quote:Op zondag 16 juni 2024 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De absolute kenners Cheque van Gelder en Helené van NAC-tv
Graag gifje van Duitse coach die aan zijn eigen kontvocht ruikt.quote:
Is de nieuwe standaardquote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Tegen dit oranje gaat Frankrijk het dik afleggen
Gewaagdquote:Op zondag 16 juni 2024 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Maar Weghorst gaat niet de basis halen.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Voetballend is het helemaal niet zo slechtquote:Op zondag 16 juni 2024 16:49 schreef Revanches het volgende:
WE gaan het nog zwaar krijgen in deze poule
Gelukkig ben je met 3 punten al zo goed als door naar de volgende rondequote:Op zondag 16 juni 2024 16:49 schreef Revanches het volgende:
Een gelijkspelletje ergens en we zijn doorquote:Op zondag 16 juni 2024 16:49 schreef Revanches het volgende:
frankrijk kon op halve kracht niet eens winnen van fucking Canadaquote:Op zondag 16 juni 2024 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Gastarbeiders onder elkaar.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:48 schreef trein2000 het volgende:
Vijf minuten. Heeft die Portugees bedreigingen uit Poolse hoek gehad of wat?
Gek hè met Koeman.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:49 schreef Revanches het volgende:
Frankrijk is overschatquote:Op zondag 16 juni 2024 16:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
frankrijk kon op halve kracht niet eens winnen van fucking Canada
Nee. Dat wordt een 1-0 als er verloren wordt. Frankrijk doet altijd rusting aan in een voorronde.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Maar Koeman selecteert hem weer niet. Koeman Out.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De keepert van Kozakken Boys had het niks beter of slechter gedaan deze wedstrijd.
In de finale pas jaquote:Op zondag 16 juni 2024 16:50 schreef KingRoland het volgende:
users die frankrijk hypenik quote jullie wanneer ze choken
De redding van de eeuw door deze nieuwe Oranje ster die aan de hemel is verschenenquote:Op zondag 16 juni 2024 16:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De keepert van Kozakken Boys had het niks beter of slechter gedaan deze wedstrijd.
haha, hoop dat je gelijk hebtquote:Op zondag 16 juni 2024 16:50 schreef KingRoland het volgende:
En als ze kampioen spelen quote ik deze postquote:Op zondag 16 juni 2024 16:50 schreef KingRoland het volgende:
'kampioen spelen'?quote:Op zondag 16 juni 2024 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En als ze kampioen spelen quote ik deze post
quote:Op zondag 16 juni 2024 16:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat een ongelofelijke kut wedstrijd was dit.
Ik had 1000 euro ingezet op 3-4quote:Op zondag 16 juni 2024 16:52 schreef Zorro het volgende:
Mooi.
Niet echt spannend natuurlijk, kenners hadden deze uitslag al voorspeld.
Akkoord.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:53 schreef MoreDakka het volgende:
Eigenlijk is Aké de held hier, beide doelpunten voorbereid en de enige fatsoenlijke verdediger
Poolsquote:Op zondag 16 juni 2024 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet even eten regelen komend uur, maar wat.
Ze moesten het wel nog even doen.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:52 schreef Zorro het volgende:
Mooi.
Niet echt spannend natuurlijk, kenners hadden deze uitslag al voorspeld.
Ja dat vraag ik mij ook af.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
Dat ook weer niet. Het had alleen eerder binnen moeten zijn en dan sowieso veel makkelijker uitgespeeld.quote:
Troep voor in de airfryer.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
Dat vragen honderduizenden mensen zich op dit moment af, dus zou opschietenquote:Op zondag 16 juni 2024 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
heb ik van je moederquote:Op zondag 16 juni 2024 16:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
'kampioen spelen'?
jij bent echt mokerdom
Yupquote:Op zondag 16 juni 2024 16:53 schreef MoreDakka het volgende:
Eigenlijk is Aké de held hier, beide doelpunten voorbereid en de enige fatsoenlijke verdediger
Maar net doen of je geen interesse hebt in voetbal en de wedstrijd niet gezien hebt.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
Je zal maar je muren gestuct krijgen morgen.
Eens!quote:Op zondag 16 juni 2024 16:53 schreef MoreDakka het volgende:
Daar worden kwakjes door het smeersel geroerd.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
Je zal maar je muren gestuct krijgen morgen.
De Vrijquote:Op zondag 16 juni 2024 16:55 schreef Middelpunt het volgende:
Ake en De Vrij waren geweldig.
Wijnaldum slechtste invaller in jaren.
Depay vervangen door Weghorst en Wijnaldum gewoon naar huis sturen.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
Mokertrage De Vrij vervangen door Vd Ven aub
Depay was prima aan het combineren niks mis mee. Frimponggod altijd basis voor die achterlijke dumbfriessssquote:Op zondag 16 juni 2024 16:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Depay vervangen door Weghorst en Wijnaldum gewoon naar huis sturen.
is Vlaams. maar als je nooit uit je eigen wijk komt weet je dat natuurlijk nietquote:Op zondag 16 juni 2024 16:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
'kampioen spelen'?
jij bent echt mokerdom
Iedereen een hidden sounds systemquote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 16:56 schreef Fleischmeister het volgende:
Is er al een nieuw plaatje met Weghorst in dat noodkastje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vadsig zwijn is hetquote:Op zondag 16 juni 2024 16:58 schreef Cuendillar het volgende:
Jezus... Waar is Van der Vaart groot geworden
IJsland-thuis moet je nooit onderschatten.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:57 schreef GGMM het volgende:
Die Veermanhype kan ook weer de kast in. Wat een kutspeler
Maar oh wat was hij sterk tegen IJsland!
De zoveelste keer dat hij goed is tegen en matige tegenstander en daarna door het ijs zaktquote:Op zondag 16 juni 2024 16:57 schreef GGMM het volgende:
Die Veermanhype kan ook weer de kast in. Wat een kutspeler
Maar oh wat was hij sterk tegen IJsland!
Timber/vd Ven of Timber/De Ligt is de toekomst.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Verdediging was dramatisch. Dat wordt tegen een beetje tegenstander afgestraft. De Vrij en Virgil is geen combi en gezamenlijk te traag. liever de ligt en Ake in het centrum. Is ook de toekomst
Met een selectie met Wout kan het voor Oranje niet fout.quote:
Nee joh vd Venquote:Op zondag 16 juni 2024 16:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Timber/vd Ven of Timber/De Ligt is de toekomst.
Op het kamp.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:58 schreef Cuendillar het volgende:
Jezus... Waar is Van der Vaart groot geworden
quote:Op zondag 16 juni 2024 17:01 schreef KingRoland het volgende:
@:capuchon_jongen kijk eens dom
ja ho maar
Tuurlijk niet. Depay was uitstekend in de combinatie met o.a Gakpoquote:Op zondag 16 juni 2024 17:01 schreef trein2000 het volgende:
Ik neem aan dat Depay voortaan mag banken. WEGHORST
Depay moet de vorm hebben, dan moet je in zijn tijd spelen, en dan moet je alsnog wat onnodig balverlies opvangen en vaak mis laten schieten, maar dan heb je ook wat.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:01 schreef trein2000 het volgende:
@ToTquote:Op zondag 16 juni 2024 17:00 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet even een Weghorstje in geshopt worden.
ik denk dat hij onder ligt , dat hoop ik voor Estavanaquote:
Hij heeft een stuk of tien ballen het stadion uitgeschoten man.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Depay was uitstekend in de combinatie met o.a Gakpo
Laat anderen beter spelen. Niet onbelangrijkquote:Op zondag 16 juni 2024 17:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij heeft een stuk of tien ballen het stadion uitgeschoten man.
Depay was geweldigquote:Op zondag 16 juni 2024 17:01 schreef trein2000 het volgende:
Mee eens, alleen jammer dat het Weghorst is die altijd juicht met debiele poses en gebaartjesquote:Op zondag 16 juni 2024 17:05 schreef heywoodu het volgende:
Machtig mooi ook dat het Weghorst is, gewoon iemand die juicht ipv een Depay ofzo met van die debiele poses en gebaartjes
Komt wel goed, we beginnen traditioneel vaak slechtquote:Op zondag 16 juni 2024 17:03 schreef Lichtloper het volgende:
Verdiende overwinning, had na die eerste helft al 3 erin moeten tikken. Verdediging voelt wel heel kwetsbaar, met angst en beven naar Frankrijk toe
De loopactie bij de goal is voor Koeman meer dan voldoende bewijs om Wijnaldum de volgende wedstrijd een grotere rol toe te delen.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:09 schreef Schanulleke het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit de laatste minuten waren voor vriendje Wijnaldum op dit Ek. We gaan toch ook geen spelers uit de eerste divisie oproepen?!
quote:Op zondag 16 juni 2024 16:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[16-06 15:00] Polen - Nederland Groep D" van 15-06-2024 t/m 16-06-2024
nr / aantal posts / gebruiker
01 78 Coco
02 68 Zipportal
03 49 R-woud93
04 43 FvanS
05 37 capuchon_jongen
05 37 FlippingCoin
05 37 MoreDakka
08 36 Nober
09 35 WheeledWarrior
09 35 tong80
11 34 Doug-Heffernan
12 33 Zorro
13 28 AgnesGru
13 28 SemperLibertas
15 27 WAvanBuren
16 24 Stoorzendert
17 23 GurneyIsBestOke
18 21 Mexicanobakker
19 20 Ama
20 19 Cilantro
21 18 ChevyCaprice
21 18 0ne_of_the_few
21 18 Dagoduck
24 17 Slobeend
24 17 Hyaenidae
24 17 ashardalan
24 17 trein2000
28 16 de_boswachter
29 15 Xylos
29 15 Abrikozentaart
31 14 KingRoland
31 14 Wienerschnitzels
31 14 Pablo84
34 13 TLC
35 12 3rr0r
35 12 CR7
35 12 Cuendillar
38 11 Perrin
38 11 TweedeKlum
38 11 vaarsuvius
38 11 Magister_Artium
42 10 Paul
42 10 RipCity
42 10 klaasweetalles
42 10 Dr.Mikey
42 10 ZaZoe
42 10 Weltschmerz
42 10 schommelstoel
49 09 Caland
49 09 Kopiko
49 09 dvdfreak
49 09 Wereldgozer
49 09 H.VvivAllemaal kanslozen zonder vrienden die niet in de kroeg kijken maar met hun laptopje op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sexy.quote:
Mensen met die niet mobiel fokkenquote:Op zondag 16 juni 2024 17:13 schreef ISVV het volgende:
[..]
Allemaal kanslozen zonder vrienden die niet in de kroeg kijken maar met hun laptopje op de bank
Oh ik was hier nog niet eens begonnenquote:Op zondag 16 juni 2024 17:13 schreef ISVV het volgende:
[..]
Allemaal kanslozen zonder vrienden die niet in de kroeg kijken maar met hun laptopje op de bank
ff schaduwrandje boven bij het hoofd toegevoegd en een paar van dat soort dingetjes wat aangepast.quote:
Talpaquote:Op zondag 16 juni 2024 17:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit.
Vrienden
Kroegen
Drukte
Zuipen
Werken
Koeman is nu de coach.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
ff schaduwrandje boven bij het hoofd toegevoegd en een paar van dat soort dingetjes wat aangepast.
Heel netjes.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
ff schaduwrandje boven bij het hoofd toegevoegd en een paar van dat soort dingetjes wat aangepast.
Fijn dat je het leuk vindt!quote:
Zitten jullie de nabeschouwing te kijken?quote:Op zondag 16 juni 2024 17:27 schreef wimderon het volgende:
Gaan jullie ook wel eens wat meer optimistisch spelen in de laatste minuten als je moet scoren?
Wat ben jij een stoere jongen.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:13 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hoe was de beleving daar? (was je ziedend toen Szymański eraf ging?)quote:Op zondag 16 juni 2024 17:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben jij een stoere jongen.
We hebben vandaag al een voorproefje van een Portugees gehad en ik heb wel vertrouwen in dit elftal als ze tegen een gemene tegenstander moeten vanuit een underdogpositie. .quote:Op zondag 16 juni 2024 17:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Komt wel goed, we beginnen traditioneel vaak slecht
Dan krijg je de euforie fase (bv met een flinke overwinning op die fransozen)
En dan denkt iedereen dat we kampioen worden en dan krijg je de
'oeps we moeten tegen Portugal' fase, die hoef ik verder niet uit te leggen.
Beleving was uitstekend.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe was de beleving daar? (was je ziedend toen Szymański eraf ging?)
Ik weet geen zak van voetbal af, maar ik zag nog voor de wedstrijd al meer mensen roepen dat hij gelijk vervangen moest worden?quote:
Ik zou heel veel geld overhebben om Simons een elleboog in zijn keel te gevenquote:Op zondag 16 juni 2024 17:54 schreef MoreDakka het volgende:
Hoogtepunt van de wedstrijd blijft wat mij betreft Simons die een elleboog in de keel krijgt en een vrije trap tegen
Hier schrik ik van.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:59 schreef byah het volgende:
[..]
Ik zou heel veel geld overhebben om Simons een elleboog in zijn keel te geven
Dat mag.quote:
Wijnaldum had net als Bergwijn nooit mee gemoeten.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:17 schreef Kerftminister het volgende:
Die Wijnaldum wissel was echt schandalig, vanaf dat moment was je het compleet kwijt op het middenveld. Heb je geluk dat Aké een berenpot speelt.
Altijd leuk, artikelen gebaseerd op wat domme mensen op twitter zeggenquote:Op zondag 16 juni 2024 18:17 schreef RipCity het volgende:
Buitenlandse kijkers reageren vol walging en verbijstering op drie Oranje-fans in stadion
Het Nederlands elftal is zondagmiddag tegen Polen begonnen aan het EK in Duitsland. Drie supporters van Oranje hebben op social media een flinke discussie aangewakkerd vanwege hun imitatie van Ruud Gullit.
Oranje wordt zondag in het Volksparkstadion in Hamburg gesteund door tienduizenden fans. Presentator Gert van ’t Hof van de NOS wees bij de start van de uitzending al op de vele rastapruiken en Gullit-shirts die zichtbaar zijn op de tribunes van het stadion. De rastapruiken zijn een verwijzing naar het kenmerkende kapsel van oud-international Gullit.
[ afbeelding ]
Drie supporters van Oranje trokken de imitatie echter een stuk verder door zich zwart te schminken. Op X reageren veel kijkers uit zowel binnen- als buitenland vol afkeuren op het initiatief van het trio.
“De Nederlandse supporters hebben vandaag veel fantastisch kleuren naar Hamburg gebracht. Maar deze jongens hebben misschien de verkeerde inschatting gemaakt met hun eerbetoon aan Ruud”, schrijft iemand afgekeurd bij een afbeelding van het trio. “De pruik en het shirt waren duidelijk genoeg, maar nee…”, reageert een Nederlandse gebruiker.
Andere kijkers reageren een stuk feller en spreken zelfs van racisme.
FOPHEF
dus dit.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Altijd leuk, artikelen gebaseerd op wat domme mensen op twitter zeggen
quote:Op zondag 16 juni 2024 18:17 schreef Kerftminister het volgende:
Die Wijnaldum wissel was echt schandalig, vanaf dat moment was je het compleet kwijt op het middenveld. Heb je geluk dat Aké een berenpot speelt.
Wow fucking heftig ik hoop dat alle slachtoffers hiervan weten te herstellenquote:Op zondag 16 juni 2024 18:17 schreef RipCity het volgende:
Buitenlandse kijkers reageren vol walging en verbijstering op drie Oranje-fans in stadion
Het Nederlands elftal is zondagmiddag tegen Polen begonnen aan het EK in Duitsland. Drie supporters van Oranje hebben op social media een flinke discussie aangewakkerd vanwege hun imitatie van Ruud Gullit.
Oranje wordt zondag in het Volksparkstadion in Hamburg gesteund door tienduizenden fans. Presentator Gert van ’t Hof van de NOS wees bij de start van de uitzending al op de vele rastapruiken en Gullit-shirts die zichtbaar zijn op de tribunes van het stadion. De rastapruiken zijn een verwijzing naar het kenmerkende kapsel van oud-international Gullit.
[ afbeelding ]
Drie supporters van Oranje trokken de imitatie echter een stuk verder door zich zwart te schminken. Op X reageren veel kijkers uit zowel binnen- als buitenland vol afkeuren op het initiatief van het trio.
“De Nederlandse supporters hebben vandaag veel fantastisch kleuren naar Hamburg gebracht. Maar deze jongens hebben misschien de verkeerde inschatting gemaakt met hun eerbetoon aan Ruud”, schrijft iemand afgekeurd bij een afbeelding van het trio. “De pruik en het shirt waren duidelijk genoeg, maar nee…”, reageert een Nederlandse gebruiker.
FOPHEF
Scheids was bedroevendquote:Op zondag 16 juni 2024 17:54 schreef MoreDakka het volgende:
Hoogtepunt van de wedstrijd blijft wat mij betreft Simons die een elleboog in de keel krijgt en een vrije trap tegen
quote:Op zondag 16 juni 2024 18:17 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
FOPHEF
Richard Witschge ook weer aan de Surinaamse pot zie ik.quote:
Helemaal doorgeslagen.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wow fucking heftig ik hoop dat alle slachtoffers hiervan weten te herstellen
Ik eet via Uitgekookt!. Een doos per week met 7 maaltijden. 6 Wereldse en één Hollandse pot. Uit eerbied voor m'n moeke.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Witschge had dus wel smaak als het om eten ging
Die zien we niet meer.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Mag hopen dat dit Wijnaldum z'n enige minuten waren dit EK, wat was die slecht zeg.
Probleem is dat we niet heel veel smaken meer hebben voor het middenveld, zeker als Veerman zo speelt als vandaag.quote:
Dat is doodzonde idd. 4 geblesseerde middenvelders. Gakpo nog iets terughalen misschien.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Probleem is dat we niet heel veel smaken meer hebben voor het middenveld, zeker als Veerman zo speelt als vandaag.
Geertruida of Blind dan maar op het middenveld en Schouten iets naar voren oid, want Wijnaldum kan echt niet meer (net als Blind eigenlijk).
Gravenberch is er ook nog.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Probleem is dat we niet heel veel smaken meer hebben voor het middenveld, zeker als Veerman zo speelt als vandaag.
Geertruida of Blind dan maar op het middenveld en Schouten iets naar voren oid, want Wijnaldum kan echt niet meer (net als Blind eigenlijk).
Ik loop niet snel mee. Dus had nog geen kritiek op zijn selecteren. Maar dit kan echt niet meer.quote:
Het was over de hele wedstrijd toch niet zoveel? Als je tegen een paar tegelzetters al niet wat kansen bij elkaar kunt spelen dan ben je ook wel echt gruwelijk slecht. Die Polen konden er helemaal niets van.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:54 schreef -XOR- het volgende:
Tweede helft weer ouderwets kut. Jammer, nu krijg je dat het typisch Nederlandse "het maakt niet uit hoe je voetbalt, als je maar wint" de kop weer gaat opsteken.
quote:"We have a crazy enough coach who thinks we can play football with the Netherlands and we actually believed it."
Wojtek Szczęsny for TVP Sport
Schitterende loopactie waardoor de 1-2 gescoord kon worden. Hij maakte slim ruimte voor Weghorst omdat Wijnaldum weet dat Wout niets kan in de kleine ruimte.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:36 schreef TLC het volgende:
Terechte overwinning natuurlijk die veel groter had moeten uitvallen, en aub laat Wijnaldum voortaan op de bank of tribune
Kansen waren er wel in de eerste helft, de afwerking was weer eens mokerslecht.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het was over de hele wedstrijd toch niet zoveel? Als je tegen een paar tegelzetters al niet wat kansen bij elkaar kunt spelen dan ben je ook wel echt gruwelijk slecht. Die Polen konden er helemaal niets van.
Dit, het zou problematisch zijn als er amper kansen waren, maar het was vooral de nauwkeurigheid.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:48 schreef Caland het volgende:
Ik vond het eigenlijk lang niet zo slecht als men hier doet voorkomen, met name de eerste helft
Genoeg om op voort te borduren en met nog een puntje erbij sta je in de volgende ronde
AkéGod wederom de beste man op het veld, net als tijdens het vorige eindtoernooi elke wedstrijd het geval was
Het is vrij zorgelijker dat Nederland voor de zoveelste keer op een eindtoernooi 28 kansen krijgt en één keer scoort en de tegenstander één kans nodig heeft om te scoren. Dat is geen geluk of pech, dat is gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dit, het zou problematisch zijn als er amper kansen waren, maar het was vooral de nauwkeurigheid.
En Aké inderdaad als echte leider
Nja vooral dat het weer een corner is. Pieter BLACKED duidde het ook al, dat Koeman eens beter naar PSV had moeten kijken en dat je Dumfries niet de rol moet geven die aan de beste kopper zou moeten zijn, in dit geval Van Dijk lijkt me.quote:Op zondag 16 juni 2024 23:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is vrij zorgelijker dat Nederland voor de zoveelste keer op een eindtoernooi 28 kansen krijgt en één keer scoort en de tegenstander één kans nodig heeft om te scoren. Dat is geen geluk of pech, dat is gebrek aan kwaliteit.
Het is jammer om te constateren dat we wéér zo een toernooi gaan spelen en dus weer straks met lege handen zullen staan.
Hij deed waar hij tijdens het WK 2014 ook al zo goed in was: totaal onzichtbaar zijn.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Mag hopen dat dit Wijnaldum z'n enige minuten waren dit EK, wat was die slecht zeg.
De spelers veranderen we niet, er zit genoeg kwaliteit om die kansen af te maken. Enorm opportunistisch om dan nu te doen alsof Buksa meer kwaliteit heeft dan Gakpo, Simons, Malen en Depay.quote:Op zondag 16 juni 2024 23:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is vrij zorgelijker dat Nederland voor de zoveelste keer op een eindtoernooi 28 kansen krijgt en één keer scoort en de tegenstander één kans nodig heeft om te scoren. Dat is geen geluk of pech, dat is gebrek aan kwaliteit.
Het is jammer om te constateren dat we wéér zo een toernooi gaan spelen en dus weer straks met lege handen zullen staan.
Je moet denk ik ook niet de illusie hebben dat Nederland dit EK gaat winnen.quote:Op zondag 16 juni 2024 23:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Xg was 1,3 voor Polen tegen 1,5 voor Nederland. Kansenverhouding lag dus heel dicht bij elkaar en Polen had niet 1 kans.quote:Op zondag 16 juni 2024 23:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geeft meteen weer aan dat xG op basis van één wedstrijd in heel veel gevallen een complete onzinstatistiek is.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Xg was 1,3 voor Polen tegen 1,5 voor Nederland. Kansenverhouding lag dus heel dicht bij elkaar en Polen had niet 1 kans.
Niet met je eens. Het aantal echt grote kansen voor Nederland viel namelijk erg mee. De grootste was die van Gakpo voor rust. De rest allemaal uit moeilijke hoeken, ballen die er eigenlijk niet inkunnen.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Geeft meteen weer aan dat xG op basis van één wedstrijd in heel veel gevallen een complete onzinstatistiek is.
Maar als je de wedstrijd had gezien dan zag je dat Nederland de eerste helft door prima voetbal zeeën van ruimte kreeg maar de eindpass ontbrak. Dat laat zich dan niet vangen in xG. Daarom kan je altijd maar beter gewoon de wedstrijd kijken, Pietje.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet met je eens. Het aantal echt grote kansen voor Nederland viel namelijk erg mee.
Dat ben ik ook wel met je eens, er was enorm veel ruimte. Maar lijkt me ook kwaliteit hoe goed je die ruimte vervolgens uitspeelt, dat is met dit Oranje al wel vaker een probleem geweest.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar als je de wedstrijd had gezien dan zag je dat Nederland de eerste helft door prima voetbal zeeën van ruimte kreeg maar de eindpass ontbrak. Dat laat zich dan niet vangen in xG. Daarom kan je altijd maar beter gewoon de wedstrijd kijken, Pietje.
Wat een weelde straks na een te lange tijd behelpen.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Uiteindelijk gewoon een verdiende overwinning, maar Nederland moet wel effectiever gaan worden. Grootste pluim wat mij betreft voor Verbruggen, echt uitstekend gespeeld voor een 21 jarige sluitpost.
Als verbruggen heel blijft is dat de komende 10 jaar de nr 1 dat is wel een prima gedachte.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Het doel is wel echt een duiventil de afgelopen vijf jaar: Bizot, Stekelenburg, Cillessen, Bijlow, Krul, Flekken, Pasveer, Noppert, Verbruggen...
Waarom noem je Simons in dit rijtje, deze jongen heeft in Oranje echt niets laten zien. Een goal gemaakt dat een intikker was die jij ook gemaakt zou hebben en dat was het. Elke actie mislukt, heeft nog geen speler gepasseerd, elk schot is een enorme afzwaaier en resulteert in een doeltrap/ingooi voor de tegenstander, elke verdediger loopt hem eruit omdat ze beter timen. Als je ziet welke dreiging uitgaat van Gakpo en Malen bijvoorbeeld, die zijn gewoon tien keer beter.quote:Op maandag 17 juni 2024 07:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
De spelers veranderen we niet, er zit genoeg kwaliteit om die kansen af te maken. Enorm opportunistisch om dan nu te doen alsof Buksa meer kwaliteit heeft dan Gakpo, Simons, Malen en Depay.
Omdat ik een lijstje noemde van aanvallers die beter zijn dan Buksaquote:Op maandag 17 juni 2024 23:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom noem je Simons in dit rijtje, deze jongen heeft in Oranje echt niets laten zien. Een goal gemaakt dat een intikker was die jij ook gemaakt zou hebben en dat was het. Elke actie mislukt, heeft nog geen speler gepasseerd, elk schot is een enorme afzwaaier en resulteert in een doeltrap/ingooi voor de tegenstander, elke verdediger loopt hem eruit omdat ze beter timen. Als je ziet welke dreiging uitgaat van Gakpo en Malen bijvoorbeeld, die zijn gewoon tien keer beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |