Nou nou nouquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik walg van dit vermoeiende kind
HIER HAD IK ZIN IN opsluiten in een internaat ermee. Zo
Kut EK.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:50 schreef Doevelaer het volgende:
Kroatië valt me nog vies tegen. Die had ik toch wel een beetje op hetzelfde niveau als NL ingeschat.
Nou ja Koeman was op zich verstandig genoeg om geen Ajax verdedigers mee te nemen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:50 schreef Doevelaer het volgende:
Kroatië valt me nog vies tegen. Die had ik toch wel een beetje op hetzelfde niveau als NL ingeschat.
Amper creativiteit in dat team, gaan het niet redden zo.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:50 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik krijg ook moordneigingen van dat kutkind![]()
Gaat het?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik walg van dit vermoeiende kind
HIER HAD IK ZIN IN opsluiten in een internaat ermee. Zo
Goed ingeschat dus.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:50 schreef Doevelaer het volgende:
Ja, Sutalo.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:54 schreef Vincent_student het volgende:
Kroatië staat dus achter. Ze hebben toch iemand die de Cruijff van de Balkan wordt genoemd?
Die bijna 39 wordt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:54 schreef Vincent_student het volgende:
Kroatië staat dus achter. Ze hebben toch iemand die de Cruijff van de Balkan wordt genoemd?
En dat was niet eens de oudste man in zijn team.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:56 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat is Ronaldo ook, maar goed die heb ik gisteren ook amper gezien.
Pelequote:Op woensdag 19 juni 2024 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dat was niet eens de oudste man in zijn team.
Lekker man, weekje vrij vanwege Eidquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij verlaat de Qatarese keet voor even? Gedurfd.
Beter dit jaar de CL niet kunnen winnen en kampioen kunnen worden inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Jammer dat het zo eindigt voor Modric. Te lang doorgegaan. Was lekker gestopt op je prime. Doet Kroos toch beter.
Meest mensonterende van Kroatie is trouwens wel die Kovacic. Hoe kan dat bij City ballen.![]()
Die Pepe kan nog wel mee. Respect voor hem.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dat was niet eens de oudste man in zijn team.
Nu jij nog eens een baan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |