trouwenquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:31 schreef Caland het volgende:
Geen fan van deze commentator trouwen, krijg er een beetje eurosportvibes van.
Ja, beetje een freelancecommentator die overal opduikt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:31 schreef Caland het volgende:
Geen fan van deze commentator trouwen, krijg er een beetje eurosportvibes van.
Als het elftal bij Kroati eenmaal staat gaat Sutalo het hartstikke goed doen.quote:
Ja.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kroati mokerslecht of Albani supergoed?
Het oogt echt compleet inspiratieloos ja.quote:
Ik vind alleen de Turk met moeilijke naam nog redelijk. Verder is het behelpen tegenwoordig Caland. Ook de programma's met analisten als van Basten en al die tutjes. Het is snobistisch maar ik kijk regelmatig op de BBC of VRT.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:31 schreef Caland het volgende:
Geen fan van deze commentator trouwens, krijg er een beetje eurosportvibes van.
Ik had dit moeten zien aankomenquote:
Mist aanspeelpunt Sosa op de flank.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het elftal bij Kroati eenmaal staat gaat Sutalo het hartstikke goed doen.
Ivanusec en Sutalo zijn al niet geweldig maar als je een plekje voor Sosa inruimt in je selectie ben je gewoon erg matig bezet.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik zie dit Kroati geen Europees kampioen worden eerlijk gezegd.
Prima telefoon als je enkel wil bellen en smsen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ed belt nog met een Nokia 3310.
Nee, Snake 2.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Prima telefoon als je enkel wil bellen en smsen.
Speelt hij dan ook snake
Jeroen Elshoff vind ik ook echt prima, en inderdaad Arman Avsaroglu. Die laatste moet wel weg blijven van het zwemmenquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind alleen de Turk met moeilijke naam nog redelijk. Verder is het behelpen tegenwoordig Caland. Ook de programma's met analisten als van Basten en al die tutjes. Het is snobistisch maar ik kijk regelmatig op de BBC of VRT.
Ik luisterde vaak naar LdL en vond hem daar al goed.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jeroen Elshoff vind ik ook echt prima, en inderdaad Arman Avsaroglu
Ik dacht 3-0.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat ik met 1-1 nog te lief voor het ernstig matige Kroati ben geweest.
De ruitjesact is afgelopen
Hoe dan? Geen enkele wedstrijd begint om 16 uur dit EK.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
Megadom had ik 16:00 in m'n hoofd zitten
Ik ben woedend.
Wat staat hier?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woedend.
Misschien door het uur tijdsverschilquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe dan? Geen enkele wedstrijd begint om 16 uur dit EK.
Ja dat zeg ik, megadom.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe dan? Geen enkele wedstrijd begint om 16 uur dit EK.
Ik dacht al wat wordt hier veel gepostquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:GGMM probeert op opzichtige wijze het topic om hem te laten draaien.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woedend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |