quote:Albani hoopt te overleven in poule des doods tegen Kroati. Met Spanje, Itali en Kroati zitten er drie absolute toplanden in Groep B. Deze wordt aangevuld door het arme Albani.
Met regerend Europees kampioen Itali, winnaar van de laatste Nations League; Spanje, en halvefinalist op de twee vorige WK's Kroati kan Groep B echt de poule des doods genoemd worden. Armeni zal vast niet hebben staan springen tijdens de loting, maar spelen tegen deze grootmachten is natuurlijk al heel wat en zoals wel vaker kan alles in het voetbal gebeuren.
Kroati steunt nog steeds op sterspeler en aanvoerder Luka Modric. De sterspeler, wie het lukte om in 2018 tweede te worden tijdens het WK en derde tijdens het EK 2020 met zijn ploeg, hoopt natuurlijk nu er met het goud vandoor te gaan.
Waar Kroati bij de topfavorieten voor de titel hoort, heeft Albani zich pas voor de tweede keer in de historie geplaatst voor een Europees kampioenschap. Het zal een zware strijd voor de Albanezen worden, maar ze hebben vast veel zelfvertrouwen geput uit de kwalificatiewedstrijden, waar bijvoorbeeld Polen en Tsjechi werden verslagen.
Stadion: Volksparkstadion
Aftrap: Woensdag 19 juni om 15:00
Dat denk ik ook niet, die zaten niet in de koker.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:25 schreef Zipportal het volgende:
Armeni zal vast niet hebben staan springen tijdens de loting,
6 goals meer al gescoord dan bij vorige EK na 1 speelronde!quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zijn nu net zo veel goals gemaakt (34) als tijdens het gedenkwaardige Euro88 dat zo glorieus door het Nederlands Elftal gewonnen werd![]()
#teamleukefeitjes
Zonnig en 20 gradenquote:Op woensdag 19 juni 2024 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar het weerbericht.
quote:
quote:As with every tournament since UEFA Euro 1984, there is no third place play-off.
Daarnaast werd Kroatie ook al in de achtste finale uitgeschakeld.quote:
Ook nogeens ja. 5-3 tegen Spanje na verlenging.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Daarnaast werd Kroatie ook al in de achtste finale uitgeschakeld.
Persoonlijk vind ik wel meer eigen doelpunten. Zoals die van gakpo die er nooit in gaat als ie niet aangeraakt wordt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:17 schreef franklop het volgende:
O en 3 eigen doelpunten nu al, wat net zoveel is als tijdens het hele EK 2016 (toen een record). Dat record werd in 2021 verbeterd naar 11.
De enige interessante analist van de NOS was Haggie..quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Weer de onvermijdelijke Leonne Stentler.![]()
En Febotheo.
Een magere oogst in bijna een week tijd.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De enige interessante analist van de NOS was Haggie..
En we gaan niet voorbeschouwen op Kroati v Albani, maar lekker schakelen met de Schoolkrantjournalist.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een magere oogst in bijna een week tijd.
50 had ik ook niet geschat nee.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En we gaan niet voorbeschouwen op Kroati v Albani, maar lekker schakelen met de Schoolkrantjournalist.
Ik schrok er overigens van dat die man al 50 is.
Deze gaat zo even op het tweede schermquote:Op woensdag 19 juni 2024 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ook dit wordt gewoon weer genieten. @:fetx
De Kroaten zullen echt moeten, genot.
Jong van geest, jong van lichaam.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En we gaan niet voorbeschouwen op Kroati v Albani, maar lekker schakelen met de Schoolkrantjournalist.
Ik schrok er overigens van dat die man al 50 is.
Straks gaan mensen die geen hetero zijn, of stemmers op *inserteenpartij*, ook nog over voetbal praten, echt wtf!quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:45 schreef Xylos het volgende:
Twee vrouwen en n kerel doe over voetbal praten als voorbeschouwing op een EK.
Het moet echt niet gekker worden bij de nos
Als Theo met Bossie zit hebben ze vaak genoeg discussies.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:45 schreef Xylos het volgende:
Twee vrouwen en n kerel doe over voetbal praten als voorbeschouwing op een EK.
Het moet echt niet gekker worden bij de nos
Oh, de vorige paar keer steeds niet gedaan.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:45 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet je blijkbaar altijd mee pochen.
En laatst praatte er ook iemand mee met een verstandelijke handicap.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Straks gaan mensen die geen hetero zijn, of stemmers op *inserteenpartij*, ook nog over voetbal praten, echt wtf!
Dat is een vrouw die van voetbal weet, niet iemand die er zit staat omdat het moet.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
Bij de Belg wel een inhoudelijke analyse, ook gewoon geen reclame zoals bij de NOS constant.
Wel 50% vrouw, dat kan eng zijn.
Ach, het is Kroati - Albani, zo veel valt er nou ook weer niet te bespreken toch. Net ingeschakeld, mooi op tijd voor de volksliederenquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
Bij de Belg wel een inhoudelijke analyse, ook gewoon geen reclame zoals bij de NOS constant.
Wel 50% vrouw, dat kan eng zijn.
Nou ben je wel heel hard voor van Basten.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En laatst praatte er ook iemand mee met een verstandelijke handicap.
Inclusie is veel te veel doorgeslagen.
Laten we Rafael van der Vaart niet demoniseren.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En laatst praatte er ook iemand mee met een verstandelijke handicap.
Inclusie is veel te veel doorgeslagen.
Dat zou goed kunnen inderdaad, al zou het mij verbazen dat theo daarmee instemt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Theo met Bossie zit hebben ze vaak genoeg discussies.
In deze setting nooit.
Volgens mij krijgt Theo vooraf de opdracht om de vrouwen niet tegen te spreken zodat ze niet voor lul staan.
Ik heb liever een inhoudelijke analyse dat een schoolkrantitem van Jeroen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, het is Kroati - Albani, zo veel valt er nou ook weer niet te bespreken toch. Net ingeschakeld, mooi op tijd voor de volksliederen
Ik ook voor een grote wedstrijd, voor dit juist andersom (hoewel ik het item dus niet heb gezien, geen idee of ik het leuk had gevonden)quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever een inhoudelijke analyse dat een schoolkrantitem van Jeroen.
Wie noemt zijn zoon nou Ragnar.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:55 schreef Slobeend het volgende:
Ragnar Niemeijer is een prima commentator trouwens.
Ik vind dat de presentatrice van de NOS ook prima is voorbereid. Leonne doet ook haar best maar die snapt er gewoon niet zoveel van.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is een vrouw die van voetbal weet, niet iemand die er zit staat omdat het moet.
Jij denkt dat ex-voetbalster Leonne hetero is?quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Straks gaan mensen die geen hetero zijn, of stemmers op *inserteenpartij*, ook nog over voetbal praten, echt wtf!
Ik juist voor dit soort wedstrijden, de grote landen ken ik wel.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook voor een grote wedstrijd, voor dit juist andersom (hoewel ik het item dus niet heb gezien, geen idee of ik het leuk had gevonden)
Ragnar Ravnsson. En Ravn dus.quote:
In elk geval uit The Last Kingdomquote:
Akkoord.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun het beide landen wel. Doe maar gewoon een knotsgek potje.
Ik deel deze mening niet.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:06 schreef Durmada het volgende:
Van mij mogen de saaie Kroaten wel naar huis
Waarom vind je de Kroaten saai?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:06 schreef Durmada het volgende:
Van mij mogen de saaie Kroaten wel naar huis
waar deze wedstrijd had ik omgedraaid als ik jou wasquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:04 schreef Coco het volgende:
Kan weinig tot niet meeposten.
@:Gurneyisbestoke neemt waar deze wedstrijd.
Beetje voorbarig als 16/24 door gaan.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:04 schreef TLC het volgende:
De verliezer kan wel zijn tickets naar huis boeken
Dan moet je waarschijnlijk wachten tot de altijd schoppende Nederlanders een k.o. spelen waarin ze het lastig krijgen.quote:
Ondanks dat dit EK geweldig is blijf ik dit een kutsysteem vindenquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje voorbarig als 16/24 door gaan.
Verdorie al besprokenquote:
Wel veel cumbeks nog.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schitterend EK
Underdog scoort verrassend vaak als eerste
Weinig vernieuwend, al jaren dezelfde namen. Het voetbal is ok, maar niet sprankelend.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom vind je de Kroaten saai?
En mindere wedstrijd de rest is top.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schitterend EK
Underdog scoort verrassend vaak als eerste
Wat is daar veranderd in vergelijking tot die Nations League, ik snap dat sommige spelers ouder worden maar het ziet er dit keer wel heel brakkig oud uit allemaalquote:
Alleen de Belgen nietquote:
Wanneer is Belgi glorie geweest ? Hebben ze een finale gespeeld ?quote:
Welke glorie precies bij de Belgirs?quote:
Vind je niet dat ze best veel kleur aan de eindtoernooien hebben gegeven. Of staan prestaties daar los van, voor jou?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Weinig vernieuwend, al jaren dezelfde namen. Het voetbal is ok, maar niet sprankelend.
Nou die Kroaten gaan wel verpatst worden gok ik zoquote:
Ja in 1980quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer is Belgi glorie geweest ? Hebben ze een finale gespeeld ?
die waren even wel echt wereldtop hoor. Maar dat is wel echt klaar nu.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer is Belgi glorie geweest ? Hebben ze een finale gespeeld ?
Eensquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: NEC gaat er op vooruit met Van Gassel ipv de Cil.
Zeker nog steeds in de TOP-10 van FIFA ranglijst. Op n gestaan zelfs. Maar geen prijzen gewonnen zelfs niet aan geroken.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die waren even wel echt wereldtop hoor. Maar dat is wel echt klaar nu.
Maar Roefs gaat daar keepen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
Van Gassel heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat Excelsior twee seizoenen op rij in de Eredivisie heeft gespeeld. En doorgaans is NEC aardig georganiseerd i.t.t. Excelsior. Dus, wellicht.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
Die ranglijst is een matige indicator.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker nog steeds in de TOP-10 van FIFA ranglijst. Op n gestaan zelfs. Maar geen prijzen gewonnen zelfs niet aan geroken.
Ik ook. Geweldige doelman en als persoon het tegendeel van Cillesen.quote:
Ach, met een paar kwartfinales en n derde plek koop je daar vrij weinig voor, maar leuk voor ze dat ze tussen de toernooien door supergoed warenquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die waren even wel echt wereldtop hoor. Maar dat is wel echt klaar nu.
Dat hebben ze zeker. Voorgaande toernooien heb ik Kroati ook altijd toegejuicht. Alleen nu is de koek wel op, tijd voor andere landen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vind je niet dat ze best veel kleur aan de eindtoernooien hebben gegeven. Of staan prestaties daar los van, voor jou?
Nee hoor, is een heel goede indicator.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ranglijst is een matige indicator.
Typische lijnkeeper die het goed doet bij een team dat veel schoten tegen krijgt, komt niveau tekort voor waar NEC heen wil.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van Gassel heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat Excelsior twee seizoenen op rij in de Eredivisie heeft gespeeld. En doorgaans is NEC aardig georganiseerd i.t.t. Excelsior. Dus, wellicht.
Dus is het nou wel of niet een vooruitgang? ik hou niet van meningloos journalisme.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van Gassel heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat Excelsior twee seizoenen op rij in de Eredivisie heeft gespeeld. En doorgaans is NEC aardig georganiseerd i.t.t. Excelsior. Dus, wellicht.
Er doen al 31 andere landen mee.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat hebben ze zeker. Voorgaande toernooien heb ik Kroati ook altijd toegejuicht. Alleen nu is de koek wel op, tijd voor andere landen.
Hadden er meer uit kunnen halen iddquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, met een paar kwartfinales en n derde plek koop je daar vrij weinig voor, maar leuk voor ze dat ze tussen de toernooien door supergoed waren
Wat maakt dan voor jou dat het nu 'saai' is?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat hebben ze zeker. Voorgaande toernooien heb ik Kroati ook altijd toegejuicht. Alleen nu is de koek wel op, tijd voor andere landen.
Telegraaflezer gespot.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dus is het nou wel of niet een vooruitgang? ik hou niet van meningloos journalisme.
Erg mooi dat het zeer onsympathieke jankhoofd Zillersen weer wordt gedeporteerd naar Spanjequote:Op woensdag 19 juni 2024 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
Dat moet nog blijken. Maar het talent heeft ie.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dus is het nou wel of niet een vooruitgang? ik hou niet van meningloos journalisme.
Ik ben niets verplicht om jou uit te leggen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat ik zei je krijgt er het tegenbeeld voor terug.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg mooi dat het zeer onsympathieke jankhoofd Zillersen weer wordt gedeporteerd naar Spanje
Dat klopt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben niets verplicht om jou uit te leggen.
Is ‘ie alsnog beter dan die dwerg die onder elke voorzet duikt.quote:
Dat vind ik wel heel streng van je.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ‘ie alsnog beter dan die dwerg die onder elke voorzet duikt.
De kleur die ze hebben gegeven aan eerdere eindtoernooien is nu wel dof geworden. Voorgaande toernooien zag je echt nog wel de klasse van sommige spelers, nu merk je gewoon dat de kern te oud is en de nieuwe jongens (buiten Gvardiol) niks extra's hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat maakt dan voor jou dat het nu 'saai' is?
Hier heb je wel gelijk in, eigenlijk. Zie ik nu.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Typische lijnkeeper die het goed doet bij een team dat veel schoten tegen krijgt, komt niveau tekort voor waar NEC heen wil.
Die Spaanse eilanders zullen hun vrouwen wel weer moeten verstoppenquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg mooi dat het zeer onsympathieke jankhoofd Zillersen weer wordt gedeporteerd naar Spanje
Interessante take.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Al die Mislintat aankopen schitteren op dit EK. Het lag gewoon Mauwries en Sjon
Tenzij ze kinderalimentatie willen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Spaanse eilanders zullen hun vrouwen wel weer moeten verstoppen
Daar heb je gelijk in. Maar jij hebt niets met een gunfactor voor bijna-vergane glorie dus?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
De kleur die ze hebben gegeven aan eerdere eindtoernooien is nu wel dof geworden. Voorgaande toernooien zag je echt nog wel de klasse van sommige spelers, nu merk je gewoon dat de kern te oud is en de nieuwe jongens (buiten Gvardiol) niks extra's hebben.
Met deze aap-noot-mies-redenering verwacht je dat ik mijn mening aan jou wil uitleggen?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zit Gaaei in de selectie van Denemarken?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik Jasper nou nooit echt zo'n typische vrouwenverslinder heb gevonden, meer zo'n keurige huisvaderquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Spaanse eilanders zullen hun vrouwen wel weer moeten verstoppen
Neequote:Op woensdag 19 juni 2024 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zit Gaaei in de selectie van Denemarken?
Het is niet zo dat ik ze niks gun, ik zie Kroati alleen niks noemenswaardigs meer toevoegen aan dit toernooi. Waar voor Albani het behalen van de volgende ronde al een unieke prestatie zou zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar jij hebt niets met een gunfactor voor bijna-vergane glorie dus?
Veel drive in dat team ja, zag je gisteren ook bij Georgi. Maakt het wel leuk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Albanie heeft best een leuk team, die heb ik echt wel een tikkeltje onderschat
Je bent niks aan mij verschuldigd Mr. Big Star heb ik je al gezegd. Praat toch geen Albanees?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met deze aap-noot-mies-redenering verwacht je dat ik mijn mening aan jou wil uitleggen?
Ingenquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zit Gaaei in de selectie van Denemarken?
Deden het ook gewoon prima tegen de Italianen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Albanie heeft best een leuk team, die heb ik echt wel een tikkeltje onderschat
Duidelijkquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:25 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik ze niks gun, ik zie Kroati alleen niks noemenswaardigs meer toevoegen aan dit toernooi. Waar voor Albani het behalen van de volgende ronde al een unieke prestatie zou zijn.
Dat dacht zijn Spaanse scharrel ook.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik Jasper nou nooit echt zo'n typische vrouwenverslinder heb gevonden, meer zo'n keurige huisvader
trouwenquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:31 schreef Caland het volgende:
Geen fan van deze commentator trouwen, krijg er een beetje eurosportvibes van.
Ja, beetje een freelancecommentator die overal opduikt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:31 schreef Caland het volgende:
Geen fan van deze commentator trouwen, krijg er een beetje eurosportvibes van.
Als het elftal bij Kroati eenmaal staat gaat Sutalo het hartstikke goed doen.quote:
Ja.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kroati mokerslecht of Albani supergoed?
Het oogt echt compleet inspiratieloos ja.quote:
Ik vind alleen de Turk met moeilijke naam nog redelijk. Verder is het behelpen tegenwoordig Caland. Ook de programma's met analisten als van Basten en al die tutjes. Het is snobistisch maar ik kijk regelmatig op de BBC of VRT.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:31 schreef Caland het volgende:
Geen fan van deze commentator trouwens, krijg er een beetje eurosportvibes van.
Ik had dit moeten zien aankomenquote:
Mist aanspeelpunt Sosa op de flank.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het elftal bij Kroati eenmaal staat gaat Sutalo het hartstikke goed doen.
Ivanusec en Sutalo zijn al niet geweldig maar als je een plekje voor Sosa inruimt in je selectie ben je gewoon erg matig bezet.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik zie dit Kroati geen Europees kampioen worden eerlijk gezegd.
Prima telefoon als je enkel wil bellen en smsen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ed belt nog met een Nokia 3310.
Nee, Snake 2.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Prima telefoon als je enkel wil bellen en smsen.
Speelt hij dan ook snake
Jeroen Elshoff vind ik ook echt prima, en inderdaad Arman Avsaroglu. Die laatste moet wel weg blijven van het zwemmenquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind alleen de Turk met moeilijke naam nog redelijk. Verder is het behelpen tegenwoordig Caland. Ook de programma's met analisten als van Basten en al die tutjes. Het is snobistisch maar ik kijk regelmatig op de BBC of VRT.
Ik luisterde vaak naar LdL en vond hem daar al goed.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jeroen Elshoff vind ik ook echt prima, en inderdaad Arman Avsaroglu
Ik dacht 3-0.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat ik met 1-1 nog te lief voor het ernstig matige Kroati ben geweest.
De ruitjesact is afgelopen
Hoe dan? Geen enkele wedstrijd begint om 16 uur dit EK.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
Megadom had ik 16:00 in m'n hoofd zitten
Ik ben woedend.
Wat staat hier?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woedend.
Misschien door het uur tijdsverschilquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe dan? Geen enkele wedstrijd begint om 16 uur dit EK.
Ja dat zeg ik, megadom.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe dan? Geen enkele wedstrijd begint om 16 uur dit EK.
Ik dacht al wat wordt hier veel gepostquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:GGMM probeert op opzichtige wijze het topic om hem te laten draaien.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woedend.
Jij verlaat de Qatarese keet voor even? Gedurfd.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:47 schreef DeeBee het volgende:
Ik ben morgen in Albani, komt wel dichtbij zo
Ziedend.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:48 schreef heywoodu het volgende:
"Hier had ik zin in in"![]()
![]()
Kan niet wachten tot dat kind te oud is om nog een 'schattig' meisje in een reclame te spelen, weg ermee.
Woest.quote:
Gaat het?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:48 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Kan niet wachten tot dat kind te oud is om nog een 'schattig' meisje in een reclame te spelen, weg ermee.
Ik ben weer gekalmeerd, gelukkig.quote:
Net klaar met werken. Ben pissed off. Het is rust.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woedend.
Ik krijg ook moordneigingen van dat kutkindquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:48 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Ik walg van dit vermoeiende kindquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:48 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Nou nou nouquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik walg van dit vermoeiende kind
HIER HAD IK ZIN IN opsluiten in een internaat ermee. Zo
Kut EK.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:50 schreef Doevelaer het volgende:
Kroati valt me nog vies tegen. Die had ik toch wel een beetje op hetzelfde niveau als NL ingeschat.
Nou ja Koeman was op zich verstandig genoeg om geen Ajax verdedigers mee te nemen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:50 schreef Doevelaer het volgende:
Kroati valt me nog vies tegen. Die had ik toch wel een beetje op hetzelfde niveau als NL ingeschat.
Amper creativiteit in dat team, gaan het niet redden zo.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:50 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik krijg ook moordneigingen van dat kutkind![]()
Gaat het?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik walg van dit vermoeiende kind
HIER HAD IK ZIN IN opsluiten in een internaat ermee. Zo
Goed ingeschat dus.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:50 schreef Doevelaer het volgende:
Ja, Sutalo.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:54 schreef Vincent_student het volgende:
Kroati staat dus achter. Ze hebben toch iemand die de Cruijff van de Balkan wordt genoemd?
Die bijna 39 wordt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:54 schreef Vincent_student het volgende:
Kroati staat dus achter. Ze hebben toch iemand die de Cruijff van de Balkan wordt genoemd?
En dat was niet eens de oudste man in zijn team.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:56 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat is Ronaldo ook, maar goed die heb ik gisteren ook amper gezien.
Pelequote:Op woensdag 19 juni 2024 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dat was niet eens de oudste man in zijn team.
Lekker man, weekje vrij vanwege Eidquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij verlaat de Qatarese keet voor even? Gedurfd.
Beter dit jaar de CL niet kunnen winnen en kampioen kunnen worden inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Jammer dat het zo eindigt voor Modric. Te lang doorgegaan. Was lekker gestopt op je prime. Doet Kroos toch beter.
Meest mensonterende van Kroatie is trouwens wel die Kovacic. Hoe kan dat bij City ballen.![]()
Die Pepe kan nog wel mee. Respect voor hem.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dat was niet eens de oudste man in zijn team.
Nu jij nog eens een baan.quote:
Gelukkig hebben wij de Jong thuisgelaten die heeft daar ook een handje vanquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
die Kroaten is niet best hoor. Zes keer heen en weer spelen in het midden terwijl op beide flanken iemand volledig vrij staat
de laatste wedstrijd sla ik sowieso overquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben bang dat dit een zeer taaie EK-dag gaat worden.
Maar mijn poultje welquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:14 schreef Durmada het volgende:
Dit wordt een gelijkspelletje, waar beide landen niks aan hebben
Is dit een vraag aan Winston Bogarde?quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:14 schreef TjjWester het volgende:
Hoe in godsnaam kun je 6 jaar! Onder contract staan bij Chelsea zonder een wedstrijd gespeeld te hebben?
Met 1 punt ben je al een stuk verder richting volgende ronde.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:14 schreef Durmada het volgende:
deed het erg goed op de trainingquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:14 schreef TjjWester het volgende:
Hoe in godsnaam kun je 6 jaar! Onder contract staan bij Chelsea zonder een wedstrijd gespeeld te hebben?
Oneens.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: Kroati gaat niet scoren vandaag
Sutalo was er net al heel dichtbijquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: Kroati gaat niet scoren vandaag
Juist wel, met vier punten heb je een vrij grote kans om door te gaan. Met drie al een stuk minderquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:14 schreef Durmada het volgende:
De wedstrijd van vanavond begint een uur later. Ze willen een FOK!-mod ten dienst zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat Tong met rust
Hij voelt zich niet zo lekker
oei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |