Tuurlijk niet. Depay was uitstekend in de combinatie met o.a Gakpoquote:Op zondag 16 juni 2024 17:01 schreef trein2000 het volgende:
Ik neem aan dat Depay voortaan mag banken. WEGHORST
Depay moet de vorm hebben, dan moet je in zijn tijd spelen, en dan moet je alsnog wat onnodig balverlies opvangen en vaak mis laten schieten, maar dan heb je ook wat.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:01 schreef trein2000 het volgende:
@ToTquote:Op zondag 16 juni 2024 17:00 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet even een Weghorstje in geshopt worden.
ik denk dat hij onder ligt , dat hoop ik voor Estavanaquote:
Hij heeft een stuk of tien ballen het stadion uitgeschoten man.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Depay was uitstekend in de combinatie met o.a Gakpo
Laat anderen beter spelen. Niet onbelangrijkquote:Op zondag 16 juni 2024 17:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij heeft een stuk of tien ballen het stadion uitgeschoten man.
Depay was geweldigquote:Op zondag 16 juni 2024 17:01 schreef trein2000 het volgende:
Mee eens, alleen jammer dat het Weghorst is die altijd juicht met debiele poses en gebaartjesquote:Op zondag 16 juni 2024 17:05 schreef heywoodu het volgende:
Machtig mooi ook dat het Weghorst is, gewoon iemand die juicht ipv een Depay ofzo met van die debiele poses en gebaartjes
Komt wel goed, we beginnen traditioneel vaak slechtquote:Op zondag 16 juni 2024 17:03 schreef Lichtloper het volgende:
Verdiende overwinning, had na die eerste helft al 3 erin moeten tikken. Verdediging voelt wel heel kwetsbaar, met angst en beven naar Frankrijk toe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |