Gelukkig hebben wij de Jong thuisgelaten die heeft daar ook een handje vanquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
die Kroaten is niet best hoor. Zes keer heen en weer spelen in het midden terwijl op beide flanken iemand volledig vrij staat
de laatste wedstrijd sla ik sowieso overquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben bang dat dit een zeer taaie EK-dag gaat worden.
Maar mijn poultje welquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:14 schreef Durmada het volgende:
Dit wordt een gelijkspelletje, waar beide landen niks aan hebben
Is dit een vraag aan Winston Bogarde?quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:14 schreef TjjWester het volgende:
Hoe in godsnaam kun je 6 jaar! Onder contract staan bij Chelsea zonder een wedstrijd gespeeld te hebben?
Met 1 punt ben je al een stuk verder richting volgende ronde.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:14 schreef Durmada het volgende:
deed het erg goed op de trainingquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:14 schreef TjjWester het volgende:
Hoe in godsnaam kun je 6 jaar! Onder contract staan bij Chelsea zonder een wedstrijd gespeeld te hebben?
Oneens.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: Kroatië gaat niet scoren vandaag
Sutalo was er net al heel dichtbijquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: Kroatië gaat niet scoren vandaag
Juist wel, met vier punten heb je een vrij grote kans om door te gaan. Met drie al een stuk minderquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:14 schreef Durmada het volgende:
De wedstrijd van vanavond begint een uur later. Ze willen een FOK!-mod ten dienst zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat Tong met rust
Hij voelt zich niet zo lekker
oei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |