quote:Op voorhand leek de kans voor Zwitserland op een goed resultaat deze zomer niet zo groot in de poule met Duitsland. Maar met een eerste overwinning op zak beginnen de Zwitsers met veel zelfvertrouwen aan de wedstrijd tegen Schotland.
Schotland daarentegen kreeg een flink klap te verduren in het openingsduel van het EK voetbal tegen Duitsland. Die Mannschaft won met 5-1 van de Schotten, dus Schotland moet punten pakken tegen Zwitserland wil het zich nog kwalificeren voor de achtste finales.
Sterke defensie van Zwitserland
Bondscoach Murat Yakin kan wel rekenen op een sterke defensie. Hij heeft met Gregor Kobel en Yann Sommer de beschikking over twee topkeepers en met Manuel Akanji is er een topverdediger van Manchester City aanwezig. Tegen de Schotten - die de eerste wedstrijd met 5-1 verloren van Duitsland - is een goed resultaat gewenst.
Stadion: Cologne Stadium
Aftrap: Woensdag 19 juni om 21:00
Klopt, deze pot kan alle kanten op!quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is wel een 21:00 wedstrijd waar je voor gaat zitten.
IJsselmeervogels - Spakenburg kan ook alle kanten op, maar die hoef ik ook niet op primetime.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, deze pot kan alle kanten op!![]()
Spannender vermoed ik zo dan Duitsland - Hongarije.
Dat is juist puur genot.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
IJsselmeervogels - Spakenburg kan ook alle kanten op, maar die hoef ik ook niet op primetime.
Gaat er gewoon nu in dan.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze (probeer) ik over te slaan. Heb wat slaap te kort en wil vroeg naar mijn nest.
Hopelijk lukt het me
Nee HUN-SCO is sowieso kutterquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:09 schreef VoMy het volgende:
Misschien wel het minst boeiende affiche van dit EK.
Valt onder bankgeheimquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand of KPN ook een Zwitsers kanaal aanbiedt?
Wat heb jij? Dan zeg ik wat ik hebquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is een nagelbijtertje voor de EK-poules
Ik heb a la Tong in al mijn poultjes iets anders ingevuld.quote:
Ik dacht dat wij vrienden warenquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Leuk voor @:Caland en @:GGMM dat het kopstuk van hun favoriete TV-programma, De Lama's, aan tafel zit bij de NOS.
CR7, Pepe, Modric, half België, man hou opquote:
Dit neem je terug.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Leuk voor @:Caland en @:GGMM dat het kopstuk van hun favoriete TV-programma, De Lama's, aan tafel zit bij de NOS.
Koekoekquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een verhaal, maar bedanktquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb a la Tong in al mijn poultjes iets anders ingevuld.
Op Scorito heb ik 2-0 maar die kan ik niet meer aanpassen, dus heb ik mijn andere voorspellingen van 1-1 naar 2-1 gezet zodat ik gewoon voor Schotland kan juichen.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze (probeer) ik over te slaan. Heb wat slaap te kort en wil vroeg naar mijn nest.
Hopelijk lukt het me
Morgen hebben we aan tafel Arne Slot en Jandino Asporaat.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
BN'ers gaan ergens anders scharrelen voor wat geld.
Vermoeiend.
Schotten boeit het geen reetquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Shaqiri (Als ie scoort die dreumes) weer een adelaartje voor de ophef?
Dit meen je?quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen hebben we aan tafel Arne Slot
Morgenochtend weer in de fabriek?quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk lukt het me
Nee ik probeerde mij voor de geest te halen hoe het zou zijn als mijn favoriete voetbalspreker in de studio samen zou zitten met mijn meest gehate BN’er om te benadrukken hoe vermoeiend die BN’ers zijn die er niks van weten.quote:
Dat kwam niet helemaal uit de verfquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik probeerde mij voor de geest te halen hoe het zou zijn als mijn favoriete voetbalspreker in de studio samen zou zitten met mijn meest gehate BN’er om te benadrukken hoe vermoeiend die BN’ers zijn die er niks van weten.
Ze zitten ook wel in het meest troosteloze dorp van Duitslandquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een heerlijk leven als schoolkrantjournalist.
"Nederland traint om zes uur"
"Er is niks te doen hier"
Meh nuchter daar uren ronddolen en proberen een zinnig interview te voeren met dronken wortelpruiken...Lijkt me best vermoeiend.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een heerlijk leven als schoolkrantjournalist.
"Nederland traint om zes uur"
"Er is niks te doen hier"
Één van mijn collega’s is ooit in Wolfsburg geweest. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zitten ook wel in het meest troosteloze dorp van Duitsland
En dat zijn er nogal wat
In de wedstrijd of in de bittergarnituur?quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:42 schreef RamboDirk het volgende:
Raf heeft er zin in. AANSTEKELIJKENBURG
Beetje het Tulsa van Europa.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Één van mijn collega’s is ooit in Wolfsburg geweest. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de wedstrijd of in de bittergarnituur?
Nepo Noa vond het ook maar zwaar, al dat reizen en dat wachten.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat zijn er nogal wat
Gaat ze toch een beetje tinderen als ze zich zo verveelt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nepo Noa vond het ook maar zwaar, al dat reizen en dat wachten.
Tijdje terug sprak ik wat Britten op reis. Die gingen helemaal los op de vraag waarom er iemand in godsnaam naar Duitsland zou willen gaan. Geen stad was leuk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat zijn er nogal wat
Als het dan al gelijkspel moest worden, dan hopelijk wel met een aantal doelpuntenquote:
Ah daar hebben we hem.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:56 schreef heywoodu het volgende:
Flower of Scotland, beste 'volkslied' op aarde
Dat klopt wel redelijk. Maar je kan er meer dan prima zuipen en voetbal kijken.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tijdje terug sprak ik wat Britten op reis. Die gingen helemaal los op de vraag waarom er iemand in godsnaam naar Duitsland zou willen gaan. Geen stad was leuk.
(Groningen waren ze wel vol van.)
Vind die van Italië nog mooier.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:56 schreef heywoodu het volgende:
Italiaans en Nieuw Zeelandse staan bij mij erbovenquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:56 schreef heywoodu het volgende:
Die scoren bij mij zeker hoog, maar deze voelt veel meer als een écht strijdlied (vind ik dan, uiteraard) en qua meezingen scoort deze altijd wel hoger dan alle anderenquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Italiaans en Nieuw Zeelandse staan bij mij erboven
Chickenskinquote:
Als je heel veel gedronken hebt is deze wel leuk om mee te brullen.quote:
Fratelli is gewoon mooi. Mini beetje strijd maar verder eigenlijk niet, nee.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die scoren bij mij zeker hoog, maar deze voelt veel meer als een écht strijdlied (vind ik dan, uiteraard) en qua meezingen scoort deze altijd wel hoger dan alle anderen
De casio of de rolex?quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:00 schreef TLC het volgende:
Shaqiri niet te verwarren met de partner van die oud Barcelona speler en tevens zangeres
dat is inderdaad mijn redenquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedereen die voor Zwitserland is wegens andere redenen dan hun poultje kan ik niet langer serieus nemen
Doel je nu specifiek op iemand?quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dragen zoiets dagelijks bij zich.
is niet verboden volgens mij zo een zwitsers zakmes als het maar binnen een bepaalde grote blijftquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dragen zoiets dagelijks bij zich.
Je bent een nette jongen.quote:
En van links naar rechts.quote:
Had je niet eerder kunnen delen dat je dat gevoel had?quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt nog wel als hij knotsgek wordt
En ik heb zo'n gevoel dat dit knotsgek gaat worden
Zoquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had je niet eerder kunnen delen dat je dat gevoel had?
Dan had ik mijn voorspellingen nog aangepast naar 0-0
Het was maar een gebbetje omdat @GGMM het moeilijk heeft met voorspellingen tot dusver.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:06 schreef Coco het volgende:
@:Gurneyisbestoke zet de aanval in op forum admin @:GGMM
Maar de Schotten spelen met een bak OPPORTUNISMEquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
de patronen geven al aan dat swiss meer kwaliteit heeft
Ik speel dit toernooi met geen 1 pooltje mee. Heerlijk ontspannen kijken, broekje los.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was maar een gebbetje omdat @:ggmm het moeilijk heeft met voorspellingen tot dusver.
Moet nog lachen om vanmiddag.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik speel dit toernooi met geen 1 pooltje mee. Heerlijk ontspannen kijken, broekje los.
Berlijn is wel mooi toch?quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat klopt wel redelijk. Maar je kan er meer dan prima zuipen en voetbal kijken.
Ik kijk anders met volle teugen uit naar mijn Berlijn trip volgende week.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tijdje terug sprak ik wat Britten op reis. Die gingen helemaal los op de vraag waarom er iemand in godsnaam naar Duitsland zou willen gaan. Geen stad was leuk.
(Groningen waren ze wel vol van.)
Als je alle oorlogsgeschiedenis hebt afgevinkt vind ik dat ook maar grauwe troepquote:
kut schottenquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar de Schotten spelen met een bak OPPORTUNISME
Goal.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:12 schreef Szura het volgende:
Schotland kan er niks van
Maar ze hebben van die leuke fans!!!!
Ik pak NU een Hertog Janquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat drink je daarbij? (ook aan de rest hier)
Wat heeft Gerda van de koffie voorspeld?quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:14 schreef Caland het volgende:
Zwitserland laten winnen
Dit wordt 3-0 dus
Wel eigen doelpunt hoorquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee deze bal is al op goal van de spits.
Dus geen eigen goal genot
7-upquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
1-1quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat heeft Gerda van de koffie voorspeld?
Een Leffe tripel die nog in de koelkast lag.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Het schot gaat toch al richting doel?quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel eigen doelpunt hoor
Was overigens al nummer 5
1-1quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat heeft Gerda van de koffie voorspeld?
0-2. Ja, jammer.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:14 schreef Caland het volgende:
Zwitserland laten winnen
Dit wordt 3-0 dus
Gezien de terugspeelballen van Schotland komt nr6 ook nog.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel eigen doelpunt hoor
Schot op doel is gewoon een goal voor de spits, ook al jankt een verdediger hem binnen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel eigen doelpunt hoor
Het was anders wel een Schot met dat schot.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Schot op doel is gewoon een goal voor de spits, ook al jankt een verdediger hem binnen.
Met schot bedoel ik natuurlijk geen Schot.
Ja maar er stond geen Schot op doel.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was anders wel een Schot met dat schot.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Schot op doel is gewoon een goal voor de spits, ook al jankt een verdediger hem binnen.
Met schot bedoel ik natuurlijk geen Schot.
Ik snap er geen kut meer van, maar proostquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was anders wel een Schot met dat schot.
Doe dit maar niet meerquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja maar er stond geen Schot op doel.
Jawel, maar die stond aan de andere kant van het veld.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja maar er stond geen Schot op doel.
Er staat wel een Schot op goal?quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Mooi man, nul schoten op doel, twee goals.
Tijd voor research.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:18 schreef RamboDirk het volgende:
Ik heb een collega die heet Schotanus.
Ik heb ook met iemand gewerkt die zo heetquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:18 schreef RamboDirk het volgende:
Ik heb een collega die heet Schotanus.
Wel een Schot, maar geen schoten!quote:
Robert the Bruce als scheidsrechterquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:19 schreef TLC het volgende:
Engeland-Schotland als achtste finale is n mooi affiche
Jij hebt in je verleden ook vogelhuisjes in elkaar getimmerd op de sociale werkplaats?quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook met iemand gewerkt die zo heet
Misschien wel dezelfde!
5quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:20 schreef onlogisch het volgende:
Hoeveel eigen doelpunten zijn er inmiddels al gemaakt?
Nee het zal wel een andere zijn inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt in je verleden ook vogelhuisjes in elkaar getimmerd op de sociale werkplaats?
Gespeeld in Forthbank Stadium in Stirling.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Robert the Bruce als scheidsrechter
quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:21 schreef Kriegel het volgende:
Leuk dit!![]()
Mag ik trouwens nog wel even zeuren dat de Schotten vies genaaid zijn met dat tenue? In de zin dat ik tegen de Duitsers nog dacht dat ze misschien met een uitshirt liepen, want daar lijkt het nog het meest op.
De fuck doet al dat oerlelijke neon-geel erin? Schotland is diep donkerblauw, wit en eventueel wat rood. Wat is dit voor shit?
En dat terwijl de (altijd vervelende) Adidas-schouderstrepen wél gewoon wit zijn. Trek dat gewoon door dan.
Anuschka Schotanus van HR.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het zal wel een andere zijn inderdaad
Vijfquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:20 schreef onlogisch het volgende:
Hoeveel eigen doelpunten zijn er inmiddels al gemaakt?
Je hebt gelijk hoor Marc-Mariequote:Op woensdag 19 juni 2024 21:21 schreef Kriegel het volgende:
Leuk dit!![]()
Mag ik trouwens nog wel even zeuren dat de Schotten vies genaaid zijn met dat tenue? In de zin dat ik tegen de Duitsers nog dacht dat ze misschien met een uitshirt liepen, want daar lijkt het nog het meest op.
De fuck doet al dat oerlelijke neon-geel erin? Schotland is diep donkerblauw, wit en eventueel wat rood. Wat is dit voor shit?
En dat terwijl de (altijd vervelende) Adidas-schouderstrepen wél gewoon wit zijn. Trek dat gewoon door dan.
Vroeger was een voetbalshirt gewoon traditioneel. Tegenwoordig zitten er allemaal van die ‘hippe’ ontwerpbureaus achter.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:21 schreef Kriegel het volgende:
Leuk dit!![]()
Niet gelezenquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:21 schreef Kriegel het volgende:
Leuk dit!![]()
Vroeger werd het ook allemaal ontworpen, alleen vinden we dat nu niet 'hip' meer. Van die meuk als Nederland in 1988 enzo.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vroeger was een voetbalshirt gewoon traditioneel. Tegenwoordig zitten er allemaal van die ‘hippe’ ontwerpbureaus achter.
Leuk dat je meepost Maik de Boer.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:21 schreef Kriegel het volgende:
Leuk dit!![]()
Christus, je moet er maar jeuk aan hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:21 schreef Kriegel het volgende:
Leuk dit!![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Christus, je moet er maar jeuk aan hebben.
Cocosmelk met een swirl van guavesapquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weet iemand wat @:Coco drinkt?
Aad, drink jij?quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Nederland toen niet gewonnen had wilde nu niemand daar dood mee gevonden worden.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vroeger werd het ook allemaal ontworpen, alleen vinden we dat nu niet 'hip' meer. Van die meuk als Nederland in 1988 enzo.
Ja, precies, teringlelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Nederland toen niet gewonnen had wilde nu niemand daar dood mee gevonden worden.
ik maak me niet drukquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
1-1 valt zo joh
ik maak me niet druk
Speel niet met mijn privé.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat staat hier?quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:27 schreef PSVCL het volgende:
Komt door de chip in de bal als die mooie afstand goals
Die bal wordt daarmee bestuurd!quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:27 schreef PSVCL het volgende:
Radiografisch zeker.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:27 schreef PSVCL het volgende:
philips technologie zekerquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:27 schreef PSVCL het volgende:
Zelfde chip als in de prikjes.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:27 schreef PSVCL het volgende:
Ja nou, dat dus.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:29 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb 1-2 voor m'n poule. Kan nog maar denk dat er een grotere score komt deze wedstrijd.
Daarom scoorde Bakayoko niet voor een lege goal.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:27 schreef PSVCL het volgende:
Ik las iets andersquote:
Ik zou niet weten waar hij speeltquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Shaqiri komt om de twee jaar opdraven om ons te betoveren om daarna weer twee jaar in de anonimiteit te verdwijnen.
Altijd tegen de Belgen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom scoorde Bakayoko niet voor een lege goal.
Niet veel mis mee.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Shaqiri komt om de twee jaar opdraven om ons te betoveren om daarna weer twee jaar in de anonimiteit te verdwijnen.
Het beruchte Chicago Fire.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar hij speelt
Maar bij Zwitserland levert hij altijd genot
Dankzij mijn stickerboek wist ik dat hij in Amerika (een groot land) speelt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar hij speelt
Maar bij Zwitserland levert hij altijd genot
Panini stickerboekenquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankzij mijn stickerboek wist ik dat hij in Amerika (een groot land) speelt.
Op welke sticker ben je het MEEST trots tot dusver.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankzij mijn stickerboek wist ik dat hij in Amerika (een groot land) speelt.
Ik had vandaag een glimmende legend, Zidanegod.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op welke sticker ben je het MEEST trots tot dusver.
Een heel groot Amerikaans merk juist. Topps.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Panini doet dat niet meer toch
Nu doet één of ander Hema-merk het
Ja zo lek als een mandje.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel weer bizar slecht verdedigd.
Ik heb nog 2 pakjes hier liggen. Benieuwd welke daarin zitten.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had vandaag een glimmende legend, Zidanegod.
Als je echt zo benieuwd was had je ze wel geopendquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 pakjes hier liggen. Benieuwd welke daarin zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |