quote:Onder aanvoering van superster Kylian Mbappé is Frankrijk de topfavoriet voor de eindzege tijdens het EK voetbal. De ploeg begint het toernooi tegen Oostenrijk. Na het debacle van het vorige EK is de WK-finalist gebrand op een beter resultaat.
Frankrijk begint maar weer eens als topfavoriet aan het EK. Didier Deschamps kan wel drie elftallen opstellen die de titel kunnen winnen, zoveel spelers heeft hij in zijn ploeg om uit te kiezen. De absolute sterspeler is Kylian Mbappé. De aanvaller, die na deze zomer PSG verruilt voor Real Madrid, weet wat het is om te schitteren op een eindtoernooi: zo scoorde hij een hattrick in de laatste WK-finale.
De Fransen zullen erop gebrand zijn het beter te doen dan het vorige EK, toen Zwitserland na penalty's te sterk was in de achtste finale. Tegenstander Oostenrijk kan de borst dus natmaken.
Stadion: Düsseldorf Arena
Aftrap: Maandag 17 juni om 21:00
Oke Dokter Paul bedanktquote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef Paul het volgende:
geloof het niet dat mbappe zn neus heeft gebroken hoor
Moet jij wetenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef Paul het volgende:
Bedanktquote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef Paul het volgende:
Of Teze.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik hoop dat Van Dijk Mbappe een rotschop verkoopt
Hij laat zich voor de lol wisselenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef Paul het volgende:
Jammer dat pleonasme geen Frans is voor deze chauvinisten.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit is toch heerlijk, je elke wedstrijd beetje ergeren aan die onsympathieke Fransen.
Een Boulahrouzjequote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Heeft Oostenrijk een type De Jong?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ja, dat was wel fijn.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zei toch dat het nog een vechtwedstrijd zou worden in de laatste minuten. We hebben in ieder geval bloed gezien.
Wat.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:54 schreef Viesdik het volgende:
Oostenrijk verdient een goal omdat Berchtesgaden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |