Verdorie al besprokenquote:
Wel veel cumbeks nog.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schitterend EK
Underdog scoort verrassend vaak als eerste
Weinig vernieuwend, al jaren dezelfde namen. Het voetbal is ok, maar niet sprankelend.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom vind je de Kroaten saai?
En mindere wedstrijd de rest is top.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schitterend EK
Underdog scoort verrassend vaak als eerste
Wat is daar veranderd in vergelijking tot die Nations League, ik snap dat sommige spelers ouder worden maar het ziet er dit keer wel heel brakkig oud uit allemaalquote:
Alleen de Belgen nietquote:
Wanneer is Belgi glorie geweest ? Hebben ze een finale gespeeld ?quote:
Welke glorie precies bij de Belgirs?quote:
Vind je niet dat ze best veel kleur aan de eindtoernooien hebben gegeven. Of staan prestaties daar los van, voor jou?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Weinig vernieuwend, al jaren dezelfde namen. Het voetbal is ok, maar niet sprankelend.
Nou die Kroaten gaan wel verpatst worden gok ik zoquote:
Ja in 1980quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer is Belgi glorie geweest ? Hebben ze een finale gespeeld ?
die waren even wel echt wereldtop hoor. Maar dat is wel echt klaar nu.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer is Belgi glorie geweest ? Hebben ze een finale gespeeld ?
Eensquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: NEC gaat er op vooruit met Van Gassel ipv de Cil.
Zeker nog steeds in de TOP-10 van FIFA ranglijst. Op n gestaan zelfs. Maar geen prijzen gewonnen zelfs niet aan geroken.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die waren even wel echt wereldtop hoor. Maar dat is wel echt klaar nu.
Maar Roefs gaat daar keepen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
Van Gassel heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat Excelsior twee seizoenen op rij in de Eredivisie heeft gespeeld. En doorgaans is NEC aardig georganiseerd i.t.t. Excelsior. Dus, wellicht.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
Die ranglijst is een matige indicator.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker nog steeds in de TOP-10 van FIFA ranglijst. Op n gestaan zelfs. Maar geen prijzen gewonnen zelfs niet aan geroken.
Ik ook. Geweldige doelman en als persoon het tegendeel van Cillesen.quote:
Ach, met een paar kwartfinales en n derde plek koop je daar vrij weinig voor, maar leuk voor ze dat ze tussen de toernooien door supergoed warenquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die waren even wel echt wereldtop hoor. Maar dat is wel echt klaar nu.
Dat hebben ze zeker. Voorgaande toernooien heb ik Kroati ook altijd toegejuicht. Alleen nu is de koek wel op, tijd voor andere landen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vind je niet dat ze best veel kleur aan de eindtoernooien hebben gegeven. Of staan prestaties daar los van, voor jou?
Nee hoor, is een heel goede indicator.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ranglijst is een matige indicator.
Typische lijnkeeper die het goed doet bij een team dat veel schoten tegen krijgt, komt niveau tekort voor waar NEC heen wil.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van Gassel heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat Excelsior twee seizoenen op rij in de Eredivisie heeft gespeeld. En doorgaans is NEC aardig georganiseerd i.t.t. Excelsior. Dus, wellicht.
Dus is het nou wel of niet een vooruitgang? ik hou niet van meningloos journalisme.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van Gassel heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat Excelsior twee seizoenen op rij in de Eredivisie heeft gespeeld. En doorgaans is NEC aardig georganiseerd i.t.t. Excelsior. Dus, wellicht.
Er doen al 31 andere landen mee.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat hebben ze zeker. Voorgaande toernooien heb ik Kroati ook altijd toegejuicht. Alleen nu is de koek wel op, tijd voor andere landen.
Hadden er meer uit kunnen halen iddquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, met een paar kwartfinales en n derde plek koop je daar vrij weinig voor, maar leuk voor ze dat ze tussen de toernooien door supergoed waren
Wat maakt dan voor jou dat het nu 'saai' is?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat hebben ze zeker. Voorgaande toernooien heb ik Kroati ook altijd toegejuicht. Alleen nu is de koek wel op, tijd voor andere landen.
Telegraaflezer gespot.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dus is het nou wel of niet een vooruitgang? ik hou niet van meningloos journalisme.
Erg mooi dat het zeer onsympathieke jankhoofd Zillersen weer wordt gedeporteerd naar Spanjequote:Op woensdag 19 juni 2024 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
Dat moet nog blijken. Maar het talent heeft ie.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dus is het nou wel of niet een vooruitgang? ik hou niet van meningloos journalisme.
Ik ben niets verplicht om jou uit te leggen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat ik zei je krijgt er het tegenbeeld voor terug.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg mooi dat het zeer onsympathieke jankhoofd Zillersen weer wordt gedeporteerd naar Spanje
Dat klopt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben niets verplicht om jou uit te leggen.
Is ‘ie alsnog beter dan die dwerg die onder elke voorzet duikt.quote:
Dat vind ik wel heel streng van je.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ‘ie alsnog beter dan die dwerg die onder elke voorzet duikt.
De kleur die ze hebben gegeven aan eerdere eindtoernooien is nu wel dof geworden. Voorgaande toernooien zag je echt nog wel de klasse van sommige spelers, nu merk je gewoon dat de kern te oud is en de nieuwe jongens (buiten Gvardiol) niks extra's hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat maakt dan voor jou dat het nu 'saai' is?
Hier heb je wel gelijk in, eigenlijk. Zie ik nu.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Typische lijnkeeper die het goed doet bij een team dat veel schoten tegen krijgt, komt niveau tekort voor waar NEC heen wil.
Die Spaanse eilanders zullen hun vrouwen wel weer moeten verstoppenquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg mooi dat het zeer onsympathieke jankhoofd Zillersen weer wordt gedeporteerd naar Spanje
Interessante take.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Al die Mislintat aankopen schitteren op dit EK. Het lag gewoon Mauwries en Sjon
Tenzij ze kinderalimentatie willen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Spaanse eilanders zullen hun vrouwen wel weer moeten verstoppen
Daar heb je gelijk in. Maar jij hebt niets met een gunfactor voor bijna-vergane glorie dus?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
De kleur die ze hebben gegeven aan eerdere eindtoernooien is nu wel dof geworden. Voorgaande toernooien zag je echt nog wel de klasse van sommige spelers, nu merk je gewoon dat de kern te oud is en de nieuwe jongens (buiten Gvardiol) niks extra's hebben.
Met deze aap-noot-mies-redenering verwacht je dat ik mijn mening aan jou wil uitleggen?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zit Gaaei in de selectie van Denemarken?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik Jasper nou nooit echt zo'n typische vrouwenverslinder heb gevonden, meer zo'n keurige huisvaderquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Spaanse eilanders zullen hun vrouwen wel weer moeten verstoppen
Neequote:Op woensdag 19 juni 2024 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zit Gaaei in de selectie van Denemarken?
Het is niet zo dat ik ze niks gun, ik zie Kroati alleen niks noemenswaardigs meer toevoegen aan dit toernooi. Waar voor Albani het behalen van de volgende ronde al een unieke prestatie zou zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar jij hebt niets met een gunfactor voor bijna-vergane glorie dus?
Veel drive in dat team ja, zag je gisteren ook bij Georgi. Maakt het wel leuk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Albanie heeft best een leuk team, die heb ik echt wel een tikkeltje onderschat
Je bent niks aan mij verschuldigd Mr. Big Star heb ik je al gezegd. Praat toch geen Albanees?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met deze aap-noot-mies-redenering verwacht je dat ik mijn mening aan jou wil uitleggen?
Ingenquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zit Gaaei in de selectie van Denemarken?
Deden het ook gewoon prima tegen de Italianen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Albanie heeft best een leuk team, die heb ik echt wel een tikkeltje onderschat
Duidelijkquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:25 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik ze niks gun, ik zie Kroati alleen niks noemenswaardigs meer toevoegen aan dit toernooi. Waar voor Albani het behalen van de volgende ronde al een unieke prestatie zou zijn.
Dat dacht zijn Spaanse scharrel ook.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik Jasper nou nooit echt zo'n typische vrouwenverslinder heb gevonden, meer zo'n keurige huisvader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |