.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)etroffen-mbappe-neus
Nee gewoon 2 of 3 keer kijken. Zien ze het dan niet dan gewoon beslissing van scheidsrechter aanhoudenquote:
Was toch wel te begrijpen. Frankrijk stond met 10 en klaar om te wisselen, bal was uit en de scheidsrechter legt het spel niet stil om de wissels mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 02:21 schreef De_Pel het volgende:
Joh dan zal er een klein stukkie scheef zitten, boeiend hij heeft nog neus genoeg over, speelt snel zat weer , al dan niet met maskertje.
Overigens was dat stukkie spelbederf (veld inlopen om binnen de lijnen te gaan zitten janken) wel dermate sneu dat ik het niet erg vind als hij de eerstvolgende karmatrein terug naar Madrid neemt.
Dan is het alsnog spelbederf en een terechte gele kaart.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 07:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Was toch wel te begrijpen. Frankrijk stond met 10 en klaar om te wisselen, bal was uit en de scheidsrechter legt het spel niet stil om de wissels mogelijk te maken.
De heren van de NOS zullen na de analyse bij haar wel lekker dingetjes proberen.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:09 schreef Luckyseven het volgende:
Deze dame heeft echt totaal geen idee van hoe voetbal werkt.
Met een karige 1-0 kon Frankrijk lekker dingetjes proberen zegt ze..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |