Interessante take.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Al die Mislintat aankopen schitteren op dit EK. Het lag gewoon Mauwries en Sjon
Tenzij ze kinderalimentatie willen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Spaanse eilanders zullen hun vrouwen wel weer moeten verstoppen
Daar heb je gelijk in. Maar jij hebt niets met een gunfactor voor bijna-vergane glorie dus?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
De kleur die ze hebben gegeven aan eerdere eindtoernooien is nu wel dof geworden. Voorgaande toernooien zag je echt nog wel de klasse van sommige spelers, nu merk je gewoon dat de kern te oud is en de nieuwe jongens (buiten Gvardiol) niks extra's hebben.
Met deze aap-noot-mies-redenering verwacht je dat ik mijn mening aan jou wil uitleggen?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zit Gaaei in de selectie van Denemarken?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik Jasper nou nooit echt zo'n typische vrouwenverslinder heb gevonden, meer zo'n keurige huisvaderquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Spaanse eilanders zullen hun vrouwen wel weer moeten verstoppen
Neequote:Op woensdag 19 juni 2024 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zit Gaaei in de selectie van Denemarken?
Het is niet zo dat ik ze niks gun, ik zie Kroatië alleen niks noemenswaardigs meer toevoegen aan dit toernooi. Waar voor Albanië het behalen van de volgende ronde al een unieke prestatie zou zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar jij hebt niets met een gunfactor voor bijna-vergane glorie dus?
Veel drive in dat team ja, zag je gisteren ook bij Georgië. Maakt het wel leuk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Albanie heeft best een leuk team, die heb ik echt wel een tikkeltje onderschat
Je bent niks aan mij verschuldigd Mr. Big Star heb ik je al gezegd. Praat toch geen Albanees?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met deze aap-noot-mies-redenering verwacht je dat ik mijn mening aan jou wil uitleggen?
Ingenquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zit Gaaei in de selectie van Denemarken?
Deden het ook gewoon prima tegen de Italianen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Albanie heeft best een leuk team, die heb ik echt wel een tikkeltje onderschat
Duidelijkquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:25 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik ze niks gun, ik zie Kroatië alleen niks noemenswaardigs meer toevoegen aan dit toernooi. Waar voor Albanië het behalen van de volgende ronde al een unieke prestatie zou zijn.
Dat dacht zijn Spaanse scharrel ook.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik Jasper nou nooit echt zo'n typische vrouwenverslinder heb gevonden, meer zo'n keurige huisvader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |